De relatie tussen mensen en varkens

Het zou me weinig verbazen dat het inderdaad zo gegaan is. Dat kolonisten inheemse mensen (vast niet alleen jongens) misbruikten. In alle stukken die te lezen zijn over kolonisatie komt naar voren dat de Europeanen zich ver verheven voelden boven alles en iedereen in de rest van de wereld. Europeanen drongen de Europese gebruiken op aan de zogenaamd onbeschaafden. Hiermee is onder andere gigantisch veel kostbare kennis verloren gegaan. Stel je eens voor dat ontdekkingsreizigers met intenties om van nieuw ontdekte volkeren te leren op pad gingen. Dan hadden we honderden of misschien wel duizenden jaren over kunnen slaan op allerlei gebieden. Nu gebeurd dat niet omdat de westerse wereld alles zogenaamd zelf moet uitvinden.

Nu mijn standpunt over Columbus, waardoor de discussie ongetwijfeld weer wat aangewakkerd wordt. Ten eerste vind ik het nog steeds goed dat in de geschiedenisboeken beschreven wordt over de ontdekking van Amerika (hierbij neem ik voor het gemak aan dat de rest van het verhaal wel in grote lijnen klopt) en zie ik geen reden om niet over Columbus te vertellen omdat hij kinderen heeft misbruikt. Kan je de schuld hier voor namelijk wel bij Columbus zelf zoeken? Hij is wellicht zelf evengoed slachtoffer van het opgroeien in een maatschappij waar een laag bewustzijn wordt aangeleerd (of afgedwongen). Zijn wereldbeeld werd zo gevormd dat hij zichzelf zag als een hoger wezen dan de inheemse bevolking zie hij ontdekte. Net zo goed als dat we mededogen moeten ontwikkelen voor de misbruikte kinderen moeten we dit ook voor Columbus.

 
hoi Hamster, wat mij betreft is het in elk geval van belang dat we leren snappen wat alledaagse huis-tuin-en-keukenpsychopathologie behelst. Daar hoort ook de psychopathologie bij van degenen die de geschiedenisboekjesinhoud bepaalden en nog bepalen.

 
Net zo goed als dat we mededogen moeten ontwikkelen voor de misbruikte kinderen moeten we dit ook voor Columbus.

Nou, mededogen met een pedoseksueel krijgen gaat bij mij wel erg moeilijk.

Gezondheid,

 
Kan je de schuld hier voor namelijk wel bij Columbus zelf zoeken? Hij is wellicht zelf evengoed slachtoffer van het opgroeien in een maatschappij waar een laag bewustzijn wordt aangeleerd (of afgedwongen). Zijn wereldbeeld werd zo gevormd dat hij zichzelf zag als een hoger wezen dan de inheemse bevolking zie hij ontdekte. Net zo goed als dat we mededogen moeten ontwikkelen voor de misbruikte kinderen moeten we dit ook voor Columbus.

Hey Hamster, hier ben ik het mee eens! :wink:
Mededogen hebben met een dader is niet hetzelfde als het goedkeuren van zijn daden. Ik zag pas deze doc. http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/panorama/EP_131017_Panorama iemand die een meisje doodt, zelf een gruwelijke jeugd achter de rug heeft en nu zo zit weg te kwijnen dat hij euthanasie vraagt, en heel klaar en duidelijk kan vertellen hoe het zit.

 
Nog even over oorlog: dit is niet iets dat perse alleen hier tussen 1940 en 1945 hier heeft plaatsgevonden en daarna hier niet meer.
De menselijke waardigheid, spiritualiteit, integriteit, soevereiniteit, intelligentie, oneindige creativiteit en blauwdruk: kortom alles wat ons menszijn bepaalt, wordt op de meest uiteenlopende manieren dagelijks de oorlog verklaard, niet alleen in Syrie, maar ook gewoon hier in Nederland in onze eigen beleving en lichaam.

Hier in Belgie hebben ze nu het fenomeen GAS-boetes in het leven geroepen. Gemeentelijke administratieve sancties. Het komt er op neer dat je nu voor belletje trekken 250 euro aan je broek kunt hebben. Deze week heeft een geestelijk gehandicapte een boete gekregen van 50 euro voor het spelen van dwarsfluit op straat (deze boete werd na media-aandacht ingetrokken). Er zijn mensen die een boete krijgen voor het eten van een broodje op de trappen van de kerk.

 
Columbus was eerder in Afrika geweest en had van de Afrikanen een kaart gekregen. Hij was dus helemaal niet 'verdwaald' en dacht dat hij in India zat, allemaal flauwekul. De Olmec-hoofden bewijzen dst de Afrikanen lang daarvoor waren geweest en de basis hebben gelegd voor de beschavingen van de Azteken, de Maya's en de Inca's en in Noord-Amerika van de Indiaanse volkeren.

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/23#post-88253

Mike

 
De uitdrukking 'stinken uit je bek als een koloniaal uit zijn gulp' zegt ook weinig goeds over de hygiene van kolonisten. De Nederlandse schrijver Multatuli stelde het Nederlandse kolonisme aan de kaak in zijn boek Max Havelaar. En dan te bedenken dat het nu het thema van Serious Request is om de 'zwartjes' in Afrika hygiene bij te brengen! Let's clean this shit up? Yeah, let's do that, but whose shit anyway?

Mike

 
Eerder deze maand wees Bastiaan mij op de banden tussen Nation of Islam onder leiding van Louis Farrakhan en Scientology. Ik heb dit onderzocht en was aanvankelijk skeptisch. Er zijn immers ook pogingen ondernomen om Malcolm X postuum in diskrediet te brengen door te suggereren dat hij homo zou zijn:

http://www.npr.org/2011/04/20/13557...ses-controversial-claims-in-new-bio-on-father
http://www.blackvoicenews.com/news/...omosexuality-infidelity-in-new-biography.html
http://www.questia.com/library/jour...-second-assassination-of-malcolm-x-a-critical

Ik ging er dus automatisch vanuit dat beschuldigingen aan het adres van Farrakhan ook op niets meer neerkwamen dan een lastercampagne. Het blijkt echter wel degelijk te kloppen en dit betekent dat Nation of Islam officieel is geinfiltreerd:

http://www.examiner.com/article/louis-farrakhan-has-sold-out-the-n-o-i
http://www.newrepublic.com/article/...scientology-joins-forces-with-nation-of-islam
http://www.theblaze.com/stories/201...ogy-a-tool-that-i-can-use-to-help-our-people/

Mike

 
Het mag duidelijk zijn dat mannen voor onze machtshebbers de grootste bedreiging vormen voor de status quo. We zien uit het bovenstaande een kunstmatige 'korf' (maatschappij), gebaseerd op een oorlog tegen melanine en tegen het mannelijke principe. Daarom moeten mannen gefiminiseerd worden en gemaakt tot ruggengraatloze watjes. En al helemaal zwarte mannen, want dat zijn de grootste krijgers. Denk nog maar eens aan hoeveel moeite het de Britten kostte om het leger van Shaka Zulu klein te krijgen - terwijl de zoeloes alleen maar speren en schilden hadden, tegenover de met vuurwapens uitgeruste Engelsen!

Feminisme is voor het eerst uitgetest op een zwarte slavenbevolking en het bleek een uitgekiend mechanisme te zijn om de mensen in slavernij te houden. En nu is het een virus dat zich onder de blanke, westerse bevolking heeft verspreid, onder het mom van de 'bevrijding' van de vrouw van de 'onderdrukking' van een 'patriarchaat'. Terwijl mannen en vrouwen altijd hebben samengewerkt. Deze waanzin moet stoppen, dit is verdeel en heerstactiek! Hoe lang laten we ons nog tegen elkaar opzetten?

Beetje mosterd na de maaltijd maar ik kwam dit tegen: http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/the-hidden-meaning-of-lady-gagas-telephone/ in die compleet waanzinnige clip of film of wtf is het? voert gaga samen met beyonce vergiftigde honing aan een zwarte man. Ze noemen elkaar ook honeybee en als de film gedaan is krijg je het symbool voor vrouw te zien. Ik zag het en moest aan deze post denken, veel letterlijker kan het bijna niet.

 
Het gaat nog verder. 'Honeybee' verwijst naar de verborgen bijenkorfstructuur van de samenleving:

Het bovenstaande geeft blijk van een wereldvreemd concept, dat zijn basis heeft in non-abstract denken. Het vertegenwoordigt een wereldbeeld dat (wederom) is gebaseerd op een 'hive'-mentaliteit ['hive' is: korf], die hoofdzakelijk functioneert in de insectensamenlevingen van de natuur (bijen, mieren, termieten).

https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/12#post-84429

Mike

 
Gisteravond en vanochtend nog even naar Discovery Science gekeken. Ze zijn momenteel de ene aflevering na de andere aan het uitzenden van Through The Wormhole met Morgan Freeman. Allereerst het inleidende filmpje, waarin ingezoemd wordt op het gezicht van Freeman, om uiteindelijk 1 oog te laten zien (one-eye symbolism). Dit is een Illuminati-serie van de bovenste plank, die uitsluitend de ILLUSIE van wetenschap voorschotelt, maar je in werkelijkheid voorbereidt op de complete technologische overname van alles wat ons mens maakt.

Zo is er een aflevering die gaat over een kunstmatige baarmoeder, waarin we inmiddels al haaienembryo's 'geboren' kunnen laten worden. Uiteraard wordt dit gepresenteerd als een 'zegen voor de mensheid'. Onvruchtbare stellen zouden op deze manier toch kinderen kunnen krijgen. En...daar komt-ie (tromroffel): mensen van HETZELFDE GESLACHT zouden op deze manier ook kinderen kunnen krijgen!

Vanochtend was er een aflevering over robots, kunstmatige intelligentie en transhumanisme (vermenging van mens en technologie). Ook dit zou een grote stap voorwaarts zijn in de vaart der volkeren. Yeah, right. :roll:

Ben ik de enige die ziet hoe gestoord en gevaarlijk dit allemaal is? Dit heeft niets te maken met 'wetenschap', dit is voor God spelen!

Er was overigens nog 1 positief ding dat ik zag:

Een experiment bestond uit het voorschotelen aan 1 groep proefpersonen teksten die een mechanistisch wereldbeeld gaven van de mens als machine of als biologische computer, zonder enig doel of zingeving, en aan een andere groep proefpersonen teksten die uitgingen van de mens als bezield en bewust individu, met een levensopdracht. De leider van het experiment liet hen daarna een soort cognitief 'proefwerk' maken met vragen die ze moesten beantwoorden. Onderdeel van het experiment was dat hij zogenaamd weggeroepen werd en de studenten de antwoorden gaf, zodat ze zelf hun proefwerk konden nakijken. Voor elk goed antwoord mochten ze een muntje pakken. Zonder uitzondering waren de proefpersonen die de teksten over bezieling en bewustzijn hadden gelezen eerlijk. Maar veel van de proefpersonen die teksten hadden gelezen met een onbezield, mechanistisch wereldbeeld bleken vals te spelen en zichzelf te 'belonen' met muntjes voor antwoorden die ze helemaal niet goed hadden gescoord!

Conclusie: amoreel = immoreel. Als mensen een amoreel (nihilistisch) wereldbeeld hebben, is de drempel om vals te spelen veel lager. Het maakt immers toch niet uit, want niets doet er toch toe?

Mike

 
Zo is er een aflevering die gaat over een kunstmatige baarmoeder, waarin we inmiddels al haaienembryo's 'geboren' kunnen laten worden. Uiteraard wordt dit gepresenteerd als een 'zegen voor de mensheid'.

Vloek voor de mensheid zullen we bedoelen.

Onvruchtbare stellen zouden op deze manier toch kinderen kunnen krijgen. En...daar komt-ie (tromroffel): mensen van HETZELFDE GESLACHT zouden op deze manier ook kinderen kunnen krijgen!

Deze kinderen zijn voor de rest van hun leven getekend met degeneratieve normen en waarden.

Ben ik de enige die ziet hoe gestoord en gevaarlijk dit allemaal is? Dit heeft niets te maken met 'wetenschap', dit is voor God spelen!

Ik moet even aan Star Wars(of was het Star Trek) denken. Zo extreem high technology, maar hoe de mensen in dat film eruit zagen, compleet misvormd en ze zagen vreselijk uit.

En baby's die uit kunstmatige baarmoeder geboren worden, als dat überhaupt mogelijk is, dan vraag ik mij af hoe hun levens eruit zullen zien als zij ouder worden, volgens mij zijn ze ook voor de rest van hun leven getekend. En wie weet wat de wetenschap allemaal wel niet kan doen met de DNA van een baby die nog geboren moet worden, zo kunnen ze ook een jongen of een meisje creëren naar de wens van de ouders, ik zie die tijd nog aankomen en het is volkomen krankzinnig en inderdaad voor God spelen, ik kijk er niet van op als kinderen die op deze manier ter wereld zullen komen de ene gezondheidsprobleem na de andere te maken kunnen krijgen die we tot nu toe misschien nog niet eens kennen als gevolg van genetische manipulatie.

Gezondheid,

 
Ik moet even aan Star Wars(of was het Star Trek) denken. Zo extreem high technology, maar hoe de mensen in dat film eruit zagen, compleet misvormd en ze zagen vreselijk uit.
Eeeuuh.. Gezondheid, dat zijn de aliens die er zo 'misvormd' uitzien hoor.
De aardbewoners zien er meestal wel erg goed uit.

 
Ben ik de enige die ziet hoe gestoord en gevaarlijk dit allemaal is? Dit heeft niets te maken met 'wetenschap', dit is voor God spelen!
Onze "beschaving" begint steeds meer op een Atlantis 2.0 te lijken..

 
Eeeuuh.. Gezondheid, dat zijn de aliens die er zo 'misvormd' uitzien hoor.
De aardbewoners zien er meestal wel erg goed uit.

Ow oke, dat wist ik niet (meer), maar ja ik heb dat soort Space-films nooit echt boeiend gevonden.

Gezondheid,

 
De eindstand van Serious Request: bijna 12,5 miljoen euro! Ik voorspelde al dat alle records gebroken zouden worden. Aan de ene kant natuurlijk super dat zoveel mensen zich zo actief en positief willen inzetten voor een bepaalde zaak en dat deze collectieve energie leidt tot zo'n gigantisch bedrag. Aan de andere kant hebben al die mensen niet door dat ze belazerd worden. Dit is misbruik maken van de goedheid, goedgelovigheid en goedgevigheid van mensen, vooral in de decembermaand!

Mike

 
Thijs maakt voortdurend een koppeling tussen de wereld zoals deze er nu uitziet en de wereld van veel langer geleden. Onbewust hanteert hij hier een tactiek die zijn oorsprong heeft in het blanke, Europese gedachtengoed, nl. het universeel maken van wat WIJ normaal en natuurlijk vinden. Baruti hierover (mijn vertaling):

Stellen dat een gedachten- of gedragspatroon universeel is, is niet hetzelfde als stellen dat het historisch ook universeel is. Hierdoor gaat menigeen hedendaagse gedragingen interpreteren als aloude normen.

Een ander voorbeeld van dit mechanisme heb ik hier besproken:

https://www.fatsforum.nl/topic/diabetes-risicogen-geerfd-van-neanderthalers#post-92991

Mike

 
Baruti is een meester in het benoemen en ontkrachten van de meest gebruikte argumenten, argumenten die ik hier ook regelmatig tegenkom. 1 van die argumenten is dat er selectief gebruik wordt gemaakt van een culturele eenheid, als het de persoon uitkomt, maar ook van culturele diversiteit, als het de persoon uitkomt. Baruti (mijn vertaling):

Het culturele eenheidsthema wordt gehanteerd als afweermechanisme wanneer mensen willen betogen dat Afrikanen tegen diversiteit zijn door Afrikaanse homoseksuelen niet te willen accepteren. Het culturele diversiteitsargument wordt gehanteerd wanneer mensen willen betogen dat er geen ware Afrikaanse cultuur bestaat en dus hoe kun je dan aanvoeren dat homoseksualiteit oorspronkelijk niet in Afrika voorkwam?

Zie je de cirkelredenatie? Als je beargumenteert dat alle natuurvolkeren de dualiteit van de natuur begrepen en respecteerden is het tegenargument dat er niet 1 inheemse cultuur heeft bestaan. Als je je uitspreekt tegen eenheidsworst (uniseksualiteit), dan bestaat het tegenargument uit de politiek correcte 1-wereld-gedachte. Mensen zijn immers overal hetzelfde, nietwaar? Niet waar! Dat zijn ze nooit geweest en zullen ze ook nooit zijn.

De elite speelt hier handig op in d.m.v. New Age-spiritualiteit, die uitgaat van 1 'regenboogwereld'. Alle Menschen wirden Brüder. En iedereen leefde nog lang en gelukkig. Het geniepige hieraan is dat iedereen zit te wachten op elkaar, want pas als de hele mensheid samenkomt, gaat er werkelijk iets veranderen. Wat een onzin! Een revolutie is nog nooit door een meerderheid gestart, maar door een minderheid van zelfdenkende individuen, soms zelf door slechts 1 persoon die tegen de stroom in durfde te roeien. Deze pseudo-spiritualiteit van 'eenheid' houdt ons gevangen in passiviteit, waardoor we alleen maar blijven dromen van een betere wereld i.p.v. deze actief mogelijk te helpen maken, ook al sta je helemaal alleen. Baruti hierover (mijn vertaling):

Het lijkt wel alsof we deze aloude vraag zijn vergeten te stellen: Offeren we kwaliteit op voor kwantiteit? Op welk moment in de geschiedenis was iedereen nodig voor een revolutie? Hoe zijn wij verzeild geraakt in deze nonsens, een houding die mensen aannemen tegenover revolutionaire bewegingen wanneer ze in werkelijkheid niet tot daadwerkelijk handelen bereid zijn? "Eén betrouwbaar persoon is beter dan een leger vol met lafaards."

En zo is het maar net! Vive la revolucion!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.194
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan