Het eerste Weston Price-restaurant!!!

@Frida: heb er ook zin in! Die kleintjes slapen nog niet uit helaas ;-)

Pike, je kan gewoon bij ons aanschuiven hoor, gezellig!

 
Hahahahaha, leuk om jullie enthousiasme te lezen!

Wommes, ik dacht dat je vanavond ook ging. Ik wil met Pommetje een keer die kant op rijden. Ga je dan ook mee?

 
Jongens en meiden, véél plezier! En Mike (morgen ga ik dit echt vergeten): alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

 
iemand die foto's gaat nemen en ergens plaatst, dennis?? jij hebt facebook of poekie............. ik ben wel erg nieuwsgierig naar wie wie is en wat jullie daar smikkelen.......

Zo te zien heeft de kok er zin in ;-)

 
En ik ben benieuwd naar jullie verhalen! En foto's zijn inderdaad leuk om te zien. Kunnen wij thuisblijvers ook gezichten plaatsen.

 
Bummer, ik kon er niet bij zijn. :-( Ik ben erg benieuwd naar hoe het geweest is! En van harte gefeliciteerd Mike, nog vele gezonde jaren!

 
Net thuis. Was een fantastische avond. San en ik hebben samen gereisd. Wij zijn heel erg!!!!! Zijn zonder te betalen naar huis gereden. Onderweg kwam San er achter. De Waard maar gebeld, want terugrijden was ook geen optie vonden we. Gelukkig vonden ze het geen probleem. We moeten morgen maar even een mailtjes sturen met onze adresgegevens, dan sturen zij ons de rekening en kunnen we ons verschuldigde bedrag overmaken. Heerlijk gevoel dat we ons buikje voor nop tot nu hebben volgegeten. Achteraf kunnen we er om lachen. Ik zei nog tegen San: Help me onthouden dat we niet vergeten te betalen.... Maar het heeft niet mogen baten. Maar nu eerst lekker slapen en morgenvroeg gelijk ff een mailtje sturen aan De Waard. Hopenlijk vergeet ik dit niet..........!!!!!!

 
Haha Annes, da's een goeie! Zou mij ook kunnen overkomen. Ik hoop dat jullie lekker gegeten hebben.

Mike, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.

 
Het was zeker een fantastische avond! Heerlijk gegeten en lekker gekletst. Alleen met te weinig mensen gesproken. Hopelijk komt er nog een keer zoiets als dit, lijkt me heel gezellig. Volgende keer eten we maar niet meer gratis he Annes? ;-) Slim hoor van ons. Ik had het echt in mijn hoofd zitten, en toch nog zomaar weggegaan. Geheugen kan dus nog beter haha. Nou ja, we gaan het inderdaad overmaken, dan moet het in orde komen.

 
Geweldig, gewoon weglopen! Laten jullie het even weten wanneer je wel hebben betaald :wink:

En wat hebben je te eten gekregen? En te drinken? Hoezo weinig mensen? Er waren toch zeker 20 mensen van het forum als het er niet meer zijn geweest. Geen slechte opkomst lijkt me.

 
Goed he! Echt iets voor mij om dat te doen, en blijkbaar ook voor Annes haha. Oh ik heb een typefout gemaakt, zal het aanpassen. Er moet staan: met te weinig mensen gesproken. Voor ik het wist was het 11 uur, en toen wilde ik toch wel terug naar huis, want het was 2 uur terugrijden.

Ik heb heel saai water gedronken! We hebben bataatpuree gekregen met witte rijst, en heerlijk vlees (korma heette het dacht ik, ben het even kwijt). En als voorafje lever, brrr ;-) Als toetje heerlijke kaas! Dus we zijn goed gevoed :-)

 
Mike die lever voorschoteld? Het moet niet gekker worden! Een maand geleden at hij het zelf niet eens :D

Drie gangen, alles kunnen opeten?

Te weinig mensen gesproken, dat kan ik me voorstellen ja. Als het maar gezellig was!

 
Goedemorgen allemaal! Op het menu stond mulligatawny soup met coconut rice, zoete batatenpuree met boter, kokosmelk en fleur de sel en gestoomde broccoli met boter. Hopelijk heeft het allemaal gesmaakt. We moeten dit inderdaad vaker doen! Ik heb lang niet met iedereen kunnen praten, omdat je als kok na het koken ook nog de keuken moet schoonmaken. Ik hoop vooral dat jullie onderling een leuk contact hebben gehad. Uit het gelach dat ik in de keuken regelmatig opving blijkt dat dit volgens mij wel goed zat!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan