De relatie tussen mensen en varkens

Aan de andere kant, Moeder Aarde en Vader Zon en alles wat er tussen zit zijn de grootste leermeesters en zijn schrijven ook niet.

Die schrijven wel, maar niet met woorden. Zij schrijven de taal des levens, de taal der creatie, en je hoeft alleen maar om je heen te kijken om hun schrijfsels te bewonderen. Beeldtaal is de oudste taal die er bestaat. Deze wordt in ons primitieve brein geinterpreteerd en niet in onze neocortex, die verantwoordelijk is voor taal met woorden en klanken. Vandaar dat onze machtshebbers ook werken met krachtige beelden en symbolen, ze weten dat dit de oudste taal is die er is. Het spijkerschrift van de Egyptenaren en de Chinese karakters zijn voorbeelden van hoe er wel degelijk e.e.a. op 'schrift' is vastgelegd, maar niet op de manier zoals wij dit gewend zijn in het westen.

Mike

 
Zover mij bekend is is er geen geschreven taal, in woord of beeld ooit gemaakt door de bevolking van Q'eros. Misschien wordt ik morgen verrast in de film, zou leuk zijn :lol:

 
Eerder schreef ik hier:

Terug naar de Hebreeuwen. Zij beweren de afstammelingen te zijn van Sem, de oudste zoon van Noach die zonder voorhuid geboren was. De andere zonen van Noach heetten Cham en Jafet. Over Cham hebben het we hier al eerder gehad. Cham = chem = kem, wat 'zwart' betekent. Cham had op zjn beurt weer vier zonen: Kus, Kanaan, Put en Mitsraim. Dit zijn allemaal oude Afrikaanse beschavingen. Kus (in het Engels: Cush) staat voor wat nu Ethiopie wordt genoemd. Het woord betekent: zwart. 'Cham' betekent eveneens: zwart. Mitsraim is Egypte, dat oorspronkelijk Kemet heet, het Land der Zwarten. Kanaan was blank (een albino dus). Dit zijn allemaal geen echte mensen, maar verwijzingen naar gebieden.

Ik vond een superinteressant artikel over ISIS, de terreurbeweging die nu in Irak en Syrie huishoudt:

http://www.counterpunch.org/2014/06...;utm_campaign=what-does-isis-really-stand-for

ISIS wil 'Sham', een enorm gebied waar niet alleen Irak en Syrie onderdeel van uitmaken, weer in zijn oorspronkelijke staat herstellen. Is dit een verwijzing in de arabische taal en cultuur naar Sem (in het Engels 'Shem')?

Mike

 
Die stewartsynopasis-site is briljant! http://www.stewartsynopsis.com/8percentexit.htm]Hier[/url] een artikel waarin een aantal interessante punten naar voren komt:

- De recessieve genen van blanken zorgen ervoor dat er nu meer blanken sterven dan er geboren worden, oftewel: we zijn aan het uitsterven. De media draait de boel om door voortdurend te benadrukken dat we langer leven dan ooit. Dat mag dan wel of niet zo zijn, maar er sterven er ook meer van ons dan ooit!
- Volgens de nazi's waren de Germanen de meest 'pure' Ariers. Zoals inmiddels hier bekend hebben zij genetisch inferieure blanken verheven tot de meest superieure mens die er bestaat, een omkering van jewelste. Hoe ironisch is het dan dat de waarheid is dat juist de Duitsers de grootste mate van onvruchtbaarheid vertonen in heel Europa?
- Om te verhullen dat de zuiver blanke Europese bevolking aan het uitsterven is, zijn veel landen inmiddels aanzienlijk soepeler geworden met hun immigrantenbeleid. Als er meer van ons sterven dan er geboren worden, moet er een alsmaar zwaardere economische last gedragen worden door de ruggen van alsmaar minder mensen. De oplossing is meer immigranten die (tegen lage lonen) werk voor ons verrichten. Hierdoor zullen hun aantal toenemen.
- Vermenging van meer oorspronkelijke, niet-recessieve (Afrikaanse) genen in de multiculturele samenleving die hierdoor ontstaat leidt tot herstel van de populatie, die hierdoor genetisch levenskrachtiger wordt. Op termijn zullen we dus niet of nauwelijks nog een blanke huid, blond haar en blauwe ogen meer zien in Europa. Hitler en de zijnen waren hiervan op de hoogte en hun strijd was dan ook een blanke (Arische) overlevingsstrijd!
- Blanke 'academische' rassenkwalificaties gaan steeds meer uit van 1 enkel blank ras, waarbij zelfs bruine of zwarte mensen met steil haar worden gerekend tot de Kaukasiers, maar blanke mensen met golvend haar of krulhaar eveneens als Kaukasiers worden beschouwd. Men spreekt niet meer van rassen, maar van 'ethnische groepen'. Dit dient twee doelen: enerzijds om het blanke 'ras' nog altijd als het eerste en in ieder geval het beste ras neer te zetten en anderzijds om te verhullen dat onze aantallen schrikbarend verminderen door meer 'ethnische groepen' te rekenen tot het blanke ras.

Mike

 
Dit sluit mooi aan op de voorgaande post - een dramatische daling van de Amerikaanse vruchtbaarheidscijfers:

http://america.aljazeera.com/articles/2014/6/26/baby-bust-census.html

Mike

 
Hoe ironisch is het dan dat de waarheid is dat juist de Duitsers de grootste mate van onvruchtbaarheid vertonen in heel Europa?
Dit neem ik dan maar voor waar aan, maar dat verbaast mij wel. Duitsers zijn veel meer dan Nederlanders bezig met gezond eten

 
Tegen een recessief gen kun je niet op eten. Ik maak hieruit op dat Duitsland heel lang behoorlijk geisoleerd is geweest, in de zin van dat er niet of nauwelijks migratie vanuit niet-blanke landen naar Duitsland heeft plaatsgevonden en er dus ook nauwelijks gemengde huwelijken zijn geweest, waardoor vermenging met Afrikaanse genen ook nauwelijks plaatsvond.

In mijn jeugd spraken de Duitsers bijv. geen Engels, nu doen ze dat wel (en vaak beter dan ons!). Films worden nog steeds nagesynchroniseerd en The Beatles brachten een Duitstalige versie van I Wanna Hold Your Hand (Komm, gibb mir deine Hand) uit en David Bowie deed hetzelfde met Heroes (Helden). Dit zijn voorbeelden van een geisoleerde cultuur die niet snel bereid is zich aan te passen aan die van anderen, maar verwacht dat anderen zich aan hen aanpassen.

Geen wonder dus dat de Britten en de nazi's ervan overtuigd waren dat de meest 'pure' Ariers zich in Duitsland bevonden! Niet alles is negatief, want hierdoor blinken de Duitsers ook uit in filosofie, kruidenleer en andere hoogstaande disciplines. Hoewel het christendom ook tot in Duitsland is doorgedrongen, zien we in hun cultuur nog heel veel overblijfselen van het hindoeisme, de oorspronkelijke religie van Europa, terug. Ook dat is iets wat de nazi's wisten en erkenden.

Mike

 
Alex Jones over het nog niet uitgebrachte vervolg op de film Prometheus en waar deze film werkelijk voor staat:

#t=29

VC heeft over het eerste deel het volgende geschreven:

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/prometheus-a-movie-about-alien-nephilim-and-esoteric-enlightenment/

Mike

 
Tussen 30:55 en 38:50 hebben Jones en Icke het over de vraag waar menigeen hier ook mee kampt. Als je de agenda negeert, werk je eraan mee door je passiviteit, maar als je er tegenin gaat, voed je dezelfde energie van strijd en conflict. Waar ligt het evenwicht tussen iets doen en niets doen? Helaas wordt deze vraag onvoldoende uitgediept.

Mijn antwoord is en blijft: kennis is macht. Deze topic is niet in het leven geroepen om je angst aan te jagen of juist pislink te maken, het gaat om informatie die je hopelijk leert dat het leven niet bezien moet worden vanuit een dogmatisch perspectief (religieus of wetenschappelijk of anderszins), maar vanuit een spiritueel perspectief. Het gaat erom dat je het leven eert en jezelf bevrijdt van de doodscultus waarin je je dagelijks bevindt. Het gaat erom dat je de zeggenschap over je eigen geest opeist en dat kan alleen als je de valse informatie die onze religie, onze wetenschap, ons onderwijs, onze media en onze cultuur en maatschappij je hebben aangeleerd letterlijk uit je hoofd zet om weer ruimte te maken voor kennis en wijsheid die er werkelijk toe doet. Alleen dan word je een vrije denker!

Mike

 
Zoals jullie merken, ben ik dit interview momenteel aan het bekijken. Gelukkig pakken de heren de draad weer op vanaf 59:30 tot aan het eind. Het gaat om volhouden, onafhankelijk van de weerstand die mensen (ook hier op dit forum) bieden omdat ze aangetast worden in hun geloofsovertuigingen en deze niet op willen geven.

Mike

 
Dit sluit mooi aan op de voorgaande post - een dramatische daling van de Amerikaanse vruchtbaarheidscijfers:

http://america.aljazeera.com/articles/2014/6/26/baby-bust-census.html

Uit het boek van Price, hoofdstuk over de Australische Aboriginals :

"It is significant that the natives have maintained a vigorous existence in districts in which the white population which expelled them is unable to continue to live. Among the white race there, the death rate approaches or exceeds the birth rate."

 
Mijn antwoord is en blijft: kennis is macht. Deze topic is niet in het leven geroepen om je angst aan te jagen of juist pislink te maken, het gaat om informatie die je hopelijk leert dat het leven niet bezien moet worden vanuit een dogmatisch perspectief (religieus of wetenschappelijk of anderszins), maar vanuit een spiritueel perspectief. Het gaat erom dat je het leven eert en jezelf bevrijdt van de doodscultus waarin je je dagelijks bevindt. Het gaat erom dat je de zeggenschap over je eigen geest opeist en dat kan alleen als je de valse informatie die onze religie, onze wetenschap, ons onderwijs, onze media en onze cultuur en maatschappij je hebben aangeleerd letterlijk uit je hoofd zet om weer ruimte te maken voor kennis en wijsheid die er werkelijk toe doet. Alleen dan word je een vrije denker!

Bij deze wil ik je bedanken voor alle inzichten die je mij het laatste jaar al hebt gegeven Mike. Ik ben altijd al andersdenkend dan anderen geweest (ook wel eigenwijs genoemd) en dit sluit daar prima op aan. Ik blijf lekker mijn eigen plan trekken, dat voelt prima.

 
cham, die passages heb ik helemaal gemist in deze context, dank daarvoor! Uit mijn Nederlandse vertaling van het boek van Price:

De meeste bewoonbare eilanden waren voorheen dichtbevolkt. In schril contrast hiermee staat de bevinding dat op vele eilanden het sterftecijfer het geboortecijfer inmiddels is gaan overstijgen, waardoor het voortbestaan van complete bevolkingsgroepen ernstig wordt bedreigd.

Evenals bij de eerder bestudeerde en beschreven primitieve rassen was het onze bevinding dat de modernisering veelvuldig verband hield met een overduidelijke stijging van het sterftecijfer boven het geboortecijfer.

Het is opmerkelijk dat de inheemse bewoners op zo’n manier in hun bestaan kunnen voorzien in gebieden waar de blanke bevolking, die hen hieruit heeft verdreven, niet in staat is te overleven. Bij het blanke ras in deze gebieden is het sterftecijfer min of meer hetzelfde als het geboortecijfer.

In diverse delen van Australië, dat oorspronkelijk een grote inheemse bevolking herbergde, is er geen enkele inheemse bewoner meer over, met uitzondering van enkele tientallen in reservaten. Deze verdwijnen eveneens razendsnel. Hun vruchtbaarheid is dermate ernstig teruggebracht dat het sterftecijfer hoger is dan het geboortecijfer.

Het volgende is een citaat van de verantwoordelijke persoon voor de westkust, gepubliceerd in Lima op 20 juli 1937: “Van in totaal 3.600 huizen in de stad Cúzco hebben er 900 geen water of afvoer; 2.400 zitten zonder lucht (ramen) en 1.080 hebben een compleet gebrek aan sanitaire voorzieningen. Het is dan ook niet niet verwonderlijk dat in bepaalde jaren het sterftecijfer hoger is dan het geboortecijfer.”

Tijdens mijn studies in oostelijk Australië kreeg ik te horen dat het geboortecijfer onder de blanken in een groot gebied was gedaald, zo erg dat veel gezinnen geen kinderen hadden en veel vrouwen slechts één kind konden baren.

De noodkreet over het afnemende geboortecijfer in Australië is een actueel discussiepunt in het parlement van New South Wales. Zoals het persbureau Associated Press in Sydney in Australië berichtte op 1 augustus 1938: “Een ‘ooievaarswedstrijd’ met prijzen op basis van lotenverkoop werd vandaag in het parlement van New South Wales voorgesteld om het dalende geboortecijfer van Australië een duwtje in de goede richting te geven.”

Zoals je ziet was Weston Price ook zeer begaan met dit onderwerp. Hij weet het uitsluitend aan voeding en als je ziet welk negatief effect westerse voeding had op die inheemse bevolkingsgroepen op het geboortecijfer valt niet te ontkennen dat voeding hier een sleutelrol in speelt. Dat is de 'western price' die deze volkeren betaalden, waar Sally Fallon het over heeft. Zij zei ook tegen mij: we have a lot to answer for (we hebben het nodige goed te maken), dus zij weet ook donders goed dat het veel verder gaat dan voeding alleen.

Wat Price echter niet meenam in zijn overwegingen was dat blanken niet alleen slechte voeding tot zich nemen, maar ook nog beschikken over recessieve genen, die de biodiversiteit tegengaan. Price constateerde weliswaar dat inheemse volkeren eruitzagen als elkaars broers en zussen, zonder dat ze met elkaar in aanraking waren gekomen, en dus homogene gezichts- en lichaamsvormen hadden, maar aan de andere kant was de biodiversiteit onder deze mensen subtieler. Het basisontwerp was gelijksoortig, maar binnen dat kader bestond er varieteit.

Bij ons blanken is er niet sprake van 1 basisontwerp en zit daar juist de varieteit in. We verschillen onderling aanzienlijk qua gezichts- en lichaamsvorm, haarkleur, kleur van ogen en gebits- en kaakstructuur. Dat heeft niet alleen met voeding te maken, dat heeft een diepere genetische oorzaak. Bij ons zit het in de basis fout en dat heeft te maken met recessieve (albino)genen. Wie zich hierover opwindt en het er pertinent mee oneens is, moet met krachtige en inhoudelijke tegenargumenten komen en geen emotionele reactie vertonen op iets wat je liever niet wil horen.

Opnieuw wordt duidelijk hoe relevant dit is, juist m.b.t. de inzichten van Price!

Mike

 
melca, dank voor je steunbetuiging! Ik heb dit af en toe nodig, want ik krijg soms de indruk dat Nederland en de Nederlanders niet meer te redden zijn. Mijn God, wat een koppig volk is dit zeg! Koppig en volhardend in onwetendheid en onbereidheid om daadwerkelijk stappen te maken naar werkelijke verandering.

Laatst hoorde ik op de radio een reportage over het Oerol-festival in Terschelling. Daar bood een vrouw een 'experimenteel gesprek' aan. Waar het op neerkwam was dat zij haar inspiratie ontleende aan de manier waarop Aboriginals een conflict oplosten, tegenover de Nederlandse 'poldercultuur'. Als Aboriginals het pertinent met elkaar oneens zijn, sluiten ze zich op in een onderkomen en krijgt iedere partij de kans om zijn grieven te uiten, ongecensureerd. Zij komen pas het onderkomen uit als er overeenstemming is bereikt, maar die overeenstemming komt enkel voort uit het ongeremd en ongegeneerd kunnen uiten van je standpunt.

Volgens deze vrouw doet het Nederlandse poldermodel juist het tegenovergestelde. Er wordt onmiddellijk gestreefd naar overeenstemming (consensus), nog voordat de grieven worden geuit. Dat is dus een halfzachte oplossing, waarbij mensen met onuitgesproken sentimenten achterblijven, omdat het conflict wordt vermeden. Ze noemde een voorbeeld van iemand die in een groep een vrij stellige uitspraak doet en vervolgens van andere groepsleden te horen krijgt: nou, dat kun je ook zus en zo zien. Waarop de persoon die zich zojuist stellig heeft geuit meteen inbindt en zegt: ja, daar had ik nog niet bij stilgestaan. Dat klinkt allemaal heel mooi, maar het is een sociale poppenkast die wordt opgevoerd, want er was een reden waarom die persoon stellig was en er is ook een reden om die stelligheid te laten indammen, nl. angst om sociaal buiten de boot te vallen. Dit is een politiek correcte poldercultuur die valt onder de noemer 'zachte heelmeesters, stinkende wonden'. Het is de brand proberen te blussen nog voordat-ie is aangestoken.

Soms vraag ik me af of ik hier nog wel thuishoor in dit gefeminiseerde land vol met softies. Ik zie regelmatig heteroseksuele mannen die volledig 'pussy-whipped' zijn en net zo zalvend gaan praten als hun vrouwen. Andersom zie ik homoseksuele mannen die juist zeer mannelijk overkomen. Alles staat hier op z'n kop, mannen zijn vrouwen en vrouwen zijn mannen. Alles en iedereen is erop gericht om elkaar te bevestigen in negativiteit. In Nederland is gedeeld leed dubbel leed!

Het is dan ook fijn om zo nu en dan te vernemen dat er hier wel degelijk individuen zijn die bereid zijn om de dingen vanuit een ander, meer uitgesproken (yang!) perspectief te bekijken. Dat geeft mij weer energie om vol te houden in mijn non-conformisme, wetende dat er wel mensen tussen zitten die het begrijpen of willen begrijpen. Blijf maar komen met die complimenten, kritiek krijg ik al genoeg!

Mike

 
Het is dan ook fijn om zo nu en dan te vernemen dat er hier wel degelijk individuen zijn die bereid zijn om de dingen vanuit een ander, meer uitgesproken (yang!) perspectief te bekijken. Dat geeft mij weer energie om vol te houden in mijn non-conformisme, wetende dat er wel mensen tussen zitten die het begrijpen of willen begrijpen. Blijf maar komen met die complimenten, kritiek krijg ik al genoeg!

Mike

Daar haak ik dan even op in. Ondanks het feit dat ik hier niet echt actief ben qua posts, lees ik bijna alles dat voorbij komt. Met name de huiskameronderwerpen, want dit zijn m'n voornaamste interessegebieden. En ik ben vaak zo blij met zowel de toon als de inhoud van je berichten, Mike, want het is voor mij steeds weer een bevestiging dat ik niet zo genuanceerd hoef te zijn (iets wat ik heel sterk van m'n ouders en dan vooral m'n moeder heb meegekregen).

Ook ik word namelijk compleet mesjogge van die politiek correcte crap. Hoe vaak ik al niet ben aangewezen als degene die een gezellige avond verstoort, puur omdat ik mijn mening ventileer (en dan houd ik me nog in ook).

Heerlijk om dan de topics op dit forum te volgen, waar zowel de inhoud als de vorm me zo veel meer aanspreken dan die schijnheilige 'familiediscussies' die uiteindelijk nergens over gaan.

Dank daarvoor!

 
Keep it coming, folks, keep it coming! 8)

Heerlijk om eens bevestiging te krijgen voor waar ik mee besig ben! Daar ben ik heel eerlijk in. Nederlanders zijn erg goed in 'kritisch' zijn (op diegenen die werkelijk kritisch zijn. lijkt het wel). Is het toeval dat juist je MOEDER je leerde om 'genuanceerd' te zijn? Welnee, dat is VROUWELIJKE energie! En daar is NIETS MIS mee, zolang deze maar in evenwicht wordt gehouden door een KRACHTIGE MAN (en vice versa). Het ontbreekt ons mannen aan krachtige vaderfiguren, DAT is het probleem! Typisch ook dat jij 'een gezellige avond verstoort'. Onze definitie van 'gezellig' is conflictvermijdend. En is Nederland niet het land van 'gezellig'? Ik zoek het conflict niet op, maar ga het ook niet uit de weg. En dat gold ook voor de Aboriginals.

Keer op keer kom ik erachter dat ik weliswaar een blanke albino ben, maar ik maak vaak de grap dat ik een omgekeerde Oreo-cookie ben: blank van buiten en zwart van binnen. Alle gekheid op een stokje: vanaf het moment dat ik het boek van Price heb gelezen, ben ik 'thuisgekomen'. Ik zal wel een oude ziel zijn, maar ik heb het gevoel alsof alle overgeleverde wijsheden van gemelaneerde inheemse volkeren een bevestiging vormen voor alles wat ik ergens, diep van binnen, allang wist. Alleen zijn er nu woorden aan gegeven en doe ik mijn best om op mijn beurt deze kennis te verwoorden. Het resoneert in mijn binnenste en bevestigt zoveel inzichten die ik zelf al op enig niveau ergens in mijn leven had opgedaan, alleen vindt er nu veel meer verdieping en verbinding plaats van wat eerst gewoon losse gedachtenflodders waren.

Ik ben zeer blij met de steun die ik krijg. Nogmaals, ik ben ook maar een mens en heb het nodig! Hier is ook een les naar jullie toe: negatievelingen schrijven eerder op wat ze vinden, vooral in onze cultuur, en hierdoor wordt de indruk gewekt dat dat de enige mening is die er bestaat, omdat ze verder geen leven hebben. Blijf dus komen met positieve ondersteuning!

Mik

 
Soms kan ik er niet (direct) iets mee, soms wel. Eigenlijk doet het er niet toe. Ik heb een eigen vrije keuze om jou bijdrages te lezen en dat doe ik dan ook.
Fijn dat je je durft uit te spreken Mike!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.444
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan