De relatie tussen mensen en varkens

ik dacht dat je een echte jood bent als je moeder dat ook is (want ja vaders zijn niet zeker he). Dus als je het joodse geloof aanhangt, ben je nog geen jood.

 
1 Waarom was de holocaust nodig om de staat Israël mogelijk te maken? Heb je een link waar dat goed te lezen is, (NL)
Heel simpel Maarten, zonder de holocaust had de VN cq westerse mogendheden nooit ingestemd met de oprichting van de staat Israël. Plus steun in de vorm van geld en vooral heel veel wapens.

 
Naïef.
Ja dat dacht ik ook, "joden" zouden de kenmerken hebben wat toch op een soort ras zou duiden toch?
Maar het jodendom aan hangen maakt heen jood nee.

Alexandra.
Ja alle christenen bij elkaar maken geen ras nee, maar alle volken geven zichzelf toch een naam? Aboriginals, maori, masai, zo dacht ik dat er dus ook een volk was dat zich "jood" noemde en hun geloofsovertuiging het jodendom, maar niet waar dus ok bedankt, ik zal er dezer dagen wat meer over proberen te vinden.

Pike, ook bedankt.

 
Ik heb het boek van Phil Valentine inmiddels uit en ben begonnen aan het boek over melanine van Richard King. Ik lig echter nog wat achter als het gaat om belangrijke en veelzeggende citaten van Phil Valentine. Deze, bijvoorbeeld, in antwoord op de volkomen gestoorde feministe Barbara Smuts, die in haar boek 'Apes of Wrath' suggereert dat de man niet veel meer is dan een ontwikkelde aap (waar hebben we die meer gehoord?). Darwinisme is de feministen dus zeker niet vreemd! Phil Valentine (mijn vertaling):

Wat mevrouw Smuts met haar commentaar suggereert, is dat de menselijke man niet veel meer is dan een aapachtig wezen, met betrekking tot de beweegredenen achter zijn meest primitieve natuur, en omdat de menselijke vrouw dit 'niet' is, heeft zij tot op heden de redenen voor haar problemen met hem niet achterhaald! Het beste wat zij dus kan doen, is het gedrag van vrouwtjesapen bestuderen om te leren hoe hun gedrag het best kan worden vertaald naar een programma voor de omgang met de agressieve daden van haar eigen 'mannetjesaap'.
Een dergelijke academische opvatting verraadt de Duitse oorsprong van haar 'geleerdheid', die (opnieuw) terugvoert naar het eind van de 19e eeuw en de filosofieën van dr Wilhelm Maximilian Wundt, de bedenker van de leer van de 'experimentele psychologie'. Wundt stelde dat de mens verstoken was van enige geest, ziel en zelfbeschkking; dat de mens inwendig niets meer was dan het geheel van zijn ervaringen, die afkomstig zijn van de externe prikkels waarmee zijn bewustzijn en onbewustzijn dagelijks worden bestookt.
Feit is dat alle wetenschappelijke 'basisprincipes' die vandaag de dag worden gehanteerd door de psychologie en door haar in drugs handelende dubbelganger de psychiatrie vrijwel uitsluitend gebaseerd zijn op de filosofieën van Wilhelm Maximilian Wundt. Smuts zag overduidelijk haar kans schoon om haar onderzoek te baseren op de misleidende theorieën en experimenten van Wundt, maar nog veel meer op een van zijn discipelen, die zijn hypotheses uitbreidde met de 'psychologie' van dieren en de relatie die zij vertonen met het menselijk gedrag - ene dr Edward Lee Thorndike.
Thorndike staat het meest bekend in het psychologische vak om zijn befaamde ‘puzzeldoos’-experimenten, waarin hij verschillende soorten dieren (katten, ratten, kippen, etc.) plaatste om te zien of ze de weg naar buiten konden vinden. Hij was de eerste psycholoog die dierlijk gedrag in een experimenteel laboratorium bestudeerde en, op advies van zijn mentor dr. James McKeen Cattell (de eerste Amerikaanse student van Wundt en diens eerste persoonlijke assistent), zijn bevindingen toepaste op het onderwijs van kinderen.
Thorndike stelde kinderen gelijk aan ratten, apen, katten, vissen, honden en kippen en op basis van zijn onderzoek formuleerde hij ‘wetten’ over het gedrag van deze dieren, die hij vervolgens verwerkte in de lesprotocollen van docenten, die op hun beurt zijn filosofieën in elk leslokaal in de Verenigde Staten verspreidden.
Zijn onderzoek publiceerde hij in een boek in 1903, getiteld Educational Psychology, wat beschouwd wordt als een klassieker in het genre.
Kort gezegd komt de historische totstandkoming en dubieuze erfenis van de ‘geleerdheid’ en het ‘onderzoek’ naar mannen, apen en gewelddadig gedrag door mevrouw Smuts hierop neer. Wat natuurlijk aan de kritische aandacht van de ‘wetenschappelijke’ analyses van mevrouw Smuts is ontsnapt, is het feit dat het plaatsen van een man op het mentale en gedragsniveau van een lagere levensvorm de weg vrijmaakt voor de devaluatie van zijn wezenlijke mens-zijn, waardoor hem minder recht op dergelijke rechten verleend wordt en zijn eliminatie gerechtvaardigd wordt (zoals is gebeurd bij de ‘Atsi’, de Australische Aboriginals, die ooit wettelijk waren geklassificeerd als ‘natuurlijk wild’ waarop gejaagd mocht worden), iets wat van het begin af aan het psycho-politieke doeleinde was van het neo-feminisme.
Francois-Marie Arouet, beter bekend onder zijn populaire pennaam Voltaire, zei het het best, toen hij zei:

“Zij die je in absurditeiten kunnen laten geloven, zijn in staat je aan te zetten tot gruweldaden.”

Wat zien we hier terug?

1. De krankzinnige gedachte dat het leven niet bezield is en de mens dus ook niet.
2. De krankzinnige gedachte dat de mens een ontwikkelde aap is en dus gelijk staat aan dieren.
3. De krankzinnige gedachte dat de man een lagere (dierlijke) levensvorm is, die erop uit is om vrouwen te slaan, te verkrachten of op een andere manier geweld aan te doen.

Let wel: punt 1 en punt 2 zijn gangbare overtuigingen in de 'wetenschappelijke' wereld en worden op scholen onderwezen en punt 3 is een sociaal geaccepteerd denkbeeld in onze samenleving!

Ik blijf het hier herhalen, hoewel het voor sommigen van jullie kennelijk een bittere pil is om te slikken: alleen blanken zijn in staat om dergelijke zieke denkbeelden te bedenken en legitiem te maken via de wetenschap, wetgeving en maatschappelijke normen en waarden. Er is iets serieus mis met ons ras en dit gaat verder dan alleen een elite die ons van bovenaf manipuleert, de ziekte bevindt zich diep in onze psyche!

Mike

 
Ik vind het zo bijzonder dat iemand met zo'n geschifte theorie komt en men daarin mee gaat en dat zie je in de geschiedenis dus steeds weer.
Er is veel wat we af moeten leren

 
Ik zou nog zoveel meer kunnen citeren uit het boek van Valentine. Het mag duidelijk zijn dat hij niet zomaar een 'omgekeerde racist' is, zoals Bastiaan beweert, of 'simplistisch', zoals thijs beweert. Deze man heeft zijn research gedaan en vertelt je klip en klaar hoe het echt zit! En ja, dit is confronterend voor ons blanken, maar de waarheid moet worden gezegd, want alleen de waarheid bevrijdt! Ik wil dan ook eindigen met dit laatste citaat uit zijn boek The Wounded Womb (mijn vertaling):

Doe geen concessies aan de waarheid, als je deze eenmaal hebt geoogst. Zoek en onder-zoek; zoek en ver-zoek; ageer en re-ageer. Volhard te allen tijde in je volhardheid. Als je tijdens je zoektocht tot de conclusie komt dat ik verkeerd zit, laat me dit gerust weten, zodat ik mijn zoektocht en mijn koers kan aanpassen. Als je tijdens je zoektocht tot de conclusie komt dat ik gelijk heb, durf mij dat dan ook te laten weten! Als wezens met een hoger bewustzijn zullen wij nooit herrijzen en oprijzen tenzij wij bereid zijn om de zin van de onzin te scheiden!
Wees bovenal voortdurend alert en tegelijkertijd openhartig met betrekking tot de vele manieren waarop de waarheid zich aandient, want deze is soms lastig te herkennen en nooit in de vorm die je verwacht. Hoe vreemd, ongelooflijk of ongeloofwaardig de waarheid op het eerste gezicht ook lijkt te zijn, laat je twijfels of vooroordelen niet je vermogen verzwakken om het kaf van het koren te scheiden.
Wees altijd een onderzoekende en vrijdenkende geest. maar onthoud dat het westerse gedachtengoed ons besmet heeft met de ziekte van vooringenomenheid.
Onze werkelijkheid wordt bespeeld en gemanipuleerd - van jongs af aan. Zij die ons onwetend willen houden, 'onderwijzen' ons. Onderwijs geeft ons het idee van zekerheid, afgeleid van de consumptie van feiten die we voor waar aannemen.
Onthoud echter altijd, geliefden, dat de voorwaarde voor kennis het gebrek aan een gesloten geest is. Deze raakt vastgeroest door zijn eigen zekerheden, waardoor zijn onderzoekende, innerlijke licht begraven wordt.

Daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn!

Mike

 
Dit doet me denken aan het boek: Waarom vrouwen van apen houden van Stine Jensen dat na de ontsnapping van Bokito in de aandacht is komen te staan. Dit staat helemaal vol met citaten en verwijzingen van wetenschappers die mensen tot apen reduceren en literaire/culturele analyses van verhalen over apen.

Hierin komen zaken als gorilla's in de mist en meer vrouwen en apen verhalen over apen of aapachtige zoals o.a. King Kong aan bod.

 
Nou, ik ben ook blank en zie de reden niet om mezelf te haten of wat dan ook, het is gewoon zo zoals het is. Wel is het vooral de verantwoordelijkheid van ons blanken om de degeneratie halt toe te roepen en krankzinnige denkbeelden te laten varen i.p.v. aan te blijven hangen onder de nom van dat het sociaal geaccepteerd is. Als blanken de oorzaak van de meeste ellende zijn, dan hebben we ook het meest goed te maken.
Elk van ons maakt deel uit of de wereld mooi wordt of krankzinnig en het is erg belangrijk om ons bewust te zijn van wat ons bijdrage is in onze wereld. Draag je bij aan krankzinnigheid, ook al is het puur door onwetendheid, dan ben je, ook al mag ik dat misschien niet zeggen, eigenlijk toch een slecht mens, maar neem je verantwoordelijkheid voor je daden en wil je de wereld verbeteren, hoe klein je ook begint, dan ben je een goed mens.

Gezondheid,

 
Thorndike stelde kinderen gelijk aan ratten, apen, katten, vissen, honden en kippen en op basis van zijn onderzoek formuleerde hij ‘wetten’ over het gedrag van deze dieren, die hij vervolgens verwerkte in de lesprotocollen van docenten

Hij formuleerde de leertheorie. Leren is het formeren van hersenverbindingen dmv Wet van oefening en Wet van effect. Hij dacht ook dat uit het hoofd leren de beste manier was.

Naar mijn mening niets mis mee. Leren komt immers enkel tot stand in de vorm van hersenverbindingen. Echter er zijn vele manieren om hersenverbindingen te vormen waardoor het mogelijk is om op diverse manieren te leren. Het is jammer dat dit potentieel niet benut wordt. Zou kinderen kunnen bevoordelen die niet passen in het huidig systeem. Hoe anders zou de maatschappij er dan uitzien.

 
Hoeveel woorden en rijtjes kun jij je nog herinneren uit je schooltijd? Het gaat je korte-termijngeheugen in en blijft uiteindelijk niet hangen. Wat heb je op school nu werkelijk allemaal geleerd? De basisvaardigheden - lezen, schrijven en rekenen - hadden je ouders je net zo goed ook kunnen leren, daar heb je geen school voor nodig. Mijn talenten spitsen zich toe op de volgende zelf aangeleerde vaardigheden: Amerikaans Engels, bluesgitaar spelen en zingen, voeding en gezondheid, metafysica. Nooit een leraar voor nodig gehad, alles zelf geleerd! Het leven is je 'hogeschool'!

Mike

 
Precies gezondheid, er bestaat geen neutraliteit, er is alleen voor of achteruitgang. als je jezelf neutraal op stelt, leg je je verantwoordelijkheid bij iemand of iets anders. Je onthouden van actie is actie en vaak ben je dan bewust of onbewust deel van het negatieve, andersom kan natuurlijk ook.

Brian

 
Je onthouden van actie is actie en vaak ben je dan bewust of onbewust deel van het negatieve, andersom kan natuurlijk ook.

Ik zeg vaak: niet kiezen is ook kiezen. Je kunt niet niet kiezen!

Als blanken de oorzaak van de meeste ellende zijn, dan hebben we ook het meest goed te maken.

Exact, en dat is ook mijn drijfveer!

Mike

 
Je onthouden van actie is actie en vaak ben je dan bewust of onbewust deel van het negatieve, andersom kan natuurlijk ook.
Ik zeg vaak: niet kiezen is ook kiezen. Je kunt niet niet kiezen!

Nihilisme: het geloof in niks.

Brian

 
Ik ben dan wel blank maar ik weiger me te verantwoorden voor iets dat IK niet gedaan heb ongeacht hoeveel blanken wel iets fouts gedaan hebben. Noch neem ik daat verantwoordelijk voor. Ik neem wel verantwoording voor wat ik wel doe.
Ik ben geen ras maar een individu en alleen individuen handelen.
Dat er iets mis kan zijn met mensen is duidelijk en dat dit de oorsprong mag vinden in het blanke ras kan ook zo zijn,maar daar heb ik geen aandeel in gehad.
Verantwoording nemen daar draait het inderdaad om en daar is ook het grootste gebrek aan op bijna ieder gebied. Iedereen komt ook bijna overal me weg.
ad
 
Ik ben dan wel blank maar ik weiger me te verantwoorden voor iets dat IK niet gedaan heb ongeacht hoeveel blanken wel iets fouts gedaan hebben.

Dat heb je eigenlijk al gedaan alleen al omdat je op WAPF-patroon naleeft, dan heb je meteen de oorzaak/bron van allerlei krankzinnigheid te pakken.
De zeer grove fout die de blanke mens heeft gemaakt is van gezonde voedingspatroon afwijken met allerlei vormen van krankzinnigheid en ziekten tot gevolg.

Gezondheid,

 
Er is meer aan de hand dan slechte voeding alleen, Gezondheid, was het maar zo simpel. Als het simpelweg een kwestie was van je voedingspatroon verbeteren, hoe kan het dan dat er hier genoeg rondlopen met serieuze fysieke, mentale en spirituele issues?

Mike

 
Dit lage bewustzijn is dus het probleem:

http://dailycaller.com/2013/11/18/police-force-black-men-to-act-like-chimps-film-it/

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.994
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan