Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan iemand mij een recente link geven naar IVM? Ik ben weer gemaild door iemand die het wil bestellen. Thanks.
Wat fijn dat je zo snel reageert. Ik heb de 5mg van Roli. (Ik weeg 100kg)Jazeker. 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht.
Mike
Welk virus bestaat wel, nul aangetoond, wij nemen ivm niet tegen een virus, maar tegen gemodificeerde Spike eiwitten..Ik heb heel lang ivermectine geslikt nadat ik vanuit een vakantieoord een parasiet mee had genomen. Tegen corona (een niet bestaande ziekte) zou ik het weer niet innemen. Het werkt alleen tegen parasieten niet tegen niet bestaande virussen.
Mijn partner maakt regelmatig zalf voor haar praktijk dus het was snel gemaakt.4 tabletten dus voor jou. Zalf maken kan zeker, gewoon tabletten vermalen in een vijzel en vermengen met bijv. kokosolie.
Mike
Ik dacht dat ivermectine tegen parasieten was.Welk virus bestaat wel, nul aangetoond, wij nemen ivm niet tegen een virus, maar tegen gemodificeerde Spike eiwitten..
Pfff ga je eerst is goed inlezen naar de Wereldwijde onderzoeken. Je zal verbaasd staan over de potentie van dit middel.Ik heb heel lang ivermectine geslikt nadat ik vanuit een vakantieoord een parasiet mee had genomen. Tegen corona (een niet bestaande ziekte) zou ik het weer niet innemen. Het werkt alleen tegen parasieten niet tegen niet bestaande virussen.
Ga maar terug onder je steen trollIk dacht dat ivermectine tegen parasieten was.
Van gemodificeerde spike eiwitten word je niet ziek omdat spike eiwitten zijn pathogenen zijn.
Troll are not Welcome herePfff ga je eerst is goed inlezen naar de Wereldwijde onderzoeken. Je zal verbaasd staan over ede potentie van dit middel.
Gebruik vooral de zoekmachine DuckDuckGo want Google pleegt censuur.
Daarna ben je hier weer welkom.
Uit vrije wil ? Als souvenir ? Trol !Ik heb heel lang ivermectine geslikt nadat ik vanuit een vakantieoord een parasiet mee had genomen.
Het dood in ieder geval domme trollen niet, eigenlijk best jammerIk dacht dat ivermectine tegen parasieten was.
Van gemodificeerde spike eiwitten word je niet ziek omdat spike eiwitten geen pathogenen zijn.