De relatie tussen mensen en varkens

Moondust. Ik proefde uit jouw reactie dat je 1 een man bent en 2 je zielig voelt. Maar geen een soort mede-lijden zal jou verder helpen. Je bent op dit forum terecht gekomen met een reden. Het wederopbouwen van wie jij in de kern bent. Als je in de put zit, zal je eerst naar de bodem (en misschien nog dieper) moeten voordat je kan opstijgen. Helaas kan je jezelf geen schop onder je kont geven. Misschien hoop je dat iemand op dit forum dat wil doen. Bij deze dan! Dat het kwartje is gevallen zegt mij niets zolang je dat kwartje niet doorslikt. Je moet het VOELEN. Ga weg uit je hoofd, hoe moeilijk en hoe vertrouwd dat ook is. Je lijf geeft al aan dat je op dit forum moet zijn. Free your mind and your ass will follow. Ik wens je veel succes.

 
Geen idee waarom de nieuwe paus dit doet. Het valt mij ook al op en begin zo langzamerhand stille hoop te krijgen dat er misschien eens iemand in die positie terecht is gekomen die deugt. Mocht hij vermoord gaan worden, dan weten we zeker dat-ie het goed met de wereld voor had!

Mike

 
Het valt mij ook al op en begin zo langzamerhand stille hoop te krijgen dat er misschien eens iemand in die positie terecht is gekomen die deugt.

Zou het echt? na al die krankzinnige rituelen met rook en rode schoenen zou er echt iemand zitten die het goed bedoelt?

 
http://www.telegraph.co.uk/health/h...ldren-to-kiss-relatives-could-be-harmful.html

Ik denk dat dit nogal uit de context getrokken wordt, zoals ik het lees gaat het er niet om dat die mevrouw zegt dat het kussen van familie seksueel is, ze zegt dat je kinderen niet moet dwingen om iemand te kussen. Kinderen moeten juist thuis de kans krijgen om nee te zeggen zodat ze dat in de rest van hun leven ook durven.
Mijn kinderen willen ook wel eens oma geen kus geven, ik ga ze dan echt niet dwingen of proberen over te halen. Mijn kinderen mogen zelf kiezen of ze iemand een kus willen geven. Dat is hun eigen keuze, die ruimte hoor je te hebben als kind. Ik hoop dat ze later niet met de eerste de beste in bed duiken omdat ze geen nee hebben leren zeggen of omdat ze zich laten ompraten. Volgzaamheid kunnen we hier niet gebruiken!

 
Wij hebben hier Dirk Scheele, ook niet het meest mannelijke rolmodel ooit, volgens mij is dat ook een homo. Mij allemaal prima maar het is waardeloze kindertv.

 
http://defusie.net/man-of-vrouw-maakt-het-uit/

dit stuk is vandaag onder een andere titel in het nrc geplaatst, wat is jullie opinie hierover? ik plaats het maar even in dit topic want hier werd ook gesproken over verschil tussen man en vrouw...

 
Dat is zeer relevant om hier te plaatsen!

Met de transgender als uitgangspunt, werd in juni 2013 door het Feministisch Netwerk (FemNet) van Groenlinks een oproep gedaan tot onderzoek naar de mogelijkheid van afschaffing van geslachtsregistratie in de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA). Onder het motto ‘De overheid heeft niets te zoeken in onze onderbroek’ stelde FemNet dat sekseregistratie geen nut (meer) heeft maar wel aan mensen schade toebrengt. ‘Het klinkt misschien radicaal, absurd of zelfs onmogelijk, maar kunt u een goed tegenargument bedenken? Wij dagen u uit!’

En of ik de uitdaging uitga om tegenargumenten te bedenken! Geslachtenregistratie mag dan transgenders schade toebrengen, zij zijn al beschadigd, anders waren ze geen transgenders. Het is NIET NATUURLIJK om verwarring te kennen omtrent je natuurlijke geslacht.

Ik kan wel andere argumenten inbrengen tegen welke vorm van registratie door de overheid dan ook, maar daar hoor ik de auteur niet over, want ze schrijft:

Omdat nu aan de hand van mijn vingerafdruk kan worden vastgesteld dat ik het in al die verschillende rollen en fysieke verschijningen altijd zelf ben, is het overtuigende maatschappelijk belang van verplichte geslachtsregistratie op zijn minst betwijfelbaar geworden. Seksuele- en genderidentiteitsbeleving is een complexe privé-aangelegenheid waarin de overheid niets te zoeken heeft als zij niet met goede argumenten komt. Tot die tijd zeg ik: mijn vinger mag je hebben maar blijf uit mijn onderbroek.

Blijf van mijn vingers af en blijf uit mijn onderbroek, houd je tengels sowieso van mij af! Privacy is een groot goed en dit heeft niets met geslacht of geslachtsloosheid te maken. Maar dat is niet de kern van haar betoog, dit is waar het haar om gaat:

Met de opkomst van het transgenderisme, en daarmee het ontstaan van steeds nieuwe seksuele identiteiten, heeft sekseregistratie haar vermeende onschuld verloren. De tweedeling die wij gebruiken is normatief dwingend en doet geen recht aan de veel complexere werkelijkheid van seksuele identiteitsbeleving.

Pardon? Nieuwe seksuele identiteiten? Seksuele identiteitsbeleving? Wat een flauwekul houdt mevrouw Vos er op na! Zij verkondigt het typisch Nederlandse objectieve en politiek correcte krabbenmandstandpunt dat 'alles moet kunnen'. Hormonale verstoring wordt hiermee gerechtvaardigd als zijnde een 'nieuwe seksuele identiteit'. Isabella Vos is een jonge, naieve vrouw van 24, die is opgegroeid in een cultuur waarin homoseksualiteit en transseksualiteit alsmaar zijn gaan toenemen als verschijnsel. Ik heb een slogan voor Isabella: normaal is niet hetzelfde als natuurlijk!

Mike

 
Die mevrouw zou zich beter druk maken om het hoe en waarom van de "opkomst van transgenderisme" ipv de registratie van mensen aan te passen aan iets dat helemaal niet natuurlijk is. Bovendien is regisratie an sich een probleem, dat los je niet op door er dan maar geen geslacht meer bij te zetten.

 
http://zembla.incontxt.nl/seizoenen/2013/afleveringen/19-12-2013/hormoonverstorende_stoffen_zijn_gezondheidsrisico_voor_baby

als ze zich bij groenlinks druk willen maken om transgenders (die het inderdaad heel moeilijk hebben en in opkomst zijn en ook maar het beste moeten zien te maken van hun leven!) dat ze dan eens zo´n foldertje maken voor zwangere vrouwen ivm hormoonverstorende stoffen zoals vorige week in Zembla te zien was. Misschien mogen ze dat van Denemarken wel kopieren dan kost het weinig moeite!

 
Welnee, dat is helemaal niet nodig volgens Minister Schippers!
Minister Schippers van Volksgezondheid en het RIVM zien geen aanleiding om in te grijpen. Ze laten in een reactie aan ‘ZEMBLA’ weten dat ze het te vroeg vinden voor maatregelen.

 
Minister Schippers van Volksgezondheid en het RIVM zien geen aanleiding om in te grijpen. Ze laten in een reactie aan ‘ZEMBLA’ weten dat ze het te vroeg vinden voor maatregelen.

Is ook helemaal niet goed voor de economie dat ingrijpen :twisted: :wink: , de lange termijn voor de gezondheid en de economie daar denkt de politiek niet aan.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.235
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan