Ik doe inmiddels ook aan IF.
Tussen 12 uur en 1 uur eet ik mijn eerste maaltijd en tussen 6 uur en 7 uur mijn laatste. s'Morgens heb ik weleens een honger gevoel. Door sole te drinken gaat dat weg. s'Morgens span ik me weleens lichamelijk in zoals werken in de tuin en sport (zwemmen, wandelen en tennis). Dit gaat me makkelijk zonder voedsel af.
Wat eet ik zoal:
Ik begin de dag met kwark, slagroom, 2 eigeel, gember, kaneel, stuifmeelpollen en appel met een beker rauwe melk.
Tussendoor drink ik mijn liter melk, eet ik stukjes rauwmelkse kaas of b.b.bouillon.
Tegen de avond heb ik altijd een stoofpotje klaar van heerlijk vlees, gebakken in ghee, roomboter of kokosolie. Daardoor vele kruiden en groente volgens WAP. Tot slot een toetje van yogarde met grapefruit of bessen en stuifmeelpollen.
Appelazijn gebruik ik steeds minder en ik blijf uiteraard sole drinken.
Ik geniet steeds van het eten vanwege de volle heerlijke smaak.
Tja, het enige wat ik misschien teveel neem is in het weekend en door de weeks s'avonds een glaasje wijn. Sinds ik slurp heb ontdekt.........sssssssst!!
Anderhalve week lang heb ik in mijn IF alleen melk gedronken met daarbij yogarde met fruit en tussendoor kaasblokjes. Hierdoor heb ik geen opgezette maag en buik meer.
Ik denk dat de vertering nu beter gaat.
Zo, even een update van mijn WAP perikelen