Het eerste Weston Price-restaurant!!!

Dudink,
Quote:
Poekie als jullie willen meerijden dan kan dat. Laat het me maar weten.



Wij komen rechtstreeks vanuit 'Marokko', als het anders is: dat we eerder thuis zijn, neem ik contact met je op.

Leuk dat je ook komt.

Lia

 
Helaas moet ik verstek laten gaan, moet werken vrijdag 10 mei :-(

Ben vandaag net weer begonnen met werken na 5 weken en er zijn veel mensen die al vrij willen helaas.

We komen zeker een keer bij je eten Mike, thats a pomise :-)

 
Gisteravond waren er weer meer eters dan de week daarvoor, dus het gaat de goede kant op! Op het menu stond lamshachee met zoete aardappelenpuree (bataten). Ik had er kool bij willen serveren, maar deze bleek op te zijn. Even improviseren dan maar. Ik vond wel selderij, uien en wortel. Dit is de klassieke mirepoix, die de basis vormt van zo'n beetje alles in de Franse keuken! Door het kijken van het programma No Reservations van Anthony Bourdain weet ik inmiddels dat deze klassieke combinatie zelfs wereldwijd in diverse keukens populair is. De mensen hebben gesmuld van mijn stoofpot en zullen het zeker doorvertellen aan anderen. Zegt het voort, zegt het voort! Volgende week donderdag ga ik Mexicaans koken met lekkere frisse lentesmaken!

Mike

 
Hoe laat schuiven we eigenlijk aan op 9 mei?

@ Rateltje, jij schreef:
Quote:
wel jammer dat de donderdagen eens per maand nu vervallen in schildwolde.

Ik hoor toch het liefst jouw spreken mike, heb bv weinig met frits

ratel



Van Jolanda van Kleikracht te Winsum begreep ik dat Mike vanaf 23 mei elke maand bij hun komt voor een lezing.

 
oke, dat had ik er nog niet van begrepen.

wellicht heb ik niet goed opgelet, maar het lijkt erop dat er in schildwolde weinig meer gebeurd, terwijl ik dacht dat daar maandelijks lezingen zouden zijn.

maar 23 mei ben ik van de partij ;-)

 
Spal, zou jij mij persoonlijk even willen mailen, zodat we wat kunnen afspreken? (klik op m'n naam voor mailadres)

 
Willem Schenk heeft nog plek in zijn boerderij (B&B). Dat is op 3 kilometer, tussen Leuth en Kekerdom. Ze hebben er een gottinger-varken lopen en kalfjes.

 
Quote:
Mike,

Hoe zou je het vinden als ik een keertje kom met een groep van mijn "schatjes"?

Dit zijn allemaal jeugdige gedetineerden waar ik mee werk.

Af en toe hebben ze een uitje, en aangezien ze van mij wel weten dat ik altijd hamer op gezond eten (en dat ook al redelijk heb gerealiseerd bij ons, niet super natuurlijk, zelfs matig) kan ik ze wel eens trakteren op een avondje naar jou :0

Mijn vraag: zie je dat zitten (er komt dan wel bewaking mee, maar dat zal voor het oog nauwelijks zichtbaar zijn) en zou je dan op die avond iets speciaals kunnen maken wat die jongens wel aanspreekt en daar dan ook nog wat over willen vertellen?

Je moet maar even kijken, ik vind het wel leuk, als jij dit niet zit zitten zou ik het ook super vinden als je eens bij ons langs zou willen komen om een lezing te geven en te koken....volgens mij spreekt jouw stijl de guys wel aan...(als het van mij komt is het al gauw zo van: ooo daar heb je haar weer....)

Hoor graag wat je van mijn hersenspnsels vindt (hier is ook wel budget voor, en bovendien ga ik daar grotendeels over:-), dus hoop van je te horen!


Jacqueline,

Wat een geluk dat mijn vriendin deze thread aan het lezen was en jouw post zag en mij hierop attendeerde! Vraag me niet waarom, maar ik had jouw bericht totaal over het hoofd gezien! Ik zou dolgraag voor jouw 'schatjes' willen koken. Lijkt me inderdaad leuk om dat daar te doen en te combineren met een lezing. Mail me anders even op westonprice.nl@gmail.com.

Mike

 
Mike kan nu waarschijnlijk niet antwoorden want hij is op weg naar Heerlen om een lezing te geven.

Yeahhhhhh, joepie de poepie, waarschijnlijk letterlijk want het gaat vanavond over ontgiften :mrgreen:

Ik ben er klaar voor.

 
Veel plezier voor alle forumleden die vanavond gaan luisteren. Wij gaan morgen naar de lezing in de waard van kekerdom.

Lia

 
Net terug van de lezing van Mike, het was weer reuze gezellig, enfin jullie kennen hem.

Een paar mensen van het forum in het echt gezien. Ik had het niet willen missen en nu verheug ik me nog meer op a.s Donderdag. Vanille, ik hoop dat je jouw man zover krijgt om ook te komen want mijn zoon verheugt zich stiekem al op een "rook-maatje" :lol:

Zo, nu lekker naar bedje toe. Niet dat ik al kan slapen na zo'n enerverende avond want de adrenaline jaagt door mijn lichaam 8O Bedankt Mike :wink:

 
Haha Food en Mood ik zal het hem zo laten lezen, helpt misschien :wink:

Ik ben benieuwd of ik hem aan de rauwe melk krijg en daarna het roken :?

Ik kwam ook niet in slaap door alle info van Mike en kijk al uit naar november, geweldig Mike ! Ik vond het leuk dat ik enkele forumleden heb leren kennen al was het maar kort,

groetjes en misschien tot donderdag,

Jolanda

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan