Homoseksualiteit heeft NIET een blanke Europese oorsprong, maar heeft een geschiedenis op alle continenten. Het heeft te maken met een verleden waarbij mensen in groepsverband leefden, en niet in kleine gezinnetjes. Het is geen kwestie van in het hoofd zitten en boeken lezen, maar reizen, mensen leren kennen en in een heel andere context dan de onze gaan kijken.
In dit geval weet ik wel waar je dit vandaan hebt: van Phil Valentine. Valentine vertegenwoordigt een heel elitaire, bijna Haagse, manier van denken namelijk precies dat denken in groepen, wij tegenover zij: het probleem ligt bij de ander.
Het conservatisme van Valentine is ook behoorlijk Haags. Dat is jammer want Afrika kan zo veel beter. Hele stammen met enorme wijsheid, die gaan zich echt niet mengen in zo'n obsessie van ons als het homopushen. Echte wijsheid heeft ook werkelijk niets te maken met blank of zwart, vraag het de sjamanen van Gabon, we zijn allemaal zielen op een pad.
Europa heeft een behoorlijk mannelijke energie, ook dat hele pushen van dat feminisme is een mannelijke energie. Ik merk dat het veel mensen in de greep houdt.
Je hebt het soms over feminisering van de samenleving.. maar je weet dat het afkomstig is van een elite die uit is op verdeling .. dan betekent dat niet dat de vrouwelijke kracht te sterk aanwezig is, maar juist andersom.
Je begrijpt dit , maar elders zeg je dat het Westen hierdoor te veel vervrouwelijkt, omdat jongens geen kans krijgen om jongens te zijn etc. Nog steeds: dit is invloed van het feminisme, een mannelijke energie, verdeel en heers. Het zit sluw in elkaar. Het antwoord is dan niet meer mannelijkheid waar je vaak op aanstuurt, maar meer eigenheid. Al die meisjes-creches gewoon gaan negeren, je kinderen niet naartoe sturen, straal negeren, je eigen oplossingen zoeken. Sowieso, meer mannelijkheid, je mag er best naar streven maar het werkt niet als er geen vrouwelijkheid achter staat.
Bij degeneratie gaat het om verschijnselen zoals autisme maar ook een overdaad aan oestrogeen door voeding en alle plastics (ook dat is inderdaad degeneratie). Niet om verschijnselen die in de natuurlijke omgeving zo functioneren, zoals op Samoa, in Schotland of Siberie, of bij Indianenstammen die in verschillende talen allemaal andere woorden hadden voor homoseksualiteit.
Ik kan ook wel gaan beweren dat de Pygmeeen gedegenereerd zijn want ze zijn zo klein, en het kan niet anders of er zijn mutaties geweest en het geeft ze in onze wereld geen voordeel. Als ik die verstandelijke redenering van jou aanhoud (over recessie en mutaties) zou ik dat volgens mij nog best hard kunnen maken ook, alleen weten we in dit geval wél dat het onzinnig is.
Want in hun wereld geeft het natuurlijk wel veel voordelen!
Maar .. kennen wij zo'n andere wereld wel? Kunnen wij de wezenlijke verschillen tussen een heel andere samenleving en de Europese zien? Find out for yourself en boek een reis naar Samoa.
Voor de rest, over de Khazaren en de Europese oorsprong van de Ashkenazi-joden, dat klopt wel, dus ja dat waardeer ik wel. Ik zal niet zeggen dat je meer boeken moet gaan lezen want we zitten allebei al te veel in de woorden, we moeten veel meer gaan voelen.