Ivermectine

Verder denken wij dat de IVM niks te maken heeft met de verhoogde oogdruk.
Beetje intuïtief (misschien vergezocht) maar Ivermectine stimuleert de aanmaak van steroïden, zoals ik hier al schreef. De NIH schrijft op hun website dat dit een oorzaak kan zijn van glaucoma. We weten van bijvoorbeeld anabolen die door bodybuilders worden gebruikt dat het vocht vasthoudt.

Zomaar weer een gedachte. Ik denk namelijk dat er wel een link is. Alleen dat die link indirect is.

Fijn dat de druppels helpen voor je moeder!

Antioxidanten kom ik ook overal tegen. Supplementen zoals luteïne, zeaxanthine en astaxanthine zouden goed werken...
Thanks! Ik ga rondneuzen welke supplementen waardevol kunnen zijn voor m'n moeder. Ik lees ook overal dat roken en glaucoom niet goed samen gaan, en ja hoor, ze rookt al haar hele leven... 🙃

Beetje intuïtief (misschien vergezocht) maar Ivermectine stimuleert de aanmaak van steroïden, zoals ik hier al schreef. De NIH schrijft op hun website dat dit een oorzaak kan zijn van glaucoma. We weten van bijvoorbeeld anabolen die door bodybuilders worden gebruikt dat het vocht vasthoudt.

Zomaar weer een gedachte. Ik denk namelijk dat er wel een link is. Alleen dat die link indirect is.

Fijn dat de druppels helpen voor je moeder!
Hmm ja, mss dat de ivermectine een extra zetje indirect kan geven? Ik blijf het toch gek vinden dat die oogdruk zo extreem hoog was ineens... Mss kan het handig zijn dat ze minder frequent gaat slikken. Ze slikt 4 dagen per week 3 pilletjes per dag. Mss maar even afbouwen naar 2x per week of zo.

Hmm ja, mss dat de ivermectine een extra zetje indirect kan geven? Ik blijf het toch gek vinden dat die oogdruk zo extreem hoog was ineens... Mss kan het handig zijn dat ze minder frequent gaat slikken. Ze slikt 4 dagen per week 3 pilletjes per dag. Mss maar even afbouwen naar 2x per week of zo.
1 dag wel, 2 dgn niet bv

Een belangrijke boodschap van gezondheidsfunctionarissen uit de VS

Gezondheidsfunctionarissen van Mississippi waarschuwen de inwoners om geen antiparasitaire geneesmiddelen in te nemen -
in de meeste gevallen gaat het om een formulering die gekocht werd in veeteeltwinkels - om Covid-19 te behandelen of te voorkomen.

Het Mississippi State Department of Health heeft vrijdag een waarschuwing uitgegeven dat het Mississippi Poison Control Center een toenemend aantal telefoontjes heeft ontvangen van mensen die het medicijn ivermectine hebben ingenomen -- en dat tenminste 70% van deze telefoontjes betrekking hadden op "inname van vee of dierlijke formuleringen van ivermectine gekocht bij veehandelcentra".

"Diergeneesmiddelen zijn sterk geconcentreerd voor grote dieren en kunnen zeer giftig zijn bij mensen. Sommige van de symptomen geassocieerd met ivermectine toxiciteit omvatten huiduitslag, misselijkheid, braken, buikpijn, neurologische stoornissen, en mogelijk ernstige hepatitis die ziekenhuisopname vereist."

Ik mis Kwispelen als bijwerking.

Gezondheidsfunctionarissen van Mississippi waarschuwen de inwoners om geen antiparasitaire geneesmiddelen in te nemen -
in de meeste gevallen gaat het om een formulering die gekocht werd in veeteeltwinkels - om Covid-19 te behandelen of te voorkomen.

Het Mississippi State Department of Health heeft vrijdag een waarschuwing uitgegeven dat het Mississippi Poison Control Center een toenemend aantal telefoontjes heeft ontvangen van mensen die het medicijn ivermectine hebben ingenomen -- en dat tenminste 70% van deze telefoontjes betrekking hadden op "inname van vee of dierlijke formuleringen van ivermectine gekocht bij veehandelcentra".

"Diergeneesmiddelen zijn sterk geconcentreerd voor grote dieren en kunnen zeer giftig zijn bij mensen. Sommige van de symptomen geassocieerd met ivermectine toxiciteit omvatten huiduitslag, misselijkheid, braken, buikpijn, neurologische stoornissen, en mogelijk ernstige hepatitis die ziekenhuisopname vereist."

Alleen kwispelen? Je zal de honde variant hebben en achter je staart aan rennen of als je een leuk vrouwtje ziet ff aan de kont snuffelen

Wees bang, wees heel erg bang. Ondertussen slikken wij al ruim 2 maanden hondenkuurtjes en IVM voor schapen en geen centje pijn!

Mike

Wees bang, wees heel erg bang. Ondertussen slikken wij al ruim 2 maanden hondenkuurtjes en IVM voor schapen en geen centje pijn!

Mike
Echt gevaarlijk die ongecontroleerde medische experimenten hier, volledig onverantwoord onder leiding van een soort onderwijzer, dan heb ik het over de prikken 🤣🤣🤣🤣

Volledig hersteld van zijn verwondingen. Inmiddels is ook duidelijk waarom hij een blackout had achter het stuur: zijn hartklep is versleten, waardoor het hart niet altijd in staat is om voldoende bloed naar de hersenen te transporteren, vooral niet als hij zich kort daarvoor heeft ingespannen (we hadden meegelopen met Police for Freedom in Apeldoorn). Hij staat in de planning voor een nieuwe hartklep in het najaar. Het kan nog spannend worden, want wie weet wordt straks als voorwaarde gesteld dat hij gevaccineerd moet zijn om geholpen te kunnen worden. Dat gaat mijn vader nooit doen en dan blijft hij de tikkende tijdbom die hij nu al is. Mijn moeder en ik hebben ons al bij dat idee neergelegd, als het zijn tijd is is het zijn tijd. Bedankt dat je ernaar vraagt!

Mike

Ik zal serieus onderzoeken of degene, die ik in gedachte heb, bereid is om de IVM van AE te onderzoeken
Ik rakel dit bericht nog maar eens op met de vraag: is hier nog wat uit gekomen?
Edit: Ik vermoed van niet, aangezien dit lid niet meer heeft ingelogd na het geciteerde bericht.

Ben hier ook niet happig op, want dan gaan ze bij het lab geheid vragen hoe we hier aan komen en dan zitten we boven de radar. Deze slapende hond beter maar niet wakker maken!

Mike

Ik rakel dit bericht nog maar eens op met de vraag: is hier nog wat uit gekomen?
Edit: Ik vermoed van niet, aangezien dit lid niet meer heeft ingelogd na het geciteerde bericht.
Vindt je het belangrijk om uit te zoeken?
Doe je dat ook bij een paracetamol van bv het kruitvat komt ook uit China.

Het enige wat van belang is blijft de werking, en werken doet de aliivm.

De leveranciers hebben geen belang bij naast verkopen anders zou hcq ook op Ali te krijgen zijn in grote hoeveelheden.

Geen gerommel met onze rommel 🤣🤣

Vindt je het belangrijk om uit te zoeken?
Doe je dat ook bij een paracetamol van bv het kruitvat komt ook uit China.

Het enige wat van belang is blijft de werking, en werken doet de aliivm.

De leveranciers hebben geen belang bij naast verkopen anders zou hcq ook op Ali te krijgen zijn in grote hoeveelheden
Ja ik vind dat van belang, anders vraag ik het niet.

Praat aub niet alles na wat hier al op het forum staat.

Men beweert ook dat de prik werkt. Denk er eens over na wat je zegt!

No worries, de IVM bevalt goed, maar er is more to it than that.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan