De relatie tussen mensen en varkens

De elite speelt hier handig op in d.m.v. New Age-spiritualiteit, die uitgaat van 1 'regenboogwereld'.

En veel kinderen die in deze zogenaamde "nieuwe verlichte tijd" leven(of net geboren worden) waarvan men ook nog eens beweerd dat er sprake is van spirituele evolutie(onzin natuurlijk) worden ook wel eens regenboogkinderen genoemd.

Zie onzinbron hier
http://www.nieuwetijdskind.com/regenboogkinderen-de-3e-generatie-kinderen/

Nou wordt het helemaal mooi :mrgreen:

“de Regenboog kinderen zijn perfect in balans in hun mannelijke en vrouwelijke energieën. Ze zijn zelfverzekerd zonder agressie, ze zijn intuïtief en paranormaal begaafd zonder inspanning, ze zijn magisch en kunnen tijd ombuigen, “onzichtbaar” worden, en kunnen zonder slaap en voedsel. Gevoeligheden maakten de kristal kinderen kwetsbaar voor allergieën en huiduitslag. De engelen zeggen dat de Regenboogkinderen dit aspect overwonnen hebben … Regenboogkinderen hebben geen karma, dus ze hebben geen behoefte aan een chaotische jeugd voor hun spirituele groei … De Regenboogkinderen opereren zuiver vanuit vreugde, en niet uit noodzaak of impuls. De baby’s zullen worden (h)erkend, omdat hun energie één is van (ouders) géven, en niet van behoeftigheid. Ouders zullen zich realiseren dat ze niet meer kunnen geven aan de Regenboog kinderen dan deze aan hun geven, want deze kinderen zijn een spiegel van alle acties en energie van liefde. Wat voor liefdevolle gedachten, gevoelens en handelingen je ook aan hen stuurt word uitvergroot en honderd maal teruggestuurd”

Gezondheid,

 
Wat een onzin inderdaad! Dit is wat de elite werkelijk voor ogen heeft als het gaat om de 'regenboog':

“Somewhere Over the Rainbow” is probably the most dissociative song ever written and is often played in movies during violent or traumatizing events (see the movie Face-Off). The strange effect produced, where the violence doesn’t seem real anymore, is exactly how dissociation works on mind-control victims. We may also speculate that the scene where Dorothy falls asleep in a poppy field is a reference to the use of heroin to relax and manipulate the victims of mind-control. Also consider the snow falling from the sky that awakens Dorothy from her slumber. Could this be a reference to cocaine?

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-occult-roots-of-the-wizard-of-oz/

Mike

 
Ben nieuw op dit forum en uiteraard aan de slag met Westonprice, fijn hier mensen te vinden die er ook mee bezig zijn en elkaar te kunnen helpen.

Weet vanwege mijn nieuwheid (:)), dus nog niet of mensen hier iets met spiritualiteit of totaal andere inzichten op ons zonnestelsel hebben, maar zelf vond ik dit een zeer boeiende geschiedenis en ik denk zelf ook dat dit onze werkelijke geschiedenis is. Er staat in beschreven hoe rassen op aarde gekomen zijn.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen hier iets mee heeft en dat het dan behoorlijk ver gaat. Als je er niets mee hebt sla het dan gewoon over en laat het in zijn waarde.

Hartelijke groet,
Kore

Ongeveer 40 miljoen jaar geleden – dit is een schatting, omdat de tijd geen belang heeft, slechts de gebeurtenissen zijn van belang en tijd is een concept dat de mens heeft bedacht – werden er vanuit vier verschillende zonnestelsels vier verschillende menselijke rassen naar dit zonnestelsel gestuurd. Ze kregen instructies van de Spirituele Hiërarchie om hierheen te reizen en de oudere planeten te koloniseren. Ze waren veel verder gevorderd dan je je kunt voorstellen. Ze hadden niet alleen de mogelijkheid te reizen naar verschillende zonnestelsels, maar ook naar andere dimensies
en naar de toekomst of het verleden. Ze communiceerden via telepathie en hadden geen behoefte aan gesproken taal, tenzij ze met minder ontwikkelde wezens wilden communiceren. Ze communiceerden met alle levensvormen, dieren, planten en mineralen. Ze communiceerden ook met wezens in andere dimensies, die eerder in het fysieke domein leefden, engelen, opgestegen meesters enz.

Hun technologie was compleet in harmonie met de natuurwetten van de schepping. Ze
beheersten de concepten van creativiteit met de energie van hun gedachten. Hierbij hoort de verantwoordelijkheid om deze energie te gebruiken voor positieve en constructieve doeleinden, die een weldadige en harmonische werking hebben, of voor zelfzuchtige doeleinden, zoals het verwerven van macht en rijkdom. Ze hadden een volkomen begrip van de schepping en de schepper. Ze wisten dat ze Ziel waren,en eeuwig, en dat ze niet beperkt waren tot het fysieke lichaam. De dood bestond niet voor hen, het
was niets meer dan een overgang van het ene bestaan naar een ander. Ze maakten zelf de keuze hoe lang ze wilden leven, in overeenstemming met de ervaringen die ze wensten of de doelen die ze wilden bereiken.

Ze kwamen naar dit zonnestelsel om hier het menselijk leven te brengen en om het leven op alle planeten te beschermen. Het gele ras koloniseerde de planeet die jullie kennen als Mars, het rode ras de planeet Saturnus, het zwarte ras Jupiter en het witte ras Venus.

De aarde was in die tijd slechts een komeet die rondvloog, omdat zij nog niet de vorm van een planeet had aangenomen, of een baan rond de zon. Toen de aarde eindelijk een planeet werd, bleek het een prachtige planeet te zijn, met grote watermassa’s.
De vier rassen gingen naar verre sterrenstelsels en brachten vele soorten dieren, vissen, vogels, planten en mineralen mee, en zo schiepen ze een uniek paradijs, waar alle levensvormen in harmonie leefden.

Wil je meer lezen dat kan hier: Omnec Onec over de geschiedenis van de aarde

 
Een revolutie is nog nooit door een meerderheid gestart, maar door een minderheid van zelfdenkende individuen, soms zelf door slechts 1 persoon die tegen de stroom in durfde te roeien.

Ja, dat is zo, maar ondertussen zitten we hier met zijn allen heel wakker te zijn maar voor de rest gebeurt er weinig. Misschien dat dat voor jou anders is Mike maar ik heb niet het gevoel dat ik veel bijdraag. Wat is dan die revolutie en waar blijft ze? Ik kan me zo moeilijk voorstellen wat er moet gebeuren om écht iets te veranderen.

 
Iklustvet, waarom zou je veel (wat het ook zou mogen zijn) bij moeten dragen? Waarom zou je de wereld willen veranderen? Wie verlangt dat van jou?

 
@Iklustvet

Jouw grootste bijdrage is jouw gedrag, jouw gedachten en jouw intenties. Bovendien ben je moeder, dus nog een manier om invloed te hebben op de revolutie.

 
@Spal
De werkelijke (!) invloed die we op de ons omringende wereld hebben kunnen we niet weten, noch de reikwijdte ervan. Het zou dan ook vreemd zijn als we aan onszelf daaromtrent eisen stellen. Dat kan enkel leiden tot frustratie. Immers, grip op onze invloed zullen we nooit krijgen. Mijn devies is eigenlijk erg simpel: "Doe wat je denkt en voelt dat je moet doen" en daar hoef je geen enkele moeite voor te doen, want dat doe je automatisch al. Wie toch nog gefrustreerd is met de wereld om zich heen zou zich moeten realiseren dat de frustratie niets te maken heeft met de omringende wereld, maar met onbalans in Jezelf. De oplossing (van een probleem) ligt dan ook altijd (!) in jezelf en niet erbuiten en betreft altijd iets afleren en niet iets bijleren.

 
@ Moondust


De werkelijke (!) invloed die we op de ons omringende wereld hebben kunnen we niet weten, noch de reikwijdte ervan.

De werkelijke invloed kan ik niet weten. Ik weet echter met hele grote zekerheid dat ik invloed heb op alles; mens, dier, plant etc. Als ik over de schreef ga voel ik dat in mijn lichaam. Mijn kompas geeft dit aan. Dan handel ik niet conform mijn potentieel en heb ik een negatieve invloed op alles om mij heen.

"Doe wat je denkt en voelt dat je moet doen" en daar hoef je geen enkele moeite voor te doen, want dat doe je automatisch al.

Doen wat ik denk of voel wat ik moet doen, in veel situaties is dat voor mij onbevredigend. Ik kom dan vanuit automatisme (het onbewuste) en laat mij leiden door illusies. Me playing small does not serve the world.

Wie toch nog gefrustreerd is met de wereld om zich heen zou zich moeten realiseren dat de frustratie niets te maken heeft met de omringende wereld, maar met onbalans in Jezelf.

Eens

De oplossing (van een probleem) ligt dan ook altijd (!) in jezelf en niet erbuiten en betreft altijd iets afleren en niet iets bijleren.

Afleren is ondoenlijk. Bewust nieuw gedrag neerzetten werkt wel, net zolang totdat dit gedrag automatisch is.

 
@Anotheryou,

Ik ga er juist vanuit dat al die praat over aliens pure afleiding is. De hoogstaande spiritualiteit en technologie van oude volkeren en culturen is door henzelf ontwikkeld en niet door buitenaardsen ingegeven. Die serie Ancient Aliens op History Channel leidt ons eveneens af van ons hogere menselijke potentieel door alles toe te schrijven aan bewoners van andere planeten i.p.v. deze planeet.

Mike

 
Ik kom dan vanuit automatisme (het onbewuste) en laat mij leiden door illusies. Me playing small does not serve the world.
Wat is er mis met automatismen? Kijk eens naar je eigen lichaam. Hoeveel procent van alle lichamelijke processen stuur jij en hoeveel procent van de processen gaan volledig automatisch? En wat is er mis met illusies? Je kan er zeker van kan zijn dat je in je leven door vele illusies zal worden gevangen en je van vele illusies zal bevrijden. Het is maar een enkeling die door alle illusies heen kan breken, maar uiteindelijk lijkt me dat wel het voorland voor iedereen. Mijns inziens heeft het erkennen van automatismen niets te maken "playing small". Jouw weerstand tegen "playing small" komt wellicht voort uit jouw angst dat de persoon die je denkt te zijn niet bestaat, om dus zelf een automatisme te zijn. Uiteindelijk zal alles en iedereen moeten inzien dat we onlosmakelijk deel uitmaken van de eenheid die leven heet.

Afleren is ondoenlijk. Bewust nieuw gedrag neerzetten werkt wel, net zolang totdat dit gedrag automatisch is.
Afleren is inderdaad ondoenlijk, omdat het niets met leren te maken heeft. Als het kwartje echt valt, is bepaald gedrag geen optie meer. Dat bedoel ik met afleren. De gedragswijziging is instant, omdat het inzicht in de waarheid instant is.
 
@ Moondust

Ben dankbaar voor alle automatische processen in mijn lichaam.
Het leven, mijn leven speelt zich tegelijkertijd op meerdere gebieden en niveau's af. Behalve deze onwillekeurige processen zijn er nog meer processen gaande in mijn lichaam en in mijn geest die ik wel kan aansturen. Afhankelijk van het niveau van mijn bewustzijn en de keuze die ik dan maak, is dit de uitkomst van mijn leven en heb ik dus als zodanig invloed op het geheel. Totdat er weer verruiming plaatsvind qua bewustzijn en ik er vervolgens voor kies daarnaar te handelen. Dat is een actief proces. Dit mechanisme doorzien, er actief mee aan de slag gaan, is de grootste bijdrage die ik op alle gebieden kan leveren aan de 'revolutie'.

Jouw weerstand tegen "playing small" komt wellicht voort uit jouw angst dat de persoon die je denkt te zijn niet bestaat, om dus zelf een automatisme te zijn.

Mooie spiegel die jij jezelf voor houdt!

 
Iklustvet, waarom zou je veel (wat het ook zou mogen zijn) bij moeten dragen? Waarom zou je de wereld willen veranderen? Wie verlangt dat van jou?

Waarom zou ik de wereld niet willen veranderen? Wat is er mis mee om jezelf af en toe eens af te vragen of je misschien iets kunt dóen?

 
Ik ga er juist vanuit dat al die praat over aliens pure afleiding is. De hoogstaande spiritualiteit en technologie van oude volkeren en culturen is door henzelf ontwikkeld en niet door buitenaardsen ingegeven. Die serie Ancient Aliens op History Channel leidt ons eveneens af van ons hogere menselijke potentieel door alles toe te schrijven aan bewoners van andere planeten i.p.v. deze planeet.

Ik heb die serie ook wel eens gezien en het is idd zo dat wat ze niet kunnen verklaren ze toeschrijven aan aliens omdat de mens dat nooit zelf gemaakt kan hebben. Aan de andere kant vind ik het wel leuk dat er blijkbaar mensen zijn die out of the box denken en dat ook nog op tv durven te zeggen ;-) Ik zag pas een stukje David Icke waarin hij beweert dat de maan een hol ruimteschip is dat daar is gebracht door aliens die nu nog altijd de wereld beheersen. Ik vond het een knappe theorie maar het is heel wel erg far out there. Ik heb nog niet alles gezien maar er zijn er hier toevallig aanhangers van die moon matrix?

 
"Doe wat je denkt en voelt dat je moet doen" en daar hoef je geen enkele moeite voor te doen, want dat doe je automatisch al. Wie toch nog gefrustreerd is met de wereld om zich heen zou zich moeten realiseren dat de frustratie niets te maken heeft met de omringende wereld, maar met onbalans in Jezelf. De oplossing (van een probleem) ligt dan ook altijd (!) in jezelf en niet erbuiten en betreft altijd iets afleren en niet iets bijleren.

Ik heb het een beetje gehad met "volg je gevoel dan is het altijd goed" adviezen. We staan allemaal zo ver van ons gevoel af dat hele verkeerde dingen heel goed kunnen voelen. En ik ben het er ook niet mee eens dat frustratie over de wereld niets te maken heeft met de wereld. Ik ben gvd keigefrustreerd over Fukushima, ik kan daar met geen enkele mogelijkheid een onbalans in mezelf de schuld van geven. Ik geloof dat het best mogelijk is ondanks dat alles toch gelukkig te zijn, dat ben ik ook, maar zou het zeeleven op de wereld morgen plotsklaps gered zijn zou dat toch echt wel een extra verdieping van mijn persoonlijke geluk zijn.

 
Ah, the voice of reason! Opnieuw dank hiervoor, Iklustvet. Moondust is nogal van de nihilistische gedachte dat alles bij de mens op de automatische piloot staat en dat alles precies verloopt zoals het moet verlopen en dat we hier helemaal geen invloed op uit kunnen oefenen. Dit soort dingen:

Jouw weerstand tegen "playing small" komt wellicht voort uit jouw angst dat de persoon die je denkt te zijn niet bestaat, om dus zelf een automatisme te zijn.

Om de zoveel tijd deponeert hij hier dit soort darwinisme, vermomd als spiritualiteit. Hopelijk wordt 2014 het jaar van de wijsheid voor Moondust, waarin hij alsnog tot inkeer komt!

Mike

 
blijkbaar mensen zijn die out of the box denken en dat ook nog op tv durven te zeggen

Dat wekt bij mij juist veel argwaan op. In de NWO-theorie wordt gesproken over fases die gebruikt worden om steeds meer macht te verkrijgen. Een ander land, terrorisme en de laatste in het rijtje is een invasie van buitenaards leven waarvoor alle naties op de wereld de handen ineen moeten sluiten wat leidt tot de geboorte van the one world government aka de totalitaire onderdrukking van de gehele mensheid. Of je erin gelooft of niet je moet je zelf maar de vraag stellen of de msm out of the box denkende toe staat en of het dan niet bewust is neergezet. Be ware. Tuurlijk weet ik het ook niet zeker, maar ik weet wel dat ik de msm voor geen meter vertrouw.

Brian

 
@Iklustvet
Frustratie is weerstand en weerstand is ontkenning en aangezien het in Jou zit heeft het ook met Jou te maken. Hoe je het ook draait of keert. Hoelang ga jij nog strijden? Strijden is geen synoniem voor de wereld helpen. Je kan ook de wereld helpen zonder te strijden, gewoon door te doen wat je moet doen. Of ben je bang dat je dan niets voorstelt? Dat je oplost in het Niets? En dat geldt ook voor Mike, die wil ook maar wat graag iets voorstellen, iets betekenen. Ik ken die angst als geen ander.

 
Of ben je bang dat je dan niets voorstelt? Dat je oplost in het Niets? En dat geldt ook voor Mike, die wil ook maar wat graag iets voorstellen, iets betekenen. Ik ken die angst als geen ander.
Juist, jouw angst niet die van iemand anders.

Je kan ook de wereld helpen zonder te strijden, gewoon door te doen wat je moet doen

tja, geef het beestje maar een naam. Wanneer wordt "doen wat je moet doen" strijden?

 
Frustratie is weerstand en weerstand is ontkenning en aangezien het in Jou zit heeft het ook met Jou te maken. Hoe je het ook draait of keert. Hoelang ga jij nog strijden? Strijden is geen synoniem voor de wereld helpen. Je kan ook de wereld helpen zonder te strijden, gewoon door te doen wat je moet doen. Of ben je bang dat je dan niets voorstelt? Dat je oplost in het Niets? En dat geldt ook voor Mike, die wil ook maar wat graag iets voorstellen, iets betekenen. Ik ken die angst als geen ander.

Ik doe wat ik moet doen, de hele dag door, en als ik daar mee klaar ben peins ik wel eens over hoe het allemaal verder moet. Waarom zou het een het ander uitsluiten? Ik hoef geen podium, ik zal ook geen revolutie starten. Ik ben vrouw en moeder. Revolutiestarter of wereldveranderaar ben ik zeker niet en zal ik ook nooit worden. Maar als ik op de een of andere manier zou kunnen bijdragen aan een sfeer (en dat lijkt me wel het minste) waarin de mensen die wel die rol op zich willen (en kunnen) nemen de kans krijgen dan wil ik dat graag doen. Damn straight dat ik weerstand bied! Iedereen kan iets bijdragen en ik vind het maar gezond om jezelf eens af te vragen wat dat kan zijn. Ik vind het nogal idioot om dan als opmerking te krijgen dat ik niet wil oplossen in het niets. Wablief? Welk niets?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.212
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan