Dotcom Radio

Dacht je echt dat alle maatregelen over zijn?

Velen trappen er ‘weer’ in, de maatregelen zijn versoepeld en het is over, we kunnen weer normaal gaan leven. Velen hebben weer gestemd op de dictators (het kartel). De demonstranten zijn met de helft teruggelopen hier in Frankrijk. Maar het is “iets” anders, je krijgt nog twee maanden vrijheid en daarna is het over en uit, … als de elites het voor het zeggen hebben. Nog twee maanden resten je om in actie te komen, … twee maanden !!

Dit is heftig Henk. Het is zeer frustrerend dat zoveel mensen in mijn omgeving niet wakker te krijgen zijn. Hopeloze mensen. Hoe krijg ik ze wakker, wat zeg ik: uit hun coma......

Dit is heftig Henk. Het is zeer frustrerend dat zoveel mensen in mijn omgeving niet wakker te krijgen zijn. Hopeloze mensen. Hoe krijg ik ze wakker, wat zeg ik: uit hun coma......
Niet Liesarie: doe geen moeite, heeft geen enkele zin.
Hoe meer je mensen hun pad van destructie laat aflopen, hoe beter; des te sneller zakt alles in elkaar wat toch al niet deugde.

Ik weet niet of het heftig wordt en in welke mate
Ik weet niet of Clif gewoon naar zijn data kijkt
Ik weet niet of / en in welke mate [Q] zichtbaar is in de cijfers
Gezien dat hij Devolution posts van Patel als bron heeft is het mogelijk

Maar dan nog dacht ik, ik post het gewoon door, en we zien wel !!

Open brief aan de media en in het bijzonder WNL.

WNL en de andere nieuwsbrengers verraden zichzelf door constant mensen uit te nodigen die maar één mening verkondigen. Dat is gebeurd met de informatie over Corona en de maatregelen die zijn getroffen om de bevolking te bedriegen, te mishandelen met Lock downs, mondkapjes, afstand houden, zich gedwongen ( dus nog net niet verplicht ) te laten vaccineren en van hun vrijheid te beroven.

Even wat gegevens over de invloed van censuur

Jaren geleden waren de sociale media de nummer #1 leverancier van "bezoekers"

Dit is mijn recente statistiek

Direct verkeer zijn mensen die via telegram een melding krijgen, via de RSS feed of zelf elke dag de website bezoeken

Referal via fatcsform, alternatiefnieuws.eu, startpagina.mediacollectief.nl/ (de grootste0 en vele andere websites

Organic zijn alle zoekmachines, dat is dus (ook) de invloed van censuur als je met vele pagina's niet meer in de top 10 staat

Sociale media zijn nu de hekkensluiter, van #1 naar bijna niets
Die 5% komt bijna helemaal via Gettr waar ik de laatste tijd actief ben met 2180 volgers vanwege het promoten van de protestliedjes (Stand: 111.103 vertoningen)

Ik ben benieuwd wat truthsocial hierin gaat betekenen

Bijlagen

• Schermafbeelding 2022-03-23 om 08.22.42.png
    Schermafbeelding 2022-03-23 om 08.22.42.png
    40,3 KB · Weergaven: 2
Open brief aan de media en in het bijzonder WNL.

WNL en de andere nieuwsbrengers verraden zichzelf door constant mensen uit te nodigen die maar één mening verkondigen. Dat is gebeurd met de informatie over Corona en de maatregelen die zijn getroffen om de bevolking te bedriegen, te mishandelen met Lock downs, mondkapjes, afstand houden, zich gedwongen ( dus nog net niet verplicht ) te laten vaccineren en van hun vrijheid te beroven.

Nog een update met deze video

De strop van Hugo wordt door Kuipers aangetrokken !

Hardnekkig wegkijken en hardnekkig doorleven alsof er niets aan de hand is….krijg er steeds meer moeite mee dat de massa rustig doorleeft en een kleine groep alles op het spel zet…..zelfs het verlies van vrijheid riskeren door week in week uit te blijven demonstreren, hun mening te blijven uiten ook al gaat het ten koste van vriendschap en levert je overtuiging helaas ruzies bij vriendschappen en families op.

Even een bericht geplaatst op mijn prive blog om mensen daarna ook nog even te "bewerken"

Hi Henk. Eerst en vooral weer hartelijk dank voor al je fantastische bijdragen, teksten, etc. Ook hier blijven we elke zaterdag Agen / Lot et Garonne aanvallen met onze slogans, muziek en smiles. Begonnen met meer dan 2000 mensen, nu nog maar 400. Toch blijven doorgaan ! 💪💪💪
Een vraag als je de tijd zou hebben om te antwoorden. Ik lees dat je een sauna gaat installeren. Was ook ons plan. Waar heb je je houtpakket besteld, je kacheltje etc. Dank bij voorbaat. Als het mogelijk is. 👍

Hi Henk. Eerst en vooral weer hartelijk dank voor al je fantastische bijdragen, teksten, etc. Ook hier blijven we elke zaterdag Agen / Lot et Garonne aanvallen met onze slogans, muziek en smiles. Begonnen met meer dan 2000 mensen, nu nog maar 400. Toch blijven doorgaan ! 💪💪💪
Een vraag als je de tijd zou hebben om te antwoorden. Ik lees dat je een sauna gaat installeren. Was ook ons plan. Waar heb je je houtpakket besteld, je kacheltje etc. Dank bij voorbaat. Als het mogelijk is. 👍

Bij de locale houtzagerij hier in Luzy, die heeft het hout voor de sauna besteld ergens in Bordeaux, de kachel zelf heb ik nog niet besteld hier in Frankrijk, In NL is die 100 euro goedkopen maar we zijn in Mei [?] wel twee dagen in NL maar dan hebben we geen tijd voor andere zaken. Al het timmerhout voor de gehele zolder komt uit de locale bossen (Douglas) en is goed betaalbaar omdat er geen transport bij zit.
Mijn keuze is gevallen op deze kachel https://topsauna.nl/saunakachels/houtgestookte-saunakachel-harvia-m2/

Bij de locale houtzagerij hier in Luzy, die heeft het hout voor de sauna besteld ergens in Bordeaux, de kachel zelf heb ik nog niet besteld hier in Frankrijk, In NL is die 100 euro goedkopen maar we zijn in Mei [?] wel twee dagen in NL maar dan hebben we geen tijd voor andere zaken. Al het timmerhout voor de gehele zolder komt uit de locale bossen (Douglas) en is goed betaalbaar omdat er geen transport bij zit.
Mijn keuze is gevallen op deze kachel https://topsauna.nl/saunakachels/houtgestookte-saunakachel-harvia-m2/
Ik heb deze kachel ook in mn sauna. Die doet et prima! Veel succes!

Maartse Waanzin, March Madness explodeerde deze week, pfff, …

Niet meer bij te houden gisteren, ik was een dagje klussen om een landgenoot van dienst te zijn. Terug thuis om 20.00 uur explodeerde mijn computer op het fa(c)tsforum van dotcom maatje Mike. Met de geboden info moet het mogelijk zijn een hele redactie van een mannetje of tien een dag aan de slag te zetten.

dotcom.radio aflevering 305 van 27-03-2022​

Deze week in aflevering 305 Maartse Waanzin, Russia, Russia, Russia, … Trump begint rechtszaak tegen Deep State kopstukken – Oekraïne concentratie kamp ontdekt – Hunter Biden in de MSM – de Lancet C19 hoax – Buckle up, en veel, veel meer, ….

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan