Ik doe niet aan IF omdat het levensverlegend is, ik ben er niet mee bezig om af te vallen. Ik luister naar mijn lichaam en merkte dat ik steeds later ging eten op de dag, behoefte heb aan minder voedsel. En toen kwam er iemand en die opende een topic over IF. He, het natuurlijke ritme van mijn lichaam heeft ook een naam! Iemand heeft er een labeltje op geplakt!
IF heeft voor mij niets te maken met uithongeren, maar met luisteren waar je wanneer behoefte aan hebt. En als je goed doorvoedt bent, dan kan je net als Ad probleemloos functioneren met 24 uur vasten.
Ik heb op dit moment gewoonweg minder behoefte aan calorieën. Vanmorgen een halve liter melk en een stuk kaas gegeten, poef, zat mutje vol! Iets te veel gegeten....
Ik spreek mijn lichaam bewust aan op het opnemen van de reserves die het momenteel heeft opgeslagen, zonder me ook maar iets te ontzeggen. Ik heb namelijk altijd vetten bij de hand, vloeibaar en makkelijk in te nemen.
Ik zou lekker veel blijven eten als ik jou was Janse, gewoon waar je behoefte aan hebt! En als het voor jou en je lichaam goed voelt om dat in een bepaald tijdsbestek te doen, dan is daar toch helemaal niets mis mee?