De relatie tussen mensen en varkens

Heb ik hier ook nooit gezien. Vooral mijn zoon heeft een hele tijd gele ontlasting gehad, en nu zijn het meestal groene worsten. Verder geen probleem, alleen af en toe gezeur om spaghetti :lol:

 
Toch betreft het hier een authentiek persoon. Ik heb een persoonlijke mail van Lia gehad waardoor ik dit weet. Ik geef echter toe dat ze alle schijn tegen zich had!

Mike

 
Ik vroeg dit ook niet aan Tanja om 'aan te tonen' dat oem safia liegt of iets dergelijks maar meer om te kijken of meerdere mensen met kinderen zoiets hebben meegemaakt in het begin van WAP.

maar als ze overgeven, hoofdpijn hebben en duizelig zijn dan is er m.i. heel wat anders aan de hand.
En met iets anders bedoel ik dan niet dat ze een trol is maar dat die rauwe melk van haar niet oke is of dat ze een bacteriële infectie hebben.

 
We hebben hier met zijn allen ook een keer een dag verschrikkelijk overgegeven, net toen we melk gingen halen op een nieuw adres. We halen daar nog altijd melk, en geen gespuug meer gehad, wie zal het zeggen waar het van was?

 
Ik breng dit briljante artikel nog maar eens onder de aandacht, want het heldert werkelijk alle mysteries op:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Dobruja_Thrace_1.htm

Blanke Noord-Europeanen zijn van oorsprong albino's uit centraal Azie. Nu weet je ook waarom Azia een soortgelijke geschiedenis kent van barbaarse uitwassen (en homoseksualiteit).

Er is maar 1 ras en dat is het zwarte ras. Dit ras kan alle fenotypes produceren en alle andere 'rassen', zoals het blanke 'ras', zijn SUBSOORTEN.

De oorspronkelijke Europese adel was zwart en er waren nog zwarten aanwezig in Europa tot in de middeleeuwen en zelfs daarna. Europeanen werden gaandeweg steeds blanker door inteelt en door alsmaar minder vermenging met zwarten.

De blanke mens kende geen culturele en sociale vooruitgang en vernieuwing tot de uitvinding van de stoomtrein, een ZWARTE uitvinding. Deze leidde tot de industriele revolutie. De blanke ontwikkeling is geen spirituele, maar een technologische.

Van alle subsoorten wereldwijd zijn de blanken het laagst in aantal. Toch doen zij zich voor als het 'oorspronkelijke ras' en de 'oorspronkelijke cultuur', met de christelijke Bijbel als het 'oorspronkelijke boek', waarbij het van cruciaal belang is dat het werkelijke ras, de werkelijke cultuur en de werkelijke spiritualiteit, nl. de ZWARTE, letterlijk GEWIST wordt uit de geschiedenisboeken. Dit is politiek, cultureel en religieus RACISME en dat is wat racisme werkelijk inhoudt: een leugen om te verhullen dat we albino's zijn met een lange geschiedenis van barbaarsheid. De blanke kleur is GEEN evolutionaire aanpassing aan het leven in het noordelijk halfrond met veel kou en weinig zonlicht. We zijn ALBINO's, punt. Er is geen betere verklaring dan dat.

De cultuur en religie (islam) van het midden-oosten is Turks en dus opnieuw een blanke overheersing van een veel oudere, ZWARTE cultuur en spiritualiteit. Ook het midden-oosten heeft hierdoor een lange geschiedenis van barbaarsheid.

Zowel in Azie als in Europa als in het midden-oosten zie je een hoogstaande ZWARTE beschaving plotseling vervallen in barbaarsheid. De grote gemene deler is overheersing door ALBINO'S met recessieve genen. Vervolgens zijn deze albino's de wereld gaan veroveren en verzieken.

Onze enige hoop is de multiculturele samenleving, waardoor er meer vermenging plaatsvindt met zwart zaad (letterlijk!). Dit verhindert ook het uitsterven van ons fenotype, dat anders geen overlevingskansen heeft. We zijn al naar de koude gebieden vertrokken omdat we verdreven werden of als albino's niet goed tegen het licht en de warmte van de zon konden en zelfs in koude gebieden met weinig zonlicht zijn we nog niet veilig voor de zon en lopen we een voortdurend risico op huidkanker, omdat albino's weinig tot geen melanine in hun huid hebben, dat zonlicht opvangt.

Dat is wel zo'n beetje mijn samenvatting van deze tekst, waarin al deze beweringen zorgvuldig worden onderbouwd. Confronterend voor ons blanken, omdat we al zo'n lange geschiedenis hebben van geschiedvervalsing om onze ware aard en natuur te verhullen, maar daarom niet minder waar. Ik ben blij dat ik op dit artikel ben gestuit en een knappe jongen die deze beweringen op basis van inhoudelijke argumentatie (en geen ontkenningsdrang, sentiment of valse 'wetenschap') weet te ontkrachten!

Mike

 
6) A Human being requires ONLY 15 minutes of Sunshine, on face or hands, TWICE a week, for good health! Thus no reason for Black people to turn White.

Ik heb niet echt een verdiepte mening over het ontstaan van blanken, maar volgens http://www.westonaprice.org/fat-soluble-activators/miracle-of-vitamin-d]dit artikel[/url] op www.westonaprice.org is dat niet waar.

The current suggested exposure of hands, face and arms for 10-20 minutes, three times a week, provides only 200-400 IU of vitamin D each time or an average of 100-200 IU per day during the summer months. In order to achieve optimal levels of vitamin D, 85 percent of body surface needs exposure to prime midday sun. (About 100-200 IU of vitamin D is produced for each 5 percent of body surface exposed, we want 4,000 iu.) Light skinned people need 10-20 minutes of exposure while dark skinned people need 90-120 minutes.11
Latitude and altitude determine the intensity of UV light. UV-B is stronger at higher altitudes. Latitudes higher than 30° (both north and south) have insufficient UV-B sunlight two to six months of the year, even at midday.12 Latitudes higher than 40° have insufficient sunlight to achieve optimum levels of D during six to eight months of the year. In much of the US, which is between 30° and 45° latitude, six months or more during each year have insufficient UV-B sunlight to produce optimal D levels. In far northern or southern locations, latitudes 45° and higher, even summer sun is too weak to provide optimum levels of vitamin D.13-15 A simple meter is available to determine UV-B levels where you live.

Just sayin.

Brian

 
Als we van oorsprong zwart waren, hoe ontstonden dan de albino`s?

Heb jij misschien een verklaring waarom mijn oudste dochter donkerblond is met een lichte huid en mijn jongste dochter echt een huid heeft die 6-8 tinten donkerder is en heel bruin kan worden? (dat heeft ze niet direct van ons).

 
Leuk om te lezen dat je zo aan het zoeken bent Mike! Je aan het ontwikkelen, op zoek naar de oorsprong van het kwaad.
Esoterie is wel een leuk nieuw studieveld als je klaar bent met deze jongens die je nu inspireren; met name Ierland nam vóór het christendom een voorname positie in, esoteric history. Maar dan moeten we echt pakweg 3000 / 4000 jaar terug hoor, bij de Ierse mystici van de laatste 1000 jaar galmt dit hooguit nog wat na.
Maar dat is dus metafysica, de zielenwereld , wat we komen doen op aarde enzo, de connectie met 4D, met andere werelden, precies waar de Indianen ook veel verder in waren. Het komt allemaal terug. Blijven zoeken! Doe ik ook.

 
Als we van oorsprong zwart waren, hoe ontstonden dan de albino`s?

Dat is dus de grote vraag. Tot ongeveer 7000 jaar geleden waren ze er niet en ineens waren ze daar. Dit verklaren als zijnde een 'evolutionaire aanpassing' is ronduit lachwekkend. De evolutie doet er letterlijk miljoenen jaren over om een dergelijke verandering mogelijk te maken. Dat juist darwinisten met een dergelijke 'verklaring' aankomen is volkomen belachelijk en totaal niet wetenschappelijk. Tenzij men wil verhullen dat we daadwerkelijk inferieure albino's zijn die al geruime tijd in een regelrechte overlevingsstrijd verkeren. Het plotselinge ontstaan van menselijke albino's duidt op selectieve kruising, genetische manipulatie dus. Is het toeval dat de adel zich al heel lang bedient van inteelt om hun (gestoorde) bloedlijnen voort te kunnen zetten?

Heb jij misschien een verklaring waarom mijn oudste dochter donkerblond is met een lichte huid en mijn jongste dochter echt een huid heeft die 6-8 tinten donkerder is en heel bruin kan worden? (dat heeft ze niet direct van ons).

Ervan uitgaande dat je geen stiekeme geslachtsgemeenschap hebt gehad met een 'getectyleerde melkboer' :mrgreen: is dit te verklaren op basis van genetische variatie die nog in de moeder en de vader aanwezig is. Het is echter onmogelijk om een zwart kind te krijgen uit twee blanke ouders. Twee zwarte ouders zijn daarentegen wel genetisch in staat om alle mogelijke menselijke fenotypes te produceren, incl. blanke albino's. Er is behoorlijk wat bewijs dat er in Afrika en in Zuid-Amerika opnieuw volop geknutseld wordt met het genetische materiaal van zwarte moeders. Blanke albino's zijn daar een relatief recent verschijnsel. Zie ook: https://www.fatsforum.nl/topic/de-relatie-tussen-mensen-en-varkens/page/11#post-83695.

Wellicht dat het feit dat jouw jongste dochter een donkerdere huidskleur heeft ook iets te maken kan hebben met veranderde voeding, die jou meer in de buurt brengt van de oorspronkelijke (zwarte) blauwdruk?

Mike

 
Die site is echt een geniale vondst, al zeg ik het zelf! Dit is een zwarte auteur, die de waarheid achter het ontstaan van de moderne mens probeert zo goed mogelijk te achterhalen op basis van het beschikbare wetenschappelijke bewijs en tevens op de hoogte is van het leugenachtige karakter van de blanke 'wetenschap' en de daarmee gepaard gaande geschiedvervalsing. Nu komen we tenminste ergens! Lees dit:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/cro_magnon_Homo_sapien.htm

Zodra ik meer van deze supergoede site heb doorgenomen zal ik nog meer artikelen van zijn hand plaatsen. Eindelijk komen we dichter bij de waarheid!

Mike

 
Inderdaad een erg interessante site. Ik heb nog lang niet alles gelezen, eigenlijk vooral de plaatjes gekeken en de albino theorie, maar het lijkt me zeer aannemelijk... een ware eye-opener. Bovendien, inderdaad: hoezo aanpassen aan de kou? --> zijn de eskimo's ook zo veel blanker? Een, ik denk inderdaad foute theorie, wordt zo maar aangehangen en geloofd.
Overigens ook hele mooie mensen, die verschillende 'zwarte' rassen.

Wat ik mij dan wel afvraag is in hoeverre wij onszelf ook inferieur moeten vinden. Hoe ga je ermee om dat je in zekere zin dan toch een 'afwijking' bent? Moet hier zo zwaar aan getild worden? Moeten wij onszelf als anders beschouwen? Of is dit een eerste stap om ons weer als meer verbonden met de zwarte bevolking/het zwarte ras te gaan ervaren in plaats van als zijnde een apart ras?

En direct moet ik er dan ook aan denken of herstel mogelijk zou zijn? Het schijnt dat je bijvoorbeeld door meditatie invloed op je zelfs je genen zou kunnen hebben.

waar ik ook aan moest denken: de gen-theorie, is deze wel volledig? is er niet veel meer variatie/DNA-varieteit?

 
Wat ik mij dan wel afvraag is in hoeverre wij onszelf ook inferieur moeten vinden. Hoe ga je ermee om dat je in zekere zin dan toch een 'afwijking' bent? Moet hier zo zwaar aan getild worden? Moeten wij onszelf als anders beschouwen? Of is dit een eerste stap om ons weer als meer verbonden met de zwarte bevolking/het zwarte ras te gaan ervaren in plaats van als zijnde een apart ras?

Ik kan er persoonlijk niet mee zitten. Het is wat het is. Het gaat mij erom de waarheid onder ogen te willen zien, wat deze ook mag zijn. Vervolgens ben en blijf ik een MENS met vrije wil en gebruik ik mijn vrije wil om mezelf en anderen proberen te helen.

waar ik ook aan moest denken: de gen-theorie, is deze wel volledig? is er niet veel meer variatie/DNA-varieteit?

Alle variatie is afkomstig van het zwarte ras. Alles wat daarvan afwijkt kan minder variaties produceren. De theorie is dus wel degelijk volledig. Het ras dat oneindige varianten kan produceren beantwoordt het meest aan de oorspronkelijke blauwdruk.

Mike

 
Ik ben die site verder aan het bestuderen. Hier een artikel waaruit blijkt dat homo sapiens (de denkende mens) ruim 400.000 jaar oud is en niet rond de 200.000 jaar, zoals alom beweerd wordt:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Homo_habilis_erectus_neanderthal.htm

Mike

 
Hoe blanke Europeanen en Turken (islamieten) de gschiedenis proberen te herschrijven door alle sporen van een zwarte Afrikaanse beschaving letterlijk uit te wissen:

http://realhistoryww.com/world_history/ancient/Egypt_Pre_historic.htm

Mike

 
Tot mijn grote verbazing en blijdschap in de nieuwste Wise Traditions het volgende stukje over de mythe van de 'naakte aap':

Problems With the “Naked Ape” Hypothesis of Optimal Serum 25(OH)D Concentrations

One of the most widely influential perspectives about 25(OH )D that appears in the scientific literature and pervades the alternative health literature is the “naked ape” hypothesis of optimal serum 25(OH )D. This hypothesis holds that humans evolved as “naked apes” in the tropical savannahs of Africa where they were exposed to maximal sunshine and when the requirement for 25(OH )D was indelibly fixed into our genome. Now that we have invented modern clothing, indoor living, and migrated far from the tropics, most of us have far lower 25(OH )D than we had "back when we evolved," as shown by the much higher levels of 25(OH )D found in lifeguards working in Missouri and Israel. Reinhold Vieth promoted this view in a popular 1999 article.29 At the time of this writing, Google Scholar reports that this article has been cited 1,159 times.

While it may seem compelling on the surface, the argument is deeply problematic. The hypothesis assumes that at some point between the loss of body hair and the gain of clothing we existed as naked sunbathers, and it was at just this very point where the requirement for serum 25(OH )D was indelibly fixed into our genome. If we take “molecular clock” estimates at face value, the loss of body hair and the gain of dark skin pigmention both occurred 1.2 million years ago,30,31 indicating we were never truly “naked” since both hair and pigment protect the skin from ultraviolet light. Evidence for hide scrapers likely used to make leather, either for clothing or some other form of shelter from the sun such as housing, goes back almost eight hundred thousand years.30 Clothing was certainly in widespread use by the time clothing lice diverged from head lice, which scientists estimate occurred some one hundred seventy thousand years ago.30 Colored pigments appear in the African archeological record over a quarter million years ago and remain a constant feature of African culture through the present.32 These may have been used to paint the skin, as commonly occurs in Africa today. Weston Price wrote in Nutrition and Physical Degeneration that it was a universal tradition in the Pacific Islands to use coconut oil as a sunscreen, and there is no particular reason to doubt the premise that prehistoric humans used botanical sunscreens as well. African primates and traditionally living African humans seek shade from the hot sun at mid-day.33,34 Prehistoric humans living in the African savannah were thus likely to be neither “naked” nor sunbathers.

Most of prehistoric human life was dominated by glacial periods in which the earth was substantially colder and aerosolized dust and salt were much higher.35 The lower exposure of the earth to solar radiation and the higher aerosols during these times probably made the average UV-B exposure considerably lower, suggesting that no living human beings provide a proxy for prehistoric 25(OH )D levels. The worst example we could possibly use for such a purpose, however, are modern lifeguards. The Israeli lifeguards whose high 25(OH )D Vieth cited in his 1999 paper as the closest approximation to the vitamin D status of our “naked ape” ancestors had evidence of sun damage and twenty times the risk of kidney stones as the general population. The lifeguards had a mean 25(OH )D higher than 50 ng/mL, and their increased risk of soft tissue calcification is consistent with the increased risk of cardiovascular disease that occurs above 40 ng/mL (see Figure 2).

Additionally, certain populations seem adapted to a lower “normal” 25(OH )D. Greenland Inuit on their traditional diet have a mean serum 25(OH )D of only 20 ng/mL, but appear to convert 25(OH )D to the more active 1,25(OH )2D at a higher rate.36 Similarly, African Americans have lower 25(OH )D than white Americans, but higher 1,25(OH )2D and higher bone density.37 It seems that these groups have lower 25(OH )D but higher total biological activity of vitamin D, creating the illusion of a “deficiency” that does not actually exist. If different groups are adapted to different optimal levels of 25(OH )D, moreover, this suggests that the requirement for 25(OH )D has continued to evolve over time and was never indelibly fixed into the human genome at any point, certainly not in some fictitious era of the “naked ape.”

The very concept of an optimal 25(OH )D may itself be flawed. The total biological activity of vitamin D is determined by both 25(OH )D and the much more active 1,25(OH )2D. The conversion of 25(OH )D to 1,25(OH )2D is, like many other steps in vitamin D metabolism, partly determined by genetics.38 Many other factors can influence either the demand for or the supply of 1,25(OH )2D. Calcium deficiency increases the demand for it and lowers 25(OH )D status independently of vitamin D exposure.39 Vitamin A, by contrast, seems to increase the supply of 25(OH )D to the kidney, making it easier to convert it to 1,25(OH )2D.40 Acute inflammation41 and cancer42 also increase the conversion. If we only measure 25(OH )D and it is low, we have no idea whether total biological activity of vitamin D is increased or decreased, nor do we know why it is altered or whether this is a concern. The fact that crisis states such as acute inflammation and disease states such as cancer can influence the conversion raises an additional problem: are associations between 25(OH )D and disease risk cause or effect? Until these questions are resolved, we should place much less emphasis on using vitamin D supplements to achieve a desired 25(OH )D and much more emphasis on improving the nutrient density and nutrient balance of the diet.

http://www.westonaprice.org/cardiovascular-disease/beyond-cholesterol#problem

Mike

 
Mike: Ik ben blij dat jij de realhistoryww site ook tegengekomen bent. Een aantal maanden geleden heb ik het ontdekt en was blij verrast met de nieuwe kennis. Mijn man heeft daar wat moeite mee omdat hij heilig in darwinisme gelooft. Dochtertje lief van 16 jr. oud die zich al bezig houdt met 'alternatieve kennis', zag meteen de logica (dat de blanken albino's zijn).

 
Darwinisme beweert aan de basis te staan van de huidige 'wetenschap'. Wetenschap hoort zich te kenmerken door een ONDERZOEKENDE GEEST. Alleen een OPEN geest is een onderzoekende geest. Hoe kun je nu 'heilig geloven' in darwinisme? Niet alleen getuigt dit van een gesloten geest, maar ook van een RELIGIEUZE mentaliteit!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.238
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan