De relatie tussen mensen en varkens

Op hoger niveau is het een instrument van controle. Ik zou hier later pas op terugkomen, maar ik citeer speciaal voor jou opnieuw Phil Valentine uit zijn boek (mijn vertaling):

Met betrekking tot de beschuldiging van omgekeerd racisme en wat dit nu eigenlijk precies inhoudt, zeg ik tegen diegenen die mij hiervan beschuldigen als een zogeheten 'kleurling' in deze samenleving dat ik technisch gezien niet als een racist kan worden bestempeld, simpelweg omdat ik noch de middelen, noch de macht bezit om openlijk of heimelijk invloed uit te oefenen op de sociaal-politieke, economische en financiële status, gezondheid en het psychologisch welzijn van blanke mensen. niet op lokale en niet op wereldwijde schaal. Met andere woorden, om een racist te kunnen zijn, moet ik beschikken over de macht om de levens van een complete laag van de bevolking substantieel te kunnen beïnvloeden. En dus ben ik geen racist, maar eerder een gedwongen 'reactist' tegen racisme.

Later hierover meer!

Mike

 
Altijd goed om te weten waar we over praten.Op z'n minst voor mij persoonlijk dan.

Ik zie een racist als iemand die het racisme aanhangt.Racisme gaat er vanuit dat iemand op basis van zijn afkomst(huidskleur,typische uiterlijke kenmerken etc.waar men geen controle over heeft)beoordeeld moet worden en niet op basis van de individuele karakter kenmerken waar deze persoon wel controle over heeft en die dus te relateren zijn aan het gebruik van de capaciteit om te redeneren.

Racisme stelt dat net zoals men de fysiek en biochemische en anatomische kenmerken erft van de voorouders men ook de karakter en intellectuele kenmerken van de voorouders erft . Dus moet men een mens op basis van karakter,gedrag etc. van de voorouders beoordelen.Het is de laagste vorm van groepsdenken.

Om dit aan te hangen hoef je toch geen wereldwijde invloed uit te kunnen oefenen???
ad
 
ad,

Dat is dus weer het verschil tussen micro- en macro-denken, oftewel: materialisme tegenover metafysica. Natuurlijk bestaan er op individueel niveau racisten, maar welke achterliggende gedachtengang heeft deze personen mogelijk gemaakt? Racisme en kolonialisme zijn blanke uitvindingen, die bedoeld zijn om het blanke ras te verheffen boven alle andere. Het citaat van Phil Valentine legt dit mechanisme bloot. Het primaire doel van racisme is het ontwrichten van de samenleving, of op z'n minst een belangrijk deel van de samenleving, d.m.v. onderdrukking en verdeel- en heerstactieken. Valentine benadert het dus vanuit een metafysisch standpunt. Individuen die racisme aanhangen, zijn niet noodzakelijk uit op het uitoefenen van wereldwijde invloed, maar het systeem dat erachter zit des te meer!

Mike

 
Ja, dat heb je goed gezien. Denk aan wat Hitler deed met zijn eigen S.A. (Sturmabteilung). Eerst waren ze zijn officiele knokploeg en later liet hij hen vermoorden en verving hen door de S.S. Iedere sukkel die in deze valkuil trapt, moet beseffen dat hij volledig vervangbaar is en door de elite evengoed wordt beschouwd als een 'useful idiot'. Geert Wilders, lees je mee?

Mike

 
Phil Valentine weet anders wel heel veel dingen waarvan ik weleens afvraag hoe hij aan al die belangrijke kennis komt.

Met andere woorden, om een racist te kunnen zijn, moet ik beschikken over de macht om de levens van een complete laag van de bevolking substantieel te kunnen beïnvloeden. En dus ben ik geen racist, maar eerder een gedwongen 'reactist' tegen racisme.

En zo worden bevolkingsgroepen dus tegenelkaar als vijanden opgezet. Maar als er grote bevolkingsgroepen mensen net als Phil Valentine wakker worden, dan werken de racistische spelletjes van de blanke elite niet meer, helaas hebben we nog erg lange weg te gaan.

Gezondheid,

 
@gezondheid,
Dat klopt.Maar wat zorgt ervoor dat mensen niet meer durven te denken of ,indien wel, niet meer durven te handelen?Angst!!!
ad
 
Phil Valentine weet anders wel heel veel dingen waarvan ik weleens afvraag hoe hij aan al die belangrijke kennis komt.

In zijn boek verwijst hij naar vele boeken waaraan hij zijn kennis ontleent. Ook schrijft hij dat de enige manier waarop verloren kennis over de culturen, gebruiken en beschavingen van het oude Afrika nog terug te halen zijn is het bestuderen van mythologie. De mythologie is de weg naar de mytafysica, de hogere wetenschap. Hij heeft zich hier flink in verdiept. Maar met boeken alleen kom je er niet, je moet ook beschikken over een gezond verstand en intuitie. M.i. heeft hij dit absoluut!

Mike

 
Nou heb ik toevallig ook boeken gelezen die in categorie "mythologie" vallen, maar die gaan dan over engelen, feeën, elfen, nimfen en nog meer van dat zogenaamd "fantasiewezens". Zo las ik dat alleen helderziende mensen deze wezens echt kunnen zien. Zouden de natuurvolkeren als vanzelfsprekende gewoonten hebben gehad om echt met deze spirituele wezens te kunnen communiceren? zomaar een vraag die in mijn hoofd opkomt.

Gezondheid,

 
Dit is de gekte waar we mee te maken hebben - de American Psychiatric Association (APA) wilde pedofilie als een 'seksuele voorkeur' klassificeren, maar is nu gedwongen om dit terug te trekken:

http://www.thenewamerican.com/cultu...group-backtracks-on-pedophilia-classification

Ik kan me nog herinneren dat de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming) openlijk het standpunt innam dat 'kinderliefde' een seksuele voorkeur was. Deze club was afkomstig uit de progressief-linkse politieke hoek! De NVSH was tevens verantwoordelijk voor de opening van de eerste abortuskliniek in Nederland en verklaarde zich eveneens voorstander van seks met dieren. En natuurlijk hadden ze ook iets met feminisme. Vrijheid-blijheid, nietwaar? Alleen blanken kunnen dergelijke gestoorde seksuele 'voorkeuren' verdedigen. Gelukkig zijn ze nu nog slechts een schaduw van wat ze ooit waren tijdens de 'vrijgevochten' beweging van de jaren '60 en '70. Er zullen echter altijd wel gekken zijn die soortgelijke denkbeelden sociaal geaccepteerd willen krijgen, dus we moeten waakzaam blijven!

Mike

 
Waar komt pedofilie vandaan denken jullie? Zijn pedofielen in de regel altijd zelf misbruikt of zit er een bio chemische oorzaak achter?

Brian

 
Waar komt pedofilie vandaan denken jullie? Zijn pedofielen in de regel altijd zelf misbruikt of zit er een bio chemische oorzaak achter?

Geen idee eigenlijk. Maar het zal mij wel niet verbazen als feminisme zelf ook medeschuldig is aan pedofilie.

Ik kan me nog herinneren dat de NVSH (Nederlandse Vereniging voor Seksuele Hervorming) openlijk het standpunt innam dat 'kinderliefde' een seksuele voorkeur was. Deze club was afkomstig uit de progressief-linkse politieke hoek! De NVSH was tevens verantwoordelijk voor de opening van de eerste abortuskliniek in Nederland en verklaarde zich eveneens voorstander van seks met dieren. En natuurlijk hadden ze ook iets met feminisme

 
Waar homoseksualiteit, zoofilie (seks met dieren), transseksualiteit, incest en andere 'parafilie' (afwijkende seksualiteit) vandaan komen, is degeneratie. Degeneratie allereerst van de pijnappelklier (verkalking). Maar ook morele degeneratie a.g.v. decadentie. Er is geen enkel bewijs dat dergelijke afwijkingen voorkwamen onder de oude gemelaneerde culturen. Waar wel overtuigend bewijs voor is, is dat dit zijn oorsprong heeft in het blanke Europa, en wel in de Griekse en Romeinse traditie.

Ik ben nog gestuit op een interessante passage uit het boek van Phil Valentine, waardoor je hopelijk de metafysische achtergrond achter dergelijke pathologie beter leert begrijpen, nl. omwisseling van mannelijke en vrouwelijke energie (mijn vertaling):

Op basis van alles wat ik tot nu toe heb gezegd, lijkt het alsof ik mezelf voortdurend heb tegengesproken door te beweren dat Europa een verborgen matriarchie is, terwijl ik tegelijkertijd de macht en de controle over onze maatschappij toeschrijf aan de blanke zakenman.
(...)
Met andere woorden, de hiërarchische, Nordische, Kaukasische man beziet de wereld door de emotionele filter van een vrouwelijke psyche, hetgeen gezond is in een vrouwelijk lichaam. Maar wanneer de wereld wordt verwerkt door het zenuwsteleel en hormoonstelsel van een man, wordt dit regelrecht psychotisch.
(...)
In tegenstelling tot de abstract-denkende gemelaneerde man van weleer, die op basis van zijn natuur en cultuur de wereld bekeek door een psycho-spirituele lens van 'onpersoonlijke eenheid' (de 'ik' in 'ik'), neemt de Europese man dingen persoonlijk (mij-isme, of de 'mij' in 'ik') - als een gekrenkte vrouw. Hem simpelweg in twijfel te trekken of zijn logica of geloofsovertuigingen niet te accepteren, is hem zeggen dat je hemzelf niet accepteert.

In https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/13#post-84733]deze post[/url] maakte ik al duidelijk dat hardcore feministen een militante kant van zichzelf laten zien die je misschien niet meteen met een vrouw associeert. Ik hoef de mannen hier waarschijnlijk echter niet te overtuigen van het feit dat als een vrouw haar energie op een negatieve manier uit zij ijs- en ijskoud, bikkelhard en zeer wraakzuchtig kan zijn. Dat is even slikken voor de vrouwen die dit lezen, maar het is desondanks een feit!

En nou niet meteen weer gaan posten dat ik een te eenzijdige kant van de zaak belicht, maar gewoon even accepteren dat de negatieve expressie van het vrouwelijke principe bijzonder egoistisch en wreed is. Daarom is het zinloos voor ons mannen om een discussie aan te gaan met vrouwen als ze kwaad zijn. Alle logica is volkomen zoek en alles wat je zegt kan en zal tegen je worden gebruikt! Wat Valentine hier zegt, is dat als mannen deze negatieve expressie gaan overnemen het regelrecht pathologisch en psychotisch wordt. In de woorden van Valentine:

"Als je mijn politieke filosofie of mijn religie niet accepteert, accepteer je mij niet. Dus dan haat je mij. Dus voordat je mij vernietigt, omdat jij mij haat (en mijn rode, witte en blauwe vrijheid), moet ik jou onderwerpen of vernietigen."
En hij noemt dit psycho-aesthetische staaltje van geprojecteerde waanzin naar de niet-blanke wereld toe 'het verspreiden van Democratie'.

De energie van je iets persoonlijk aantrekken is vrouwelijk. In het hoofd van een mannelijke krijger, met de bijbehorende agressie, maakt dit de man van een verdediger en beschermer tot een gestoorde aanvaller, een roofdier. In zijn lezingen heb ik Valentine ook meerdere keren horen zeggen: "If you don't raise a warrior, you're gonna raise a predator." Als je hem niet opvoedt tot een krijger, creeer je een roofdier.

Dat hoeft niet per se een uitwas te zijn, zoals een moordenaar of een verkrachter, het kan zich ook vertalen in een materialistische, zielloze en ijskoude 'wetenschappelijke' mentaliteit. Nu snap je misschien ook waarom er wetenschap zit achter de wapentechnologie waarmee blanken gemelaneerde volken tot op de dag van vandaag bestoken en waarom een 'wetenschap' als de psychiatrie het traditioneel altijd prima kan vinden met tyrannieke regimes of als rechtvaardiging voor racisme en eugenetica.

Zie ook http://www.mikedonkers.com/wetenschap-het-weten-op-de-schap/]dit artikel[/url] van mij over dit onderwerp, waarin ik zelf de link al had gelegd met de moderne academische 'wetenschap' en krankzinnigheid.

Mike

 
Maar het zal mij wel niet verbazen als feminisme zelf ook medeschuldig is aan pedofilie.

Wat te denken van dit eerder aangehaalde citaat uit de mond van de volkomen gestoorde, lesbische feministe Susan Cavin:

Hoewel incest algemeen wordt beschouwd als dysfunctioneel voor het gezin - en dit is het geval bij heteroseksuele incest - ben ik ervan overtuigd dat homoseksuele incest een functionele rol speelt in de ontwikkeling van het gezin.

Waarop Phil Valentine in zijn boek schrijft (mijn vertaling):

Ze zei niet dysfunctioneel, mijn zusters, ze zei functioneel!!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.979
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan