Waar homoseksualiteit, zoofilie (seks met dieren), transseksualiteit, incest en andere 'parafilie' (afwijkende seksualiteit) vandaan komen, is degeneratie. Degeneratie allereerst van de pijnappelklier (verkalking). Maar ook morele degeneratie a.g.v. decadentie. Er is geen enkel bewijs dat dergelijke afwijkingen voorkwamen onder de oude gemelaneerde culturen. Waar wel overtuigend bewijs voor is, is dat dit zijn oorsprong heeft in het blanke Europa, en wel in de Griekse en Romeinse traditie.
Ik ben nog gestuit op een interessante passage uit het boek van Phil Valentine, waardoor je hopelijk de metafysische achtergrond achter dergelijke pathologie beter leert begrijpen, nl.
omwisseling van mannelijke en vrouwelijke energie (mijn vertaling):
Op basis van alles wat ik tot nu toe heb gezegd, lijkt het alsof ik mezelf voortdurend heb tegengesproken door te beweren dat Europa een verborgen matriarchie is, terwijl ik tegelijkertijd de macht en de controle over onze maatschappij toeschrijf aan de blanke zakenman.
(...)
Met andere woorden, de hiërarchische, Nordische, Kaukasische man beziet de wereld door de emotionele filter van een vrouwelijke psyche, hetgeen gezond is in een
vrouwelijk lichaam. Maar wanneer de wereld wordt verwerkt door het zenuwsteleel en hormoonstelsel van een man, wordt dit regelrecht psychotisch.
(...)
In tegenstelling tot de abstract-denkende gemelaneerde man van weleer, die op basis van zijn natuur en cultuur de wereld bekeek door een psycho-spirituele lens van 'onpersoonlijke eenheid' (de 'ik' in 'ik'), neemt de Europese man dingen
persoonlijk (mij-isme, of de 'mij' in 'ik') - als een gekrenkte vrouw. Hem simpelweg in twijfel te trekken of zijn
logica of
geloofsovertuigingen niet te accepteren, is hem zeggen dat je
hemzelf niet accepteert.
In
https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/13#post-84733]deze post[/url] maakte ik al duidelijk dat hardcore feministen een militante kant van zichzelf laten zien die je misschien niet meteen met een vrouw associeert. Ik hoef de mannen hier waarschijnlijk echter niet te overtuigen van het feit dat als een vrouw haar energie op een negatieve manier uit zij ijs- en ijskoud, bikkelhard en zeer wraakzuchtig kan zijn. Dat is even slikken voor de vrouwen die dit lezen, maar het is desondanks een feit!
En nou niet meteen weer gaan posten dat ik een te eenzijdige kant van de zaak belicht, maar gewoon even accepteren dat de
negatieve expressie van het vrouwelijke principe bijzonder egoistisch en wreed is. Daarom is het zinloos voor ons mannen om een discussie aan te gaan met vrouwen als ze kwaad zijn. Alle logica is volkomen zoek en alles wat je zegt kan en zal tegen je worden gebruikt! Wat Valentine hier zegt, is dat als mannen deze negatieve expressie gaan overnemen het regelrecht pathologisch en psychotisch wordt. In de woorden van Valentine:
"Als je
mijn politieke filosofie of
mijn religie niet accepteert, accepteer je
mij niet. Dus dan haat je
mij. Dus voordat je
mij vernietigt, omdat jij
mij haat (en
mijn rode, witte en blauwe vrijheid), moet ik
jou onderwerpen of vernietigen."
En hij noemt dit psycho-aesthetische staaltje van geprojecteerde waanzin naar de niet-blanke wereld toe 'het verspreiden van Democratie'.
De energie van je iets persoonlijk aantrekken is vrouwelijk. In het hoofd van een mannelijke krijger, met de bijbehorende agressie, maakt dit de man van een verdediger en beschermer tot een gestoorde aanvaller, een roofdier. In zijn lezingen heb ik Valentine ook meerdere keren horen zeggen: "If you don't raise a warrior, you're gonna raise a predator." Als je hem niet opvoedt tot een krijger, creeer je een roofdier.
Dat hoeft niet per se een uitwas te zijn, zoals een moordenaar of een verkrachter, het kan zich ook vertalen in een
materialistische, zielloze en ijskoude 'wetenschappelijke' mentaliteit. Nu snap je misschien ook waarom er
wetenschap zit achter de wapentechnologie waarmee blanken gemelaneerde volken tot op de dag van vandaag bestoken en waarom een 'wetenschap' als de psychiatrie het traditioneel altijd prima kan vinden met tyrannieke regimes of als rechtvaardiging voor racisme en eugenetica.
Zie ook
http://www.mikedonkers.com/wetenschap-het-weten-op-de-schap/]dit artikel[/url] van mij over dit onderwerp, waarin ik zelf de link al had gelegd met de moderne academische 'wetenschap' en krankzinnigheid.
Mike