Divide et impera

We rijden dan wel met 3 personen uit 2 huishoudens, dus kans op boete is aanwezig?

Joost

Evt, boetes niet betalen, ook geen bezwaar maken en gewoon voor laten komen. Ook geen persoonsgegevens verstrekken of je rijbewijs/ID afgeven. Simpelweg het illegale gezag niet erkennen en je beroepen op je grondrechten en de universele rechten van de mens.

Mike

Nu heb ik altijd het geluk niet aangehouden te worden, maar bedankt voor de tip Mike.

Joost

Hey mensen. Graag wil ik me bij deze aanmelden voor de bijeenkomst op 4 juli. Ik ben ook een stille meelezer op dit forum. Op gebied van computers ben ik niet super handig dus heb ik op het schema over wie wat meebrengt niets ingevuld. Maar ik zal wel zorgen dat ik voor een aantal personen gras gevoerd rundvlees mee neem. Hier van een lokale boerderij in Zeeland.

Groeten Ben Klink.

Alleen witte westerse mensen toch? BLM geldt hier zeker niet?

https://www.moroccoworldnews.com/2019/03/267168/report-modern-slavery-morocco/amp/?__twitter_impression=true

https://amp.nos.nl/artikel/2336919-stadionbouwers-qatar-werken-zeven-maanden-aan-wk-stadion-zonder-salaris.html?__twitter_impression=true

Misschien dat Mike die van Kefirkev en mij ook even kan uitwisselen als KefirKev dat ok vindt.

Ik heb gegronde reden om aan te nemen dat je deze Twitter-account beter kunt negeren. Leg ik je op 4 juli nog wel uit.

Mike

Ik volg het account niet, ik kwam dit bericht tegen. Maar ik ben benieuwd, we lopen met die BBQ geen risico voor zulk soort toestanden?

Kevin

Die Twitter-account ken ik ook niet, maar toevallig herken ik wel het verhaal dat wordt genoemd. De vrouw die dit heeft meegemaakt en geschreven, ken ik persoonlijk. Ik ken haar als een integer mens en ga ervan uit dat dit verhaal echt is.

Wel met de nuance erbij dat er geschreeuw bij de vuurloop was, onderdeel van het ritueel denk ik. Wat die omwonenden misschien niet begrepen.

Hé Wida, jou heb ik lang niet gelezen. Heb nog vaak aan je gedacht. Gaat het goed?

Over die account. Ik ben met Mike eens dat die niet betrouwbaar is! Integer is deze mevrouw niet. Het is maar net watje verstaat onder integer. Maar mensen verraden past bij mij niet in het plaatje integer. Wellicht heeft ze juiste intenties. Maar dat geldt niet wanneer het ze zelf kritiek krijgt.

(Wat bijzonder om te horen Binc. Dankje. Ja ik was niet meer zo met voeding bezig, dus was niet meer op het forum. Lees nu sinds een paar maanden weer volop mee in de afdeling 'Wereldpolitiek';) Sinds ik wakker ben! Maar het gaat goed, ik vind mij weg. Histamine nog n groot probleem, ondanks alles geprobeerd, nu bezig met de onderliggende trauma-lading en Pfeifferlading aan te pakken. Ik weet dat ik totaal genees, linksom of rechtsom ;) )

Bedoel je dat de schijfster van dit verhaal mensen verraadt? De buren? Die hebben toch juist haar verraden? Anyway, ik wilde vooral aangeven dat dit geen verzinsel is en dat dit politiekegedoe dus kan gebeuren. Maar een gemoedelijke BBQ van jullie zal hopelijk goed gaan!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan