Ivermectine

Ik heb mijn hele leven regelmatig een koortslip (herpes).
Helpt IVM?
Hoeveel ?

Jazeker. 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht.

Mike
Wat fijn dat je zo snel reageert. Ik heb de 5mg van Roli. (Ik weeg 100kg)

Ik lees ook in onderzoeken naar herpes dat ze er een IVM-zalf op smeren!
Kan ik dat zelf maken?

Of zeg jij dat het geen zin heeft omdat ik al slik?

Vanaf deel 60 en 66 zie je hoe te maken en getuigenissen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb heel lang ivermectine geslikt nadat ik vanuit een vakantieoord een parasiet mee had genomen. Tegen corona (een niet bestaande ziekte) zou ik het weer niet innemen. Het werkt alleen tegen parasieten niet tegen niet bestaande virussen.

Ik heb heel lang ivermectine geslikt nadat ik vanuit een vakantieoord een parasiet mee had genomen. Tegen corona (een niet bestaande ziekte) zou ik het weer niet innemen. Het werkt alleen tegen parasieten niet tegen niet bestaande virussen.
Welk virus bestaat wel, nul aangetoond, wij nemen ivm niet tegen een virus, maar tegen gemodificeerde Spike eiwitten..

4 tabletten dus voor jou. Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.

Mike
Mijn partner maakt regelmatig zalf voor haar praktijk dus het was snel gemaakt.
De zalf staat al te harden in de koelkast 😉

Welk virus bestaat wel, nul aangetoond, wij nemen ivm niet tegen een virus, maar tegen gemodificeerde Spike eiwitten..
Ik dacht dat ivermectine tegen parasieten was.

Van gemodificeerde spike eiwitten word je niet ziek omdat spike eiwitten geen pathogenen zijn.

Pfff ga je eerst is goed inlezen naar de Wereldwijde onderzoeken. Je zal verbaasd staan over de potentie van dit middel.
Gebruik vooral de zoekmachine DuckDuckGo want Google pleegt censuur.

Daarna ben je hier weer welkom.

Pfff ga je eerst is goed inlezen naar de Wereldwijde onderzoeken. Je zal verbaasd staan over ede potentie van dit middel.
Gebruik vooral de zoekmachine DuckDuckGo want Google pleegt censuur.

Daarna ben je hier weer welkom.
Troll are not Welcome here

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan