De relatie tussen mensen en varkens

Mike, ken jij de film "The Time Machine" (2002)? Een analyse van die film zou heel interessant zijn.

 
Mike, ken jij de film "The Time Machine" (2002)? Een analyse van die film zou heel interessant zijn.

Nee, zelfs nooit van gehoord. Ik begrijp dat jij hem wel hebt gezien?

Mike

 
Ja, op zich is het verhaal niet spannend en de acteer prestaties zijn ook niet Oscar waardig o.i.d.

Alleen zijn er enkele scenes die ronduit verbluffend zijn als je een volger bent van Vigilant Citizen bijvoorbeeld. Het is al een tijd geleden dat ik die film gezien heb, maar ik kan me de occulte lading van die film nog herinneren als de dag van gisteren.

Maar waarom ik de reactie plaatste onder het verhaal van de Kaukasus etc. is deze scene:

Jwaw24W2bW0[/MEDIA]&list=PL7758E957AFF606B1&index=6]"The leader of the Morlocks"

Wat valt er op?

 
Opvallend is allereerst de lijkbleke kleur van deze Morlock en zijn hagelwitte haar. Een typisch geval van een albino. Verder valt op dat de Morlocks, die zichzelf beschouwen als de hoogste kaste, kil en berekend zijn. Ze hebben geinvesteerd in hersencapaciteit, zodat ze het brein van ons mensen kunnen beheersen (mind control) en zelfs kunnen beschouwen als hun voedselbron. Ik ga die film een keer helemaal kijken!

Mike

 
Mike, het feit dat de scene ondergronds bevind is ook opmerkelijk. De film gaat een aantal fasen door en het zet je wel aan het denken.

Ook de opmerking "800.000 years of evolution" moet je onthouden, want daar komt de film nog op terug. Eens kijken of je de link kunt leggen....

 
Dan moet ik toch de hele film gaan zien, want jij hebt achtergrondkennis die ik niet heb, waardoor je dat ene fragment heel anders ziet. Zodra ik hem gezien heb, kom ik erop terug!

Mike

 
Steeds meer kleine kinderen worden op zeer gevaarlijke en schadelijke psychotropische 'medicatie' geplaatst:

http://naturalsociety.com/crimes-putting-toddlers-infants-psychotropics/

Killing me softly.

Mike

 
Af en toe pik ik er een link uit en die van David Icke, 3 post terug is wel een interessante. Ik wist trouwens niet dat Princes Di ook Rothschild bloed. Dat verklaart dan weer waarom ze erin mocht trouwen als simpel meisje.
Wat zouden oud collega's van haar gedacht hebben???

 
More Than 600 Paedophile Suspects Arrested

http://news.sky.com/story/1301933/more-than-600-paedophile-suspects-arrested

 
Ik ga de druk opvoeren ;) In augustus een lezing van Mike over dit onderwerp in de omgeving van Breda. Het moet er toch een keer van komen vinden je niet?

 
Is dat een reden Mike? Je moet er toch ook zin in hebben. Blijkbaar hebben die lui vaker zin of zijn mensen überhaupt zo gestoord dat ze een aangeboden kind graag gebruiken.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.468
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan