De relatie tussen mensen en varkens

ah dat wou ik ook nog zeggen, dat David Icke met zoveel mensen ruzie heeft, hij is nu weg bij thepeoplesvoice, ik las van henry makow ook een ouder artikel waarin hij helemaal breekt met Icke. Ik snap wel dat hoge bomen veel wind vangen maar het is toch opmerkelijk dat zo´n intelligent spiritueel iemand ten prooi valt aan zulke boertige aardse ruzies?

 
Zo stom dat ik dit topic niet volg! Ik lees "mensen" en "varkens". Ik heb totaal niets met varkens en lees dit topic vervolgens ook helemaal niet.

En nu lees ik allemaal interessante dingen, want ik zie elke dag dit topic vernieuwd worden (tot 50+ pagina's aan toe!). Ik denk bij mezelf: "zijn we nu nog niet klaar over mensen en varkens?"

Kennelijk niet dus....

 
Iklustvet, inderdaad jammer dat er zoveel onenigheid in het kamp van de truth seekers bestaat, ze staan immers voor hetzelfde doel. Het zijn net mensen, zullen we maar zeggen. Toch is dit veelzeggend, want als we zelfs met een gemeenschappelijk doel nog geen overeenstemming weten te bereiken, dan geeft dit aan dat het bewustzijn van zelfs bewuste mensen kennelijk nog steeds onderhevig is aan verdeel en heers.

Hoe anders is het tussen David Icke en Alex Jones gelopen! Jarenlang heeft Alex Jones zich negatief uitgelaten over Icke. Totdat hij tot precies die conclusie kwam: we staan eigenlijk voor hetzelfde en dus staan we samen sterker! Jones heeft publiekelijk meermaals zijn excuses aangeboden en sindsdien mogen we smullen van werkelijk zeer krachtige gesprekken tussen deze twee titanen. Het kan dus wel!

Mike

 
vrysuyver, ik garandeer je dat alle 50 pagina's zoveel explosieve info bevatten dat je de ene na de andere eye-opener krijgt!

Mike

 
Ik ben nu op pagina 2 bezig. Dus ik heb nog even....

Is de eerste presentatie van Phil Valentine op een Weston Price dag al gepland/geweest of niet? Heb ik dat zeker gemist?

 
Op het Weston Price congres dit jaar is dit niet behandeld, als je dat bedoelt.
Beetje te veel 'down the rabbit hole' voor zo'n dag.

 
Ik bedoel of Mike al een ontmoeting/uitnodiging heeft geregeld met Phil Valentine ;-)

 
George Humphrey legt uit hoe je je kunt loskoppelen uit de matrix:



Van awake naar aware naar alive. Goede spreker!

Mike

 
Alex Jones interviewt dr Joel Wallach, een expert op het gebied van epigenetica. Hoe sterk je genen ook zijn, als je niet de voedingsstoffen krijgt die je nodig hebt leef je korter en word je ongezonder:



Het interview begint om ongeveer 9:00. Een krachtig interview, er worden veel ware woorden gezegd!

Mike

 
In het interview met George Humphrey (enkele posts terug) legt hij uit dat er elektro-magnetische veranderingen gaande zijn in het universum. Hierdoor komt er een groter potentieel vrij en dus ook een groter waarheidspotentieel. David Icke spreekt over 'truth vibrations'. Dit betekent dat de ene na de andere voorheen verborgen waarheid nu aan het licht aan het komen is. Je kunt geen dag meer het nieuws volgen of er wordt niet een of andere beerput opengetrokken. M.a.w.: het is niet meer te verbergen, het komt vroeg of laat uit.

Iklustvet en anderen die worstelen met dit verhoogde waarheidsgehalte en soms niet weten wat ze ermee aan moeten, krijgen dagelijks de keus:

Zie het als een golf die je ofwel verzwelgt, ofwel waar je op meesurft. Jullie bewustzijn over voeding is toch ook veranderd? Dit heeft jullie veel gebracht, of niet? Nu is het tijd om met de rest van de golf mee te gaan. Alle maatschappelijke constructies waaraan je je identiteit dacht te ontlenen, blijken op leugens gebaseerd te zijn. Je bent dus helemaal geen linkse feminist, je bent gewoon een sterke vrouw die nu feilloos het politieke steekspel doorziet. Je hebt gewoon een oude nepwaarheid ingeruild voor een nieuwe werkelijke waarheid. Je kunt kiezen om je voorgoed aan waarheid te verbinden, of je verbindt je weer aan het oude, vertrouwde dat jou is aangeleerd en dus geen wezenlijk onderdeel uitmaakt van je ware zelf.

Dat is je keuze. Als je bewustzijn eenmaal verhoogd is kun je niet meer terug. Dat heb je met de voeding wel gemerkt, want ook daar zijn er veel leugens, ook in de alternatieve kringen waar je je eerst mee identificeerde. Dat maakt dat je met je niuewe waarheden sociaal buiten de boot valt, want er is nog geen nieuwe samenleving op basis van een verhoogd bewustzijn en zuivere waarheid. We zijn aan het pionieren en dat is niet altijd even makkelijk. Maar er is geen weg terug, althans niet meer voor mij.

Daarom vroeg ik recentelijk hier om steunbetuigingen. Ik moet niet het gevoel krijgen dat ik hier alleen in sta (hoewel ik desnoods ook in mijn eentje standhoud, net als Geronimo). Er zijn echter mensen die mij hierin steunen, maar dit lang niet altijd laten merken. Het is belangrijk dat wij elkaar op de juiste momenten wel steunen en elkaar laten weten dat we samen sterker staan. Het is absurd dat we nu moeten vechten om erkend te krijgen wat de meest logische zaak van de wereld zou moeten zijn, maar zo ver zijn de leugens nu eenmaal doordrongen in onze geest (mind control). Het is niet anders, ik heb dit ook niet bedacht. Het enige wat ons te doen staat is volhouden.

Mike

 
Dank voor je post Mike! Het is lastig om alles zo helder te doorzien maar er is idd geen weg terug, dat is compleet uitgesloten. Mijn steun heb je.

http://blogs.villagevoice.com/music/14_katy_perry_dark_horse.png dit is de laatste shot in Katy Perry haar clip Dark Horse. Ze staat hier op een piramide, ze zingt dat er een dark horse aan komt en ze verandert in ISIS. Ah ja, en even te voren heeft ze nog een moslim in zand veranderd. Nou ja, een inzicht waar ik van schrik als je ziet wat ze in Syrie aanrichten.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.468
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan