De relatie tussen mensen en varkens

Ik had jullie beloofd om nader in te gaan op racisme als politiek onderdrukkingsmiddel. Laat ik beginnen met dit citaat uit het boek van Phil Valentine (mijn vertaling):

Daarentegen wordt het onderwerp van ongelooflijke uitvindingen gecreëerd en ontwikkeld door zwarte mannen en vrouwen hier in Amerika nooit onderwezen in om het even welk op Europese leest geschoeid onderwijssysteem. Evenmin krijgt het de opvallende, commerciële aandacht die de 'Einsteins', de 'Edisons' en de 'Graham Bells' wel wordt gegeven.
Naast de door onze gemelaneerde voorouders gecreëerde en ontwikkelde wetenschappen van de overheid en de beschaving zelf, waren er ook nog de wetenschappen van wiskunde, astronomie, plantkunde, natuurkunde, geometrie, architectuur, theologie, beeldhouwkunst, schrijven en psychologie.
Vanaf de negentiende tot en met de twintigste eeuw zijn gemelaneerde mannen en vrouwen de makers/uitvinders of verfijners geweest van zaken als het stoplicht, het fornuis, de koelkast, het toilet, het brandblusapparaat, de grasmaaier, de airco, de helikopter, de brandtrap, de ijsvorm, de elektrische lamp, de lift, de zeppelin, de droogmachine, de drukpers, het paardenzadel en het hoofdstel, de zaaimachine voor mais, het veterstrikapparaat, het koppelmechanisme voor het aan elkaar bevestigen van treinstellen, koelwagens, de gloeilamp, bloedplasma, open-hart-chirurgie, medicinaal en commercieel gebruik van pinda's, automatische transmissie, de geleide raket, de samengestelde raket, assistentie bij de ontwikkeling van de atoombom - en zeer recentelijk - het 'super soaker' waterpistool, beveiligingsssytemen voor woningen, de voltooiing en bekrachtiging van de Algehele Universele Theorie, het internet en de ontwikkeling van de microchip en kunstmatige intelligentie.
En de lijst is (letterlijk) eindeloos!
In totaal zijn er ruim 1200 gepatenteerde uitvindingen die op harteloze wijze zijn gestolen en gebruikt door de wereldwijde industriële machtsstructuur van de blanke man, die geen enkele morele of ethische waardering toekent in wettelijke of financiële zin aan de vele briljante zwarte mannen (en vrouwen) die deze gecreëerd en verbeterd hebben, of geholpen hebben deze mogelijk te maken.
Als er al een nadeel verbonden is aan al deze monumentale wapenfeiten, die door mannen in het leven zijn geroepen in het kader van maatschappelijke 'vooruitgang', dan is het wel dat zij onbewust zichzelf al uitvindende overbodig hebben gemaakt

Nog steeds jatten we alles van gemelaneerden, zonder hen hiervoor het respect en de eer te geven die ze verdienen! Valentine heeft het over die Algehele Universele Theorie. Daar was Einstein tijdens zijn leven naar op zoek en deze heeft hij nooit weten te formuleren. Nou, die is er, uitgedacht door een zwarte wetenschapper! Valentine (mijn vertaling):

Wauw! Is deze laatste zin de achterliggende reden waarom de in Nigeria geboren geniale meestermathematicus en pan-Afrikanist dr. Gabriel Oyibo de Nobel-prijs voor de natuurkunde 4 keer werd geweigerd door de wetenschappelijke Europese academische elite - ook al werd hij door de protégé van Einstein zelf voorgedragen?
Zou het komen door het feit dat dit inferieure lid van de vervloekte 'moddermensen' het genie van de onfeilbare Einstein heeft overtroffen door een wiskundige formule te creëren die de essentie van het complete bestaan kort en bondig samenvat - de ongrijpbare 'Theorie van Alles' die Einstein zelf 30 jaar lang niet kon formuleren, zelfs tot aan zijn dood niet - en dat er daarom een kogel door zijn huiskamerraam is geschoten? Of dat hij dreigbrieven heeft ontvangen van blanke racisten, waarin stond dat "een nikker nooit de Nobelprijs voor de Natuurkunde zal ontvangen"?

Lijkt me interessant om te zien wat die Oyibo nu daadwerkelijk te weten is gekomen. Daar gaat het echter nu niet over. Waar het om gaat is racisme als politiek onderdrukkingsmiddel, waarbij 'blanke superioriteit' nooit ter discussie komt te staan.

Volgens Valentine is er een strijd gaande tussen de blanke, Nordische 'ijstijdmens', de Khazaarse 'joden' (Zionisten) en de gemelaneerde volken, de Afrikanen voorop. Laatst las ik iets interessants in de nieuwsbrief van Johan Oldenkamp:

Verder heb ik het al vaker gehad over de onlogica van de naam Nazi.
Want wanneer het een afkorting zou zijn geweest van het Duitse woord
Nationalsozialismus, dan zou het Naso moeten zijn geweest. In
werkelijkheid verwijst Nazi naar Asjkenazi of Ashkenazi in het Engels.
Adolf Hitler was zelf een Asjkenazi-Jood. Het verhaal dat hij Joden
zou haten is volkomen lariekoek. Hij is heel zijn leven omringd
geweest door Joodse gelovigen.

(...)

Een belangrijk doel (van de machtspiramide van de reptielwezens) van
WWI was, naast het uitmoorden van ongeveer 8,5 miljoenen menswezens,
het stichten van Palestina als een Engels mandaatgebied, na dit gebied
te hebben veroverd op het Ottomaanse rijk. Daarna kwam WWII met als
belangrijk doel het stichten van de staat Israël in dit gebied. Beide
oorlogen waren dus feitelijk zetten in een veel groter spel.

De holocaust (letterlijk: brandoffer) heeft de komst van de staat Israel mogelijk gemaakt. Er is bewust een exodus gecreeerd naar het 'beloofde land' door de Zionisten, dezelfde mensen die de staat Israel hebben gesticht en die Hitler steunden. Nogmaals, dit zijn geen joden! Het is een politieke, communistische organisatie, die lak heeft aan joden en aan islamieten en die het liefst ziet dat beiden elkaar uitmoorden. Vandaar het kruidvat dat Israel heet, gelegen temidden van diverse arabische landen.

De Khazaars (Zionisten) hebben dus mot met bruine en nog donkerder gekleurde mensen, omdat zij zichzelf beschouwen als het 'uitverkoren volk'. Door echter niet de term 'volk', maar 'ras' te gebruiken, wordt het op heel sluwe wijze racistisch. Het jodendom is een geloof, geen ras! Er bestaat dus geen joods 'ras'!

De Khazaars hebben eveneens mot met de Nordische blanken. Deze Nordische blanken (denk aan de Noorse nationalist Anders Breivik) hebben op hun beurt ook weer mot met bruine en nog donkerder gekleurde mensen (Breivik vocht tegen de oprukkende islam) en met de Khazars. Zij beschouwen het Nordische ras als superieur en het christendom als de enige echte religie.

Op religieus gebied zien we dus een strijd tussen het christendom, het jodendom en de islam. De christenen en de Zionisten hebben echter de handen ineen geslagen, getuige de warme banden tussen Amerika en Israel, zo warm zelfs dat de V.S. soms ook wel de 'United States of Israel' wordt genoemd. Als het Nordische volk en de Khazaats zich hebben weten te verenigen, dan is er dus sprake van twee blanke, Europese groeperingen die als gezamenlijke vijand de gemelaneerde volken hebben. Zowel ras als religie worden hierbij ingezet als wapen in de strijd.

De gemelaneerden hebben dus te maken met een geduchte vijand, zoals blijkt uit de vele informatie die deze topic nu inmiddels bevat. Van deze twee groeperingen is de Nordische 'ijstijdmens' veruit het agressiefst naar de meest donkergekleurde bevolkingsgroepen. Tegelijkertijd heeft de Nordische 'ijstijdmens' de melanine nodig om te kunnen voortbestaan! Deze haat-liefde-verhouding met melanine is het gevolg van verregaande degeneratie van de Nordische 'ijstijdmens', zo vergaand dat deze op uitsterven staat.

Dit komt natuurlijk mooi overeen met wat ik hier op het forum al geruime tijd beweer:

https://www.fatsforum.nl/topic/5-voor-12

Wie hier zeer regelmatig leest of actief is, weet inmiddels hoe ernstig het met veel forumleden hier gesteld is. Als ik sommige voorsteltopics lees, word ik wanhopig, niet wetende waar ik moet beginnen! Het is dus echt 5 voor 12 voor ons Nordische 'ijstijdmensen'!

De Nordische mens heeft altijd al de hardste overlevingsstrijd moeten voeren. Door zijn gebrek aan melanine bevat hij recessieve genen en een verkalkte pijnappelklier, waardoor hij een laag bewustzijn heeft en agressief en oorlogszuchtig is. Als gevolg van verregaande degeneratie naderen we nu het punt dat we onszelf niet meer kunnen voortplanten (tenzij we een technologie verzinnen die dit zonder seksuele gemeenschap mogelijk maakt, iets waar we al geruime tijd mee bezig zijn). Hoezeer de Nordische mens ook gemelaneerde mensen haat en veracht, hij heeft ze keihard nodig voor zijn voortbestaan. En dus is er nu een agenda om de zwarte man buitenspel te zetten door zwarte vrouwen te stimuleren om relaties en huwelijken aan te gaan met blanke mannen.

Als we ervan uitgaan dat alle leven wil blijven voortbestaan, dan heeft ieder gen een eigen bewustzijn dat is geprogrammeerd om te blijven leven. Het recessieve gen in de Nordische 'ijstijdmens' wil eveneens blijven leven. Denk nu eens terug naar deze woorden van Phil Valentine:

Was het puur toeval dat Elijah Muhammed het bestaan van een geheime orde van Europese genetici naar buiten bracht, die werkten aan een plan om een menselijke kruising in Afrika te produceren; om precies te zijn, een nieuwe zwarte vrouwensoort die volledige gelijkenis vertoonde met onze geliefde archetypische koningin [zwarte term voor 'vrouw', een zwarte man is een 'koning'], maar die genetisch gemanipuleerd werd om uitsluitend blanke baby's te baren?
Was het eveneens toeval dat hij ons waarschuwde voor de komst van pseudo-gemelaneerde klonen, of 'kunstmatige zwarten' die onderdeel zouden uitmaken van de zwarte bevolking; dat ze herkend konden worden aan de grijs-groene kleur van hun haarwortels en dat deze kleur hun kunstmatige aard zou verraden, die tevens in hun ogen te zien was?
Is het ook toeval dat er alsmaar meer diep gemelaneerde baby's worden geboren met geelkleurig Nordisch blond haar, Schots rood haar en/of blauwe ogen?

Ze hebben de melanine als oneindig creatiepotentieel nodig, maar zijn erop uit om hun eigen recessieve genen in stand te houden, desnoods dan maar geboren uit zwarte moeders! Ik hoop dat nu duidelijk wordt dat racisme veel dieper gaat dan simpelweg het ene ras boven het andere stellen. het gaat om een overlevingsstrijd, een eindstrijd! Waarom is onze elite geobsedeerd door bloedlijnen? Waarom hangt men eugenetica (letterlijk: goede genen) aan? Ik hoop dat dit je aan het denken gaat zetten en ben benieuwd naar je feedback.

Mike

 
Als wij mensen emoties en gedachten onderdrukken (of ziekteverschijnselen) zitten we in ons negatieve ego. Dit ego is onzeker, zelfdestructief en 'egoistisch'. Dit negatieve ego is het naar binnen trekkende ego, dat zichzelf als een slachtoffer der omstandigheden beschouwt. Waarom ik? Zolang je in deze energie zit, zul je nooit helen. Sterker nog, je gaat je wentelen in zelfmedelijden en gaat je zelf hechten aan je eigen ellende en je identiteit hierop baseren. Deze energie is passief en vrouwelijk en vertegenwoordigt het water-principe. Teveel water en je verdrinkt!

Ja, dit is ook precies waar de maatschappij gebruik van maakt met zijn systeem. We moeten ons sociaal aanpassen. Het sociale systeem maakt hier handig gebruik van, omdat als we steeds meer aan zogenaamde "normen en waarden" moeten aanpassen waardoor we niet mogen zijn zoals we zijn. Zo wordt de mens(van kinds af aan) tot een robot(eenmaal volwassen) gemaakt. Dit is, als ik het forum goed gevolgd heb, eigenlijk ook een vorm van KOUD kwaad. Dat we onze emoties of gedachten moeten onderdrukken is omdat we ons LEVENSLANG sociaal moeten aanpassen, dit is vooral op de lange termijn een serieuze marteling omdat je psyisch mogelijk niet trekt, want dan ben jij op een gegeven moment net een vulkaan die op punt staat te uitbarsten en dan vindt men ook nog eens gek dat criminaliteit in ons land aan het toenemen is. Of dat er ook meer familiedrama's plaatsvinden, omdat de man psyisch de weg kwijt is.

Gezondheid,

 
Goede opmerking over dat 'koud kwaad'! Ik zet dat bewuste citaat nog even hier neer:

Een van de eerste hoofdstukken is geschreven door Andrew Kimbell, die kijkt naar enkele historische aspecten en ideologieën over hoe we tot de huidige industriële bio-industrie zijn gekomen. Hij en andere auteurs geven verschillende voorbeelden van wat er gebeurt als wetenschap wordt gescheiden van moraliteit en gevoel. Genetici produceren kippen, of trachten deze te produceren, zonder veren en varkens met meer vlees, die zoveel vervormingen vertonen dat ze niet kunnen lopen. Koeien worden zo massaal en zo dicht op elkaar gehouden dat hun vacht bedekt is met hun eigen uitwerpselen. Het is nagenoeg onmogelijk om hun afvalproducten uit het vlees te houden als ze eenmaal geslacht worden en dus bestaat de oplossing uit het afspoelen van het karkas met giftige chemicaliën en het bestralen ervan. Varkensboerderijen houden de dieren in kisten, waardoor deze gemartelde dieren hun hele leven lang pijn hebben. Kippen ervaren eenzelfde lot.
Hoe kunnen mensen die aan deze gruwelijkheden deelnemen met zichzelf leven? Kimbell wijdt uit over wat hij koud kwaad noemt. In tegenstelling tot het meer bekende hete kwaad, dat overloopt van woede en zeer heftige emoties, voelt koud kwaad helemaal niets. Deze dieren worden niet gezien als levende wezens, maar als machines. Hun schreeuwen zijn hetzelfde als het gillende geluid dat je auto maakt als de v-snaar is versleten of verkeerd is afgesteld. De schreeuwen geven geen pijn aan, maar puur en alleen een defect. In de bio-industrie bestaan er geen dieren, alleen maar productie-eenheden. Koud kwaad kent geen empathie. Het maakt geen onderscheid tussen goed en kwaad. Niets is goed. Niets is kwaad. Alles bestaat slechts. Het is machinaal in zijn onverschilligheid. Er bestaat een cultus van objectiviteit in de puurste wetenschappelijke kringen. Enkele van de meest extreme leden van deze cultus beweren dat zij de realititeit niet erkennen van iets wat niet gemeten, gekwantificeerd, aangeraakt of gezien kan worden. Een dergelijke visie is niet ontvankelijk voor een zeer kritische blik. Zo'n redenatie mag dan voor het gemak gevoelens opzij zetten, maar hoe zinvol is het nu werkelijk om zo te denken? Wat is een gedachte? Is deze meetbaar of voelbaar? Een dergelijk paradigma vernietigt gedachtes, wetenschap, filosofie, ideeën en zichzelf net zo volledig als gevoelens.
Wendell Berry gaat eveneens in op de effecten van roekeloze, amorele wetenschap. Als de complete natuur slechts een mechanisme is of een verzameling van mechanismes, dan is het doel om het mechanisme te dwingen beter, sneller of efficiënter te werken. Als de natuur dit niet doet, dan vervangen we de natuur door technologie en fabrieken die dat wel doen. Het doel is steevast een grotere capaciteit en effectiviteit. De fabrieken worden groter en slokken alsmeer meer middelen op, waaronder land. Dit leidt tot minder ruimte en minder tolerantie voor landeigenaren die met de natuur samenwerken.

Kou is de vrouwelijke energie. Als een vrouw negatief wordt, wordt ze inderdaad kil, wreed en ongevoelig. Het is deze energie die de elite voortdurend neerzet.

Mike

 
Een beetje kort door de bocht misschien deze vraag: Maar waarom is Willem Alexander dan niet met een Afrikaanse getrouwd ??? en zie je bij onze elite de bloedlijnen dat ze bijna altijd met dezelfde huidskleur trouwen ??

En dus is er nu een agenda om de zwarte man buitenspel te zetten door zwarte vrouwen te stimuleren om relaties en huwelijken aan te gaan met blanke mannen.

 
Maxima is aan ons gepresenteerd als een "gewoon burgermeisje", maar behoort door haar bloedlijn en opvoeding toch echt wel tot de elite. De denkbeelden en daden van haar vader zijn te vergelijken met die van de duitse kant van de familie.
Ik denk dat de elite nog steeds aan het proberen is het beste van het "zwarte" te krijgen en als dat niet kan, ze uit te roeien, en gelijk het merendeel van de wereld ook maar.

 
Als de complete natuur slechts een mechanisme is of een verzameling van mechanismes, dan is het doel om het mechanisme te dwingen beter, sneller of efficiënter te werken. Als de natuur dit niet doet, dan vervangen we de natuur door technologie en fabrieken die dat wel doen.

Lijkt erop dat er slechts gehandeld wordt door de elite in termen van korte termijn beheersing. Klopt dat?
Op de lange termijn valt er dan niets meer te beheersen, manipuleren of controleren. Natuurlijke selectie wint altijd.

 
Tweede wet van thermodynamica

De entropie van een geïsoleerd systeem dat niet in evenwicht is, neemt in de loop van de tijd toe, tot het maximum voor dat geïsoleerde systeem is bereikt. Die toestand met de maximale entropie is de evenwichtstoestand.

Brian

 
Over dat feminisme en dat mannen geen echte mannen meer mogen zijn en vrouwen ook geen echte vrouwen meer mag zijn. Ik als zwaar gefeminiseerde man begon door zwaar gefeminiseerde samenleving, media, games/films enzovoorts te geloven dat vrouwen(en zelfs kleine meisjes) veel sterker en veel meer innerlijke kracht hebben dan mannen. De reden waarom ik dacht dat zelfs jonge meisjes sterker dan mannen waren is omdat ik in mijn leven veel films heb gezien en games zoals The last of us had gespeeld, in dat spel is er ook een klein 14-jarig meisje die als een soort rambo(iemand Rambo-films gezien?) een heel leger mannen met geweren zelfs met een mes als steekwapen kan uitschakelen. Vandaar dat ik hier op het forum al meerdere malen over het "innerlijke meisje" heb gehad, omdat ik dat als teken van kracht zag, maar nu weet ik dat feminisme hier erachter zit, om zo bijvoorbeeld via games of films mannen hun mannelijkheid te laten doen verliezen. Zo gaan de duistere krachten dus te werk waar de elite graag gebruik van maakt, ik begin er steeds meer door te krijgen hoe deze duivelse krachten werken.

Gezondheid,

 
Ik als zwaar gefeminiseerde man begon door zwaar gefeminiseerde samenleving, media, games/films enzovoorts te geloven dat vrouwen(en zelfs kleine meisjes) veel sterker en veel meer innerlijke kracht hebben dan mannen.

Toch is dit in wezen wel het geval. De vrouwelijke energie trekt naar binnen en haar kracht is dus haar innerlijke kracht. Bedenk echter dat je grootste kracht ook je zwakheid kan zijn! Aangezien creatie een NEUTRAAL potentieel is, kan je dit potentieel positief of negatief aanwenden. In positieve zin geeft het innerlijke zekerheid, in-zicht en in-tuitie. In negatieve zin geeft het angst, depressie en passiviteit. Allebei getuigen van innerlijke kracht, maar het mag duidelijk zijn dat het veel constructiever is om deze positief in te zetten dan negatief. De mannelijke kracht is uitwendig en dus meer gericht op spierkracht, intentie en groei/ontwikkeling/evolutie.

Mike

 
In een andere topic schreef forumlid naief gisteren het volgende:

Oke, vrouwen hebben dus een negatieve kant, satan. Mannen hebben geen negatieve kant, ze kunnen wel last hebben van die valse trollenenergie, maar dat heeft geen naam.

Waarop ik antwoordde:

Sorry, bij de man is het nu eenmaal 'what you see is what you get' en dus veel eenvoudiger en doorzichtelijker. De vrouwelijke energie is bruikbaarder, omdat deze veel complexer is, met vele daaraan verbonden facetten, zowel positief als negatief. De vrouw is hormonaal ook veel complexer dan mannen. En waarom is Satan (als duistere zijde van de vrouwelijke energie) dan de Prins der Duisternis en niet de prinses? Dat is nu juist het 'duivelse' aan het geheel: sluwe misleiding, door iedereen te laten denken dat deze negatieve energie aan een man toebehoort en dat mannen het voor het zeggen hebben. Een verborgen matriarchaat dus!

Hoe complex een vrouw kan zijn, wordt heel mooi bezongen door een vrouw, Alanis Morissette. Hier is de tekst van Everything:

"Everything"

I can be an asshole of the grandest kind
I can withhold like it's going out of style
I can be the moodiest baby and you've never met anyone
Who is as negative as I am sometimes

I am the wisest woman you've ever met.
I am the kindest soul with whom you've connected.
I have the bravest heart that you've ever seen
And you've never met anyone
Who's as positive as I am sometimes.

You see everything, you see every part
You see all my light and you love my dark
You dig everything of which I'm ashamed
There's not anything to which you can't relate
And you're still here

I blame everyone else, not my own partaking
My passive-aggressiveness can be devastating
I'm terrified and mistrusting
And you've never met anyone as,
As closed down as I am sometimes.

You see everything, you see every part
You see all my light and you love my dark
You dig everything of which I'm ashamed
There's not anything to which you can't relate
And you're still here

What I resist, persists, and speaks louder than I know
What I resist, you love, no matter how low or high I go

I'm the funniest woman that you've ever known
I'm the dullest woman that you've ever known
I'm the most gorgeous woman that you've ever known
And you've never met anyone
Who is as everything as I am sometimes

You see everything (you see everything), you see every part (you see every part )
You see all my light (you see all my light) and you love my dark (and you love my dark )
You dig everything (you dig everything) of which I'm ashamed (of which I'm ashamed)
There's not anything (there's not anything) to which you can't relate (to which you can't relate)
And you're still here

(You see everything, you see every part)
And you're still here
(You see all my light and you love my dark)
And you're still here
(You dig everything of which I'm ashamed)
(There's not anything to which you can't relate)
And you're still here...

http://www.azlyrics.com/lyrics/alanismorissette/everything.html

Mike

 
Toch is dit in wezen wel het geval. De vrouwelijke energie trekt naar binnen en haar kracht is dus haar innerlijke kracht. Bedenk echter dat je grootste kracht ook je zwakheid kan zijn!

Ik snap wat je bedoeld dat zwakheid je kracht kan zijn. Vrouwelijke eigenschappen(positieve dan) zijn toch onbevangenheid, kinderlijke onschuld en puurheid, iets wat je bij jonge meisjes ziet. Deze kracht heeft mij ook een bijzonder indruk gemaakt, alsof mannen deze kracht vanaf hun jeugd al gauw kwijt zijn geraakt omdat die teveel mannelijke energie hebben en dus veel te weinig vrouwelijke energie. Wat meisjes hier(vrouwelijke energie dus) meer van heeft, hebben jongens en mannen hier meestal te weinig van, daarom kunnen mannen heel moeilijk met hun innerlijk omgaan denk ik, daarom hoop ik ook meer van dat vrouwelijke energie te krijgen, zodat mijn mannelijke energieën samen met de vrouwelijke energieën in balans zijn. Het is daarom dat ik interesse heb in onderwerpen als meditatie, zenboeddhisme, verlichting en ook binaural beats die ik beluister valt hieronder.

Gezondheid,

 
Als we ervan uitgaan dat alle leven wil blijven voortbestaan, dan heeft ieder gen een eigen bewustzijn dat is geprogrammeerd om te blijven leven. Het recessieve gen in de Nordische 'ijstijdmens' wil eveneens blijven leven.

Ik bedacht me vanochtend dat die Richard Dawkins toch nog gelijk gaat krijgen in dit opzicht met zijn 'selfish gene'. Dawkins beschrijft echter de overlevingsstrijd van een recessief gen! Als dat de norm wordt voor alle volken en rassen ter wereld is het gedaan met ons...

Mike

 
Ik wil opnieuw citeren uit het boek van Phil Valentine. Hier antwoordt hij op de bewering van de fundamantele feministe Jodie Allen dat mannen alleen maar excelleren in criminilateit en in alle andere opzichten voorbij worden gestreefd door vrouwen (mijn vertaling):

Evenmin maakt ze melding van het feit dat de voornaamste reden dat jongens het de laatste 25 tot 30 jaar zo slecht doen op school in Amerika (vooral jongens afkomstig uit arme stadswijken) is dat het complete onderwijssysteem in de Verenigde Staten vanaf begin jaren 1970 tot en met eind jaren 1980 psycho-politiek is herzien door een heimelijk feministisch lesprogramma. Dit begon met de invoering van het door de Duitsers geïnspireerde 'Pruissische systeem' eind 19e eeuw, wat vervolgens werd verfijnd tot het geestelijk afstompende 'Outcome-Based Education' (OBE) [prestatiegericht onderwijs].
Het Outcome-Based Education-model werd opzettelijk in het leven geroepen om het natuurlijke vermogen van een jongen om kritisch en probleemoplossend te denken te ondermijnen en hem in plaats daarvan te indoctrineren in een onderwijsmodel gebaseerd op collectieve, vage en subjectieve 'resultaten op basis van leermethoden ter verrijking van het emotionele collectief' - oftewel, het gefeminiseerde model. OBE is een systeem gebaseerd op beheersing van de geest door middel van indoctrinatie, dat volledig de mannelijke drang van een jongen naar individuele prestatie en uitmuntendheid diskwalificeert - in tegenstelling tot het 'ouderwetse' lesprogramma dat het intellect stimuleerde en een jongen stimuleerde om te willen leren, te leiden en uit te blinken.

In ons gefeminiseerde krabbenmandland zien we dit eveneens terug, dit is niet een uniek Amerikaans verschijnsel! In andere topics beginnen we (ook de vrouwen!) ons serieus af te vragen of er nog niet-gefeminiseerde (andrische) mannen rondlopen in Nederland! Nou, hier zit er 1! De https://www.fatsforum.nl/topic/wel-degelijk-6000-bezoekers-per-dag]bezoekersaantallen[/url] die dit nogal 'yang-ige' forum trekt spreken boekdelen: kennelijk zit het complete Nederlandse taalgebied te wachten op iemand die precies zegt waar het op staat, ongeacht of dit nu 'sociaal acceptabel' is of niet!

Valenine vervolgt (mijn vertaling):

Noch werd ons verteld dat de ziekmakende statistieken waar ze naar verwees over het door de staat goedgekeurde verslaafd maken van drie jongensgeneraties met Ritalin (vooral zwarte jongens) rechtstreeks verband houdt met het satanische vak van de psychiatrie, dat geestesziekten uit zijn duim zuigt om een omzet van zes biljoen dollar per jaar te rechtvaardigen en in stand te houden; dat B. Brook Chisholm, oprichter van de World Federation on Mental Health categorisch beweerde dat "het verdoven van kinderen voor sociale controle bedoeld was en niet voor verbeterde leeromgevingen"; dat "scholen de gemeenschap beter zouden dienen als geestesklinieken dan als leerinstituten"; of dat de FDA [Food and Drug Administration] Ritalin, Anderol en Conserta (medicijnen voorgeschreven aan kinderen) heeft geklassificeerd als zwaar verdovende middelen, in het rijtje van cocaïne, heroïne en amfetamine, en dat we de 'gateway drugs' [verdovende middelen die een opstap vormen voor verslavendere middelen] achteraf gezien geen alcohol of marihuana waren, maar de medicatie die kinderen op recept verkregen via de apotheek en doorverkochten aan hun leeftijdsgenoten!

We hebben het hier dus over de vrouwelijke onderdrukking en hersenspoeling van jongens via het schoolsysyteem en tot overmaat van ramp ook nog het gebruik van onderdrukkende 'medicatie', die al hun zintuigen verdooft!

Mike

 
Een gedachte die bij me opkwam:

Het Spaanse woord 'diablo' voor 'duivel' zou wel eens opgebouwd kunnen zijn uit di-ablo, wat verdacht veel lijkt op het Engelse 'disable' en wat letterlijk betekent: niet mogelijk maken. Anti-creatie dus!

De duivel is Satan en dat is het negatieve vrouwelijke principe. De vrouw is de ontvanger van leven, maar als zij in haar negatieve energie zit is zij niet meer ontvankelijk. Anti-creatie dus! De negatieve expressies van zowel mannelijke als vrouwelijke energie zijn elkaars omgekeerden. De negatieve expressie van mannelijke energie is vrouwelijke energie. Dit verzwakt het krijgersinstinct van een man en maakt hem week en volgzaam. De negatieve expressie van vrouwelijke energie is mannelijke energie. Dit maakt dat een vrouw krijgersenergie gaat aannemen en militant wordt.

Op deze manier wordt de vrouw dominant en de man volgzaam, een omkering van de natuurlijke geslachtsrollen. Dit zet mannen en vrouwen tegen elkaar op en vertegenwoordigt anti-creatie! 'Diablo' maakt het leven zoals het bedoeld is dus niet mogelijk (maar alleen als wij dit LATEN gebeuren!).

Mike

 
Mijn oude vriend speelde heel lang geleden heel vaak diablo op de computer. Nu snap ik waar dat woord "diablo" vandaan komt.
He played a devil/Satan game :|

Op deze manier wordt de vrouw dominant en de man volgzaam, een omkering van de natuurlijke geslachtsrollen. Dit zet mannen en vrouwen tegen elkaar op en vertegenwoordigt anti-creatie! 'Diablo' maakt het leven zoals het bedoeld is dus niet mogelijk (maar alleen als wij dit LATEN gebeuren!).

Matraircische samenleving dus met dank aan feminisme.

Gezondheid,

 
De holocaust (letterlijk: brandoffer) heeft de komst van de staat Israel mogelijk gemaakt. Er is bewust een exodus gecreeerd naar het 'beloofde land' door de Zionisten, dezelfde mensen die de staat Israel hebben gesticht en die Hitler steunden. Nogmaals, dit zijn geen joden! Het is een politieke, communistische organisatie, die lak heeft aan joden en aan islamieten en die het liefst ziet dat beiden elkaar uitmoorden. Vandaar het kruidvat dat Israel heet, gelegen temidden van diverse arabische landen.

Vraag.
1 Waarom was de holocaust nodig om de staat Israël mogelijk te maken? Heb je een link waar dat goed te lezen is, (NL)
2 welk ras vallen de joden onder dan? jodendom is een geloof ja, maar komt dat niet bij een volk vandaan, dat het joodse dus nischien wel een ras te noemen zijn?

Gezondheid.
Ik had ook vrienden die veel diablo sleelden, was erg populair spel maar ik gaf er echt helemaal niks om.
Ik heb ook wel horen zeggen dat het het best verkochte spel alletijden is..

 
Joden zijn geen ras! En vallen dus niet onder een ras. Net als dat chirsten zijn geen ras maakt. En als je alle christenen bij elkaar zet, dan maakt het ook geen ras. Het is ook geen volk. Het is een geloof. Geloof maakt niet dat je onderdeel uitmaakt van een ras of volk.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.991
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan