De relatie tussen mensen en varkens

Niets is toeval bij deze gasten. Alles wordt geritualiseerd en heeft een diepere, symbolieke laag. Jullie zitten in de ontkenning!

Mike

 
Toch blijven jij en anderen voorbij gaan aan het feit dat Hitler het Arische ras als een superieur ras beschouwde en dat hier een diepgaande spirituele reden achter zit. Hitler en de zijnen vertegenwoordigen anti-creatie en maken gebruik van omkeringen, waarbij zwakheid en degeneratie worden verheven tot het allerhoogste en het allersterkste. Dat is een interessant gegeven om naar te kijken.

Mike, ik vind het zeer interessant maar ik ben er nog niet van overtuigd ik sta juist open voor alles. Waarom zou hitler een zwak ras willen creëren hoe komt hij aan al die informatie ik heb zoveel vragen. Als je de geschiedenis van hitler bekijkt voordat hij aan de macht kwam was hij ook maar een burger niks meer niks minder.

 
Waarom zou hitler een zwak ras willen creëren hoe komt hij aan al die informatie ik heb zoveel vragen.

Het antwoord op je eerste vraag weet ik: omdat de spiritualiteit die deze occultisten aanhangen er een is van anti-creatie. Het antwoord op je tweede vraag heb ik niet klaar, want ook ik zit met vragen. Wat weten zij dat wij niet weten? En juist daarom is het zo interessant om dit te onderzoeken!

Mike

 
Als conversatisme betekent het bewaren van traditie dan is daar niks mis mee.

Maar het conversatisme van Valentine is Haags / politiek, omdat dat precies gaat over waar ze in Den Haag obsessief allerlei debatten over voeren: homohuwelijk, homodemonstraties in het buitenland en alles daaromheen. Schoolboeken staan er ook al vol mee, er is iets met de elite en de homo-agenda, goed gezien.
Nou, daar komen dan weer tegenreacties op, ook dat is politiek. De eerste noemt zich progressief , de laatste conservatief: het hele links/rechts gebeuren. Het houdt ons die hele duale werkelijkheid van de politiek, zonde dat hij daar voor valt, en zonde dat jij daar voor valt. Het zijn valse dilemma's, lees mijn reacties er op na in dat topic over feminisme. Je wijst er terecht op dat feminisme van de elite komt, maar je ziet niet in dat de tegenreactie ook al helemaal uitgestippeld is. Door dezelfde denktanks Mike, je spreekt de woorden van denktanks. Daarom zeg ik ga eerst eens even echt voelen. Het zit sluw in elkaar. Feminisme en anti-feminisme, het houdt de hele energie mannelijk he?

Afrika kan echt zoveel beter, Valentine woont in New York maar hij heeft het graag over zijn Afrikaanse identiteit. Ik ben zelf nooit in Afrika geweest, maar als je weet waar je moet zijn kun je echt wijze medicijnmannen tegenkomen, wijze tradities, wijze mensen gaan echt niet lopen roepen dat homoseksualiteit krankzinnigheid is en naar blanken wijzen, dat gaat daar allemaal aan voorbij. Don't play their game. Je vindt geen enkele originele gedachte in de wereld van de politiek.

 
thijs,

Jou hoor ik vaak over mannelijke energie in een negatieve context. Ik heb al eens eerder geschreven dat ik de indruk heb dat je waarschijnlijk te weinig in je eigen mannelijkheid staat. Je gaat met de feministische prietpraat mee over een 'onderdrukkend patriarchaat' en bent ervan overtuigd dat God vrouwelijk is en dat vrouwen natuurlijk aan de leiding moeten staan (matriarchaat). En natuurlijk verheerlijk je vrouwelijke energie bij mannen in de vorm van homoseksualiteit. Wie van ons twee doet er hier nu aan politiek?

Ik heb ook lang gedacht dat er een overdaad aan mannelijke energie rondwaart op deze planeet. Inmiddels ben ik erachter dat de powers-that-be eerder uit zijn op totale verwarring en verwisseling van wat mannelijk of vrouwelijk is of hoort te zijn. Ik heb hier al eens eerder een lange post over geschreven:

https://www.fatsforum.nl/topic/spiritueel-nihilisme/page/15#post-66066

Deze leverde toen weinig reacties op omdat-ie menigeen zwaar boven de pet ging. Ik gooi hem nou in de herkansing!

Mike

 
Ik heb vandaag een stuk van Valentine bekeken, en ik kan er werkelijk niets mee. Het blijft erg simplistisch, het zijn net van die sociologische analyses die ik vroeger wel eens in de NRC las. Deze groepen doen dit, die groepen doen dat. En zo is het balletje weer rond.
Wat zegt meneer Valentine: alle ideeën in onze moderne informatiewereld komen van joodse lesbische vrouwen, terwijl eigenlijk de mannen van het 'weten' moeten zijn.

Het denken in groepen is heel politiek, zo worden we steeds bedonderd, en Valentine doet daar hard aan mee, dat denken in zwart en blank zijn erg belangrijk voor hem. Het is hopelijk een fase voor hem, misschien kan hij eens te rade gaan bij Afrikaanse wijzen, uit Ghana bijvoorbeeld.

Je hebt volgens mij geen idee van andere culturen merk ik, en je haalt veel uit de Nederlandse context. Eerst zit ik te veel in het hoofd en nu sta ik te weinig in mijn mannelijkheid. Tsja, als ik Valentine simplistisch noem, terwijl het jouw held is, dan moet er wel iets raars aan de hand zijn, dat kan niet anders. Ik ga mee met de feministische prietpraat, meer smaken zijn er namelijk niet ! Je wordt voorspelbaar Mike! Heb je nog meer verklaringen wat er aan de hand kan zijn?

Feminisme is mannelijk en zet vrouwen niet in hun vrouwelijkheid, ben ik het mee eens. Vervolgens zeg je dat Nederland door het feminisme vervrouwelijkt... met de creches als favorieve voorbeeld, maar daar hoeven wij toch niet aan mee te doen? We kunnen die hele feministische agenda toch straal negeren? Wat is je angst?

 
Wat zegt meneer Valentine: alle ideeën in deze informatiewereld komen van joodse lesbische vrouwen, terwijl eigenlijk de mannen van het 'weten' moeten zijn.

Dat is wel een heel erg simplistische kijk op Valentine. Je hebt duidelijk met een negatieve insteek zitten kijken!

Je hebt volgens mij geen idee van andere culturen merk ik, en je haalt erg veel uit de Nederlandse context.

En jij bent een expert op dit gebied?

Eerst zit ik te veel in het hoofd en nu sta ik te weinig in mijn mannelijkheid.

Ja, je zit te veel in je hoofd en te weinig in je mannelijkheid.

Vervolgens zeg je dat Nederland door het feminisme vervrouwelijkt...

Je let niet goed op. Ik zeg dat vrouwen vermannelijken en mannen vervrouwelijken. Een totale omkering van traditionele geslachtsrollen dus!

We kunnen die hele feministische agenda toch straal negeren? Wat is je angst?

Ik doe niet anders en ben nergens bang voor. Onze samenleving is echter vergeven met dit soort verwrongen ideeen. Daar gaat dit hele forum over: het omkeren van bestaande omkeringen om zo weer bij de waarheid uit te komen!

Mike

 
Ik hoor die man dat gewoon beweren, met een gezicht alsof het heel belangrijk is.

Het denken in groepen is hopelijk een fase bij hem, dat denk ik eigenlijk wel. Jouw citaat van hem ging ook over het denken in groepen.
Maar goed, ik zit te veel in mijn hoofd en te weinig in mijn mannelijkheid. En ik ga mee met de feministische prietpraat, vergeet die niet. Het kan niet anders of die prietpraat heeft mij beïnvloed want ik spreek hun taal, ik spreek de taal van thinktanks, van de Frankfurter Schule, daarom komt de waarheid over de 'diepere' laag bij mij niet aan.
Alleen zo kan het zijn dat de een simplistisch noemt wat voor een ander helemaal de weg wijst. Vanuit de logica, vanuit het brein: de ander moet haast wel geïndoctrineerd zijn. Dat is de mind voorop plaatsen, wat je hier doet.

Een omkering van geslachtsrollen als we niet oppassen, maar daar hoeven wij echt niet aan mee te doen! Zeker niet als we goed eten.

Maar goed, ik houd het hierbij in dit draadje, lijkt me beter.

 
Een omkering van geslachtsrollen als we niet oppassen, maar daar hoeven wij echt niet aan mee te doen! Zeker niet als we goed eten.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Ik wil je trouwens nog wel een hart onder de riem steken door het voorbeeld te noemen van Coral Castle, eigenhandig zonder gereedschap gebouwd door een blanke en ook nog eens in de vorige eeuw!

Mike

 
robinAlexander mailde mij met de volgende woorden:

Mike, wat weet de mens eigenlijk van de geschiedenis van mensen met blond haar ??????
Vrij weinig als je het mij vraagt. Wat ik ook frappant vind is dat in tijden van Degeneratie er juist minder mensen worden geboren met blond haar sterker nog het aantal neemt enorm af. Daarnaast valt het me op dat bij de 13 satanische bloedlijnen geen blond haar voorkomt. Zou het kunnen dat wat Hitler met Blond haar en blauwe ogen had een omkering van een omkering zou kunnen zijn. Vergeet niet dat Hitler zelf ook geen blond haar heeft.

Ik stuur je wat foto's van blonden mensen van over de hele wereld.
1 lijst met blanken mensen en 1 lijst met donkere mensen.

Juist bij de minst gedegenereerde zwarte mensen komt blond haar nog voor en blauwe ogen Zeldzaam in Papua new Guinea en in Australië bij de Aborigenal’s.

Dit was mijn antwoord:

Op het forum hebben we het hier eerder over gehad:

https://www.fatsforum.nl/topic/reactie-menselijke-blauwdruk/page/2#post-51912

Binnenkort meer info over melanine. Het blijkt veel meer te zijn dan donker huidpigment!

Mike

 
OK, mensen, de volgende informatie is EXPLOSIEF en is de definitieve lont in het kruidvat dat 'blanke superioriteit' heet en dat al vele eeuwen de basis vormt van het zieke gedachtengoed van onze parasitaire elite. In deze thread heb ik meermaals aangegeven dat er meer aan de hand moet zijn met een blanke huidskleur dan alleen een evolutionaire aanpassing aan leven in het noordelijk halfrond. Onze elite bedient zich van omkeringen en verheft zwakheid (degeneratie) tot kracht en het zijn extreme blanke racisten die een occulte spiritualiteit aanhangen, waarbij ALLES een diepere betekenis heeft. Door deze info valt alles op zijn plaats en het is de ALLERBELANGRIJKSTE ontdekking die ik ooit in mijn leven heb opgedaan!

Ik vraag je om de volgende info zo objectief mogelijk tot je te nemen en je dus niet persoonlijk aangevallen te voelen, simpelweg omdat je tot het blanke ras behoort. Als dit allemaal boven je pet gaat, dan aub geen domme dingen gaan roepen, dus geen vergelijkingen met rode brandweerauto’s etc. Als we als mensheid daadwerkelijk willen evolueren, dan MOETEN wij blanken deze feiten onder ogen zien!

De pijnappelklier (epifyse) wordt in oude culturen gezien als het Alziend Oog. Dit is de werkelijke betekenis van het Oog van Horus in de Egyptische cultuur en dus niet de Big Brother-uitleg die onze machthebbers aan dit symbool hebben verleend. In India vertegenwoordigt de rode stip op het hoofd dit 'Derde Oog', dat in werkelijkheid het Eerste Oog is, omdat dit ons spirituele oog is en dus zicht geeft op een veel breder bewustzijn dan het deelbewustzijn dat onze materiele ogen waarnemen.

In de Tao heet de epifyse de Kristallen Tempel. Interessant genoeg zit de pijnappelklier tussen de twee ogen in, is hij lichtgevoelig en bezit hij - geloof 't of niet - een netvlies en een hoornvlies! Ook de verwijzing naar kristallen is niet zo vreemd, want de pijnappelklier produceert een kristallijne stof genaamd DMT, Dimethyltryptamine, gemaakt van het mineraal waar alle kristallen van gemaakt zijn, kiezelzuur (silicium). Silicium is een supergeleider van licht en informatie en het feit dat ik nu achter een computer deze informatie kan intikken, opslaan en verzenden wordt mogelijk gemaakt door de microprocessor die gemaakt is van...silicium. Zonder de razendsnelle informatieoverdracht van silicium zou de hedendaagse computertechnologie niet mogelijk zijn. Interessant om te weten dat midden in onze hersenen een klier zit, gemaakt van hetzelfde materiaal!

Met wat voor informatieopslag en -overdracht houdt die pijnappelklier zich dan zoal bezig? Een van de functies van de epifyse is de productie van het hormoon melatonine. Dit hormoon maakt dat je slaperig wordt als het donker wordt en geeft het signaal dat het tijd wordt om naar bed te gaan. Dat de pijnappelklier lichtgevoelig is, blijkt uit onderzoeken die aantonen dat hoe donkerder je slaapkamer is 's nachts hoe meer melatonine wordt geproduceerd (en dus hoe dieper je slaapt). Slechts een klein beetje lichtinval van buitenaf wordt door de pijnappelklier opgepikt en zorgt voor verminderde melatonineproductie. Jouw ogen mogen dan wel dicht zijn, maar jouw Derde Oog pikt dit licht dus wel degelijk op!

De pijnappelklier is ook verantwoordelijk voor je dromen. Wat zijn dromen precies en wat voor functie hebben ze? Daarvoor moet je eerst gaan kijken naar de functies van de pijnappelklier naast melatonineproductie. In de Ayurveda en Tao werd het Derde Oog of de Kristallen Tempel gezien als een heilig orgaan dat je in contact brengt met je Hogere Zelf en met God (zelfs de moderne wetenschap hanteert de benaming 'reli-kwab' voor de epifyse). Via de pijnappelklier ben je in staat om in de toekomst te kijken of juist in het verleden, omdat je contact maakt met de oerenergie en -dimensie die niet gebonden is aan tijd en ruimte. Het is dus ook mogelijk om af te reizen naar andere plekken, hetgeen verklaart waarom mensen zo vaak déja vu-ervaringen hebben. Zelf beleef ik deze zeer regelmatig, de droom ben ik allang vergeten maar als ik me dan in een bepaalde situatie of plaats bevind herbeleef ik deze. Dat klopt, want ik ben er al een keer geweest!

De pijnappelklier onderhoudt een nauwkeurige relatie met de bijnieren. Op deze manier wordt ons dag- en nachtritme hormonaal bepaald en daarmee onze activiteit en passiviteit. De bijnieren scheiden het actieve, mannelijke hormoon cortisol af, dat om 8 uur 's ochtends op zijn hoogtepunt is. Cortisol spoort ons aan om wakker te worden en dingen te gaan doen gedurende de dag. Om 8 uur 's avonds staat cortisol op zijn laagst en neemt het door de pijnappelklier afgescheiden vrouwelijke, passieve hormoon melatonine het over. Dit hormoon spoort ons aan om te gaan rusten en te gaan slapen. Als door stress de cortisol-melatoninebalans wordt verstoord, wordt dus ook je dag- en nachtritme verstoord en kun je ofwel hyperactief worden, ofwel passief, depressief en/of angstig. Dit heeft ook weer zijn invloed op je serotoninegehalte, een ander hormoon dat door de pijnappelklier wordt geproduceerd, je ‘geluksstofje’.

Cortisol geeft je lichaamswarmte in de ochtend, want mannelijke energie (yang) is explosief (centrifugaal) en gebaseerd op warmte. Als je het ’s avonds of ’s nachts koud krijgt van de slaap, kan dat wel kloppen, want melatonine is vrouwelijke energie (yin) en deze is implosief (centripedaal) en gebaseerd op kou. Onze aarde weerspiegelt dit principe, want overdag is het aanzienlijk warmer dan ’s nachts als gevolg van de werking van de zon (mannelijk) en van de maan (vrouwelijk). Dit maakt dat lichtenergie dus mannelijk en warm is en duisternis vrouwelijk en koud. Letterlijk en figuurlijk niets nieuws onder de zon, want natuurvolkeren hebben dit altijd al geweten. De zon, die ons iicht en warmte verschaft, is de mannelijke, immateriele energie die de aarde ‘bevrucht’. De aarde is de vrouwelijke, materiele energie, die het leven (zaad) in zich draagt in de duisternis, in de ‘onderwereld’ (ondergronds) als een soort baarmoeder. Mater = moeder. Moeder Aarde, Moeder Natuur.

Vertaald naar het mannelijk en vrouwelijk geslacht zijn het dus de man die leven geeft en de vrouw die leven draagt. Mannelijke energie is licht en warmte, vrouwelijke energie is duisternis en kou. De vrouwelijke energie is magnetisch en trekt naar de aarde (zwaartekracht). De mannelijke energie is elektrisch en trekt naar de zon (anti-zwaartekracht). Samen produceren ze elektromagnetisme, het evenwicht tussen de tegenovergestelde yin- en yang-polen. Het dualistische principe van de natuur zien we ook in het universum terug. Het merendeel van het universum bestaat uit zogeheten ‘donkere energie’ en ‘donkere materie’. De moderne academische wetenschap heeft eigenlijk geen flauw idee wat het is en waar het voor dient. Ook heeft men geen idee wat ‘zwarte gaten’ nu precies zijn en doen. Zwarte gaten hebben een enorme zuigende aantrekkingskracht (involutie), maar er worden nieuwe sterren en planeten uit geboren d.m.v. explosies (evolutie).

Wat is op metafysisch niveau dan die duisternis? De duisternis is het vrouwelijke creatiepotentieel van oneindige mogelijkheden. Het is eindeloos bewustzijn. Het licht is letterlijk en figuurlijk de bundeling van deze mogelijkheden, zodat er uit potentiele creatie daadwerkelijke creatie (letterlijk: vleeswording) ontstaat. Deze gerichte lichtbundel of lichtstraal is mannelijke energie. Als iets eenmaal gecreeerd is, wordt het weer vrouwelijk (materie, van ‘mater’). Traditioneel worden de elementen aarde en water dus gezien als vrouwelijk en de elementen lucht en vuur als mannelijk. Vuur is traditioneel altijd gezien als licht en dus ook verlichting in spirituele en in wetenschappelijke zin (vroeger maakte men geen onderscheid tussen spiritualiteit en wetenschap). Zo gaf in de Griekse mythologie Prometheus het vuur (kennis) aan de mens en is zuurstof (lucht) een positief geladen, mannelijk element, dat zich weer bindt aan het negatief geladen, vrouwelijke waterstof (denk bijv. aan het H2O2-molecuul).

Als de duisternis oneindige creatieve mogelijkheden vertegenwoordigt, dan resoneert de duisternis dus mee met alle mogelijke frequenties. Dit creatiepotentieel is neutraal, in de zin van dat er geen onderscheid is tussen goed en kwaad. Dit potentieel kan dan ook zowel positief als negatief worden aangewend. Voor nu is het van belang dat je beseft dat de duisternis een ongekend potentieel biedt tot groei, het doel van alle leven. En nu wordt het pas echt interessant.

Het woord ‘mela’ in ‘melatonine’ is afkomstig van het Griekse ‘melas’ en betekent: zwart. Verwant aan dit door de pijnappelklier geproduceerde hormoon is melanine. De gangbare kijk op melanine is dat het een donker huidpigment is, maar melanine is veel meer dan dat. Net als het geval is bij donkere energie, donkere materie en zwarte gaten staat de moderne wetenschap voor een raadsel wat dit goedje nu precies is. Feit is dat melanine in de gehele natuur voorkomt. Alles wat een natuurlijke donkere kleur heeft, bevat melanine. De oorsprong van het woord, ‘melas’, vinden we bijv. terug in melasse, de donkerkleurige mineraalinhoud in donkere suiker (of, zoals de Japanners ingedroogd rietsuikersap met de melasse intact, noemen: black sugar). Er is dus ook een relatie met mineralen! Van donkerkleurige vruchten (de kleur van bloed: rood, blauw, paars en zwart) is bekend dat ze extreem heilzaam zijn. Alle traditionele geneeskundige systemen hebben donkerkleurige bessen hoog in het vaandel staan. Van donkerrood vlees is bekend dat het veel gezonder is dan lichtkleurig vlees. Gezonde lever moet tegen het zwarte aan zitten, zo donker. Er is dus ook een link met ijzer, want het is ijzer dat verantwoordelijk is voor deze donkere kleur. In de paardenwereld hebben donkerkleurige paarden meer aanzien dan lichtkleurige. Weston Price bezocht o.a. de Melanesische volken en bewonderde hun schoonheid, hun kracht en hun spiritualiteit.

En nu zijn we dus bij donkergekleurde mensen aangekomen. Als een hoog gehalte aan melanine zich bij mensen openbaart d.m.v. een donkere huidskleur en er is een duidelijke link met een hoog creatiepotentieel en bewustzijn en met het spirituele oog dat wij de pijnappelklier noemen, dan kunnen we niet anders dan constateren dat melanine bij mensen in potentie een verhoogde spiritualiteit, wetenschap en bewustzijn teweeg kan brengen. De relatie tussen ijzer en zuurstoftransport door rode bloedcellen in het lichaam speelt hier eveneens een grote rol in. Hoe meer zuurstof, hoe meer leven! Vandaag de dag kijken we nog steeds op tegen de verontwikkelde spiritualiteit van donkergekleurde volken uit het oosten. Ik heb hier al eerder geschreven dat zwarten uitblinken in zo’n beetje alles. Het zijn de beste atleten, muzikanten en filosofen en ze behoren tot de mooiste mensen ter wereld. Als we kijken naar wat oude donkergekleurde volken en culturen hebben achtergelaten, zien we bewijs van hoogstaande culturen, kennis en architectuur, die zich niet alleen op het aardse richten (de moeder), maar ook op de hemel (de vader).

Nu begin je misschien te begrijpen waarom er al vele duizenden jaren een regelrechte oorlog woedt tussen de blanke Europeanen en donkergekleurde, oorspronkelijke culturen over de hele wereld. Want nu wordt het confronterend. Nu wordt het tijd om eindelijk in de spiegel te kijken en eens een toontje lager te gaan zingen. Geen enkel ras ter wereld heeft namelijk zo weinig melanine als de blanke mens! Dit heeft de volgende concrete consequenties:

- Een lager ijzergehalte en dus verminderde zuurstoftoevoer naar de cellen.
- Een lagere spiritualiteit, bewustzijn en creativiteit.
- Minder kracht en schoonheid.

Kortom, een lager vermogen tot verwezenlijking van het ware menselijke potentieel! Nu zal thijs vrijwel meteen in de pen klimmen om mij te wijzen op eeuwenoud bewijs van hoogstaande kennis en spiritualiteit in Europa. Die Europese volken die lang geleden stenen monumenten hebben gebouwd, die op 1 lijn hebben gestaan met sterrenlichamen als bijv. Orion en Sirius of de zon en de maan, zouden volgens deze zienswijze dus wel eens een veel donkere huidskleur kunnen hebben gehad dan de moderne Europese (Nordische) blanke mens! Dit werpt een heel ander licht op de melanine-arme Europeaan. Is dit nu werkelijk een aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn we een soort albino’s met permanente bloedarmoede en dus het resultaat van verregaande degeneratie? Voordat iedereen begint te stijgeren vanwege deze confronterende woorden, kijk eens naar deze wetenschappelijk vastgestelde percentages van verkalkte pijnappelklieren op basis van huidskleur:

Afrikanen: tussen de 5 en 15%
Aziaten: tussen de 15 en 25%
Kaukasiers: tussen de 60 en 80%

Natuurlijk helpt het niet dat we vandaag de dag als totale mensheid worden blootgesteld aan fluoride, een zwaar metaal dat ieders epifyse verkalkt. En kwik in vullingen en in vaccins zal zeker ook niet helpen. Maar je kunt die 60-80% niet uitsluitend toeschrijven aan gifstoffen, dit is een teken van degeneratie! Uit deze cijfers blijkt overduidelijk dat hoe donkerder de huidskleur, hoe minder verkalking van de pijnappelklier plaatsvindt. Andersom: hoe lichter de huidskleur, hoe meer verkalking van de pijnappelklier. Dit is een genetisch defect! Kijk alleen al hoeveel moeite ik moet doen om ieder van jullie aan het verstand te peuteren dat deze metafysische kijk op de zaken van cruciaal belang is voor de overleving en de verbetering van onze soort. Ongetwijfeld zullen mijn conclusies op nog veel weerstand stuiten, omdat dit ofwel te confronterend is voor mijn blanke lezers, ofwel men zit in een te laag bewustzijn en kan dit simpelweg niet bevatten. En voordat je me beticht van elitair denken: ik ben dus zo Arisch als wat, met mijn blonde haar, blauwe ogen en blanke huid! Er moet echter een innerlijke neger in mij wonen, dat kan niet anders. Ik speel blues en ik kan dit soort dingen allemaal op de een of andete manier wel bevatten. Als je nu vindt dat ik helemaal de weg kwijt ben en je begint over rode brandweerauto’s, dan is er geen hoop meer voor jou. Wie mij echter nog wel kan volgen, moet aandachtig doorlezen.

Haydarpasa constateerde al dat men in het Vaticaan een stenen beeltenis heeft van de pijnappelklier. Men weet dit dus en valt specifiek ons spirituele oog aan! We hebben hier te maken met een spiritualiteit die gebaseerd is op anti-creatie en op omkeringen van hoe het eigenlijk hoort te zijn. Nu wordt ineens duidelijk waarom Hitler het gedegenereerde Arische ras verhief tot het allerhoogste en waarom racisme (een blanke, koloniale uitvinding) is ontstaan, met daaraan gekoppeld het concept van blanke superioriteit en ‘raszuiverheid’. Nu wordt duidelijk waarom donkergekleurde volken en culturen systematisch werden en worden onderdrukt of verwoest. Nu wordt duidelijk waarom wij Europeanen de Inquisitie hebben gekend, met vreselijke martelingen en satanische rituelen als mensen levend verbranden, kruisigen en zeer bloederige kruistochten. Nu wordt duidelijk waar uitwassen als homoseksualiteit en transseksualiteit werkelijk vandaan komen. Sorry mensen, maar wij blanke Europeanen zijn al heel lang regelrechte barbaren! Wie dit niet inziet, durft zijn eigen geschiedenis niet kritisch onder de loep te nemen.

En kom niet bij mij aan met Griekse wijsgeren als Plato, Socrates en Aristoteles. Aan hun wijsheid doe ik niets af, maar ze hebben alles gejat uit het oude Kemet (Egypte)! Kijk eens naar dat voorvoegsel ‘Kem’. Dit heeft ons alchemie en chemie opgeleverd. Allemaal gejatte kennis, waar blanken mee vandoor zijn gegaan! Wij zijn parasieten, wij leven van onze donkergekleurde gastheren en zuigen hen leeg. Waarom wordt ons voortdurend wijsgemaakt dat de Moren de oorspronkelijke Egyptenaren waren? Dit waren eveneens gedegenereerde barbaren, die de slavenhandel in Afrika introduceerden! Waarom wordt osn verteld dat de bakermat van de beschaving in Mesopatamie (het huidige Irak) lag? We hebben te maken met regelrechte geschiedvervalsing, die de kennis en wijsheid van de meest gemelaneerde volken (Afrikanen) regelrecht wegvaagt! En het gebeurt nog steeds! Nu moet een bleekscheet als ik jullie hierop wijzen. Terwijl dit onderwerp volop leeft onder zwarte onderzoekers! Maar wie luistert er naar hen? Nou, ik dus!

Er is iets heel bijzonders aan de hand met melanine. Het is de materiele weerspiegeling van donkere energie en donkere materie in het universum! Zo boven, zo beneden. Je kunt dit willen ontkennen en letterlijk en figuurlijk je huid redden, maar mij houd je niet meer voor de gek, alleen nog maar jezelf. Mijn Derde Oog is in 2007 opengesprongen door het drinken van zeezout en nou zie ik, beter dan menigeen! Mijn oogkleppen zijn definitief verwijderd. Hoe zit het met die van jou?

Voor wie hier meer over wil weten en wie het Engels goed beheerst, hier een zeer verhelderend artikel:

http://rizirikira.tripod.com/blacked-melanin.html

Mike

 
Jij mag dan een neger in je binnenste hebben, ik ben letterlijk het witte schaap binnen ons gezin en het merendeel van de familie. Wat maakt dat ik me ook letterlijk zwarter voel dan menigeen, en ook herkenning zie en voel bij andere indo's. Helaas is dat dus niet te zien aan de buitenkant en is er pas een wederzijdse connectie als ze voorbij mijn huidskleur weten te kijken ;)
Ik denk weleens, mijn huid kan dan wel wit zijn, de binnenkant is volgens mij zwart.

Mijn pijnappelklier heeft dusdanig open gestaan dat ik iedere dag 3 keer beleefde. 1 keer in de nacht voor de dag droomde ik wat er ging gebeuren, vervolgens leefde ik de dag en daarna herleefde ik de dag nog een keer in een droom. Te uitputtend en dit proces weten stop te zetten.

Mike, heb je enig idee welk fysiek deel van ons dan verantwoordelijk is voor telepathie?

Hmmm, blijkbaar niet voor niets dat de vloeibare silicium me zo aansprak een goede week geleden.

Voor mijn gevoel is een open/goedwerkende pijnappelklier een zegen op het moment dat je bijnieren ook goed werken. Anders is het vooral een uitputtend gebeuren.

 
Mike, heb je enig idee welk fysiek deel van ons dan verantwoordelijk is voor telepathie?

Wat denk je zelf? Het begint met 'pijnappel' en eindigt op 'klier'? Er is nog zoveel te zeggen hierover, ik ben maar gewoon gestopt bij deze post. Aanvullingen zijn zeer welkom, ik hoop dat ik iedereen aan het denken heb gezet!

Mike

 
Hmmm, oke, je hebt pure lichamelijke stuk, maar de pijnappelklier luistert ook heel erg goed naar opdrachten van jezelf! Buitenom de verkalking door voeding en giftige stoffen heb ik zelf de pijnappelklier 2 keer bewust stop gezet. Misschien niet zo handig, maar het leven met een compleet open pijnappelklier was ook niet handig en ik kwam op sociaal vlak echt in de problemen!

Aan de andere kant, ik heb dat in mijn volwassen leven gedaan, dus dat betekend dat de boel eigenlijk niet zo heel verkalkt zal zijn. Ik ga eens overdenken in hoeverre ik hier persoonlijk weer iets mee wil. Aan de andere kant.... Ik weet al zolang dat het een kwestie van tijd was voordat ik proces niet meer tegen zou kunnen houden.
Net als bij ontgiften, ook hier heeft de mind/geest/spirit/ego ook een belangrijke rol.

 
Kortom, een lager vermogen tot verwezenlijking van het ware menselijke potentieel! Nu zal thijs vrijwel meteen in de pen klimmen om mij te wijzen op eeuwenoud bewijs van hoogstaande kennis en spiritualiteit in Europa. Die Europese volken die lang geleden stenen monumenten hebben gebouwd, die op 1 lijn hebben gestaan met sterrenlichamen als bijv. Orion en Sirius of de zon en de maan, zouden volgens deze zienswijze dus wel eens een veel donkere huidskleur kunnen hebben gehad dan de moderne Europese (Nordische) blanke mens! Dit werpt een heel ander licht op de melanine-arme Europeaan. Is dit nu werkelijk een aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn we een soort albino’s met permanente bloedarmoede en dus het resultaat van verregaande degeneratie? Voordat iedereen begint te stijgeren vanwege deze confronterende woorden, kijk eens naar deze wetenschappelijk vastgestelde percentages verkalkte pijnappelklieren op basis van huidskleur:

Afrikanen: tussen de 5 en 15%
Aziaten: tussen de 15 en 25%
Kaukasiers: tussen de 60 en 80%

Uit het ergste vergaande degeneratie komt ook de hoogste vervolmaking.

Ik denk dat de verkalking hoe dan ook omgedraaid gaat worden naar kristallen waardoor de communicatie tussen mensen en de communicatie met ons Hogere Zelf zal verbeteren. Is dat aanwezig dan zal de verkalking en de daaruit omgezette kristallen niet meer nodig zijn en verdwijnen.

Wat er ook bekokstooft wordt het leven zelf overwint het, op zelfs ongedachte manieren. Elk nadeel kan omgezet worden in een voordeel. Het echte plan van het Al kan toch niet gestopt worden, of je gaat mee of je blijft achter.

Iets dat middelmatig is blijft meestal zo je bent dan tevreden met wat je bent. Je ziet iets over het hoofd Mike, namelijk het kan de andere kant gaan opslaan.

Alles is toegewerkt naar het uiteindelijke echte leven, hoe of wat er ook gebeurt is. Elk volk of ras of kleur heeft zijn fouten begaan. Maar het doel van het Al wordt toch bereikt, of via omwegen, of sneller. Alles heeft dan zijn doel gehad, ook door de vrije wil van ons allemaal.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan