Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Voor morgenavond staat spinaziecurry met gehakt op het menu. Wie komt er happen?

Hilke, jij mag kiezen in welke stijl ik ga koken volgende week donderdag 18 april. Nederlands, Indonesisch, Indiaas, Mexicaans, zeg het maar.

Mike

 
Hoi, ik kan morgenavond ook...moet nog wel even reserveren...mijn klant belde af (niet goed voor de financien, wel goed voor de sociale contacten!)

Wat leuk dat ik mag kiezen...euh...Indonesisch maak ik zelf nooit klaar...dus dat klinkt wel spannend!

 
Alexandra,

Ik kan 9 mei ook niet, dan zit ik in Londen. We kunnen wel een keer samen gaan, scheelt ons brandstofkosten en kunnen we ook genieten van Mikes kookkunsten. We hebben toch ook nog een forum lid in Etten-Leur? Nemen we die ook mee!

 
Hee Mike, gefeliciteerd, wat een goed plan! San wees me op dit onderwerp, 9 mei staat in mijn agenda, count me in! Ben benieuwd naar jouw kookkunsten en uiteraard leuk om jullie eens te ontmoeten! Groetjes Frida.

 
Mijn zoon komt 9 Mei ook mee, hij is zich nu al druk aan het maken dat hij Mike's eten misschien niet gaat lusten en is bang dat hij daar dan mensen mee kwetst. Hij is een verschrikkelijk moeilijke eter. Hij komt eigenlijk mee voor de gezelligheid. Dus ik zet het hier al even neer. Kijk niet raar op als blijkt dat hij het niet lust. Dat ligt dan niet aan Mike :wink: Maar niet verklappen dat ik dit heb verklapt.Ik vertelde dat Mike Spinaziecurry had gemaakt en dat had ik niet moeten doen. :mrgreen: Ook woorden zoals groene en witte kool, puree van zoete aardappelen doen hem gruwelen. Maar dat is niet erg hoor, hij past zich aan. Hij weet dat hij moeilijk is op het gebied van eten. Het gaat er meer om dat hij zich dan zo ongemakkelijk gaat voelen als blijkt dat hij het echt niet afkrijgt.Daarom denkt hij er al over om maar niet mee te gaan. Dat zou ik jammer vinden....

 
Wij zitten waarschijnlijk in Zeeland dan en wat mij betreft rijden we die dag de kant van Kekerdom op, moet alleen nog mijn man en zoontje overtuigen, zucht. Food en Mood dan zou mijn zoontje dus ook meekomen (wordt binnenkort 13) en doet ook nog al moeilijk over wapf eten. En heeft bij alles wat ik aanbied zo'n houding van daar komt zij weer, tja zal de leeftijd wel zijn.

Dus ff afwachten wil het eigenlijk niet missen :?

 
Gisteren heerlijk gegeten in de Waard.

Mike had een zalige curry gemaakt en inderdaad werd ik totaal niet hongerig wakker!

Ook was het erg gezellig...volgende week ben ik zeker weer van de partij!

Hilke

 
Succes met je restaurant Mike. Ik en mijn zoon komen graag een keer eten. het is nogal ver weg, dus we wachten even een goede gelegenheid af. Die komt vast wel.

 
Wat leuk dat er nog meer kinderen komen 9 mei. Onze zoon, van 12 jaar, gaat nl. ook mee. Hij verheugt zich er enorm op en is zeer benieuwd wat hij te eten krijgt.

Ik heb wat dat betreft een 'eten wat de pot schaft' kind.

 
A.s. donderdag gaat de lamshachee met kool en zoete aardappelenpuree in de herhaling. Het mooie van De Waard is dat er geen kaart is, we werken met zoveel mogelijk lokale producten in het seizoen.

Mike

 
Och Mike, ik kom ook graag een keer bij jou eten in de Waard! Laats had ik trouwens jouw uienrelish recept gemaakt met gehaktballen in plaats van met hamburgers. Het was hemels :D !

 
Ik kom ook vanuit west-friesland (noord Holland). Heel veel moeite moeten doen om me werk te ruilen maar het is me gelukt. Poekie als jullie willen meerijden dan kan dat. Laat het me maar weten.

 
Ja, ik heb er nu al weer zin in...lamshachee klinkt goed!

Gelukkig woon ik lekker dicht bij de Waard...(vandaag zelf kalfslever bereidt en de saus was subliem-al zeg ik het zelf-maar lever blijft toch altijd...tja...lever en ik heb nog heel veel over...gelukkig mag ik morgen gaan uit-eten...Ha!

Tot morgen!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan