Dotcom Radio

Heb er naar proberen te luisteren, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik vind die Corbett maar een irritant ventje! Wat ik heb gezien is mainstream media-beelden die hij vervolgens interpreteert op zijn bekende 'alles is kut'-wijze. Verpl8cht vit. D voor deze mensen, weer 1 met een winterdepressie!

Mike

Totale ontkenning: Net doen of het een nare droom was !!

Al tijden vraag ik mij af wat mensen beweegt om een totalitaire dictatuur te ondersteunen, om in de val te trappen, opnieuw en opnieuw van de dikke leugens en valse beloftes. Onderstaande een artikel van een schrijver die ik al een tijdje volg, … want wat er in Amerika plaatsvind en over de gehele wereld met de Bio-labs gaat zijn licht schijnen over de gehele wereld met de Oekraïne nu in de spotlights, en de Oekraïne vlaggen zwaaiende mensen die totaal op het verkeerde been gezet zijn door de media. Maar dat is een keuze om het voorgekauwde nep-nieuws zonder eigen onderzoek klakkeloos te consumeren.

Hoe hou je in deze tijd de balans tussen hoop en wanhoop …

Dat gevoel van onmacht slaat regelmatig toe ….. ik zelf kan in deze vreselijke tijd niet beschermen wat mij zo intens dierbaar is … en voelt het alsof je kind op een ravijn afloopt en de afgrond niet ziet en je kijkt ernaar …je schreeuwt het uit…. je waarschuwt…..maar het kind hoort je niet…dat verscheurt mijn moeder hart
❤️

Hoe hou je in deze tijd de balans tussen hoop en wanhoop …

Dat gevoel van onmacht slaat regelmatig toe ….. ik zelf kan in deze vreselijke tijd niet beschermen wat mij zo intens dierbaar is … en voelt het alsof je kind op een ravijn afloopt en de afgrond niet ziet en je kijkt ernaar …je schreeuwt het uit…. je waarschuwt…..maar het kind hoort je niet…dat verscheurt mijn moeder hart
❤️

net nog een regeltje toegevoegd aan het artikel van Sylvia

Noot: Vergeet niet dat je ook energetisch verbonden bent met ‘de wereld’ zowel in negatieve als positieve zin.

Devolution, overdragen van de macht, verkiezing fraude, het Sun Tsu strijdplan van Trump

Sun Tsu is de kunst van oorlogsvoering, deze techniek werd toegepast bij de 2020 verkiezingsfraude. In dotcom.radio van 23 januari hadden we het voor het eerst over “Devolution”, na het bestuderen van tientallen pagina’s van deze onbekende mogelijkheid bij de overdracht van de Presidentiële macht. (artikelen @patelpatriot) Onderstaande video geeft meer inzicht in het strijdplan wat nu in de eindfase zit.

Devolution, overdragen van de macht, verkiezing fraude, het Sun Tsu strijdplan van Trump

Sun Tsu is de kunst van oorlogsvoering, deze techniek werd toegepast bij de 2020 verkiezingsfraude. In dotcom.radio van 23 januari hadden we het voor het eerst over “Devolution”, na het bestuderen van tientallen pagina’s van deze onbekende mogelijkheid bij de overdracht van de Presidentiële macht. (artikelen @patelpatriot) Onderstaande video geeft meer inzicht in het strijdplan wat nu in de eindfase zit.

Gesara/Nesara wordt door een deel van WeTheMedia gezien als bullshit ??

Neen, enkel hoe dit met elkaar te rijmen valt, daar zij toch ook voor devolution zijn.

Ik weet het zelf nog niet eens hoe overal de vork in de steel zit tot in detail, ik heb mijn mening al vele malen bij moeten stellen. En als ik iedereen moet boycotten die ten dele 'mogelijk' miskleunen dan wordt het een lastig verhaal om informatie en bronnen te delen.

Ik weet het zelf nog niet eens hoe overal de vork in de steel zit tot in detail, ik heb mijn mening al vele malen bij moeten stellen. En als ik iedereen moet boycotten die ten dele 'mogelijk' miskleunen dan wordt het een lastig verhaal om informatie en bronnen te delen.
Dat begrijp ik, maar dat Nesara/Gesara is vooral in zwam bij Ward, Parkes, Godlewski en consoorten, vandaar dat ik dat even vermeldde.

Gaat Rusland voor een ‘Gouden’ toekomst ?

Heel mijn leven hoor ik niets anders dan slechte dingen over Rusland en hun leiders en Vladimir Putin vormde daar geen uitzondering op. Met de komst van Donald Trump en zijn visites aan de wereldleiders kwam ook het bezoek in Helsinki in 2018 waar Trump van Putin de voetbal kreeg overhandigd. De blijk van verstandhouding in de ogen van Vladimir Putin vergeet ik nooit meer, … en ogen liegen niet.

Dat begrijp ik, maar dat Nesara/Gesara is vooral in zwam bij Ward, Parkes, Godlewski en consoorten, vandaar dat ik dat even vermeldde.
Mocht je nog op zoek zijn naar bewijs voor devolution:

IMG_20220401_132514_069.jpg

🚨Biden administration is studying whether to strip DOD of Trump-era cyber authorities

***This is the classified natsec memo cited in Trump’s draft EO to seize voting machines 👀

The Biden administration is reviewing whether and how to change a Trump-era policy which gave unprecedented authority to the Department of Defense and U.S. Cyber Command to authorize cyber-operations without White House approval, two sources briefed on the discussions said.

NSPM-13, which became policy in 2018, allowed the delegation of “well-defined authorities to the Secretary of Defense to conduct time-sensitive military operations in cyberspace…”

“NSPM-13, which is classified, also was reportedly amended by another classified memo, NSPM-21, and figured into President Donald Trump’s draft executive order directing the defense secretary to seize voting machines…”

👀They say it’s highly unusual that Trump gave the DOD control, and NOT the White House.

The source basically says allowing the DOD to make decisions regarding cyber attacks and not go through the White House is usually only done if you’re in combat.

Sound like something a wartime President would do then, right?

“One of the sources briefed on the administration’s plans to review NSPM-13 said that White House officials want to “regularize cyber operations.”

The source described the Trump administration’s delegation of broad cyber authorities to the Defense Department as highly unusual.

“No other kind of weapon system [or] attack system do we do that so it’s unprecedented,” the source said of the Trump decision to allow DOD to launch cyber-operations without White House approval. “If you’re not in combat, the commander is supposed to check in with White House and the president.
That’s how we’ve done it before. That’s how we usually do it … The White House should normally have control. That’s how it works. That’s how it works in most other countries.”

More on NSPM-13 and what we know about Trump’s still classified Cyber Operations Policy

“Leaders at U.S. Cyber Command have used new authorities to conduct more cyberspace operations in the last few months than in the previous 10 years, senior Department of Defense officials said.”

Officials “declined to say just how many more operations Cyber Command has undertaken since the executive branch created a new process for gaining authority for operations.”

NSPM-13 “allowed Cyber Command unprecedented freedom of action in defensive actions during the 2018 midterm election.” 🔥🔥🔥

Mike

• Thanks
Waarderingen: Wida
Oh translation… the DOD is doing something Biden doesn’t like (operating cyber affairs independently)… and just keeping on doing it regardless of the Imposter in Chiefs dissatisfaction with the situation?

Sounds like DOD doesn’t give AF if Biden doesn’t like how they are operating. 👀🔥😎

Q: Under normal circumstances is the President unable to change DOD policy? 🤔
A: Nope

Q: Then why can’t Biden change DOD policy now?
A: Because something extra-constitutional is blocking him.

Q: Are there examples of such things?
A: That we know of… PEADs and Devolution are good examples.

Mike

Mocht je nog op zoek zijn naar bewijs voor devolution:

Bekijk bijlage 9518

Mike
Ik twijfel niet aan Devolution.

Het gezin de hoeksteen van de maatschappij … de kracht van de toekomst!

Hoe heerlijk mijn giebelende kleindochters van 13 als ik vraag of er leuke jongens in de klas zitten hoe vertederend dat een kleindochter van 5 een tekening van een jongetje uit de klas krijgt want hij is verliefd op haar zonder te weten wat verliefd zijn is….en mijn kleinzoon van 15 meisjes stom vindt…en je omhelst met een armlengte tussenruimte……zo super normaal en zo leuk die onbevangenheid van kinderen!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan