Hier komt Rapunzel weer. Ik heb begrepen dat er forumleden zijn die mij missen. Dat zit zo: ik heb besloten er een poosje tussenuit te gaan. Ik wil even kijken of er nog meer in het leven bestaat dan lezen over voeding, gezondheid en ziekte. Voor mij is het gewoon niet goed om er teveel mee bezig te zijn. Het gaat nog steeds zo'n beetje hetzelfde met mij maar die pijn en misselijkheid die ik had zijn over, ongeveer vanaf de dag dat het in dit land 38 graden was. Ik had een keer een theelepeltje bitterzout genomen, 's morgens op nuchtere maag, en daarna per ongeluk iets vets gegeten. Ik ben heel de ochtend hartstikke misselijk geweest en daarna was het over. Voorgoed. Ik kon weer op mijn rug in bed liggen, een bh aan en bergen vet eten. Dus er heeft al die tijd gewoon een galsteen(tje) dwars gezeten, ook al zei de echo van niet. Zegt wat over die echo's. Ik ben nog steeds op het GAPS dieet maar nu aangevuld met quinoa, appel, gierst, linzen, druiven en zoete aardappel. Ja ja, eindelijk meer koolhydraten! Jullie willen er allemaal van af en ik voer ze juist weer in. Wanneer ik weer eens een eigeeltje uitprobeer, dan krijg ik na verloop van tijd psoriasis op mijn linker ooglid. Ik denk dat ik eigenlijk inderdaad de grote leverreiniging van Moritz zou moeten doen, maar dat ga ik niet doen i.v.m. mijn ogen. Dus zo sta ik ervoor. Oh ja.... en ik loop sinds kort bij een osteopaat. Ik hoop dat hij voor nog wat verbetering aan mijn organen kan zorgen. Voor nu wens ik jullie natuurlijk allemaal het allerbeste en een super goede gezondheid! Vooral Dirtsa, heel veel sterkte meid! Ik kom vast wel weer eens op het forum, vooral als ik ergens mee zit, maar zoals ik het nu bekijk nu even niet.