Divide et impera

Heel heel heel erg bedankt voor de fantastische bijeenkomst.

Zo fijn om tussen gelijkgestemde te zijn. Fijn om jullie persoonlijk te hebben leren kennen.

Dank je wel Marijan voor je gastvrijheid. Dank je wel Mike voor wat je ons allemaal verteld hebt.

Ik kijk enorm uit naar de informatie over wat mijn rechten zijn en zal met dezelfde passie deze weer verder delen met de mensen rondom mij.

Wat een feest om zo samen te komen! Dank allemaal voor ieders bijdrage, ik heb genoten.
Super lief Marijan dat je dit wil faciliteren, en Mike dat je ons bij elkaar hebt gebracht en gesproken.
Jaa de tiramisu was zalig, net als een heleboel andere hapjes en drankjes.

Wel grappig de titel van dit topic: "Divide et impera" terwijl we gisteren toch echt precies het tegenover gestelde hebben gedaan

De titlramisu is inderdaad zeldzaam lekker gemaakt. Heerlijk. Heb wel eens in restaurant gegeten waar op kaart stond huisgemaakte, nou dat was diepvries tiramisu en niet lekker. Je mag het recept delen Dorothe. En wat was het leuk met zijn allen. Wat een mooie info Mike. Dank jullie allemaal 😘

Dank voor de complimenten. Ik ga mijn vriend vragen het recept op te schrijven, maar het is heel simpel.

Ik heb vannacht nog teruggedacht aan de ontzettend fijne gezellige en leerzame dag. Jammer dat ik niet meer bij de BBQ was, maar ja, als je in Limburg woont, dan is dat een eindje. En ik heb sowieso heerlijke hapjes genoten. Er was iets met witte chocola, en Tanja zei dat het met kokos was. Tjeeminee, was dat lekker. Ik kon niet meer stoppen. Wie had dat gemaakt en is daar een recept van te verkrijgen?

Trouwens ik heb melk gedronken tot en met. Een genot voor mij, want ik ben een mega melk drinker. Matthijs bedankt. Goddelijke drank.

Dorothé

de beste tiramisu ooit Dorothé!
En jouw kruidenboter was ook voor herhaling vatbaar Marijan
en iemand had wat rode meuksaus gemaakt, die mag de volgende keer ook wel weer mee.

En, o ja, Leve Facebook, had ik dat vandaag al gezegd.

Marjan, Mike en Jasper, ontzettend bedankt! Het was een topavond. En het eten, bier en de drankjes waren heerlijk! Leuk jullie (weer) eens in levende lijve te hebben gezien

Joost en Maaike

Het was een super leuke dag, en de sfeer zat er vanaf het begin meteen goed in! Leuk jullie te mogen ontmoeten en in levende lijve te zien wie er achter de toetsenborden zitten. Ik kijk uit naar de volgende bbQ!

Kevin

Het was een prachtige dag gisteren! Iedereen bedankt voor de gezelligheid, de goede sfeer en het lekkere eten! Marijan, bedankt voor je gastvrijheid! Mike, bedankt voor de nieuwe dingen die we weer geleerd hebben. Jasper, top geregeld! De tiramisu was super! Nog nooit zo een lekkere tiramisu gegeten. Ik kijk uit naar de volgende bijeenkomst!

Hallo allemaal , het was een hele leuke gezellige en leerzame dag met gelijkgestemden , het heeft me energie gegeven en een goed gevoel bij mij achter gelaten , hoop dat we dit nog een keer kunnen doen! Leuk om de gezichten achter de reacties van het forum te zien... warme groet ,Assie

Ik heb nog een mooie voorraadschaal staan hier 
Trg27pvie04zamyuxre9lfuoz24g26z48.jpg

@ Marijan
Make America Great Again 😆 oh nee het ging over de voorraadschaal

Bericht via email van stille lezer Mieke:

Goeiemorgen Mike en "volgelingen" 🤪

Wat een supergave dag met leuke, ontspannen mensen. Het voelde als een warm bad voor mij na zoveel verkramping en gekte!
Dit verdient zeker een herhaling. Het eten en drinken was subliem en met liefde bereidt. Marijan, bedankt voor je warme gastvrijheid!
Leuk om jullie, na al die jaren stil meelezen, eens in het echt te zien en te horen. Ik heb ervan genoten.
Tja, en dan onze "bendeleider" Mike.....Je bent zoals ik me je had voorgesteld.... bevlogen, welbespraakt ( ook nog na wat biertjes...), goed geïnformeerd en vooral temperamentvol. Zo eentje van, op z'n Brabants: "nie lulluh, klap op oew bakkus " als het niet anders kan! Daar hou ik van.
Jongens, ik hoop dat jullie allemaal weer veilig en voldaan thuis gekomen zijn en keep up the good work! Er zijn nou eenmaal meer schapen dan herders.

Lieve groet van
Mieke de stille lezer

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug