De relatie tussen mensen en varkens

Het 'de lieve vrede bewaren' is zeer schadelijk voor een mens. Je ontkent hiermee je emoties en dit heeft ook allerlei gevolgen voor je gezondheid. Ouders (moeders) die altijd alles prettig en gezellig willen houden, maken hun kinderen eenzaam, omdat die nergens met hun emoties naartoe kunnen. Innerlijk kwijnen die kinderen weg en het is een lange weg terug.

Ik hou ook van die duidelijkheid en directheid op dit forum en als het iets té is, dan moeten mensen daar maar doorheen prikken. Niet zo moeilijk, toch? Ik ben ook echt blij met dit forum! Het wordt gewaardeerd.

 
Misschien Mike ben je wel een reincarnatie van een iemand zoals Geronimo en heb je je voorgekomen in je volgende leven die blanken wijzer te maken

 
filmpje met veel rake dingen
http://blog.petflow.com/this-is-a-commercial-every-woman-should-see-im-blown-away/?f=1&utm_source=Blog&utm_medium=Shared&utm_campaign=Facebook#IQlY3zH6pCViJX7F.01

 
naief, is het je niet opgevallen dat dit filmpje afkomstig is van Always, producent van zeer toxische hygienische producten voor vrouwen en meisjes? Dit kan maar 1 ding betekenen: Always maakt deel uit van de agenda (het is dan ook een merknaam van Procter & Gamble). Wat we hier nl. zien is het bevorderen van 'power feminisme'. De suggestie wordt gewekt dat jonge meisjes krachtiger lopen en gooien, bijna mannelijk, dan oudere meisjes en dat deze 'verzwakking' gebeurt tijdens hun puberteit. Maar wie vertelt mij dat die jonge meisjes niet is gevraagd om juist voor de camera als een jongen te lopen en gooien?

Telkens worden vrouwen als 'slachtoffers' neergezet, die 'terug moeten vechten'. Vrouwen wordt zo mannelijke energie aangeleerd, zodat er niet van hen kan worden gezegd dat ze iets doen 'als een meisje'. Always is er met een hashtag-campagne op uit om 'like a girl' een nieuwe, meer mannelijke betekenis te geven. Hun doelgroep is vrouwelijk en ongetwijfeld vallen vrouwen en meisjes massaal voor deze sluwe internet-campagne, die perfect past in het huidige westerse tijdsbeeld. Dan moet je juist argwanend zijn, kijk uit voor hashtag-campagnes!

Waarom geen campagne van een of andere fabrikant om jongens en mannen meer zelfvertrouwen te geven? Het werkelijke zwakke geslacht zijn wij inmiddels geworden in deze overgefeminiseerde samenleving! Wanneer leren vrouwen nu eens dat ze zonder krachtige mannen voer voor de kat zijn? Jij tuint als vrouw toch ook met open ogen in het Always-filmpje? Vrouwen willen vandaag de dag horen dat ze niet onderdoen voor mannen, dat is de maatschappelijke en culturele consensus en daar ben jij als vrouw gevoelig voor. De agenda is zelfs uit op gelijkheid, totale genderneutraliteit, een nietszeggend midden, nihilisme.

Jongens zijn jongens en meisjes zijn meisjes, dat is de polariteit van de natuur en dat hoort ook zo. Beiden zijn gelijkwaardig, maar nooit gelijk. Het is momenteel slechter gesteld met de gelijkwaardigheid van het mannelijke geslacht dan die van het vrouwelijke geslacht!

Mike

 
ik zag dat het van Always was Mike, maar het geeft wel weer hoe ik mij af en toe als meisje gevoelt heb.
Want geef nu zelf toe, als je tegen iemand zegt je gooit als een meisje, is dat dan positief bedoelt? Nee. Nu gaat dit filmpje wel de verkeerde kant op, maar het 1e deel vind ik zeer herkenbaar.
Het is sluipende 'discriminatie' , uitspelen, ....Ik kan het niet helemaal juist omschrijven. Afijn ik heb het ervaren als, dat meisjes minder kunnen en DUS minder volwaardig zijn.

 
Nee, meisjes kunnen nu eenmaal minder goed gooien en rennen dan jongens. Ieder zijn/haar ding. Meisjes zijn weer beter in andere dingen, die niet zoveel met fysieke kracht te maken hebben.

Waar de agenda op gericht is, is allereerst het feminiseren van het mannelijke geslacht, JUIST vanwege die grotere spierkracht en vanwege de individualiteit die gepaard gaat met mannelijke energie. Hierdoor heeft het vrouwelijke geslacht geen beschermer/verdediger meer en wordt het kwetsbaar. Als jullie als minderwaardig worden neergezet, komt dit omdat er onvoldoende mannen/jongens zijn die het voor jullie opnemen. Sterker nog, de negatieve expressie van mannelijke energie is die van een aanvaller/bully/aanrander. De spierkracht hoort aangewend te worden VOOR het vrouwelijke geslacht, niet ertegen. Helaas zijn het juist mannen die jullie veiligheid behoren te garanderen die jullie veiligheid aantasten. Niet zo vreemd dus dat vrouwen graag sterk en moedig willen overkomen!

Zie je hoe er voortdurend met mannelijke en vrouwelijke energie wordt gespeeld? Geslachtsverwarring en zelfs geslachtsverwisseling wordt voortdurend gestimuleerd, om uiteindelijk uit te komen op totale genderneutraliteit. Ik zag laatst beelden op TV van de feministische beweging in de jaren '60 (tweede golf van feminisme). Zij zagen het huwelijk als een gevangenis, beschouwden de pil als een zegen en vochten voor het recht op abortus. Dat is anti-verbinding en anti-creatie! Hoe kan dit de mensheid, en dus ook vrouwen, verder helpen?!

Mike

 
Telkens worden vrouwen als 'slachtoffers' neergezet, die 'terug moeten vechten'. Vrouwen wordt zo mannelijke energie aangeleerd, zodat er niet van hen kan worden gezegd dat ze iets doen 'als een meisje'.

Inderdaad! Dit soort filmpjes bevestigen een bepaalde ongelijkheid, die er niet is. Van mij mag een vrouw echt wel sportief zijn etc, ben ik ook, maar als je vrouwen van staal maakt, dan zal bevallen heel moeilijk worden. Dat is het al en daarom hebben zo veel vrouwen weeenopwekkers nodig en keizersnedes, terwijl ze gewoon weer moeten leren om zacht te worden en zich te openen voor de weeen. Anders gaan ze weg en heb je hulpmiddelen nodig.

 
Meisjes zijn weer beter in andere dingen, die niet zoveel met fysieke kracht te maken hebben.

Oneens! Bevallen kost fysieke kracht waar mannen nog een puntje aan kunnen zuigen.

 
Klopt helemaal, Zon! Harde spierknopen drukken op de baarmoeder, die juist zacht en teder hoort te zijn. Het zoveelste voorbeeld van hoe de maatschappij tegen de biologie in gaat.

Mannen en jongens die voortdurend met hun uiterlijk bezig zijn (zie je ook alsmaar meer) zitten in hun VROUWELIJKE energie, ook al pompen ze nog zo hard om harde spieren te krijgen. Vaak gebruiken ze daar nog steroiden bij, om sneller resultaat te krijgen. Maar door het gebruik van steroiden krimpt het brein en sterven er hersencellen af, iets wat door het niet al te snuggere gedragspatroon van deze jongens ook bevestigd wordt.

Hier zijn er jongens actief geweest die daadwerkelijk geloven dat het ultieme beeld van mannelijkheid wordt vertegenwoordigd door het blad Men's Health. Ik vraag me af of deze jongens niet latent gay zijn...

Mike

 
Oneens! Bevallen kost fysieke kracht waar mannen nog een puntje aan kunnen zuigen.

Het kost niet half zoveel kracht als wij mannen niet hadden bedacht dat ze horizontaal moeten bevallen en moeten persen. Ook dit gaat tegen de biologie in. Vrouwen zijn hiertoe in staat, niet vanwege hun fysieke kracht, maar vanwege het feit dat de biologie op dat moment sterker is en adrenaline (een STRESS-hormoon!) het mogelijk maakt dat vrouwen meer kracht krijgen en minder pijn voelen.

Mike

 
Met openen en zacht worden bedoelde ik meer ontspannen en 'je openen', wat echt moet tijdens de bevalling. Ik weet niet of sterke spieren echt schadelijk zijn voor een bevalling.

 
Het kost niet half zoveel kracht als wij mannen niet hadden bedacht dat ze horizontaal moeten bevallen en moeten persen.

Ja Mike, dat had ik ook bedacht bij mijn tweede bevalling. Maar dat verticale gedoe, met baarkruk en al heb ik toch maar weer laten varen. Ging prima horizontaal. Ik denk echt dat het 'openen' het aller belangrijkste is.

 
Ik denk echt dat het 'openen' het aller belangrijkste is.

Go with the flow bevalt het beste. :wink:

Mike

 
@ Zon:
Dit soort filmpjes bevestigen een bepaalde ongelijkheid, die er niet is.

Maar dat is 'm nou juist; die ongelijkheid is er wel en dat hoort ook zo. Ik heb zo het idee dat je dit dan ook niet bedoelt...

En inderdaad, bevallen wordt onnodig moeilijk gemaakt. Schijnt dat Lodewijk (uit m'n hoofd) XVI 'graag wilde zien wat er daar gebeurde'. Kennelijk is dat door de gehele adel overgenomen.

 
Ik denk dat die zieke Lodewijk niet alleen wilde zien wat er gebeurde, maar vooral dat hij wilde zien hoe zeer het deed op deze manier. Dit zijn allemaal sadisten van de eerste orde en Europa heeft hier een lange geschiedenis van!

Mike

 
@ Paradogma
Ja, lees maar ongelijkwaardigheid. Ik ben jurist he, en denk aan de Grondwet, artikel 1 :wink: .

 
Uit de reacties tot nu toe blijkt dat veel mensen deze topic eerder lezen dan dat ze er actief aan meedoen. Ook blijkt dat er meer mensen zijn die wel degelijk waardering kunnen opbrengen voor mijn zoektocht naar de waarheid achter de leugens. Dit kwam alleen maar naar voren nadat er voor de zoveelste keer een criticaster besloot zijn frustraties op mij te projecteren en ik een oproep deed voor een tegengeluid.

Voor het evenwicht is het dus heel belangrijk dat niet alleen de negatievelingen reageren, maar dat er ook een positief geluid te horen valt. Ik weet hoe het werkt: het zijn vaak de negatievelingen die van zich laten horen, want die hebben geen leven. Toch is het belangrijk dat niet alleen hun mening hier te lezen valt. Blijf dus maar komen met die complimenten!

Mike

 
Alex Jones maakt al geruime tijd spirituele sprongen. Dit blijkt eens te meer uit dit filmpje over wat er in het voedsel en drinkwater van Amerikanen wordt gestopt:



Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.454
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan