De relatie tussen mensen en varkens

Eerder las ik dit vigilantcitizen en kwam het nu vertaald tegen.

De verborgen hand, die de geschiedenis vormde:

http://hetuurvandewaarheid.info/2011/06/21/ww-10-de-verborgen-hand-die-de-geschiedenis-vormde/

 
Even ontopic...

Wat heb ik vandaag een lekkere ham gekocht bij de Groene Weg: San Daniele ham. Tenminste 14 maanden gerijpt en lucht gedroogd. Echt een delicatesse! Helaas wel €6,- per ons. :-(

 
Keep the compliments coming! Jullie willen niet weten hoeveel kritiek ik vaak achter de schermen ontvang.
Mike, een beetje late reactie maar toch ...... Het lijkt overbodig om nog eens aan te geven dat ik jouw werk zeer waardeer. De initiatieven die jij hebt ondernomen en onderneemt zorgen er voor dat de informatie die jij deelt bij een zeer groot publiek terecht komen. Helaas laten de roeptoeters zich nu eenmaal makkelijker horen dan de echt geïnteresseerden maar ik schat echter zo maar in dat er vele malen meer echt geïnteresseerden zijn dan roeptoeters.

De kritiek die je krijgt herken ik zeer. Door mijn werk als trainer en coach zie ik dagelijks veel mensen die met verandering bezig zijn. Steeds meer is het voedingsverhaal een onderdeel van mijn boodschap. Ook via de sociale media plaats ik steeds meer voedingsgerelateerde berichten. En soms komen daar inderdaad zeer negatief geladen reacties op. Gelukkig vaker trouwens vragen en verhalen van herkenning. En ik ben met beide reacties blij. Herkenning en ondersteuning is altijd prettig en de roeptoeters zorgen er alleen maar voor dat ik meer en meer besef hoe belangrijk het delen van deze informatie is. De roeptoeters sturen mij steeds meer de richting op die ik toch al wil gaan: meer en meer voeding als basis meenemen in veranderingsprocessen bij mensen.

Een leuk voorbeeld: Van een klant van mij, die een jaar lang een groep managers heeft getraind, kwam de vraag voor een verrassende afsluiting van het traject voor de managers. Ik stelde voor om een lezing over voeding te verzorgen met aansluitend een proeverij. En ze willen de middag graag door me laten verzorgen.

Na de lezing wil ik ze meerdere soorten zelfgemaakte rauwmelkse kefir laten proeven, zelfgemaakte leverworst, rauwmelkse roomboter en kazen, gevulde eieren, een zelf gemaakt stoofschoteltje en een gerechtje met avocado en ei. Ik denk dat ik ze in groepen ook wat dingen zelf laat klaar maken. Lezingen en trainingen geven ben ik natuurlijk gewend maar dit wordt de eerste keer dat het helemaal over voeding zal gaan. Ik heb er erg veel zin in en alleen al de voorpret smaakt naar meer.

En deze richting is voor mij mogelijk gemaakt door jouw werk. Door alle informatie die jij wilt delen. Door de boeken die jij vertaalt hebt. Door de informatie die gedeeld wordt op jouw forum en die mij weer stimuleren verder te zoeken en mezelf te informeren. En op deze manier komen nog weer meer mensen in aanraking met het gedachtengoed van Weston Price.

Het mag duidelijk zijn: wat mij betreft ben je van onschatbare waarde voor het eigen maken en weer delen van deze belangrijke informatie.

 
Dankjewel, Aart. Het is heel belangrijk dat we elkaar bij tijd en wijle laten weten dat we goed bezig zijn!

Mike

 
http://nl.metrotime.be/2014/07/11/must-read/bloemetjes-in-baarden-zijn-nieuwe-trend-bij-hipsters/

Waaat?? Dit hoeft van mij ook echt niet :lol: :|

 
Een Hipster

Drinkt: muntthee of koffie van Starbucks.
Eet: zo weinig mogelijk.
Heeft aan: Converse All-Stars, skinny jeans, ironisch bandshirt, Nerd-bril, Doehetzelf-kapsel.
Luistert naar: een band die pas sinds gisteren bestaat en over drie maanden populair wordt. Hiphop en popmuziek vinden Hipsters leuk op een ironische manier.
Doet aan: fotografie, schrijven, vrij denken, uitslapen en zelfexpressie.
Leest: Vice Magazine, Blend, de biografie van Che Guevarra.
Hekel aan: top-40 muziek, oppervlakkigheid, televisie, andere Hipsters.
Winkelt bij: America Apparel, H&M, Urban Outfitters, tweedehands muziekwinkels, kringloopwinkels.
Heeft bij zich: iPod, Moleskine.
Vindt zichzelf: de belangrijkste en coolste persoon op aarde.
Bezoekt: Hipsterrunoff, Last.FM, eigen weblog, Flickr

http://blog.youngworks.nl/specials/1364

Neee, ik ben geen Hipster :mrgreen:

 
Inmiddels is het door mij bestelde boek The Iceman Inheritance van Michael Bradly binnen en ik ben er al aan begonnen. Een citaat dat bij mij meteen een snaar raakte (mijn vertaling);

Dit boek is racistisch.
Want ik zal onder andere proberen aan te tonen dat racisme zelf toebehoort aan slechts één menselijk ras - het blanke ras.
Ik ben ervan overtuigd dat ik kan aantonen dat onze samenvallende hedendaagse crises net als racisme zelf hun oorsprong hebben in enkel het blanke ras. We schrijven diverse bedreigingen voor onze overlevingskansen toe aan de feilbaarheid van 'de mens',,,maar dit is een bewust en zelfbeschermend eufemisme.
Nucleaire oorlog, milieuvervuiling, roof van natuurlijke middelen...het zijn allemaal elementaire bedreigingen voor ons overleven en allen zijn ze het resultaat van specifiek Kaukasisch gedrag. Kaukakische waarden. Kaukasische psychologie.
We kunnen met geen mogelijkheid om de waarheid heen. Wat er mis is met de wereld is de blanke mens.
Als dit inzicht grotendeels aan ons is voorbij gegaan, komt dat uitsluitend omdat wij Kausasiers het merendeel van de geschiedenis hebben voorgeschreven, het meeste ervan hebben opgeschreven en hebben beoordeeld op basis van ons eigen zelfbeeld. Maar we hebben nooit naar onszelf gekeken in een objectieve biologische spiegel.
En dat is wat we nu zullen gaan doen.
Onze raciale psychologie heeft de wereld op de rand van de afgrond gebracht. Wij dragen dan ook de nodige verantwoordelijkheid om te proberen deze zaken te corrigeren en zo veel tijd hebben we niet meer.

En zo gaat het nog een tijdje door. Een confronterende spiegel die Bradley ons voor houdt en, afgaande op reacties van forumleden hier, een spiegel waar velen van ons nog altijd niet in willen of durven kijken!

Mike

 
Over die Australische rechter die incest niet langer beschouwt als een taboe:



Doet denken aan een door Phil Valentine eerder geciteerde uitspraak van feministe Susan Cavin:

Hoewel incest algemeen wordt beschouwd als dysfunctioneel voor het gezin - en dit is het geval bij heteroseksuele incest - ben ik ervan overtuigd dat homoseksuele incest een functionele rol speelt in de ontwikkeling van het gezin.

Het zijn dus niet alleen gestoorde mannen die dergelijke denkbeelden erop na houden!

Mike

 
John Henrik Clarke heeft het voorwoord geschreven van The Iceman Inheritance, het boek van Michael Bradley dat ik momenteel aan het lezen ben. Een citaat uit zijn voorwoord (mijn vertaling):

Over het algemeen hebben Kaukasiers een minderwaardigheidscomplex betreffende hun plek op de wereld. Als zij zich binnen hun vermeende superioriteit zo zeker voelden, zouden ze dit niet zo vaak en zo luidruchtig naar de rest van de wereld schreeuwen. Wanneer een volk zich geroepen voelt om herhaaldelijk zijn superioriteit te verkondigen naar de rest van de wereld, ligt het in de lijn der verwachting dat achter al dit uiterlijk vertoon schuilt dat men dit zelf niet gelooft in dezelfde mate waarin men wil dat anderen dit geloven. Integendeel, als dezelfde mensen geloofden in de inferioriteit van de rest van de wereld, haar volkeren en culturen, zouden zij niet zoveel tijd besteden aan het bewijzen van hun punt. Inferieure dingen vallen normaliter in een inferieure positie en blijven daar gewoonlijk, zonder hulp van wie dan ook. Alle Europese wetten, leugens, manipulatie en religie hebben het merendeel van de niet-Europese wereld niet in de inferieure positie weten te houden die de Europese wereld hen had toebedacht.
Gedurende hun geschiedenis, die kort is vergeleken met de geschiedenis van andere volkeren, vooral die van Afrikanen en Aziaten, zijn ze nauwkeurige verslagleggers geweest, maar als het hen uitkwam waren zij ook nauwkeurige verslagwijzigers. Hierdoor hebben de Europeanen ons de gescheidenis van de wereld doen lezen in hun voordeel.

Mike

 
Als dit inzicht grotendeels aan ons is voorbij gegaan, komt dat uitsluitend omdat wij Kausasiers het merendeel van de geschiedenis hebben voorgeschreven, het meeste ervan hebben opgeschreven en hebben beoordeeld op basis van ons eigen zelfbeeld. Maar we hebben nooit naar onszelf gekeken in een objectieve biologische spiegel.

Ik weet het niet. Ik blijf toch bij de gedachte dat het zionisme voornamelijk verantwoordelijk is voor al die ellende en hun wereldbeeld.

Ik stel dan ook de vraag: hoe was de invloed van Kaukasiers voordat het zionisme opkwam?

 
Waar komen de zionisten vandaan? Dat zijn de Ashkenazi- en later de Khazaar-joden uit...Eurazie. Kaukasiers dus!

Mike

 
In antwoord op je vraag over de Kaukasische mentaliteit voor het ontstaan van de zionistische beweging, bedenk dat Michael Bradley in zijn boek The Iceman Inheritance stelt dat wij blanken ons in 1 belangrijk opzicht onderscheiden van alle andere menselijke rassen: agressie. Geen enkel ras is zo agressief als het blanke ras. Dit komt volgens hem voort uit een overlevingsmentaliteit die noodzakelijk was in het bitter koude Noord-Europese klimaat. Vandaar ook de titel van zijn boek: de erfenis van de ijstijdmens.

Toch is dit geen afdoende verklaring voor de oorlogszuchtige, op superioriteit berustende mentaliteit van blanke Noord-Europeanen. Weston Price kwam immers in contact met zeer vredelievende en spirituele inwoners van Alaska en Noord-Canada (Inuiten en Indianen), die zich eveneens stand moesten zien te houden in de bittere kou. Wat Bradley over het hoofd ziet is dat we albino's zijn met recessieve genen. De vraag is of die recessieve genen ons niet alleen een blanke huid, steil haar en andere afwijkende fysieke kenmerken hebben bezorgd, maar of deze genen ook hun expressie vinden in afwijkend gedrag, een afwijkende psychologie en een lage spiritualiteit.

Het lijkt mij dat de geschiedenis heeft aangetoond dat dit wel degelijk het geval is. De zionisten zijn slechts 1 expressie van deze pathologie en het is te makkelijk om alles weg te schrijven als een 'joods complot'. Er is al heel lang iets inherent mis met het blanke ras in het algemeen, welke bewegingen of filosofieen we ook vormen.

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.468
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan