Warrior of light
Well-known member
Is een fake kanaal.
Meticore via 'Truthsocial live' op TG maar lijkt me een nep fake, false en phony marketingkanaal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is een fake kanaal.
Meticore via 'Truthsocial live' op TG maar lijkt me een nep fake, false en phony marketingkanaal.
Fake news!
Niet Liesarie: doe geen moeite, heeft geen enkele zin.Dit is heftig Henk. Het is zeer frustrerend dat zoveel mensen in mijn omgeving niet wakker te krijgen zijn. Hopeloze mensen. Hoe krijg ik ze wakker, wat zeg ik: uit hun coma......
Dit is heftig Henk. Het is zeer frustrerend dat zoveel mensen in mijn omgeving niet wakker te krijgen zijn. Hopeloze mensen. Hoe krijg ik ze wakker, wat zeg ik: uit hun coma......
Open brief aan de media en in het bijzonder WNL.
WNL en de andere nieuwsbrengers verraden zichzelf door constant mensen uit te nodigen die maar één mening verkondigen. Dat is gebeurd met de informatie over Corona en de maatregelen die zijn getroffen om de bevolking te bedriegen, te mishandelen met Lock downs, mondkapjes, afstand houden, zich gedwongen ( dus nog net niet verplicht ) te laten vaccineren en van hun vrijheid te beroven.
Hi Henk. Eerst en vooral weer hartelijk dank voor al je fantastische bijdragen, teksten, etc. Ook hier blijven we elke zaterdag Agen / Lot et Garonne aanvallen met onze slogans, muziek en smiles. Begonnen met meer dan 2000 mensen, nu nog maar 400. Toch blijven doorgaan !Even een bericht geplaatst op mijn prive blog om mensen daarna ook nog even te "bewerken"
Eerst een rommeltje, maar zo moet het goed komen, … – Morvan blog
www.uitdaging.net
Hi Henk. Eerst en vooral weer hartelijk dank voor al je fantastische bijdragen, teksten, etc. Ook hier blijven we elke zaterdag Agen / Lot et Garonne aanvallen met onze slogans, muziek en smiles. Begonnen met meer dan 2000 mensen, nu nog maar 400. Toch blijven doorgaan !
Een vraag als je de tijd zou hebben om te antwoorden. Ik lees dat je een sauna gaat installeren. Was ook ons plan. Waar heb je je houtpakket besteld, je kacheltje etc. Dank bij voorbaat. Als het mogelijk is.
Ik heb deze kachel ook in mn sauna. Die doet et prima! Veel succes!Bij de locale houtzagerij hier in Luzy, die heeft het hout voor de sauna besteld ergens in Bordeaux, de kachel zelf heb ik nog niet besteld hier in Frankrijk, In NL is die 100 euro goedkopen maar we zijn in Mei [?] wel twee dagen in NL maar dan hebben we geen tijd voor andere zaken. Al het timmerhout voor de gehele zolder komt uit de locale bossen (Douglas) en is goed betaalbaar omdat er geen transport bij zit.
Mijn keuze is gevallen op deze kachel https://topsauna.nl/saunakachels/houtgestookte-saunakachel-harvia-m2/
Lekker vroeg vandaagdotcom.radio aflevering 305 van 27-03-2022
Deze week in aflevering 305 Maartse Waanzin, Russia, Russia, Russia, … Trump begint rechtszaak tegen Deep State kopstukken – Oekraïne concentratie kamp ontdekt – Hunter Biden in de MSM – de Lancet C19 hoax – Buckle up, en veel, veel meer, ….
dotcom.radio aflevering 305 van 27-03-2022 – Create a Better World
gedachtenvoer.nl
nee laat, had al online kunnen staan gisteren om 10.30 uur maar zat eerst de formule 1 kwalificatie te bekijken op F1 via de herhaling en om 23.00 uur gaat de wifi automatisch uitLekker vroeg vandaag