Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

Kijk, dat zien we graag: verbeteringen!
Mooi werk, Edwin!

Gisteren overigens weer gestart met een lage dosis adrenal cortex (50 mg).

 
Ik mag pas tegen het eind van april ermee beginnen (3 maanden na amalgaamverwijdering). Ga eerst nog wat detoxen en nog een ronde DMSA waarschijnlijk en dan aan de ALA.
 
@mark: ik heb werkelijk geen idee waar dat badje van is gemaakt? Ik zal het a.s donderdag eens vragen. Haha een ovenschaal ach waarom ook niet.

Ik merk wel een soort van ontgifting ofzo die op gang komt. Ik ben vandaag 4 x naar toilet geweest ( geen diarree maar normale ontlasting). Ter hoogte van mijn nieren ook een beetje pijn. Ik heb ook drie flesjes van hepeel,reneel en lympfomyosot gekregen die neem ik driemaal daags in water in.

Oh van die peterselie wist ik niet, zeker overheen gelezen. Dat is dan wel dubbel hoor enerzijds nieren reinigen anderzijds nierstenen uitlokken?? Vaag.
 
Oh ja Mark, jij had een topic ooit aangemaakt over endorfinen herstelplan toch? Waar is die gebleven? Jij kan ook niet tegen zuivel hè?

 
. Dan worden er metaaldeeltjes losgeweekt door die electrolyse lijkt me.

nou.. als dat zo is kun je je voeten er beter niet in doen :lol:
Zal wel mee vallen hoor.

 
. Dan worden er metaaldeeltjes losgeweekt door die electrolyse lijkt me.

nou.. als dat zo is kun je je voeten er beter niet in doen :lol:
Zal wel mee vallen hoor.

Edite, posten ging fout, kreeg een fout melding en toen ik keek stond het dubbel.
 
Hoe erg wordt het lichaam bloodgesteld aan kwik(dampen) bij een tandartsbezoek in een praktijk waar regelmatig amalgaam wordt verwijderd?
 
@Sampjes
Goed dat het begint te werken. 4x ontlasting is voor jou ook wel een unicum of niet?

Het Endorfine Herstelplan topic is weg sinds de hack. In het Hack topic kun je vragen of Wim het weer terugplaatst.

Zuivel werkt ook niet zo bij mij inderdaad. Ik testte via Marijn alleen sterk op roomboter (thank God!).
 
@Maarten,

het idee dat ik zware metalen wil verwijderen door met m'n voeten in een metalen teil met heet water te gaan zitten, wil er bij mij nog niet zo in. Misschien overdrijf ik, maar het lijkt me dat er toch metaaldeeltjes vrijkomen van de teil.
 
@edwin

Hoe erg wordt het lichaam bloodgesteld aan kwik(dampen) bij een tandartsbezoek in een praktijk waar regelmatig amalgaam wordt verwijderd?

Het lijkt me eerder een probleem voor de tandarts zelf en z'n assistentes.
Waarom vraag je dat?
 
Ja Mark klopt zeker een unicum! Ik hoop dat het morgen weer zo een succesvolle ontlasting dag zal worden;-)

Ja een dpp iv enzym slikken kan ook maar ja om dat nou elke dag in te nemen zodat ik maar zuivel kan nemen tja ook weer een beetje overdreven ( ik mis zuivel wel enorm).

 
Sampjes, ik neem sinds kort zo'n DPP IV supplement omdat door de kwikbelasting het DPP IV enzym niet goed functioneert (getest door Marijn).

Nog te vroeg om er iets over te zeggen. Ik heb overigens ook vaker ontlasting op een dag, maar ook lichter van kleur. Dat duidt geloof ik op verminderde gal aanmaak.

En zo is het altijd wat ;-)
 
Golden,

De kruiden die daar gebruikt worden zijn vergelijkbaar met de kruiden in de Humaworm cleansers, maar ik kan niet zien of ze biologische kruiden gebruiken (bij Humaworm wel). Maar er worden ook veel vulstoffen gebruikt (microcrystalline cellulose, silicon dioxide, titanium dioxide and magnesium stearate) en bij Humaworm gebruiken ze op de gelatine voor de capsule na, geen extra stoffen en het wordt ook handmatig (vers) bereid.

Dus ik zou eerder voor Humaworm gaan.

Kennelijk ben je je al aan het ontdoen van de parasieten dan, als je ze in je ontlasting vindt. Doe je al een detox?

Als het een pdf was, had je wel een kopietje van The Mercury Diaries mogen hebben, maar het is een boek die ik vol gemarkeerd heb en bijna dagelijks teruglees. Dus die kan ik echt niet missen!

Maar is echt de moeite waard om te bestellen, zeker als je van Engelse (straat)humor houdt.
 
Het lijkt me eerder een probleem voor de tandarts zelf en z’n assistentes. Waarom vraag je dat?

Vier jaar geleden heb ik amalgaanvullingen laten verwijderen.
In een kies linksonder zie ik nog steeds een heel dun grijs randje. Ik vraag me af of dat amalgaam is dat niet goed is verwijderd. Daarom wil ik binnenkort een afspraak maken met een tandarts. Ik vind het alleen niet zo'n prettig idee om in de kwikdampen te zitten, omdat 10 minuten voor mijn bezoek een stuk amalgaam bij iemand is uitgeboord. Om die rede vraag ik me af hoe hoog de kwikwaardes in de lucht zijn in een tandartspraktijk waar regelmatig amalgaam wordt of misschien zelfs dezelfde dag is verwijderd.
 
Als er bij die tandarts gebruik gemaakt wordt van een Clean Up systeem die de kwikdamp en amalgaamresten opzuigt in de mond, dan zou je zeggen dat het mee zou moeten vallen met de kwikdamp. Zeker als ze in de ruimte ook een goed afzuigsysteem hebben.
 
Mark, ik ga bij humaworm kijken. Ik ben net begonnen met geitenmelkkefir, en ik voelde mijn darmen borrelen, en daarna zag ik dat in de pot. Dus ik ben nu op zoek naar iets die de parasieten gaat opruimen, want de kefir alleen zal het niet doen.

Heb je de hair analyse boek al? Ik zag dat Andy zei dat de protocol beter is uitgelegd daar. Misschien kan je die pagina scannen en naar mij toesturen, als je het boek krijgt? Ik kan geen haaranalyse doen omdat mijn haar geverfd is, dus daarom heb ik het boek niet besteld.
 
btw bij een onderzoek bij de huisarts kwam uit dat ik geen parasieten heb. Terwijl dit toch heel vreemd uitziet, en vleesachtig is.
 
@watisgezond: van welk merk slik jij het dpp iv enzym? Ik denk dat ik het ook maar ga aanschaffen daar ik ontzettend veel symptomen heb van een tekort! Ik hoef niet eens te testen.

P.s vandaag geen succesvolle ontlasting dag en opgestaan met veel spierpijn.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan