Dotcom Radio

WEL of NIET Stemmen? Help mee de nep democratie in ERE te herstellen: #StemZeWeg

"Het spel dat de overheid al jaren speelt: “Heers en Verdeel”, dat spel kunnen wij ook spelen. “Verdeel” het politieke landschap zodat zij niet meer verenigd zijn en kunnen “Heersen”. Zo ging dat in de VS met Trump, ze ging dat in de UK met Brexit, zo ging dat in Italie met de populisten. Kunnen wij in Nederland onze persoonlijke belangen opzij zetten voor het landsbelang? “ONS GEZAMENLIJKE BELANG, EEN BETERE WERELD?"

Maartse Waanzin; Devolution met @patelpatriot & Clif High

Vandaag een stukje uit de laatste nieuwsbrief van Clif High in een recent interview met @patelpatriot. Onderwerpen; Covid, Ukraine/Russia, Biolabs, Trump’s timing, Truth Social, Barr/Pence and their role, Media Narratives, How close are we to getting through this! …. Een video boordevol informatie !!

Opportunities dienen zich onverwacht aan.

Net een WhatsApp van mijn dochter. "pa wat zou jij doen, zonnepanelen kopen of leasen?"

Ik zou even een jaartje wachten, dat doe ik ook voor ons huis in Frankrijk. Eind mei weet iedereen hoe de hele wereld nu precies in elkaar steekt en de veranderingen daarna zal ook voor de energiemarkt een giga verschuiving worden met het vrijgeven van oude tesla uitvindingen van 100 jaar geleden.

noot: zo simpel kan het zijn om iemand te red pillen

Laatst bewerkt:
Dictatuur; Vandaag exact 2 jaar, midden in de grote storm tot orkaankracht aanzwellend, … en dat moet zo !!

COVID is over, de oorlog in de Oekraïne kent geen compromis en slechts een enkele uitkomst. De bio-wapen-laboratoria dienen vernietigt te worden en de Nazi bezetters verwijderd, de invloed van de Deep State moet vernietigd worden met alle daarbij horende wortels uitgeroeid. Een wereldwijde operatie van ongekende omvang en alle radertjes, alle aanhangers, corrupte meelopers en de grote criminele agenda is bekend en in grote lijnen bij de wakkeren in deze wereld. Alleen de slapers verkeren nog in ‘la la land’. Die denken dat de wereld nu weer normaal is geworden, ok, … het vrij reizen nog niet helemaal maar een (zwaar giftig) stokje in de neus en je kan vliegen als je geen 2 maal gevaxd bent + booster.

Maartse waanzin gaat eigenlijk veel meer over jezelf dan het wereldse gebeuren.

Dit schreef dotcom.radio co-host Mike op zijn forum deze week; “March madness gaat niet alleen over de buitenwereld, ook over de binnenwereld”. Ik zou het nog veel scherper willen stellen: “De Maartse Waanzin gaat veel meer over jezelf dan over alles wat er in de wereld gebeurd”. Ik zou het zelfs de 80/20 regel willen toekennen. 80% jij en 20% de wereld.

Maartse waanzin gaat eigenlijk veel meer over jezelf dan het wereldse gebeuren.

Dit schreef dotcom.radio co-host Mike op zijn forum deze week; “March madness gaat niet alleen over de buitenwereld, ook over de binnenwereld”. Ik zou het nog veel scherper willen stellen: “De Maartse Waanzin gaat veel meer over jezelf dan over alles wat er in de wereld gebeurd”. Ik zou het zelfs de 80/20 regel willen toekennen. 80% jij en 20% de wereld.

Bedankt Henk. Ik had hem gemist. Blij dat ik deze geweldige post nu toch meekrijg. Natuurlijk Mike bedankt voor je geweldige tekst.

Dorothé

De schande van de gemeente verkiezingen !!

De uitslag van de verkiezingen maakte èèn ding duidelijk. IEDEREEN die nog een stam gaf aan de kartel partijen zijn nog niet bij de les. Zij tekenden en onderschreven de dictatuur, een buitenlandse privé instelling, het WEF, die op alle lagen – OOK LOKAAL – zich inmengt binnen alle politieke organen. Er is maar een enkel woord voor; ‘schande’. Zij tekenden het HOOGVERRAAD, diepe schande.

De schande van de gemeente verkiezingen !!

De uitslag van de verkiezingen maakte èèn ding duidelijk. IEDEREEN die nog een stam gaf aan de kartel partijen zijn nog niet bij de les. Zij tekenden en onderschreven de dictatuur, een buitenlandse privé instelling, het WEF, die op alle lagen – OOK LOKAAL – zich inmengt binnen alle politieke organen. Er is maar een enkel woord voor; ‘schande’. Zij tekenden het HOOGVERRAAD, diepe schande.

In heel veel gemeenten staat Groenlinks ineens bovenaan? Zeker schande en vast ook weer sprake van fraude!

dotcom.radio aflevering 304 van 20-03-2022

Deze week in aflevering 304 zoals verwacht weer bomvol nieuws – Willem Engels gearresteerd – de zombie verkiezingen in Nederland – wetsvoorstel afschaf contant geld – Oekraine we gaan steeds meer zien – De media weten het niet meer te spinnen – Hunter Biden laptop in het reguliere nieuws – EU invoer vaccinatieplicht kinderen 12 tot 17 – Nee de vrijheid is nog lang niet terug, het begint nu pas – en veel meer, …

Even wezen zoeken op Meticore. Kwam o.a dit tegen:
So how exactly does Meticore work? The all natural ingredients turn up the internal heat of cells, which reverses age-related metabolic slowdown. The best part is that this all happens without any negative side effects! What you will experience is fat loss and an improvement in your overall health.
Soort van afslank pil/supplement.

Donald Trump encouraged people from all around the world to take care of their bodies.
Meticore is the safest and fastest way to lose big weight and strengthen your immune system.
We believe that Meticore can help you to stay safe from Covid-19. Do you know why?
Covid -19 attacks the people that are with big weight, they can hardly breath and their immune system is weaker.

Even wezen zoeken op Meticore. Kwam o.a dit tegen:

Soort van afslank pil/supplement.

https://t.me/ConspiracyAnalytica/447

https://t.me/ConspiracyAnalytica/455

https://t.me/DrVladimirZevZelenkoOfficial/190

https://t.me/jordansather/5131?comment=670627

Het spel doorzien van de onzichtbare vijand !

Een Anon schreef; “We zijn in oorlog met een onzichtbare vijand die zich in elk land heeft gevestigd. Het is het volk tegen de gevestigde orde en hun grootste zwakte is dat het publiek hun spel doorheeft.

Ze zijn zo ver gekomen onder de eed en het vertoon van geheimhouding, wat perfect werkte voor het internet tijdperk, maar met digitale communicatie komt de vernietiging van de oude garde.

Het grootste deel van hun geldvoorraad is afgesneden en nu zijn ze afhankelijk van de media, corporaties en politieke marionetten om de show te blijven runnen.

Ze moeten zichzelf blootgeven om langer te overleven. Het is een verlies-verlies situatie”.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan