Homoseksualisering en feminisering van jongens en mannen maakt weke pacifisten van ze, een prima tactiek om het mannelijke vechtersinstinct te onderdrukken of uit te schakelen.
Ik herken me niet in de vergelijking dat homoseksualiteit synoniem staat voor "weke pacifist met een onderdrukt of uitgeschakeld mannelijk vechtersinstinct".
Wat je vaak ziet gebeuren is dat er maar al te snel ergens een "cultuurtje" van gemaakt wordt. En dat dient NIETS. Dus als je om welke reden dan ook homo bent en je maakt daar een cultuurtje van dan krijg je allemaal uitwassen waarvan je je kunt afvragen wat het bijdraagt: NIETS. En dit geldt in mijn beleving voor alle "cultuurtjes". Ik kan er nog wel een paar noemen: roodharigen, vegetariërs, linkshandigen, ouderen, vrouwen, bio-boeren en zelfs wapf geïnteresseerden. Zolang het om een cultuurtje gaat krijg je te maken met monocultuur en dat is niet waar het in de natuur om gaat. Dat is ook de reden dat "monocultuurtjes" niet werken. In de 'natuur' niet, in de 'cultuur' niet, NERGENS NIET.
Waar het om gaat is dat, binnen welke (sub)cultuur je jezelf ook thuisvoelt, dat je een vrije denker bent, blijft of wordt. Informeer jezelf, onderzoek door het zelf toe te passen en straal dit uit. Doe, communiceer, laat zien, informeer anderen, discussieer, ben het oneens, beargumenteer, overtuig en wees standvastig maar flexibel om voortschrijdend inzicht toe te laten.
Dat is strijden zonder oorlog. Op die manier ben je een inspirator. Dat verbindt en op die manier werk je samen aan de goede zaak zonder een nieuw en dogmatisch cultuurtje te organiseren waar maar al te vaak mensen elkaar vooral napraten en ongewild de weke strijder worden waar we het hier over hebben. Tot zo ver heeft dat NIETS te maken met homoseksualiteit op zich. Ik ken in ieder geval één homoseksueel die zijn MANNETJE best staat als het gaat om het VECHTERSINSTINCT. En dat kan helaas niet van alle heteroseksuele mannen gezegd worden.