Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Voor wat betreft a.s. donderdag en hoe laat het loos gaat:

Aangezien ik pas om middernacht jarig ben, moeten we niet te vroeg beginnen met eten. Het lijkt mij het best om op z'n vroegst om 19.00 u de maaltijden te gaan serveren, liefst zelfs iets later. Wie eerder wil komen voor een drankje is natuurlijk van harte welkom!

Mike

 
@Hi Mike,

Het duurde ook even voordat ik jouw reactie onder ogen kreeg (werd erop gewezen door een loge die we voor een paar maanden hebben en die dit forum helemaal stukleest), dus no worries...

Leuk dat je hier zo open voor staat, zal je binnenkort even persoonlijk mailen.

Zou het echt heel leuk vinden als we dit vorm kunnen geven. Je hoort van mij!

 
Ik ben er vanavond ook bij, misschien niet tot middernacht, maar dat hangt ook van mijn reisgenoten af.

Krijgen we vanavond ook allemaal een lepeltje levertraan/boterolie bij de curry? :mrgreen:

 
haha @Dennis en een zoen natuurlijk, sommige wel 3!!

have fun en eet smakkelijk :-)

 
Ik ben er vanavond ook bij. Wat heb ik er een zin in!!!!!!!! :lol: Nog mensen uit het noorden die mee willen rijden?

 
Ik baal, opgestaan met een flinke hoofdpijn. Ga nog even liggen zo, hopelijk trekt het weg. Het is toch 2 u rijden naar Kekerdom, als ik het niet volhou ben ik niet zomaar thuis. En hoofdpijn wordt vaak erger van in het donker rijden. Hoop dat het wegtrekt!

 
Hee San, wat vervelend! Inderdaad maar even rustig liggen en water drinken! Hoop dat het wegtrekt, zou het jammer vinden als je er vanavond niet bij ben! Je mag als je wil bij ons in Arnhem logeren.

 
Veel plezier allemaal enne eet smakelijk straks!! Beterschap San, hopelijk trekt het snel weg.

 
San, als je hoofdpijn weg is en je besluit om toch te gaan. Laat het me dan weten, dan kun je meerijden vanaf Meppel. Ik zal je dan mijn telefoonnummer sturen via een facebookbericht

 
Annes, als San te ziek is, moet je dan alleen rijden?

Wij gaan met een kwartiertje rijden ong en zouden je

kunnen oppikken, maar wij gaan morgen weer terug.

Voor als je dit straks pas leest, ik ben ook online in de auto.

In ieder geval hoop ik natuurlijk dat San opknapt.

 
Hoi Wilma,

Als San niet mee gaat moet ik alleen rijden(nou ja, Tommy is wel bij me en assisteert me tijdens de rit). Dit is geen probleem hoor . Als jullie vanavond terug zouden gaan zou ik met jullie meerijden, maar ik wil vanavond wel weer terug naar huis. Ieder geval bedankt voor het aanbod. Ik ben wel gewend om alleen te rijden, dus maak je maar niet ongerust. Lief dat je aan me denkt. Zie je straks. Goede reis.

 
San, als je dit leest: Ik heb je mijn telefoonnummer via een FB privébericht gestuurd. Kun je me ff bellen?

 
Voor iedereen die het nog leest en vanavond komt maar ook voor de 'thuisblijvers': een paar foto's van Mike aan het werk in de keuken van de 'waard van Kekerdom', 'heet' van de naald uh, camera.

Even naar beneden scrollen.

San, ik hoop dat het straks gaat en dat je er vanavond bij bent.

Lia

 
Ik ben er toch bij! Hoofdpijn is niet helemaal gezakt, maar ik rij met Annes mee, kan dus nog even een tijdje rustig zitten :-)

Bedankt voor het aanbod Frida, lief van je! Maar ik moet toch naar huis, vriend moet gewoon werken en dochterlief meldt zich weer op tijd ;-)

 
Ik kom ook, maar helaas wel alleen dus ik hoop dat ik bij een van jullie kan aanschuiven ?

 
San, fijn dat je er bij bent! Dochterlief hier vast ook op tijd wakker, dus ga het niet al te laat maken. Pike, ik kom ook alleen, we vinden vast wel een plekje :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.826
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan