De relatie tussen mensen en varkens

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...anval-door-Duitse-tienermeisjes-gefilmd.dhtml

De zeer ernstige degeneratie en feminisme heeft grote gevolgen voor tienermeisjes. Het is mij vooral de laatste jaren meerdere keren opgevallen dat meisjes veel agressiever en gewelddadiger zijn geworden, alsof het net jongens zijn die in verkeerd lichaam(meisjeslichaam) zitten.

Het zal mij in de toekomst niet verbazen als meisjes hier een inhaalslag maken op jongens, kenmerkend van een verregaande degeneratieve samenleving.

Gezondheid,

 
Homoseksualisering en feminisering van jongens en mannen maakt weke pacifisten van ze, een prima tactiek om het mannelijke vechtersinstinct te onderdrukken of uit te schakelen.

Ik herken me niet in de vergelijking dat homoseksualiteit synoniem staat voor "weke pacifist met een onderdrukt of uitgeschakeld mannelijk vechtersinstinct".

Wat je vaak ziet gebeuren is dat er maar al te snel ergens een "cultuurtje" van gemaakt wordt. En dat dient NIETS. Dus als je om welke reden dan ook homo bent en je maakt daar een cultuurtje van dan krijg je allemaal uitwassen waarvan je je kunt afvragen wat het bijdraagt: NIETS. En dit geldt in mijn beleving voor alle "cultuurtjes". Ik kan er nog wel een paar noemen: roodharigen, vegetariërs, linkshandigen, ouderen, vrouwen, bio-boeren en zelfs wapf geïnteresseerden. Zolang het om een cultuurtje gaat krijg je te maken met monocultuur en dat is niet waar het in de natuur om gaat. Dat is ook de reden dat "monocultuurtjes" niet werken. In de 'natuur' niet, in de 'cultuur' niet, NERGENS NIET.

Waar het om gaat is dat, binnen welke (sub)cultuur je jezelf ook thuisvoelt, dat je een vrije denker bent, blijft of wordt. Informeer jezelf, onderzoek door het zelf toe te passen en straal dit uit. Doe, communiceer, laat zien, informeer anderen, discussieer, ben het oneens, beargumenteer, overtuig en wees standvastig maar flexibel om voortschrijdend inzicht toe te laten.

Dat is strijden zonder oorlog. Op die manier ben je een inspirator. Dat verbindt en op die manier werk je samen aan de goede zaak zonder een nieuw en dogmatisch cultuurtje te organiseren waar maar al te vaak mensen elkaar vooral napraten en ongewild de weke strijder worden waar we het hier over hebben. Tot zo ver heeft dat NIETS te maken met homoseksualiteit op zich. Ik ken in ieder geval één homoseksueel die zijn MANNETJE best staat als het gaat om het VECHTERSINSTINCT. En dat kan helaas niet van alle heteroseksuele mannen gezegd worden.

 
Ik ken in ieder geval één homoseksueel die zijn MANNETJE best staat als het gaat om het VECHTERSINSTINCT. En dat kan helaas niet van alle heteroseksuele mannen gezegd worden.

Ik neem aan dat je hiermee jezelf bedoelt. Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Jij staat zeker je mannetje en dit kan inderdaad van lang niet alle heteromannen gezegd worden.

Homomannen in het leger en in de topstart zijn absoluut niet feminien, zoveel is waar. Feit is wel dat buiten de beroepen die gebaseerd zijn op fysieke kracht er heel veel gefeminiseerde mannen rondlopen, homo of hetero. Voor die fysieke kracht is testosteron vereist en de elite wil niets liever dan het mannelijke krijgersinstinct uitschakelen en van hen weke, oestrogene wezens maken. Je kunt niet om het feit heen dat er een kern van waarheid in zit als veel homo's in de volksmond 'zij-ig' of ''verwijfd' worden genoemd. Ik kan echter ook niet om het feit heen dat heteromannen inmiddels ook steeds vaker in die categorie vallen.

Er is een soort van uniseksualiteit aan het ontstaan en dat is een MONOCULTUUR.

Mike

 
Inmiddels heb ik het boek van Baruti uit en ik wil nog 1 laatste citaat uit dit boek plaatsen. Dit gaat over het effect van gevangenschap op homoseksualiteit (mijn vertaling):

Evenals in de bredere samenleving overheerst er in het gevangenissysteem een mentaliteit van roofdier en prooi. En net als in de bredere samenleving hangen deze machtsverhoudingen samen met kracht en zwakte of, gebruikmakend van de seksistische, eurocentrische onderverdeling die ons interpersoonlijke denkpatroon domineert, mannelijk en vrouwelijk. Maar in de gevangenis is dit veel dieper doorgedrongen, omdat dit een onnatuurlijke omgeving vormt voor mannen en vrouwen, waarvan het merendeel seksueel gezien in hun meest actieve jaren verkeert. In zulke situaties worden onnatuurlijke seks en onnatuurlijke seksuele uitingsvormen natuurlijk. In gevangenissen voor mannen zie je dat zij die domineren de 'mannen' zijn en zij die zich onderwerpen de 'meisjes' zijn. Interessant genoeg wordt dezelfde onderverdeling op basis van 'geslacht', gestoeld op het machtsprincipe, ook in gevangenissen voor vrouwen toegepast.

Amerika heeft het grootste aantal gevangenen ter wereld. Er wordt daarom ook wel gesproken van een 'prison-industrial complex'. Enkele statistieken die Baruti in zijn boek vermeldt:

Ongeveer 36 procent van de mannelijke gevangen in Amerika bestaat uit blanken. Dit komt min of meer overeen met het percentage blanke mannen in de Amerikaanse samenleving. Ruim 46 procent van de mannelijke gevangenisbevolking bestaat uit zwarte mannen, terwijl deze iets meer dan 12 procent vormen in de Amerikaanse samenleving. Er bevinden zich 15 keer meer zwarte mannen in de gevangenis dan zwarte vrouwen.

Er is daar een oorlog gaande tegen zwarte mannen. Deze wordt hun rol als vader en echtgenoot ontnomen en tot overmaat van ramp wordt hen ook nog hun mannelijkheid ontnomen in het gevangenissysteem. Dit is een moderne vorm van slavernij, waar een racistisch, blank gedachtengoed nog steeds van aan de basis staat.

Mannelijke Afrikanen hebben een lange en trotse traditie van krijgerschap. Het Amerikaanse gevangenissysteem doet er alles aan om deze traditie bij hun Amerikaanse afstammelingen de kop in te drukken. Vrouwelijke Afrikanen hebben een lange en trotse traditie van liefhebbend en verzorgend moederschap. Alleen zwaar verslavende drugs als bijv. crack hebben deze traditie weten te verbreken bij hun Amerikaanse afstammelingen. Het is dus allemaal geen toeval dat er zwarte ghetto's bestaan en dat daar veel misdaad, geweld en verslaving plaatsvindt! De verdeel-en-heers-politiek die hierachter zit werkt perfect, want zwarten maken andere zwarten af en zolang ze met elkaar in gevecht zijn vormen ze geen verenigd front tegen hun onderdrukkers.

Zeer verhelderend om dit eens vanuit een puur en ongecensureerd zwart perspectief te mogen lezen!

Mike

 
Ik wil jou heel graag persoonlijk ontmoeten op het WP-congres, Aart. Wij hebben overduidelijk meer overeenkomsten dan verschillen!

Mike

 
Ik wil jou heel graag persoonlijk ontmoeten op het WP-congres, Aart. Wij hebben overduidelijk meer overeenkomsten dan verschillen!

Dat komt dan helemaal goed Mike. Ik ga sowieso naar het congres en ik ben van plan, als het een beetje wil lukken met de tijd, om aanstaande donderdag naar Zwaagdijk te komen.

In ieder geval tot ziens dus,
Aart

 
De waarheid over Karl Marx:



Mochten er hier nog mensen zijn die de illusie koesteren dat communisme deugt, dan hoop ik dat ze hiermee snel uit hun droom zijn geholpen!

Mike

 
Het is een onmiskenbaar feit dat het blanke (Arische) ras het meest gedegenereerde mensenras is. Wij koloniseren de complete planeet en dwingen alle andere rassen zich te conformeren aan onze normen. Wij voerden de kruistochten, wij voeren de oorlogen en vormen complete wereldrijken. Ik moedig je aan om kritisch te kijken naar je eigen culturele, historische en zelfs genetische achtergrond. quote van Mike

zelfs Jezus zie je afgebeeld als blanke, maar was hij wel blank?

De overleveringen van 1435 jaar geleden vertellen een ander verhaal,

'Abdullah ibn 'Umar heeft overgeleverd, dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd, “ik droomde op een nacht dat ik bij de Ka’ba (in mekka) was, en ik zag een donkere man zoals de mooiste donkere man die jij ooit hebt gezien, hij had haar dat tot aan zijn oren en zijn schouders kwam zoals het mooiste haar dat je ooit hebt gezien, hij had zijn haren gekamd en water druppelde er van af. Ik vroeg, “wie is dit? Aan mij werd verteld “Dit is de zoon van Maryam (Maria) Jezus. Toen zag ik een man met warrig haar en aan zijn rechter oog was hij blind, het leek op een drijvende druif, Ik vroeg, “Wie is dit? Aan mij werd verteld “dit is de Dajjal (antichrist)
-Hadith Bukhari en Muslim-

De Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd “Ik zag Mozes (Musa) in mijn droom en hij was een donker gekleurde man.”
Hadith Musnad Imam Ahmad

“As for Musa/Moses, he is a black-skinned man with very curly hair.”

AL Qurtubi, the famous interprator of the Qur'an says when talking about Musa's (AS) appearance:

"Musa (Moses) was extremely dark brown in skin color."

 
In horrorfilms worden steeds vaker ogenschijnlijke kwetsbare meisjes gebruikt om te laten zien hoe verschrikkelijk eng en hoe gevaarlijk ze zijn, zoals ook in de film Carrie die vorig jaar uit is gekomen. Veel boeken zijn door Stephen King met zijn horrorverhalen geschreven en uit de boeken werden er ook weer films van gemaakt waarvan de film Carrie een voorbeeld van is. Stephen King heeft het boek Carrie zelf geschreven en hij bleek inderdaad een feministische man te zijn.

http://www.mommyish.com/2013/04/04/carrie-remake-2013/
http://www.huffingtonpost.com/holly-l-derr/the-blood-of-carrie-a-fem_b_4221473.html

Feminisme bleek dus hierachter te zitten.

Gezondheid,

 
Ok, op internet lees ik heel wat andere dingen en dat hij feministisch was, maar ja, niet alles wat je op internet leest hoeft waar te zijn.

Gezondheid,

 
http://www.metronieuws.nl/plus/we-blankificeren-slimme-zwarten/BjYnan!jsQp_TVjuhnyIGISWKvX0A/]We blankificeren slimme zwarten[/url]

Hoe progressief we ook menen te zijn, we zijn allemaal racisten. Onderzoek na onderzoek bewijst dat we - bewust of onbewust - altijd onderscheid maken op grond van ras. Aan de hele rij experimenten die dit bevestigen is een interessante toegevoegd. Uit die proefneming blijkt dat we een donkere man met een opleiding als blanker waarnemen.

Gezondheid,

 
Dus alle blanken zijn racisten en de rest van de mensheid niet ?

Dat vetgedrukte deel wordt inderdaad in dat artikel beweerd, maar dat niet-vetgedrukte deel... ik zie in het artikel nergens staan dat de rest van de mensheid niet racistisch kan zijn.

Gezondheid,

 
Klopt, maar dat is wel wat vooral de ' niet blanken ' van dit soort onderzoeken onthouden. " Zie je wel alle blanken zijn racisten"
Dit soort onderzoeken werkt alleen maar in het voordeel van de 'verdeel en heers' agenda.

Er wordt ook niet gezegd dat dit niet perse alleen voor blanken geld. Er wordt op zijn minst gesuggereerd dat racisme voornamelijk iets is van blanken

 
Er wordt op zijn minst gesuggereerd dat racisme voornamelijk iets is van blanken

Dat is ook zo. Het is een politiek instrument van onderdrukking. De blanke cultuur is de enige cultuur ter wereld die zijn bestaansrecht ontleent aan het onderdrukken en zelfs uitroeien van andere culturen. Alleen vanuit een ernstig minderwaardigheidscomplex bega je dergelijke misdaden!

Mike

 
Tja ik zie ook bij niet blanken veelvuldig racisme tegen anders gekleurden. En ook tegenover blanken. Dat begint dan vaak op de volgende vreemde manier (tegen mij):" jullie denken ALLEMAAL..." Over vooroordelen gesproken..
Ik heb jarenlang in een zwembad gewerkt en daar werd ik regelmatig tussen de regels door voor racist uitgemaakt omdat ik als blanke blijkbaar sommige mensen niet mag aanspreken op bepaald gedrag.

Het kwam zelfs regelmatig voor dat mensen kwaad werden omdat ik ze vroeg of ze wel konden zwemmen (omdat ze bepaald gedrag vertoonden aan de zwembadrand).
Een keer was een man zelfs zo kwaad op mijn vermeende racistische opmerkingen dat deze meteen in het diepe bad sprong waarna deze racist er toch maar achterna is gesprongen om hem uit het water te halen omdat hij als een baksteen naar beneden zonk.
Geen bedankje gehad trouwens...

 
Je zou mijn oma moeten horen over "die zwarten ook altijd!". En daarmee bedoelt ze dus andere indo's en molukkers. Zelf is ze 100% Indonesisch.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.236
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan