De relatie tussen mensen en varkens

Een blank familielid van mij heeft het, als enige blanke in zijn klas in Den Haag, vroeger ook niet erg gezellig gehad. Dagelijks gepest om zijn huidskleur. Het werd zelfs zo erg dat hij verschillende keren met de dood is bedreigd.

 
Racisme gaat niet alleen over huidskleur, maar evengoed en misschien nog wel meer over status, rijkdom etc. Als je arm en/of lelijk bent tel je in onze samenleving niet mee, wat voor kleur je ook hebt.

 
Even helemaal terug naar degeneratie en vrouw-zijn. Ik merk dat het verdomd moeilijk is om, als gedegenereerd mens, terug te koppelen naar natuurlijk zijn. Het moeilijkste punt is het harmonie vinden van jin en jang en dan vooral de jin te laten vloeien. Ik bots tegen allerlei waarden in deze Nederlandse samenleving, waarin het gewoonweg niet wenselijk is om een vrouw 'in alle opzichten' te zijn. Te meer dat er ook relatief weinig mannen zijn die de beschermde rol (willen/kunnen)aannemen. Er wordt letterlijk van je verwacht dat je je mannetje staat en dat je jouw dochters ook zo opvoedt. En wat gaat zij hier voor baat bij vinden, als ik haar niet goed kan voorleven als gedegenereerd mens? Hoe kan mijn vrouw-rol kloppen als voorbeeld? Is het niet zinvoller maar te accepteren dat wij een gedegenereerd ras zijn en daarmee wellicht een nieuw ras hebben gekweekt (aan het kweken zijn). Ik zag gisteren twee interessante uitzendingen (kijk bijna nooit tv). Een over de beul van Rusland, een homo-hater die 'de jeugd een denkbeeld wil meegeven', namelijk niet-gay-zijn. Het andere programma ging over de multiculturele samenleving en de conclusie was dat door conflict een oplossing wordt gevonden. Nou zei ik al dat ik weinig tv kijk, dus dat was best weer een confrontatie-avond. Is er nou alleen maar slecht nieuws? Ik begrijp dat het ontvangen en verwerken van berichten ook te maken heeft met het in balans brengen van jin en jang. Ben even helemaal confuus.

 
Het is echt een hele foute trend die er gaande is onder donkergekleurde mensen om hun huid te willen bleken. In een recente nieuwsbrief van Kweku van Black Power Productions staat het volgende te lezen:

Shocking Report: 77% of All Nigerian Women Use Skin-Lightening Products

The World Health Organization (WHO) seems to believe that women in Nigeria are not particularly happy with their skin color. According to the WHO, 77 percent of women in Nigeria use skin-lightening products. This is the highest percentage in the world, according to the study. This is followed by 59 percent in Togo and 27 percent in Senegal.

The WHO report says that women use the products because they want to have "white skin." The organization is concerned about the trend, since the products can be quite harmful to those who use them. Bleaching is not healthy for you, and can produce toxic compounds that cause various cancers in the blood, liver and kidneys. This doesn't even count what it can do to the skin itself.

Many of the products being sold for skin-lightening also contain illegal compounds that include Mercury, which blocks the development of Melanin. This can change the color of your skin, but it can also kill you.

The study analyzes the psyches of women, who believe that those who are lighter in skin complexion are going to have more successful careers, and are also more likely to get married. But they also note that there is a bleaching trend among men as well.

As are quite a few products in Nigeria and some other countries, there isn't strong regulation of these products on the market.

A salesperson told Al Jazeera, "About 90 percent of my clients come asking for skin whitening products," adding "I sell it to them and give advice on what product is best for them and how to use them."

The light/dark-skin issue is not just prevalent in Africa. In the United States, the Oprah Winfrey documentary "Dark Girls" led to a great deal of discussion across the Internet. Of particular interest were comments made by popular comedian Kevin Hart, who once referred to dark women as "broke a** dark h*oes" and said that light-skinned women have better credit. This is added to a myriad of hip-hop artists, including the rapper Lil Wayne, who've stated that they prefer light-skinned women to dark ones. Ironically, women are the first ones to line up to pay for tickets to their concerts.

Is there an issue here?

En nu is er het bericht dat deze producten boordevol kwik zitten:

http://www.naturalnews.com/043630_cosmetic_products_mercury_contamination_heavy_metal_toxicity.html

Many of the products being sold for skin-lightening also contain illegal compounds that include Mercury, which blocks the development of Melanin. This can change the color of your skin, but it can also kill you.

Hoezo geen rasspecifieke wapens?

Mike

 
Dit gaat echt duizenden jaren terug, kijk eens naar de positie van negrito's in India en op de Filippijnen. Vrijwel geen positie. Ze bestaan vaak niet eens officieel.
Deze kleine minderheid van kroesharigen (net als pygmeeen uit Afrika) waren de oorspronkelijke bewoners van deze landen, ze weten van jagen en van kruiden maar ze zijn verder geen onderdeel van de arbeidsmarkt. Ze verbouwen niks , krijgen vaak rijst toegeschoven zodat ze op hun plek blijven en niet verder trekken.

Iedere groep die een klein tintje lichter is, wordt serieuzer genomen door de mensen die ook een klein tintje lichter zijn.
Het is een heel geraffineerd iets, je vindt die baan of die partner wél als je een tintje lichter bent, want zo gaat het .. al duizenden jaren. Voor de 20e eeuw waren er ook al trucjes om de huid lichter te laten lijken, maar dan niet kankerverwekkend natuurlijk.

Het is te makkelijk om het af te schuiven op de Europese kolonisten. Er bestonden in Azie pakweg 3000 jaar terug al hele volksverhuizingen waarbij de iets lichtere volkeren landbouw opzetten en geen ruimte meer lieten voor de meer donkere jager/verzamelaars.
En in China de opmars van de lichtere Han-Chinezen, dat is ook al zo'n 5000 jaar aan de gang.

 
Dat hebben ze echt niet uit zichzelf bedacht, thijs. Dat is hen OPGEDRONGEN, door blanke kolonisten. Vergeet niet dat Europa al zeker 8000 jaar bezig is middels wereldrijken de boel te koloniseren. Jouw ontkenningsdrang als het om blanken gaat is ronduit grenzeloos. Eerder schreef je ook al dat donkerkleurige mensen zich nauwelijks lieten onderdrukken en gewoon hun gang gingen. Waarom durf je de waarheid niet onder ogen te zien?

Recentelijk wordt hier ook door forumleden geschreven over omgekeerd racisme. Er wordt echter geen onderscheid gemaakt tussen GEINSTITIONALISEERD racisme en de reactie die losse individuen hierop vertonen. Als blanke kolonisten mensen met een lichtere huidskleur bevoorrechte maatschappelijke posities hebben gegeven, krijg je exact de traditie waar jij over spreekt. Ik praat haat door wie dan ook tegenover welke huidskleur dan ook niet goed, maar ik kan me wel goed voorstellen dat er inmiddels ook individueel racisme bestaat tegen blanken. M.u.v. Zimbabwe zien we echter wereldwijd geen enkel geinstitutionaliseerd racisme tegen blanken, dat is echt onze specialiteit. Wij hebben onze culturele identiteit ontleend aan het onderdrukken van donkerkleurige mensen en culturen. Wanneer ga je dat eens onder ogen zien?

Net als met homoseksualiteit zie je dat de 'tradities' die jij vermeldt nooit verder terug gaan dan de laatste 8000 jaar. Al deze 'tradities' komen voort uit culturele vervuiling, verspreid vanuit Europa. Hoe kun een intelligent persoon als jij zo ziende blind zijn?

Mike

 
Blanke kolonisten waren nog helemaal niet in die streek.
Denk even mee, huidige Thailand was 1.500 jaar geleden in handen van de Khmer (die zijn een tintje donkerder). Op een gegeven moment mochten de Khmer langs de rivier niet meer meedoen, de nieuwe heersers waren de Thai uit het zuiden van China, en die gaven de Khmer geen ruimte.
De Khmer op hun beurt kwamen 3.500 jaar geleden ook uit China, en zij verdreven in die streek de Mani, die waren nog een paar tinten donkerder dan de Khmer en zeg maar de aboriginals. En er zijn nog allerlei stappen tussen. Volksverhuizingen kwamen uit China. De vraag wordt dan : wat is er gebeurd in China? Ik vermoed iets soortgelijks als in Mesopetamie, want ze begonnen met landbouw.
En India, die wijzen die duizenden jaar terug al India vertegenwoordigden, kwamen daar ook niet vandaan. Oorspronkelijk zaten daar de jongens die nu nog op de Andamanen-eilanden wonen - en die niks van ons willen weten :-)
Als je de blanken de schuld wilt geven, pak dan ook maar meteen de vrijwel complete bevolking van Azie.

 
Mike en Thijs,

Hebben jullie het niet over hetzelfde? Er schijnen een paar gebieden te zijn waaruit de blanke overheersing is begonnen. De groep die op het moment het meest dominant is, is oorspronkelijk uit Mesopotamië gekomen. Misschien ligt daar ook een link met China. Ik zie eerlijk gezegd veel overeenkomsten in allebei jullie verhaal.

 
Er is inderdaad iets vreemds aan de hand met Azie, maar ook in het midden-oosten zie we dit terug. Duizenden jaren hoogstaande beschaving ontaardt ineens in wreedheden, decadentie en moreel verval. Ik heb nu te weinig tijd, maar ik kom hier nog op terug!

Mike

 
Ongelooflijk, Kaaskanlekkerzijn, hoe onze gekruiste posts min of meer hetzelfde verhaal vertsllen. Ik kom er zoals gezegd nog op terug!

Mike

 
Europese jager verzamelaars hadden tot voor 7000 jaar geleden nog een donkere huid???!!!
http://www.nu.nl/wetenschap/3685819/europese-jager-verzamelaars-hadden-donkere-huidskleur.html
De jager-verzamelaars die in Europa leefden hadden geen lichte huidskleur, zoals vaak wordt aangenomen. Dat blijkt uit onderzoek op menselijke fossielen.

Foto: CSIC Barcelona

Europeanen die zevenduizend jaar geleden jagend rondtrokken, hadden waarschijnlijk een donkere huid, bruin of zwart haar en blauwe ogen.

Verrassend

De resultaten zijn zeer verrassend. Tot nu toe namen wetenschappers aan dat de mensen die 45.000 jaar geleden vanuit Afrika naar Europa trokken, al vrij snel een lichte huidskleur kregen door de minder sterke UV-straling en een daaruit voortvloeiend gebrek aan vitamine D.

"Voordat we begonnen met dit werk, hadden we bepaalde ideeën over wat we zouden vinden", verklaart hoofdonderzoeker Carles Lalueza-Fox in de Britse krant The Guardian. "De meeste van die ideeën bleken compleet verkeerd te zijn."

"Deze resultaten suggereren dat de lichte huidskleur die we bij de meeste Europeanen zien, een ontwikkeling van de laatste zevenduizend jaar is", verklaart onderzoeker David Reich, die niet bij de studie betrokken was, op BBC News.

Eetgewoontes

Ook over de eetgewoontes van de jager-verzamelaar was het één en ander te vinden in het DNA. Zo was het lichaam van de jager-verzamelaar waarschijnlijk nog niet in staat om de melksuiker lactose te verteren en had zijn maag ook moeite met het verwerken van zetmeelrijk voedsel.

Die laatste bevindingen zijn voor de hand liggend, aangezien mensen pas na de uitvinding van landbouw vaker met melk en zetmeelrijk voedsel in aanraking kwamen.

Door: NU.nl/Dennis Rijnvis

Mocht dit inderdaad uit ander onderzoek ook blijken dan kan de theorie dat de lichte huid komt door de minder sterke UV straling de prullenbak in.

 
Eerder verwees ik al naar https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/12#post-84399]grottekeningen[/url], waarin de jagers een even donkere kleur hebben als de prooidieren. Daarnaast heb ik eerder de https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/11#post-83695]theorie van de Nation of Islam[/url] genoemd, die stelt dat Yacub de blanke mens 6600 jaar geleden zou hebben gecreeerd als een ras van duivels. Als nu blijkt dat we 7000 jaar geleden nog donker waren, zou dit wel eens kunnen kloppen en dan zijn we dus een knutselras!

Mike

 
Taiwan: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Mokka_and_their_house.jpg
Maleisie: http://antarapos.com/v1/images/news_images_upload/content/orang%20asli.jpg
Siberie: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nenets.jpg
Noorwegen: http://www.nordnorge.com/sites/n/nordnorge.com/files/231681809.jpg?thumbnail=777x2000&gravity=center&crop=777x450i0i-225
en http://www.historyfish.net/images/costume/eu_lapp_family_100.jpg

Prachtige foto's. Alleen de Asli in Maleisie hebben echt negroide trekken. De rest heeft inderdaad wel donker haar, ook de jager/verzamelaars uit het noorden van Noorwegen.
En dit zijn de meest afgelegen plekken die we maar konden vinden.
Maar over de huidskleur: er is daar in het uiterste noorden van Europa geen landbouw, in de binnenlanden leven mensen nog altijd van rendieren, en het christendom is op plekken ook nooit doorgedrongen. Ze lijken eigenlijk wel op de Inuit in Canada. Ik zie niet in hoe de Inuit, Siberiers en Sami zouden zijn beinvloed door Mesopetamie.

 
Dit is tot nu toe het BESTE artikel dat ik over de werkelijke geschiedenis van volkeren en culturen wereldwijd heb weten te vinden:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Dobruja_Thrace_1.htm

Verplicht leesvoer voor iedereen, maar vooral voor thijs!

Mike

 
:lol:

Nu ik je toch spreek. Hebben jouw gedegenereerde inteelt albinootjes ook een soort ontgifting gehad toen je net met WAP begon?

 
Mijn gia'tjes hebben groene ontlasting gemaakt toen het eten steeds vetter werd en de liters melk erdoor gingen. Ik heb het wel iets geleidelijker gedaan allemaal, ging niet van vandaag op morgen hier. Diarree en overgeven ieg niet, ook geen hoofdpijn oid.

 
Dacht ik al. Een beetje tijdelijke diarree of minder vaste ontlasting is nog tot daar aan toe maar als ze overgeven, hoofdpijn hebben en duizelig zijn dan is er m.i. heel wat anders aan de hand.
Vooral als ze dan ook nog geen of nauwelijks eetlust hebben.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.237
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan