Divide et impera

Wida,

Fijn om te horen dat je er positief in staat! Voor wat betreft het lieve snoezige poesje, wat ze met de buren heeft geen idee. In elk geval een mannenhater.

Beste mensen. Ik vroeg me af of ik er 4 juli ook bij mag zijn? Lijkt me fantastisch om jullie te ontmoeten, samen te zijn en te delen. Ik volg de website al langer en nu ben ik in Nederland en kan ik bij de bijeenkomst zijn. Groetjes, Nienke

Ik ga het overzicht van jasper aanvullen met nog een select groepje mensen van buiten het forum dat ik wil uitnodigen en daar moeten we het m.i. bij laten. Volgende week ga ik iedereen mailen. Marijan, laten wij achtedde achermen ook even contact houden.

Mike

is goed Mike,

Peter (mijn kennis) brengt 9 bakken ijs mee van 0,9 l. Dat moet genoeg zijn samen met de tiramisu van Dorothé als toetje.

Ik organiseer nogal eens een feestje in m'n tuin voor 50+ mensen... neem niet te veel mee, ieder voor zich is het beste, en dan heb je nog volop. Just sayin'. Ik neem wat hamburgers en worsten mee van wilde Schotse hooglanders (Biesboschvlees) en -ook voor Mike- wat Guinness.

En een aanvulling, misschien dat iemand dat in het schema wil zetten. Voor de Annahoeve bij mij bestellen!!!! Anders moet ik al jullie bestelnamen weten bij het afhalen. Dat bestellen kan in dit topic, ik geef wel een duimpje als ik het gezien heb
MIKE, kun je Jasper en mij nog in contact brengen voor het meerijden?

Neem niet te veel mee, ieder voor zich is het beste, en dan heb je nog volop.
Klopt, maar nu brengen sommigen een specialiteit mee en moet Marijan maar inschatten of het genoeg/niet te veel is. Of een gericht verzoek doen nog iets mee te nemen. Succes!

Inmiddels heb ik ook ingevuld wat ik mee neem. Wellicht dat er nog wat bij komt. Meestal kan ik het van tevoren niet bedenken omdat ik nooit weet waar ik trek in heb. Desondanks denk ik dat het toch wel op komt! Tot de 4e!

Klopt, maar nu brengen sommigen een specialiteit mee en moet Marijan maar inschatten of het genoeg/niet te veel is. Of een gericht verzoek doen nog iets mee te nemen. Succes!

Het is niet de verantwoordelijkheid van Marijan of er genoeg of te veel/weinig is natuurlijk, zij stelt al de ruimte ter beschikking.

Zo is dat Tanja. Het is de verantwoordelijkheid van ons allemaal en hoe later je intekent op de lijst, groter je 'verantwoordelijkheid' en je dus beter moet nadenken over wat je meeneemt. Alleen vlees en bier is kale barbie. Er hoort een stokbroodje en etc. bij. Daarom ook een lijst die iedereen in kan zien.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan