Divide et impera

Hoi allemaal , hoe laat begint het zaterdag ? Het is in de buurt van Utrecht toch ? Ik neem Christine een vriendin mee ( als dat nog lukt ) , helemaal thuis in de NWO situatie waar we in zitten,ze vind het fijn om een groep wakkere mensen te ontmoeten
Omdat ik een kindje heb van 1.5 jaar weet ik niet tot hoe lang ik blijf, ik neem als vanzelfsprekend wat gezond voedsel mee, gr Assie

Hoi allemaal , hoe laat begint het zaterdag ? Het is in de buurt van Utrecht toch ? Ik neem Christine een vriendin mee ( als dat nog lukt ) , helemaal thuis in de NWO situatie waar we in zitten,ze vind het fijn om een groep wakkere mensen te ontmoeten
Omdat ik een kindje heb van 1.5 jaar weet ik niet tot hoe lang ik blijf, ik neem als vanzelfsprekend wat gezond voedsel mee, gr Assie

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!Maar bedoel je dat zich thuis voelt in NWO als happy? Of juist niet?

@Assie 12:30 inloop, 13:00 aanvang, afsluitend dus BBQ. In de buurt van Culemborg, adres volgt via mail.

Binc, ik heb een oven voor brood af te bakken

Binc, voor op de stokbrood - ik zou kruidenboter maken en nog een tomaat/ui saus, en iemand - ik meen Mike - satésaus.

Roy, we hebben hier een flinke ronde Weber BBQ staan, moet even kijken of er nog houtskool is. Zelf bakken we tegenwoordig op/in een kamado (nog lekkerder) maar lastig om mee te sjouwen, erg zwaar. Ik zal morgen even kijken of er nog houtskool is.

Ja ik zit vlak bij Culemborg. Mike stuurt mijn adres via mail

Culemborg komt echt goed uit. Zit daar in de buurt!! Fort Everdingen ontdekt en ze verkopen verdomd lekkere biertjes. Hoewel er al de nodige biertjes mee worden genomen, zal ik ook voor enkele variatie zorgen. Het adres is nog niet verstuurd toch? Ben benieuwd naar zaterdag! Erg leuk!

Ironisch genoeg kan ik morgen mss alleen bij de BBQ zijn. Iemand die later op de dag rijdt via Amsterdam of Utrecht?

Ik wil morgenochtend even aankijken hoe ik mezelf voel. Als het goed gaat dan ben ik bij de lezing. Daar wil ik eigenlijk wel bij zijn als het gaat en dat geniet ook mijn voorkeur. Als het opstarten niet gaat zoals anders en mezelf voel zoals vanmorgen dan kom ik alleen naar de bbq. In dat geval kan je met mij mee rijden Jasper. Ik rij vanuit Hilversum. Is dat voor jou te doen evt? Mijn tante komt jammer genoeg sowieso niet mee.
Ik vraag mezelf alleen af of ik niet teveel boodschappen heb. Ik kan dat nooit goed inschatten. 30 kip saté. En heb een stuk of 12 worsten in de vriezer. 6 Stokbrood, wijn en saus. Iemand die in kan schatten of dat teveel of te weinig is? Anders neem ik wat minder bbq worst mee en laat ik dat in de vriezer liggen.

Ik verheug me al op morgen. Ik rijd mee met Spal, die woont nog geen 5 minuten te voet van mijn vader af. Dus dat komt wel goed.

Dorothé

Ironisch genoeg kan ik morgen mss alleen bij de BBQ zijn. Iemand die later op de dag rijdt via Amsterdam of Utrecht?
Ik ga het gewoon redden gelukkig.

@naief ik heb je gemaild, stuur je me een berichtje?

Ik vraag mezelf alleen af of ik niet teveel boodschappen heb.
@Binc weet je, we eten vast alles op, maar echt nodig is het niet. Met 10 ipv 30 kipsaté moet het ook te doen zijn zeg maar. Paar worstjes, saus, wijn, prima.

Ik wens jullie morgen allemaal een geweldige dag toe!
Had er graag bij willen zijn om jullie in levende lijve te ontmoeten maar helaas gaat dat niet lukken. De kop wil van alles, het lijf wil niet mee....Maar in gedachte ben ik bij jullie hoor!
WWG1WGA!!!

Passen jullie morgen wel op met die homo die erbij is. Meer dan 1,5 meter afstand houden is het advies . 😜😉😉

Die homo’s rammen er altijd gelijk op los als ze zo’n vriendelijke Nederlander van Marrokaanse afkomst zien. Racisten zijn het!

Passen jullie morgen wel op met die homo die erbij is. Meer dan 1,5 meter afstand houden is het advies . 😜😉😉

Goed dat je het zegt! Ik zal opletten! Maar nu is de vraag... wie is hier dan homo?🤔🤔🤔😇

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan