Tijd voor een update:
In de afgelopen maanden weer heel wat geprobeerd en uitgezocht.
Bij Marijn geweest een tijdje terug. Ik testte zwak op o.a. alle zuivel (behalve roomboter), steenvruchten, amandelen en gluten.
Verder behoorlijk wat tekorten en veel organen functioneerden niet optimaal of hebben het zwaar door zware metalen (lever, darmen, schildklier, bijnieren, spijsvertering)
Voedingspatroon weer aangepast (o.a. rundleverworst van Matthijs de Haan)
Omdat ik vermoedde dat ik een hoge kwikbelasting in m'n lichaam heb door lekkende amalgaamvullingen, heb ik daarna eerst een afspraak gemaakt met de tandartspraktijk van Peter Dros. Uit de Mindlink/Preventest kwam inderdaad een 100% kwikbelasting.
De
http://is.gd/KB7M2I]symptomen[/url] die bij kwikvergiftiging kunnen optreden, komen voor een groot deel overeen met mijn symptomen. Magnesiumtekort is zo'n symptoom en uit de tekort-test van Marijn bleek dat ik een flink tekort hiervan heb, terwijl ik toen al dagelijks magnesium sprayde en magnesiumcitraat innam.
Dus voordat ik nu weer verder ga uitzoeken wat m'n klachten kan veroorzaken, wil ik eerst dat m'n 12 amalgaamvullingen verwijderd worden in combinatie met detox. Heb ik wel aardig m'n hoop op gevestigd.
Toen ik in begin met detox begon van chlorella en koriandertinctuur, kreeg ik enorme ontgiftingsverschijnselen (hoofd/nekpijn, erg vermoeid, brainfog, etc.). Na overleg met de Mindlink therapeute werd besloten om hiermee pas een paar dagen voor de eerste amalgaamsaneringsbehandeling weer mee verder te gaan.
In een
http://www.klinghardtacademy.com/images/stories/neurotoxin/NeurotoxinProtocol_Jan06.pdf]artikel van Dr. Klinghardt[/url] las ik dat gedurende de amalgaamsanering het niet aan te raden is om naast chlorella ook koriander te nemen, omdat koriander de kwik uit organen trekt en je systeem dan erg belast omdat er bij de amalgaamsanering ook al extra kwik vrijkomt.
Klinkt logisch, dus ik ben gisteren begonnen met alleen chlorella en bouw het op tot 9 stuks in een paar dagen. Ik heb tot nu toe helemaal geen last van detox verschijnselen, dus het zal de koriander geweest zijn waardoor ik me zo slecht voelde eerder. Moet wel veel plassen, maar dat lijkt me alleen maar goed.
Vrijdag heb ik de eerste behandeling bij Peter Dros. In totaal krijg ik 3 behandelingen verspreid over een maand. Ook m'n beet wordt gecorrigeerd.
Ruim nadat al m'n amalgaam verwijderd is, wil ik weer langzaam koriander toe gaan voegen.
M'n gewicht gaat overigens de goede kant op. Zit nu ruim boven de 58 kg. Nog ruim een kilo onder m'n gewicht van een jaar geleden voordat ik begon met het omgooien van m'n voedingspatroon.
Dan witte da... :wink:
Mark