Ik zat naast Iklustvet die lezing [:lol:] Manlief was zeker not amused!
Als ik voor een lezing over voeding kom, dan is dat ook de informatie die ik wil horen. En als je goede voeding eet, kom je vanzelf hier terecht [
]
Ja was gezellig he ;-) Gelukkig doet ie niet altijd zo :lol: :roll: Hij vond dat ik toch al veel te moeilijk deed met het eten, en dit was een mooie aanleiding om alles van de hand te wijzen. Hij is er later wel op terug gekomen en eet nu ook weer een stuk beter, of ziet in elk geval de noodzaak er wel van in.
Dat is het probleem met zulke info op lezingen denk ik, de mensen begrijpen het niet en hebben daarmee een reden om al de rest ook af te doen als onzin of bangmakerij. Aan de andere kant vind ik niet dat je je moet schamen voor de waarheid! Het is niet normaal dat alles wat wij weten over voeding en gezondheid fout is. Daar zit een reden achter en die is nu eenmaal wat het is, daar kun je moeilijk over zwijgen. Draai het eens om, hoe zou je je voelen als je een lezing zou volgen bij iemand die weet hoe het zit, maar die er voor kiest je dat niet te zeggen omdat hij van mening is dat je de waarheid niet aan kunt? Ik zal zelf wel uitmaken wat ik met welke info doe. Ik ben bang dat een groot gedeelte van de mensen zo ver heen is dat het toch niet meer goed komt, hoe veel strikken je ook rond de boodschap doet.
Ik zou een lezing over melanine dus zien zitten, als het dan maar niet als titel heeft "ontgiften" of zoiets
Ik zou een lezing over andere "aluhoedjes" info ook zien zitten en ik denk nog wel meer mensen, niks mis mee als het van tevoren duidelijk is waar het over gaat lijkt me. Alleen moet er wel iemand zijn die zulke lezingen kan en wil geven, het is niet zo simpel, nog voordat je je zin afgemaakt hebt zit je publiek al met zijn smartphone klaar om alles op te zoeken.Het lijkt mij een hele opgave.