Ivermectine

Denk dat er weer een bestelling in beslag is genomen, ik krijg door dat het is geleverd, maar er is niets geleverd.
Zou het zo kunnen zijn dat mijn pakjes eruit gevist worden? Of heb ik gewoon pech...
Nog even geduld, bij in beslagname had je niet deze status ontvangen...

Nog even geduld, bij in beslagname had je niet deze status ontvangen...
Hé, dat heb ik nu ook.. Is echter al 1,5 week geleden dat t op geleverd staat. Maar kan ook langer duren door kerstdrukte nu. Ik wacht verder af.... ben benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: gse
Ik geloof er geen snars van. Het gaat [HEN] uit pure paniek en wanhoop nog maar om 1 ding: genocide op een wereldwijde schaal, hun einddoel.

Mike

Laatst bewerkt:
Mag ik even advies? Ik weet dat de dosis is 5 mg per 25 kilo. En ik ben 55 kilo dus zal dan twee moeten. Maar ik merk veel meer bij drie tabletten. (Mischien is het placebo dat kan ook) Is het veilig boven de dosis te zitten?

In El Salvador krijgen de mensen gewoon ivm en sups voor covid van de overheid. Hier in NL neemt het RIVM alle voorraden IVM in beslag voor de burgers er aan kunnen komen.

Als er een 'glow' in je gezichtsveld ontstaat (bij kijken van licht naar donker, lijkt soort van vertraging in te zitten) wat is handig om te doen? (dosering verlagen, stoppen)
kan het kwaad?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan