Dotcom Radio

Dank-je-wel mein Herr
De artikelen worden vaak niet geschreven met forumleden in gedachte maar om die 'wakker" te schudden. maar evengoed bedankt.

Toch begint het na 21 dagen behoorlijk te irriteren

Ja, snap ik. In ben al getuige geweest van een klein relletje in de straat hier.
Mensen die anders afleiding zoeken in werk of fitness kunnen de realiteit van dit moment niet aan en zoeken hun toevlucht in drugs en drank .. met alle gevolgen van dien.

In Nederland geen sprake van lockdown. Maar ik kan me wel voorstellen dat het irriteert. Dit gaf ik Ron ook nog mee dit weekend na aanleiding van een opmerking op zijn Fb. Over relletjes gesproken. Had het afgelopen weekend ook een rel met een vrouw op straat die helemaal hysterisch werd toen ze haar zin niet kreeg. En dan zitten we in Nederland nog niet een in een vergelijkbare situatie zoals in Frankrijk.

Ja, zo zie je maar hoe dun ons laagje vernis-beschaving is ..
Het is altijd goed om daar rekening mee te houden.
Doen vrouwen niet vaak hysterisch als ze hun zin niet krijgen ;-)
lol

De berichten verzameld door mij kennen jullie allemaal via het forum

Wat je er van zou kunnen leren is hoe ik de boodschap verpak om te vertellen aan eventueel nieuwe lezers en de groep die nog in de twijfel fase zit

Dé Toekomst: dé onvoltooide tegenwoordig tijd !!

Deze week kreeg een bericht bestemd voor dotcom.radio van Pieter; “Hoi Mike en Henk, Ik luister altijd met veel plezier naar jullie uitzending en voel me erg goed bij het Qanon verhaal. Nu kwam ik dit tegen (video 100 in een dozijn) Dat staat mijns inziens nogal haaks op jullie boodschap. Hoe duiden jullie dit?”

Een goed vraag en een simpel antwoord: Je ziet honderden video’s op YouTube, Facebook en Twitter met mensen die allemaal de waarheid vertellen en de feiten ook presenteren zoals die nu zijn, de harde realiteit. Mensen die echter plannen maken en ten uitvoer aan het brengen zijn creëren een toekomst die je nog niet kunt zien, of soms, als je heel goed kijkt aan kleine details kunt ontdekken”.

Dit laatste dat was vroeger, heel, heel lang geleden het domein van de media en de onderzoeksjournalisten. Dit lang geleden uitgestorven beroep is nu over genomen door het domein van de burger journalistiek met als instrument het internet om onderzoek te doen, onderwerpen te delen en de telefoon camera als keihard bewijs om dit te delen, in nieuws kruimels en artikelen. Dit ontstane netwerk waar een groot deel van de bevolking bewust of onbewust deel van uitmaakt is in feite het (Q) anon leger.

Een deel van de alternatieve en honderd procent van de reguliere media wijzen het bestaan hiervan af en missen daardoor de essentie en de details van het nieuws waar sommigen zelfs 180 graden de verkeerde richting in zoeken.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/07/de-toekomst-de-onvoltooide-tegenwoordig-tijd/

Anderhalve Meter, het -EINDE- van de participatie samenleving (?)

De anderhalve meter samenleving van mijnheer Rutte heeft definitief zijn intrede gedaan, … of -NIET- (?)

Voetballen volgens deze nieuw in de stellen spelregel wordt een van de saaiste sporten en zal gedoemd zijn te verdwijnen, worstelen, boxen, handbal, hockey en noem ze allemaal maar op al de contactsporten, Basta, afgelopen.

Een avondje stappen met vrienden en even proosten, twee maal een arm gestrekt, helaas, dat is voorbij laat staan de foxtrot, wals en al die andere dansen waarbij je gevaarlijk dicht op elkaar bent, en ook nog handen vast houden zeg of gaan we dit voortaan wellicht in asbest pakken met dito gelaatsbescherming afwerken.

Er zitten natuurlijk nog andere kanten aan de medaille. Geen enkele zakendeal kan meer bekrachtigt worden met een hand schudden. De politie kan je geen handboeien meer aan doen, de prostitutie wordt weer verboden. Dokters worden vervangen door robots, de kapper, nageslyliste en ga zo maar door in deze eindeloos lange rij van onmogelijkheden.

In het cafe zijn de anderhalve meter wellicht al te handhaven want daar komen al niet zoveel mensen meer dankzij eerdere big brother maatregelen zoals het rookbeleid.

Ja maar roken is ongezond, nou dan ga je daar toch nooit meer naar binnen, … dombo. En ook niks meer kopen in de supermarkt en geen medicijn bij de dokter want als je weet wat daar allemaal inzit. Oh, en ik bedenk mij dat iemand die zo’n opmerking maakt ook wel eens de kliklijn app zal gebruiken. Vroeger wel eens een film gezien hoe verklikkers aan hun einde kwamen in de tweede wereldoorlog.

Wil jij in zo’n wereld leven?
Nou dat kan, …

Stem Rutte

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/09/anderhalve-meter-het-einde-van-de-participatie-samenleving/

Met het lengen van de dagen neemt ook de lichtintensiteit toe en de kracht van de zonnestraling (die ook informatie is). Dat wil ook zeggen dat er meer en meer positieve energie naar buiten komt.
Zon virus kan in dit klimaat niet meer lang overleven.
Het is nu zaak om optimistisch en positief te blijven en de oplossing "uit te stralen", zeg maar ..
dat zouden we eigenlijk altijd moeten doen.
Hoe meer mensen dit doen en kunnen hoe sneller de zon "ons bewustzijn" die aangebrachte negatieve "wolk" van zwarte energie zal doorprikken en vervolgens verbranden.
We gaan snel richting zomerzonnewende, de krachtigste dag van het jaar !
Vampiers verdragen geen "daglicht" !
Dat wil dus zeggen; kom uit je kot .. neem de informatie van de zon op.
Zonnestraling is cruciaal voor ons afweersysteem en combineer vuur met water.
Installeer een buitendouch. Je zal merken hoe rustgevend die combo is, naast in de natuur zijn.
Eens in die "zone" ben je veel moeilijker nog uit evenwicht te brengen.

Mensen die rust uitstralen, steken ook andere mensen aan, net zoals enthousiaste en optimistische mensen (concerten !).
het omgekeerde van een virus zeg maar. Dus dat is ook de remedie.
Alles wat je in die conditie brengt is dus genezend; muziek, natuur, cultuur, volwaardige voeding die nog hoog genoeg energetisch opgeladen is, etc ..
Als je in deze flow zit trek je ook automatisch meer mensen en dingen aan die je hierbij gaan helpen ! Een positieve vicieuze cirkel dus.
Een trucje is bijv. om bij een baaldag muziek te spelen die je opstuwt en/of andere zaken die dit doen.
Onze geest kan dan niet in zon sombere stemming blijven en zal zich aanpassen.

Een concreet voorbeeld.
Goeie muziek om dit te oefenen is Trance-muziek (de house-vorm), uplifting trance bijv. of waar je je ook maar goed bij voelt.
Muziek is zeer geschikt om jezelf op te laden. Visualiseer wat je wil veranderd zien in deze wereld terwijl je luistert !

Nee hoor -hersenspoeling- IK- ben je gek joh ?

Hoe komt het dan dat we vandaag al weer 26 dagen in #Lockdown zitten en ik zo weinig protest hoor over deze situatie? Humor genoeg dat wel maar persoonlijk mis ik de gele hesjes op straat in geheel Frankrijk, zeker meer als een half jaar volgde ik de verrichtingen elke zaterdagmiddag van start to finish.

Wat zie ik wel, 5G masten die in verschillende landen in lichte laaien staan, mooie acties met een niet mis te verstane boodschap voor de overheid.

Jullie luisteren niet naar onze bezorgdheid, jullie negeren ons totaal, onze veiligheid staat op het spel, dit is onze respons.

EN … IS DIT SLECHTS HET BEGIN (?)
Ik zie een verhoogde activiteit op de website, meer en meer mensen zijn op zoek naar alternatieve informatie terwijl ik zelf probeer minder te schrijven, probeer want het lukt maar al te vaak niet.

Ik wens al deze nieuwe lezers veel sterkte in hun zoektocht waar je heen en weer geslingerd gaat worden tussen geloof en ongeloof.

Je hebt dan ook twintig jaar achterstand in je ontdekkingsreis en ik vindt sommige zaken nog lastig te ontwarren.

Deze reis gaat diep – HEEL DIEP- en zal vooral in het begin meer vragen oproepen dan antwoorden geven. Belangrijk is te weten waar je zelf staat op dit moment, in welke fase.

Dit is daarbij de handleiding die ik al lang geleden vertaalde / met mijn persoonlijke aanvulling daarbij:

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/11/nee-hoor-hersenspoeling-ik-ben-je-gek-joh/

Een concreet voorbeeld.
Goeie muziek om dit te oefenen is Trance-muziek (de house-vorm), uplifting trance bijv. of waar je je ook maar goed bij voelt.
Muziek is zeer geschikt om jezelf op te laden. Visualiseer wat je wil veranderd zien in deze wereld terwijl je luistert !

Dank je Herr Sens,

Dat doe ik er al jaren bij, maar nu niet meer afdoende, samen is een feest pas een feest en als ik zelf in de flow ben is het met ze'n allen pas echt effectief

Henk, jij had het laatst toch over die gele hesjes dat die zelfs niet meer kunnen protesteren in Frankrijk vanwege die strenge lockdown daar?? Ik denk dat die lui het echt wel hebben geprobeerd maar gewoon zijn opgepakt en vastgezet. Dat zou mij echt niks verbazen! Ik kan er met mijn pet niet bij dat de gele hesjes braaf thuis blijven zitten.

Van beperking naar vrijheid

Leven vanuit je hart, zijn wie je werkelijk bent en vanuit alle vrijheid groeien als mens en als ziel, een roep die steeds meer mensen voelen. Maar hoe doe je dat?

Een bewustwordingsproces is geen statisch begrip met een begin en een eindpunt. Het is niet voor niets een proces, iets waar je in groeit, iets wat ontstaat. Het is waar je je hart voor openzet en je vanuit je diepste zelf mee verbindt. Gewoon door je ‘ding’ te doen in het leven, vaak zonder precies te begrijpen wat er gebeurt, maar het gebeurt! Het is meegaan met de stroom, je laten leiden, open staan voor het onbekende en nooit iets uitsluiten. Alles omarmen, hoe moeilijk, pijnlijk of vreemd het ook is en durven reflecteren. Je uitdagingen leren zien als groeimogelijkheden. Groeien in bewustzijn is (spiritueel) wakker worden, ontwaken. Het is je herinneren waar je vandaan komt en hoe alles één is. Het is je licht laten schijnen en zijn wie je werkelijk bent in al je heelheid.

Er zijn diverse fase van bewustwording, elk met zijn eigen kenmerken en struikelblokken. Soms kiezen mensen bewust voor deze ontwikkeling, maar meestal gaat het onbewust en is een (heftige) gebeurtenis of iets als een crisis dé aanleiding om dit proces aan te gaan. Het is regelmatig zelfs letterlijk een kwestie van leven of dood. Hoe het ook begint, het is een ontwikkeling van ontwaken, van bewustwording wat niet meer te stoppen is. Of beter gezegd, als het eenmaal op gang komt is er geen weg meer terug. Dat is lang niet altijd gemakkelijk of leuk, maar je krijgt er heel veel voor terug, zoals innerlijke vrede, een heldere geest, vreugde, liefde en verlossing van persoonlijk lijden. Hoe fijn is dat!

Zolang onze identiteit of ego de boventoon voert, en we vanuit onbewust programma’s ons leven leiden (lijden) is er nog nauwelijks sprake van bewustwording. Erbij willen horen, aanpassen aan het systeem zijn hierbij kenmerkend en we gaan daarmee voorbij aan onze behoeftes.

Pas als er, om wat voor reden dan ook, een ongemakkelijk gevoel begint te ontstaan, of er iets mist of niet meer past ontstaan er vraagtekens. Het startpunt voor een reis naar binnen op zoek naar jezelf. We gaan de antwoorden meer in onszelf zoeken dan in de buitenwereld. Zelfreflectie is een duidelijk kenmerk van deze fase van bewustzijnsontwikkeling. Dat leidt tot loslaten, van alles wat je niet meer dient, van dat wat onbevredigend is. Van dat wat je klein houdt en van dat waar je diep in je hart niet gelukkig mee bent. Dat brengt het gevoel van eenzaamheid met zich mee en is daarom wellicht de moeilijkste fase in het proces, zeker ook de langste. Maar zoals gezegd er is geen weg terug. Het gevoel van er bij willen horen wordt vervangen door het verlangen van vrij en wakker zijn.

Langzaam maar zeker maken twijfels plaats voor vertrouwen en een dieper weten. Je wordt wie je werkelijk bent, je leeft vanuit je hart en ziet dat alles goed is zoals het is. Je onbewuste programma’s worden in deze fase vervangen door bewust zijn en je voelt je zowel mentaal als emotioneel vrij. Volledige verantwoordelijkheid nemen voor je leven, je gezondheid en je welzijn is de basis in deze fase.

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/12/van-beperking-naar-vrijheid/

dotcom.radio aflevering 200 van 12-04-2020

Deze week in aflevering 200: De wereld gaat zijn vijfde week van lockdown in, de Deep State geeft zich helemaal bloot, een ieder kan de regels waarnemen van de uitrol van de politie staat, maar we gaan niet zonder strijd ten onder. Net als in elke oorlog, en ja het is oorlog momenteel worden er aanslagen gepleegd. Dat past helaas in de plannen van de Deep State om versneld de politiestaat uit te rollen. Slimme acties zijn dus de gewenste koers. Actie reactie. En hoe staat het met de hoopvolle zaken? Luister vandaag weer naar de alweer 200 ste aflevering van dotcom.radio en, …. de boodschap is positief !! 

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/12/dotcom-radio-aflevering-200-van/

Met spoed gezocht: Smartphone hackers !!

Wie wil er mijn smartphone hacken en ontdoen van alle geheime overheid tracking software.

Mijn beste vriend -de telefoon- heeft mij verslaafd gemaakt aan alle gemakken om contact te houden met familie, vrienden, hobby’s, sport, het weer -onafhankelijk nieuws- en al die andere gemakken en -noodzaak-.

NU IS MIJN GOEDE VRIEND TEVENS -mijn grootste vijand geworden- -HELP- !!
Het meest waardevolle beroep in de stijd tegen de onzichtbare mijn grootste vijand is de overheid, de #lockdown vanwege een nep pandemie. De uitrol van de politiestaat en het daarbij behorende geavanceerde super #Stasi 2.0 spionage netwerk genaamd 5G. Wij, wij zijn de vijand van de staat geworden, er is een coup gepleegd tegen -ons- !!

WIJ ZIJN VERPLICHT -in opstand te komen- VOOR HET BEHOUD TERUGWINNEN VAN ONZE VRIJHEID !!

https://gedachtenvoer.nl/2020/04/13/met-spoed-gezocht-smartphone-hackers/

Ik heb met grote belangstelling de recente dotcom-aflevering beluisterd. Opnieuw een top-aflevering !
Ik ervaar zelf een grote resonantie met wat in de aflevering belicht wordt.
Een aantal puntjes waar ik kort dieper op wil ingaan;

Henkie haalt aan dat hakkers inschakelen een optie is om onszelf te beschermen en bewijzen te verzamelen. Vind ik persoonlijk een goed idee. Moet dan onbewust denken aan de film "enemy of the state" van enige tijd geleden eig. met Will Smith.

Interessante gedachte over dat gedachten"virus". Kort en bondig gezegd kunnen gedachten en overtuigingen zich ook gedragen als een virus. Meer nog, dat zijn ze ook. Dominante gedachten in een samenleving implementeren zich dan ook alzo in onze energiematrix. Is er dus boenk op !
Gedachten en overtuigingen dragen een vibratie met zich mee en zoeken "andere" gastheren die ermee resoneren. Je bent dus "vatbaar" voor virussen als je jezelf in hun vibratierange begeeft.
Je zou ook een beetje kunnen stellen dat er een soort frequentie-oorlog gaande is op mondiaal niveau.
Vandaar dat het zeer belangrijk is jezelf gecentreerd te houden, dus in een evenwichtige balans want je draagt je eigen energie overal met je mee (waarom mogen mensen zich niet meer "verplaatsen", denk je ?).
Het verhaal over de 10% sluit hier naadloos bij aan. Wanneer een bepaalde gedachte of frequentie een bepaalde kritische massa overschrijdt verspreidt deze zich overal en gaat ze deel uitmaken van onze "realiteit".
Een actieve, down-to-earth possitieve attitude is dus de enige oplossing; niet je kop in het zand steken en je realiteit ontvluchten in spirituele zweverij maar actief met je mindset aan de gang gaan en kanaliseren in constructieve wegen !
Eigenlijk is dit de krijgers"energie".
Het is trouwens een bekend gegeven dat onderzocht wordt in de kwantumfysica dat onze mindset een weerspiegeling heeft in jouw uiterlijke realiteit. Het begrip "synchroniciteit" was al vroeger bekend trouwens.
Droom je eigen leven of je leven zal door anderen "gedroomd" worden.

Zoals aangehaald in de aflevering is het positief appel te doen op het potentieel van de creatieve energie onder de bevolking, zoals Trump doet.
Het is trouwens een bekend gegeven dat onderzocht wordt in de kwantumfysica en

De comments op mijn bijdrage van een lokale duurzame economie heb ik genoteerd. Het klopt dat alle verandering van onderuit gebeurt. Integere politici zullen zich normaliter niet te goed voelen om duurzame alternatieven die realistisch zijn en de toets der praktijk hebben doorstaan, op te pikken. Op die manier kunnen ze dan bottom-up - down-top geïmplanteerd worden in de samenleving.
Een voorbeeld dat ik aanhaalde was het "wonder van Wörgl (lokaal geld, negatieve rente en het wonder van Wörgl). Ik zou zeggen, bestudeer het even. Het initiatief kwam er indertijd op vraag van de burgemeester als antwoord op de zware lokale gevolgen van de recessie in die tijd (tgv de beurscrisis van 1929). Er is dus wel een verband met wat we nu zien. De achterliggende idee van dit opmerkelijke initiatief kwam voort uit de theorie van Silvio Gesell, die een weeffout ontdekte in het monetair systeem (al dan niet opzettelijk). Het ontbreekt hier aan ruimte, dus ik zou zeggen, lees even het volledige verhaal via de link.

Wat jullie aangeven dat alles wat we lokaal en regionaal kunnen organiseren dat ook zo te doen is bij ons bekend als het subsidiariteitsprincipe, een belangrijk principe dat hier in belgië bij de vlaamse beweging nogal actueel is en een beloftevol alternatief politiek model is.

groeten !

Ik ga mijn best doen alle positieve voorstellen te bundelen in één aanbevelingsdocument. Ik zal het posten in "Coming Soon; realiteit 2.0" en hier op de dotcom thread.

Was weer een hele goede uitzending van dotcomradio! En ook ik was 1 van degene die angst had voor 5G maar heb dat lekker van mij af kunnen schudden. Ik dacht verrek ze hebben gelijk ook dat is een negatieve emoties. Ben ik wel zo sterk om geen angst te hebben voor Corona maar ben ik aan de andere kant wel angstig voor 5G? Niet dus!

Kortom bedankt, weer heel verhelderend!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan