Ivermectine

Ff ivermectine ervaring. Mijn moeder heeft laatst ivver gebruikt omdat ze positief testte en ziek was. Ze is eind 50 en heeft zwaar COPD. Verder leeft ze gezond en heeft een gezond gewicht. Ze heeft het 5 dagen achter elkaar gebruikt en op beetje misselijkheid na geen bijwerkingen. Ze nam ook nog extra vitamine D, C en levertraan, zink, qubercitine, en broomhexedine en aspirine tegen de ergste hoofdpijn die ze ooit gehad heeft volgens haar. Ze was 3 weken echt goed grieperig en heeft een week koorts gehad en eigenlijk alleen maar op bed gelegen. Maar goed nu is ze beter en alleen nog moe en conditie weg. Ze merkte na 3 dagen iver dat het niet slechter ging volgens haar. Ze is ongevaccineerd en mijn nog thuiswonende gevaccineerde zusje testte als eerste positief nadat haar ook volledig gevaccineerde collega’s positief testen.

Zelf gebruiken mijn man en ik nu iver en vitamine omdat we bijden positief testte. Op vieze stinkie poep na geen rare bijwerkingen en gewoon een beetje grieperig. De kinderen ook wat grieperig. Op de opvang testte twee leiders op de groep van mijn oudste positief. Maar tegen de ggd die schijnbaar bellen voor brononderzoek heb ik gezegd dat ik dacht dat ik het van de Albert Heijn XL had 🤪

Complotdenker
Ik ben even oprecht nieuwsgierig... Wat is de reden dat jullie jezelf hebben laten testen?

Werk. Niet omdat ik waarde hecht aan die test. Mijn ma en ook om haar werk.
Ah okee, vandaar... Maar besef wel dat die testen niet onschuldig zijn:

Ah okee, vandaar... Maar besef wel dat die testen niet onschuldig zijn:
I know. Ze hebben bij de ggd via mijn neus mijn keelamandelen getest idd (die ik niet meer heb). Doe het niet dagelijks en nu kunnen ze een jaar de pot op met testen. Dankje voor je bezorgdheid :) en iver is king!

Denk dat er weer een bestelling in beslag is genomen, ik krijg door dat het is geleverd, maar er is niets geleverd.
Zou het zo kunnen zijn dat mijn pakjes eruit gevist worden? Of heb ik gewoon pech...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan