Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

Watisgezond,

De luvos heilaarde brengt mij tot nu ook niks, de ontlasting is soms i eens heel erg donker, ik neem aan dat dat de klei is die z,n ronde gemaakt heeft en de uitgang gevonden heeft :lol:

D site van humaworm zegt wel dat je de nier en lever reiniging als laatste moet doen he?
Dit sla je in de wind? Ik weet el zeker dat jou Engels beter is als mijne dus je zult het vast wel gezien hebben maar ik dacht ik zeg t even ;)
Ik ben benieuwd hoe die gaat bevallen!!
Laat t even weten wat het doet.
 
Maarten, ik ga de nier- en leverreiniging ook als laatste doen. Ik heb de darmreiniging (klei en oxypowder) achter de rug, die heb ik niet van hun genomen.

Dus als het binnen is, ga ik met de nierreiniging beginnen.

Jij bent dus nog lekker aan het kleien :lol:
Als ik er geen klachten van kreeg, had ik het misschien ook nog wat langer volgehouden.

Ik zal laten weten hoe m'n reinigingsavonturen verlopen.
 
Haha, ja idd! Mar ik kan me denk ik wel voorstellen dat dagelijks gebruik mij ook zou verstoppen, maar twe a drie keer de week gaat goed en ik hoop zo de voordelen te krijgen, het zou ook rijk aan mineralen zijn dus.

Staat er ook waarom de nier en lever als laatste moest?
 
Stond er volgens mij niet, maar het lijkt me dat je darmen en nieren eerst schoon moeten zijn, zodat de gifstoffen van de lever daarna goed afgevoerd kunnen worden via ontlasting en urine.
 
@watisgezond: ken jij de detox voetenbadjes? Ik ben gister geweest, was een detox en MRT behandeling vanwege de grote hoeveelheid afvalstoffen in mijn lijf die maar niet hun weg goed naar buiten vinden blijkbaar. Ik kreeg ook tijdens de behandeling een zapper in mijn handen geduwd en moest halve liter basisch water drinken. Ik was savonds moe joh en had helaas veel spanning op mijn kuiten staan en ook een gespannen rug. In de loop van vandaag is dat stukken minder. Volgende wk heb ik mijn tweede behandeling.
 
Sampjes, zijn dat magnesium voetenbadjes? Die neem ik wel eens. Zonder zapper dan.
Hopelijk helpt het je om van die afvalstoffen af te komen.

Hoeveel van die behandelingen krijg je nog?
 
Ik heb mijn amalgaam laten saneren (gedurende 2 jaar tijd) en moest na afloop wel chlorella slikken. Ik heb een holistisch werkende bio-tandarts die samenwerkt met een kinesiologe. Zij schreef dat voor. Nu lees ik dat chlorella uit den boze is...?
 
Riney,

Chlorella mobiliseert kwik. Dat betekent dat het kwik losmaakt uit de plaatsen waar het in het lichaam is opgeslagen. Dat klinkt natuurlijk goed. Chlorella is echter niet sterk genoeg om de kwik na deze mobilisatie vast te houden en veilig af te voeren via de urine en ontlasting. Hierdoor laat het de kwik onderweg in het lichaam weer los, in weefsels waar het nog veel meer schade aanricht.
 
Ik ben in contact gekomen met de schrijver van het boek The Mercury Diaries en hij heeft veel goede tips. Gisteren schreef hij dat ik wel een goede thermometer moet gebruiken om m'n bijnieren en schildklier functies te kunnen bepalen.

Hij had eerder een digitale thermometer gebruikt en die fluctueerde behoorlijk, ook als hij kort na elkaar de temperatuur opnam. Dus hij stapte over op een analoge Geratherm thermometer zonder kwik en z'n temperatuurmetingen werden veel stabieler.

Hier schrijft hij daarover in z'n blog.

Ik gebruik ook zo'n digitale thermometer en ik krijg soms ook hele lage temperaturen, zoals laatst 35,3 graden. Kan zijn dat dat echt m'n temperatuur is dan, maar het lijkt me wel erg laag. Dus gisteren een Geratherm thermometer (de Classic) in de stad gehaald (€6,95) en nu 2 metingen gedaan. Het verschilt tot dusver niet veel met de digitale thermometer, maar ik blijf het voorlopig even met beide thermometers testen, zodat ik zie wat de afwijkingen zijn.
 
Onder m'n tong. Wordt bij beide thermometers aangeraden en ook bijvoorbeeld Dr. Rind raadt dat aan.

Ik merk dat m'n lichaam reageert op de omgevingstemperatuur, maar misschien is dat wel normaal. Ik ben nu bij m'n zus en die stookt het nogal warm en m'n temperatuur is ineens 37 graden. Toch voelt het alsof ik verhoging heb.
 
@watisgezond: nee niet die magnesium badjes maar dit:
Body Detox
Bij deze therapie plaatst u de voeten in een speciaal voetenbad. Door middel van elektrolyse ontstaat er een zuigeffect waardoor afwisselend een positief en negatief magnetisch veld wordt gecreëerd. Afvalstoffen worden afgevoerd (het water verkleurt daardoor ) en de elektromagnetische impulsen prikkelen en deblokkeren de organen.

Ik krijg nog 3 van die behandelingen. Momenteel ben ik behoorlijk aan het snotteren geen idee waar dat nu zo ineens vandaan komt?

Trouwens die nier reiniging kan toch ook heel simpel met peterselie water. Dat had ik gelezen op de site van Poekie.
 
@Sampjes Ik las net op een andere thread dat je ook koperen spiraaltjes hebt gehad. Heb je Andy's boek gelezen? Hij zegt dat koper en kwikvergiftiging hetzeldfde symptomen hebben.
 
@Sampjes
Klinkt goed, die Body Detox. In wat voor voetenbad doe je eigenlijk je voetenbadjes? Van welk materiaal? Ik heb hier nog een plastic ding staan, maar dat staat me eigenlijk tegen (BPA die vrijkomt bij verhitting), maar een metalen teil lijkt me ook niet super. Dan worden er metaaldeeltjes losgeweekt door die electrolyse lijkt me.

Ik heb nog wel een glazen ovenschaal :lol:

Trouwens die nier reiniging kan toch ook heel simpel met peterselie water. Dat had ik gelezen op de site van Poekie.

Bedankt voor de tip, ik las het zojuist. Alleen staat een stukje erboven dat peterselie oxaalzuur bevat wat weer voor nierstenen kan zorgen.

:neutral:

 
Op dit moment steken de eerste brandnetels de kop op én binnenkort kun je zelf berkenwater tappen door een tak van een berk schuin af te snijden en het vocht dat eruit lekt op te vangen in een fles oid. Beiden werken zeer reinigend op de nieren en zijn gratis verkrijgbaar, niet langs de snelweg gaan plukken natuurlijk.
 
Bedankt Tanja.
M'n kruiden zijn onderweg, dus daar ga ik eerst mee aan de slag.

Brandnetels zie ik nog niet in m'n tuin, maar zodra ze verschijnen, ga ik er wel eens thee van maken.
 
De strijd tussen de digitale en analoge (Geratherm) thermometer is onbeslist geëindigd overigens. Vaak meten ze exact dezelfde temperatuur.

Ik blijf bij de analoge (kwikvrije) thermometer. Liever glas in m'n mond dan plastic.
 
Vrijdag heb ik ronde 6 afgerond. Een ronde van 4 dagen met 12,5 mg ALA en DMSA. In totaal heb ik nu 20 chelatie dagen gehad.
De vermoeiheid die ik van begin november tot ronde 5 had is nog steeds weg. Dat is hopelijk al de eerste verbetering.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan