Divide et impera

Het is helaas nog niet zeker of ik iets mee kan nemen of chocolade kan maken. Zonder koelkast is het moeilijk iets te bewaren met deze warme dagen. Maar we hebben nog een week 🙂

Hier heb ik 2 grote koelkasten ter beschikking 😊

Dan kan het niet smelten 🙂 alleen hier wel 😆

Jasper, kan jij nog 1 laatste keer naar de lijst kijken of deze up to date is? Dan ga ik aankonende week de maillijst maken. Alvast bedankt!

Mike

Hier een update van mij, dus Johnny opgelet:

Een keer in de zoveel tijd maken mijn ouders weleens een uitje naar Culemborg, want Culemborg is de roots van mijn moeder en ze vinden de omgeving heel mooi en leuk. Dus toen ik ze vertelde over deze BBQ van dit forum hebben ze mij aangeboden om mij te brengen, en tussendoor blijven ze rondkijken in de omgeving, en aan het eind halen ze mij weer op.

Dus voor mij is het niet meer nodig om opgepikt te worden, dus ik wil Johnny bedanken voor het aanbod😊

Uiteraard neem ik nog bier mee. Zijn er bepaalde biersoorten die aan te raden zijn? Mike neemt Duits bier mee. Is het een leuk idee als ik Belgisch bier meeneem?

Kevin

Ze zijn totale COVIDioten geworden in Nordrhein Westfalen. Volgens mij word je daar nu gelyncht als je geen 'Mundschutz'  draagt, dus geen Duits bier van mijn kant helaas!

Mike

Oh jij was van plan om over de grens wat bier in te slaan?
Ik hoop dat ze in de Duitse deelstaat naast Limburg wel een beetje normaal zijn, want ik zat te denken om daar in de zomer op vakantie te gaan.

Kevin

een biertip:oudbruin. Lekker en niet te zwaar. Perfect voor ongetrainde levers.
jeroenvz, 1 fles komt eraan

Complotdenker, favoriete Duitse bieren van mij zijn:​
Jever

Becks

Bittburger

Krombacher

Maar uiteindelijk is elk Duits pils goed.

Mike

Ik hoop dat ze in de Duitse deelstaat naast Limburg wel een beetje normaal zijn, want ik zat te denken om daar in de zomer op vakantie te gaan.

Daar willen wij ook heen, dus hoop dat iemand hier weet hoe daar de regels zijn? Ik blijf anders liever thuis, ik ga niet met mondkapjes lopen, echt niet!

Dan kijk ik van welke van die 4 er in de aanbieding is :p Zelf hebben we altijd Warsteiner in huis. Dus behalve wat vlees en n stokbrood neem ik n kiste bier mee!

Complotdenker

P.s. geloof dat in heel Duitsland je je mond en neus moet bedekken in winkels en openbare binnen ruimte. Maar op terrassen enzo word daar soepel mee omgesprongen.

Maar je mag ook een sjaal, onderbroek of gasmasker op. Bivakmuts zou ik niet doen tenzij je gaat tanken of pinnen in een bank. Ik zag ook iemand lopen met een lasmasker :p

Complotdenker

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan