OK, mensen, de volgende informatie is EXPLOSIEF en is de definitieve lont in het kruidvat dat 'blanke superioriteit' heet en dat al vele eeuwen de basis vormt van het zieke gedachtengoed van onze parasitaire elite. In deze thread heb ik meermaals aangegeven dat er meer aan de hand moet zijn met een blanke huidskleur dan alleen een evolutionaire aanpassing aan leven in het noordelijk halfrond. Onze elite bedient zich van omkeringen en verheft zwakheid (degeneratie) tot kracht en het zijn extreme blanke racisten die een occulte spiritualiteit aanhangen, waarbij ALLES een diepere betekenis heeft. Door deze info valt alles op zijn plaats en het is de ALLERBELANGRIJKSTE ontdekking die ik ooit in mijn leven heb opgedaan!
Ik vraag je om de volgende info zo objectief mogelijk tot je te nemen en je dus niet persoonlijk aangevallen te voelen, simpelweg omdat je tot het blanke ras behoort. Als dit allemaal boven je pet gaat, dan aub geen domme dingen gaan roepen, dus geen vergelijkingen met rode brandweerauto’s etc. Als we als mensheid daadwerkelijk willen evolueren, dan MOETEN wij blanken deze feiten onder ogen zien!
De pijnappelklier (epifyse) wordt in oude culturen gezien als het Alziend Oog. Dit is de werkelijke betekenis van het Oog van Horus in de Egyptische cultuur en dus niet de Big Brother-uitleg die onze machthebbers aan dit symbool hebben verleend. In India vertegenwoordigt de rode stip op het hoofd dit 'Derde Oog', dat in werkelijkheid het Eerste Oog is, omdat dit ons spirituele oog is en dus zicht geeft op een veel breder bewustzijn dan het deelbewustzijn dat onze materiele ogen waarnemen.
In de Tao heet de epifyse de Kristallen Tempel. Interessant genoeg zit de pijnappelklier tussen de twee ogen in, is hij lichtgevoelig en bezit hij - geloof 't of niet - een netvlies en een hoornvlies! Ook de verwijzing naar kristallen is niet zo vreemd, want de pijnappelklier produceert een kristallijne stof genaamd DMT, Dimethyltryptamine, gemaakt van het mineraal waar alle kristallen van gemaakt zijn, kiezelzuur (silicium). Silicium is een supergeleider van licht en informatie en het feit dat ik nu achter een computer deze informatie kan intikken, opslaan en verzenden wordt mogelijk gemaakt door de microprocessor die gemaakt is van...silicium. Zonder de razendsnelle informatieoverdracht van silicium zou de hedendaagse computertechnologie niet mogelijk zijn. Interessant om te weten dat midden in onze hersenen een klier zit, gemaakt van hetzelfde materiaal!
Met wat voor informatieopslag en -overdracht houdt die pijnappelklier zich dan zoal bezig? Een van de functies van de epifyse is de productie van het hormoon melatonine. Dit hormoon maakt dat je slaperig wordt als het donker wordt en geeft het signaal dat het tijd wordt om naar bed te gaan. Dat de pijnappelklier lichtgevoelig is, blijkt uit onderzoeken die aantonen dat hoe donkerder je slaapkamer is 's nachts hoe meer melatonine wordt geproduceerd (en dus hoe dieper je slaapt). Slechts een klein beetje lichtinval van buitenaf wordt door de pijnappelklier opgepikt en zorgt voor verminderde melatonineproductie. Jouw ogen mogen dan wel dicht zijn, maar jouw Derde Oog pikt dit licht dus wel degelijk op!
De pijnappelklier is ook verantwoordelijk voor je dromen. Wat zijn dromen precies en wat voor functie hebben ze? Daarvoor moet je eerst gaan kijken naar de functies van de pijnappelklier naast melatonineproductie. In de Ayurveda en Tao werd het Derde Oog of de Kristallen Tempel gezien als een heilig orgaan dat je in contact brengt met je Hogere Zelf en met God (zelfs de moderne wetenschap hanteert de benaming 'reli-kwab' voor de epifyse). Via de pijnappelklier ben je in staat om in de toekomst te kijken of juist in het verleden, omdat je contact maakt met de oerenergie en -dimensie die niet gebonden is aan tijd en ruimte. Het is dus ook mogelijk om af te reizen naar andere plekken, hetgeen verklaart waarom mensen zo vaak déja vu-ervaringen hebben. Zelf beleef ik deze zeer regelmatig, de droom ben ik allang vergeten maar als ik me dan in een bepaalde situatie of plaats bevind herbeleef ik deze. Dat klopt, want ik ben er al een keer geweest!
De pijnappelklier onderhoudt een nauwkeurige relatie met de bijnieren. Op deze manier wordt ons dag- en nachtritme hormonaal bepaald en daarmee onze activiteit en passiviteit. De bijnieren scheiden het actieve, mannelijke hormoon cortisol af, dat om 8 uur 's ochtends op zijn hoogtepunt is. Cortisol spoort ons aan om wakker te worden en dingen te gaan doen gedurende de dag. Om 8 uur 's avonds staat cortisol op zijn laagst en neemt het door de pijnappelklier afgescheiden vrouwelijke, passieve hormoon melatonine het over. Dit hormoon spoort ons aan om te gaan rusten en te gaan slapen. Als door stress de cortisol-melatoninebalans wordt verstoord, wordt dus ook je dag- en nachtritme verstoord en kun je ofwel hyperactief worden, ofwel passief, depressief en/of angstig. Dit heeft ook weer zijn invloed op je serotoninegehalte, een ander hormoon dat door de pijnappelklier wordt geproduceerd, je ‘geluksstofje’.
Cortisol geeft je lichaamswarmte in de ochtend, want mannelijke energie (yang) is explosief (centrifugaal) en gebaseerd op warmte. Als je het ’s avonds of ’s nachts koud krijgt van de slaap, kan dat wel kloppen, want melatonine is vrouwelijke energie (yin) en deze is implosief (centripedaal) en gebaseerd op kou. Onze aarde weerspiegelt dit principe, want overdag is het aanzienlijk warmer dan ’s nachts als gevolg van de werking van de zon (mannelijk) en van de maan (vrouwelijk). Dit maakt dat lichtenergie dus mannelijk en warm is en duisternis vrouwelijk en koud. Letterlijk en figuurlijk niets nieuws onder de zon, want natuurvolkeren hebben dit altijd al geweten. De zon, die ons iicht en warmte verschaft, is de mannelijke, immateriele energie die de aarde ‘bevrucht’. De aarde is de vrouwelijke, materiele energie, die het leven (zaad) in zich draagt in de duisternis, in de ‘onderwereld’ (ondergronds) als een soort baarmoeder. Mater = moeder. Moeder Aarde, Moeder Natuur.
Vertaald naar het mannelijk en vrouwelijk geslacht zijn het dus de man die leven geeft en de vrouw die leven draagt. Mannelijke energie is licht en warmte, vrouwelijke energie is duisternis en kou. De vrouwelijke energie is magnetisch en trekt naar de aarde (zwaartekracht). De mannelijke energie is elektrisch en trekt naar de zon (anti-zwaartekracht). Samen produceren ze elektromagnetisme, het evenwicht tussen de tegenovergestelde yin- en yang-polen. Het dualistische principe van de natuur zien we ook in het universum terug. Het merendeel van het universum bestaat uit zogeheten ‘donkere energie’ en ‘donkere materie’. De moderne academische wetenschap heeft eigenlijk geen flauw idee wat het is en waar het voor dient. Ook heeft men geen idee wat ‘zwarte gaten’ nu precies zijn en doen. Zwarte gaten hebben een enorme zuigende aantrekkingskracht (involutie), maar er worden nieuwe sterren en planeten uit geboren d.m.v. explosies (evolutie).
Wat is op metafysisch niveau dan die duisternis? De duisternis is het vrouwelijke creatiepotentieel van oneindige mogelijkheden. Het is eindeloos bewustzijn. Het licht is letterlijk en figuurlijk de bundeling van deze mogelijkheden, zodat er uit potentiele creatie daadwerkelijke creatie (letterlijk: vleeswording) ontstaat. Deze gerichte lichtbundel of lichtstraal is mannelijke energie. Als iets eenmaal gecreeerd is, wordt het weer vrouwelijk (materie, van ‘mater’). Traditioneel worden de elementen aarde en water dus gezien als vrouwelijk en de elementen lucht en vuur als mannelijk. Vuur is traditioneel altijd gezien als licht en dus ook verlichting in spirituele en in wetenschappelijke zin (vroeger maakte men geen onderscheid tussen spiritualiteit en wetenschap). Zo gaf in de Griekse mythologie Prometheus het vuur (kennis) aan de mens en is zuurstof (lucht) een positief geladen, mannelijk element, dat zich weer bindt aan het negatief geladen, vrouwelijke waterstof (denk bijv. aan het H2O2-molecuul).
Als de duisternis oneindige creatieve mogelijkheden vertegenwoordigt, dan resoneert de duisternis dus mee met alle mogelijke frequenties. Dit creatiepotentieel is neutraal, in de zin van dat er geen onderscheid is tussen goed en kwaad. Dit potentieel kan dan ook zowel positief als negatief worden aangewend. Voor nu is het van belang dat je beseft dat de duisternis een ongekend potentieel biedt tot groei, het doel van alle leven. En nu wordt het pas echt interessant.
Het woord ‘mela’ in ‘melatonine’ is afkomstig van het Griekse ‘melas’ en betekent: zwart. Verwant aan dit door de pijnappelklier geproduceerde hormoon is melanine. De gangbare kijk op melanine is dat het een donker huidpigment is, maar melanine is veel meer dan dat. Net als het geval is bij donkere energie, donkere materie en zwarte gaten staat de moderne wetenschap voor een raadsel wat dit goedje nu precies is. Feit is dat melanine in de gehele natuur voorkomt. Alles wat een natuurlijke donkere kleur heeft, bevat melanine. De oorsprong van het woord, ‘melas’, vinden we bijv. terug in melasse, de donkerkleurige mineraalinhoud in donkere suiker (of, zoals de Japanners ingedroogd rietsuikersap met de melasse intact, noemen: black sugar). Er is dus ook een relatie met mineralen! Van donkerkleurige vruchten (de kleur van bloed: rood, blauw, paars en zwart) is bekend dat ze extreem heilzaam zijn. Alle traditionele geneeskundige systemen hebben donkerkleurige bessen hoog in het vaandel staan. Van donkerrood vlees is bekend dat het veel gezonder is dan lichtkleurig vlees. Gezonde lever moet tegen het zwarte aan zitten, zo donker. Er is dus ook een link met ijzer, want het is ijzer dat verantwoordelijk is voor deze donkere kleur. In de paardenwereld hebben donkerkleurige paarden meer aanzien dan lichtkleurige. Weston Price bezocht o.a. de Melanesische volken en bewonderde hun schoonheid, hun kracht en hun spiritualiteit.
En nu zijn we dus bij donkergekleurde mensen aangekomen. Als een hoog gehalte aan melanine zich bij mensen openbaart d.m.v. een donkere huidskleur en er is een duidelijke link met een hoog creatiepotentieel en bewustzijn en met het spirituele oog dat wij de pijnappelklier noemen, dan kunnen we niet anders dan constateren dat melanine bij mensen in potentie een verhoogde spiritualiteit, wetenschap en bewustzijn teweeg kan brengen. De relatie tussen ijzer en zuurstoftransport door rode bloedcellen in het lichaam speelt hier eveneens een grote rol in. Hoe meer zuurstof, hoe meer leven! Vandaag de dag kijken we nog steeds op tegen de verontwikkelde spiritualiteit van donkergekleurde volken uit het oosten. Ik heb hier al eerder geschreven dat zwarten uitblinken in zo’n beetje alles. Het zijn de beste atleten, muzikanten en filosofen en ze behoren tot de mooiste mensen ter wereld. Als we kijken naar wat oude donkergekleurde volken en culturen hebben achtergelaten, zien we bewijs van hoogstaande culturen, kennis en architectuur, die zich niet alleen op het aardse richten (de moeder), maar ook op de hemel (de vader).
Nu begin je misschien te begrijpen waarom er al vele duizenden jaren een regelrechte oorlog woedt tussen de blanke Europeanen en donkergekleurde, oorspronkelijke culturen over de hele wereld. Want nu wordt het confronterend. Nu wordt het tijd om eindelijk in de spiegel te kijken en eens een toontje lager te gaan zingen. Geen enkel ras ter wereld heeft namelijk zo weinig melanine als de blanke mens! Dit heeft de volgende concrete consequenties:
- Een lager ijzergehalte en dus verminderde zuurstoftoevoer naar de cellen.
- Een lagere spiritualiteit, bewustzijn en creativiteit.
- Minder kracht en schoonheid.
Kortom, een lager vermogen tot verwezenlijking van het ware menselijke potentieel! Nu zal thijs vrijwel meteen in de pen klimmen om mij te wijzen op eeuwenoud bewijs van hoogstaande kennis en spiritualiteit in Europa. Die Europese volken die lang geleden stenen monumenten hebben gebouwd, die op 1 lijn hebben gestaan met sterrenlichamen als bijv. Orion en Sirius of de zon en de maan, zouden volgens deze zienswijze dus wel eens een veel donkere huidskleur kunnen hebben gehad dan de moderne Europese (Nordische) blanke mens! Dit werpt een heel ander licht op de melanine-arme Europeaan. Is dit nu werkelijk een aanpassing aan leven op het noordelijk halfrond of zijn we een soort albino’s met permanente bloedarmoede en dus het resultaat van verregaande degeneratie? Voordat iedereen begint te stijgeren vanwege deze confronterende woorden, kijk eens naar deze wetenschappelijk vastgestelde percentages van verkalkte pijnappelklieren op basis van huidskleur:
Afrikanen: tussen de 5 en 15%
Aziaten: tussen de 15 en 25%
Kaukasiers: tussen de 60 en 80%
Natuurlijk helpt het niet dat we vandaag de dag als totale mensheid worden blootgesteld aan fluoride, een zwaar metaal dat ieders epifyse verkalkt. En kwik in vullingen en in vaccins zal zeker ook niet helpen. Maar je kunt die 60-80% niet uitsluitend toeschrijven aan gifstoffen, dit is een teken van degeneratie! Uit deze cijfers blijkt overduidelijk dat hoe donkerder de huidskleur, hoe minder verkalking van de pijnappelklier plaatsvindt. Andersom: hoe lichter de huidskleur, hoe meer verkalking van de pijnappelklier. Dit is een genetisch defect! Kijk alleen al hoeveel moeite ik moet doen om ieder van jullie aan het verstand te peuteren dat deze metafysische kijk op de zaken van cruciaal belang is voor de overleving en de verbetering van onze soort. Ongetwijfeld zullen mijn conclusies op nog veel weerstand stuiten, omdat dit ofwel te confronterend is voor mijn blanke lezers, ofwel men zit in een te laag bewustzijn en kan dit simpelweg niet bevatten. En voordat je me beticht van elitair denken: ik ben dus zo Arisch als wat, met mijn blonde haar, blauwe ogen en blanke huid! Er moet echter een innerlijke neger in mij wonen, dat kan niet anders. Ik speel blues en ik kan dit soort dingen allemaal op de een of andete manier wel bevatten. Als je nu vindt dat ik helemaal de weg kwijt ben en je begint over rode brandweerauto’s, dan is er geen hoop meer voor jou. Wie mij echter nog wel kan volgen, moet aandachtig doorlezen.
Haydarpasa constateerde al dat men in het Vaticaan een stenen beeltenis heeft van de pijnappelklier. Men weet dit dus en valt specifiek ons spirituele oog aan! We hebben hier te maken met een spiritualiteit die gebaseerd is op anti-creatie en op omkeringen van hoe het eigenlijk hoort te zijn. Nu wordt ineens duidelijk waarom Hitler het gedegenereerde Arische ras verhief tot het allerhoogste en waarom racisme (een blanke, koloniale uitvinding) is ontstaan, met daaraan gekoppeld het concept van blanke superioriteit en ‘raszuiverheid’. Nu wordt duidelijk waarom donkergekleurde volken en culturen systematisch werden en worden onderdrukt of verwoest. Nu wordt duidelijk waarom wij Europeanen de Inquisitie hebben gekend, met vreselijke martelingen en satanische rituelen als mensen levend verbranden, kruisigen en zeer bloederige kruistochten. Nu wordt duidelijk waar uitwassen als homoseksualiteit en transseksualiteit werkelijk vandaan komen. Sorry mensen, maar wij blanke Europeanen zijn al heel lang regelrechte barbaren! Wie dit niet inziet, durft zijn eigen geschiedenis niet kritisch onder de loep te nemen.
En kom niet bij mij aan met Griekse wijsgeren als Plato, Socrates en Aristoteles. Aan hun wijsheid doe ik niets af, maar ze hebben alles gejat uit het oude Kemet (Egypte)! Kijk eens naar dat voorvoegsel ‘Kem’. Dit heeft ons alchemie en chemie opgeleverd. Allemaal gejatte kennis, waar blanken mee vandoor zijn gegaan! Wij zijn parasieten, wij leven van onze donkergekleurde gastheren en zuigen hen leeg. Waarom wordt ons voortdurend wijsgemaakt dat de Moren de oorspronkelijke Egyptenaren waren? Dit waren eveneens gedegenereerde barbaren, die de slavenhandel in Afrika introduceerden! Waarom wordt osn verteld dat de bakermat van de beschaving in Mesopatamie (het huidige Irak) lag? We hebben te maken met regelrechte geschiedvervalsing, die de kennis en wijsheid van de meest gemelaneerde volken (Afrikanen) regelrecht wegvaagt! En het gebeurt nog steeds! Nu moet een bleekscheet als ik jullie hierop wijzen. Terwijl dit onderwerp volop leeft onder zwarte onderzoekers! Maar wie luistert er naar hen? Nou, ik dus!
Er is iets heel bijzonders aan de hand met melanine. Het is de materiele weerspiegeling van donkere energie en donkere materie in het universum! Zo boven, zo beneden. Je kunt dit willen ontkennen en letterlijk en figuurlijk je huid redden, maar mij houd je niet meer voor de gek, alleen nog maar jezelf. Mijn Derde Oog is in 2007 opengesprongen door het drinken van zeezout en nou zie ik, beter dan menigeen! Mijn oogkleppen zijn definitief verwijderd. Hoe zit het met die van jou?
Voor wie hier meer over wil weten en wie het Engels goed beheerst, hier een zeer verhelderend artikel:
http://rizirikira.tripod.com/blacked-melanin.html
Mike