Divide et impera

Het is niet de verantwoordelijkheid van Marijan of er genoeg of te veel/weinig is natuurlijk, zij stelt al de ruimte ter beschikking.
Excuus ik zag haar als organisator, niet als facilitator, was niet bedoeld om de druk bij haar te leggen.
Jasper, kan jij nog 1 laatste keer naar de lijst kijken of deze up to date is?
Volgens mij klopt het BBQ overzicht.

Zo nee, vul 'm dan uiterlijk a.s. woensdag in, of zet in een reactie hier neer wat je meeneemt e.d., dan vul ik het schema voor je in.

Volgens mij zitten we nu op 30 personen, gezellig!

Het is echt moeilijk in te schatten of er teveel/te weinig is, omdat niet iedereen voor x personen invult. Wat niet op komt, kan de volgende dag vast nog wel. Misschien kunnen we beter kijken naar wat er nog aan variatie ontbreekt.

Zo te zien is er genoeg vlees, saus, salade, nagerecht, drank.Wat meer stokbrood zou kunnen. Andere ideeën/vrijwilligers?

fijn dat ik erbij mag zijn. Wat zal ik nog meenemen :)? En... waar moet ik precies naartoe :)? Leuk om jullie in het echie te ontmoeten!!!

Complotdenker, favoriete Duitse bieren van mij zijn:

Jever

Becks

Bittburger

Krombacher

Maar uiteindelijk is elk Duits pils goed.
nou vergeet je toch Guinness, Mike. Niet Duits, uiteraard.

Ik neem wel twee pakketjes met blikken Guinness bier mee. Dat moet vast wel in de smaak vallen.

Ik drink zelf meestal de Guinness West indies porter, maar daar hebben ze geen pakketjes of kratten van.

Kevin

Ik neem voor 4/5 personen Hamburgers en speklappen (gemarineerd) mee.

Verder mix krat/kist Krombacher pils/Radler/0% mee

Tzaziki en quinoaslade.

Voor veranderingen of verzoeken graag voor vrijdag even laten weten.

Ken een zaakje waar je zonder muilkorf naar binnen mag, dus kan wel war bestellingen meenemen.

<p style="text-align: center;">Ik doe wel 10 stokbroden dan. Zou dat voldoende zijn.</p>
Misschien nog een gast, die heet Marianne en Piet heeft afgemeld en Matthijs brengt ook nog een vrouwelijke gast mee gaf hij mij door

Ik doe wel 10 stokbroden dan. Zou dat voldoende zijn
1 stokbrood per 3 gasten, lijkt me prima toch!
Misschien nog een gast, die heet Marianne en Piet heeft afgemeld en Matthijs brengt ook nog een vrouwelijke gast mee gaf hij mij door
Staat erin.

nog 2 gasten gaven al eerder aan interesse te hebben, ik weet niet meer waar het document staat, jij wel denk ik he Jasper, plaats jij ze erbij? Mano en Thea

Marijan, wij kunnen ook wel stokbrood mee nemen. Ik neem er 5 mee. Wil je stokbrood wat nog afgebakken moet worden of stokbrood wat al klaar is in papier? Het is nog niet zeker of ik met mijn tante kom omdat een vriendin van haar er slecht aan toe is en elk moment kan overlijden. In dat geval kom ik alleen.

nou Binc, als jij er 5 meeneemt en ik 5 haal is het toch genoeg? en we zien vanzelf of je alleen bent of met tante.

en aan @Jasper, ik vind het lastig in te schatten hoeveel vlees er mee wordt gebracht, niet iedereen noemt een gewicht (al is het ongeveer). Voor 30 personen zou ik tellen zoals ik altijd reken 3 a 4 ons vlees/vis per persoon, dus zeg maar ruim 10 tot 12  kilo

He allemaal,  is er nog ruimte voor 2 extra personen op de 4th of juli en de bbq?

Ik en mijn vriendin lijkt het ook heel leuk om aanwezig te zijn en jullie te ontmoeten die dag.

Ik neem in iedergeval een stuk of wat Weiss biertjes mee die ik net uit Duitsland heb gehaald 😄

Plus meer als het nodig is

Er zal vast ruimte zijn!

Wat dacht je van wat vis voor op de BBQ? Makreelfilet, roodbaars of kabeljauw?

@Marijan Het is inderdaad niet in te schatten of er genoeg of juist teveel vlees is, maar met alles erop en eraan zullen we het vast overleven.

Vis gaat wel stinken op het rooster

Wie zorgt er eigenlijk voor een bbq?

En is dat genoeg voor 30 mensen?

Ik heb een redelijk grote. Weet niet of die in de auto past 😅

Je kan vis ook in alu folie doen. Zijn we mss geen voorstander van maar dat zijn we van stokbrood en alcohol ook niet.

Marijan, heb je een oven om de stokbroodjes af te bakken? Die kant en klare in papier zijn niet meer lekker als je ze een dag van tevoren haalt. Dus wilde afbak broodjes mee nemen. Gaat dat lukken? En ik denk dat het er dan 6 worden. Volgens mij zitten er 2 in 1 verpakking altijd.

Iplv de hamburgers neem ik kip spiesjes mee. Ik zie dat er meerderen Hamburgers meenemen. Ik heb ook nog aan vis gedacht maar weet niet of iedereen voorstander is van vlees en vis op 1 bbq. Ik neem ook nog wel iets mee voor op de stokbrood.
Heeft iemand ook aan houtskool gedacht?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan