Divide et impera

weet je, we eten vast alles op, maar echt nodig is het niet. Met 10 ipv 30 kipsaté moet het ook te doen zijn zeg maar. Paar worstjes, saus, wijn, prima.

Ja oké, bedankt voor de tip! Ik doe de rest in de vriezer en zal wat minder meenemen. Heb ik in elk geval voorraad voor de volgende bbq 😃
Leuk om iedereen te zien morgen.

Jammer dat je er niet bij kan zijn Medusa. Beterschap.

Tot morgen!

Hallo allemaal, ik heb zin in morgen, ik ben helaas iets later , zodra mijn dochtertje Fayen op bed ligt kom ik eraan ,  hoop er tegen 14 uur te zijn,  zou het erg jammer als ik (wij) de lezing mis,  groetjes en tot morgen .

Het begin is er 😋😁

T7tmq5o7rgkimz3nxc2m9zh7ey33q0wkl.jpg

Wij willen ook komen, ik las vanmorgen pas over dit feestje, kunnen wij last minute aanschuiven met 2 volwassenen en 2 kids?

@bananenjam, ik stuur je een mail. Ik wil je echter waarschuwen: wat wij 's middags gaan bespreken is niet allemaal geschikt voor kids!

Mike

Gelukkig zijn er geen mocro’s bij,

Nou ik heb uit zeer betrouwbare bron dat er eentje is die incognito komt😅 Be prepared!

Heel veel plezier vandaag!! Maak er een gezellige informatieve middag van! Jammer vh weer maar dat mag de pret niet drukken.

Ik ben vanmiddag uitgenodigd voor de babyshower van mijn zus, hopelijk zitten er ook veel wakkere mensen bij.

Hmm goed dat je het zegt Mike, de oudste van 8 heeft oren op steeltjes.

We ontmoeten graag gelijkgestemden, maar voor de kids moet dat niet ongezond zijn, we gaan even in beraad.

<p style="text-align: left;">Ik hoor net dat er een Lego tafel is in een andere ruimte, dus het zou goed moeten komen 💪🏻😁</p>

Hoi, ik drink zelf een echt lekkere alcoholvrije bubbel , neem ik mee ! Wie ook? Verder is alles klaar , zal ook nog een champagne met alcohol meenemen .

Marijan nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, echt een toplocatie! Iedereen bedankt voor de hapjes en drankjes, de charcuterie was heerlijk!

Ik vond het heel leuk om jullie ontmoet te hebben en vond het een verademing dat zoveel mensen met een gezonde nieuwsgierigheid en met een blij gezicht mijn jun (met honing gefermenteerde groene thee) wilden proeven, op andere feestjes staan de gasten te gruwelen in mijn keuken bij de aanblik van mijn jun en kombucha scobys en durft niemand het aan hahaha.

Ik hoop dat jullie een gezellige voortzetting hebben gehad en wat mij betreft doen we dit vaker.

Hartelijke groeten,

Esther en Jeroen + kids

Ps. De zoute nootjes die tijdens de eerste helft rondgingen hebben we zelf gemaakt, bij interesse kan ik het recept delen.

Het was heeeel gezellig vandaag, met een hele goede sfeer 😊👍🏻 Ik heb weer wat nieuwe dingen gehoord, ik kan niet altijd alles lezen en bekijken want het is dagelijks zóveel. Maar nu weer helemaal bij en nog positiever!
Wanneer is de volgende meeting? 😆

@Esther en Jeroen, die nootjes waren erg lekker. Ik ben wel nieuwsgierig naar het recept 😉

Ik vond het mega gaaf. Bedankt allemaal voor de gezellige en leerzame eensgestemde middag. Helaas zijn Spal en ik voor de bbq weggegaan omdat we helemaal naar Limburg terug moesten. Ik hoop dat jullie het nog gezellig gehad hebben. Leuk ook de gezichten bij de forumnaam te hebben leren kennen.

Ik hoop dat de tiramisu nog goed gesmaakt heeft.

Dorothé

Marijan super bedankt voor de gastvrijheid.

Wij hebben een geweldige energieke dag gehad. Mooie mensen en lekker eten en drinken. Onvergetelijke dag dus,.. en er was iets met Facebook?

Ja Marijan, heel erg bedankt voor de gastvrijheid. Je hebt het heel mooi verzorgd.

Jasper, fijn dat het goed gesmaakt heeft. Ik geef de complimenten aan mijn vriend verder.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan