Ivermectine

Als er een 'glow' in je gezichtsveld ontstaat (bij kijken van licht naar donker, lijkt soort van vertraging in te zitten) wat is handig om te doen? (dosering verlagen, stoppen)
kan het kwaad?
Kan geen kwaad waarschijnlijk ga, he dingen helderder zien, verder gewoon doorslikken

Hallo Gaia
Heb jij deze moeten inklaren? Ik heb een bericht van post nl dat ik moet aangeven wat er in het pakketje zit ivbm BTW aangifte. Hoe heb jij dit omschreven? Ik ben hier een beetje huiverig voor. Mijn pakketje is 3 maanden onderweg geweest.
Groet, Mariëlle
Vandaag pakketje vissenvoer opgehaald bij postkantoor, wel inklaringskosten moeten betalen, moest ook eerst na een bericht van post nl aangeven wat erin zat, vissenvoer dus😁. Heb contact met leverancier opgenomen over het afronden. Pakket is langer dan 75 dagen onderweg geweest... Maar dat komt wel goed.

Kan geen kwaad waarschijnlijk ga, he dingen helderder zien, verder gewoon doorslikken
Dit is toch best heftig advies voor niet-artsen om gewoon maar online te geven? Ik zie en hoor dat vaker. Dat lijkt me echt levensgevaarlijk. Voor iedereen die hier zelf gaat dokteren: pas een klein beetje op met wat je doet.

Dit is toch best heftig advies voor niet-artsen om gewoon maar online te geven? Ik zie en hoor dat vaker. Dat lijkt me echt levensgevaarlijk. Voor iedereen die hier zelf gaat dokteren: pas een klein beetje op met wat je doet.
Je weet duidelijk van niets trol

er zijn ook al miljarden mensen gevaccineerd en verreweg de meesten hebben daar nul komma nul last van. dus ik vind het geen hout snijden zo'n reactie van de heer baudet die a geen arts is en b zelf gewoon gevaccineerd is.

Ik voel me er ook niet comfortabel bij. Anyway, afgebouwd en de genoemde effecten zijn inmiddels verdwenen.

Ik voel me er ook niet comfortabel bij. Anyway, afgebouwd en de genoemde effecten zijn inmiddels verdwenen.
Kans gemist!
Altijd jezelf comfortabel en veilig voelen, daar gaat het om in het leven, toch? 🤪
Ga es bij Clown Schaap langs, die heeft daar een jou passende visie over

Kans gemist!
Altijd jezelf comfortabel en veilig voelen, daar gaat het om in het leven, toch? 🤪
Ga es bij Clown Schaap langs, die heeft daar een jou passende visie over
Zeker niet :-), daarom ook bezig met IVM. Dat wordt lastiger als je niet meer 'normaal' functioneert dus vandaar m'n vraag.
Kun je me uitleggen wat voor kans ik hier gemist heb?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan