Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

Golden,

Ik heb ooit eens een parasietenonderzoek laten doen. Daar kwam uit dat ik geen parasieten heb. Er werd toen ook maar op een paar veel voorkomende soorten getest.

Van februari t/m juni 2014 en van augustus t/m december 2014 heb ik iedere dag met een koffieklysma deze dingen naar buiten zien komen.
https://www.google.nl/search?q=rope...&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=699

Het eerste 5 maanden kwam er iedere dag, zonder uitzondering, tussen de 20 cm en 1 meter per dag van die slieren naar buiten. In de periode van augustus t/m december werd het steeds wat minder. Een paar weken geleden heb ik nog eens een koffie klysma gebruikt en toen zag ik ze nog steeds. Weer een halve meter van die slieren. Als ik uitga van het minimum van 20 cm wat ik op een dag heb gezien vermenigvuldigd met het aantal dagen uit de eerste periode kom ik op 150 * 20 = 3000 cm = 30 meter parasieten. Dat is dan nog het absolute minimum. Misschien is het wel een voetbalveld lang. Zulke grote hoeveelheden hebben mij toch wel twijfels gegeven over of het wel daadwerkelijk parasieten zijn die op deze manier het lichaam uit komen. Hetzelfde geldt voor de leverreniging van Moritz. Iedere keer een emmer vol met stenen, dat past toch nooit in de lever?

Misschien kun je de 'parasieten' uit de wc-pot halen en in een laboratorium laten onderzoeken. Volgens sommige is het darmslijmvlies. Ik weet het niet.
 
Edwin,

dankjewel voor je reactie. Ik heb een keer koffieklysma gedaan maar dat was geen succes. Het koffie kwam schoon eruit zoals het erin ging...
Toen ik dmps gebruikte, had ik maanden lang erg sulfurachtige winden, terwijl het moet snel uit het lichaam moet gaan. Daarom denk ik dat het dmps in mijn darmen was opgehoopt,op iets geplakt ( slijm of parasieten ) en daardoor ik te hoge concentratie had en een allergische reactie kreeg. Ook heb ik altijd verstopping, dat kan niet goed zijn.

Met wat soort water doe je de koffie klysma? Ik heb geen water destilator, en ik kan niet kraanwater gebruiken ivm chloor.

btw mijn klysma set is niet goed. Welke set gebruik je?
 
@golden: waarschijnlijk over het hoofd gezien, maar bedankt! Ik zag deze ook al op de site van exendo en leek mij al een goede.
 
Misschien kun je de ‘parasieten’ uit de wc-pot halen en in een laboratorium laten onderzoeken. Volgens sommige is het darmslijmvlies. Ik weet het niet.

Volgens mij is het darmslijmvlies. Jaren geleden dacht ik ook dat mijn problemen aan parasieten lag. Heel veel anti parasietenproducten geslikt en zelfs zo'n colema board gehad. Ik heb ook veel van dat spul, wat jij beschrijft Edwin,voorbij zien komen en dacht toen ook dat het parasieten zijn. Ik werd er uiteindelijk niet beter van eerder slechter.

Ook al die producten om de darmen te reinigen met van die plaatjes van zogenaamd "plak" dat uit de darmen komt is m.i. allemaal gelul.
Dat is gewoon die klei dat in die producten zit dat de vorm van de darmwand aanneemt en dan op een gegeven moment wordt uitgescheiden.

 
Golden, ik zal kijken wat ik kan doen. Heb het boek, kruiden en haartest nog niet binnen.

Als je je haar een paar maanden niet zou verven, dan kun je alsnog die haartest doen. Of is dat ECHT geen gezicht? ;-)

Wel interessant om te lezen over die lever/galreiniging in de link die je stuurde. Blijkt dus geen gal/leverstenen weg te verwijderen. Ik zat zelf ook wel eens te denken om ook ooit nog eens zo'n Moritz lever/gal reiniging te doen, maar als het niets uithaalt, dan doe ik het niet natuurlijk.

Dan nog eerder zo'n koffieklysma, daar lees ik toch wel positieve dingen over wat betreft meest directe manier van leverreiniging.
 
Eerlijk? Ik geloof ook niet zo in die lever en gal reinigingen. Zeker met zwakke bijnieren zou ik het al helemaal niet doen. Ik heb ooit eens in het verleden een mengsel van olijfolie met zwarte kummel olie gedronken op aanraden van iemand om darm bacteriën te killen en ruim een uur later flinke diarree ( zonder gebruik van bitterzout of citroen/grapefruit/eidooiers) echt enkel olie en ik had dus een heleboel 'steentjes' in de toiletpot(groenig,bruinig,wittig) Dus dat bereik je al met alleen olie te drinken. Klinkt goor en dat was het overigens ook! Zal het nooit iemand aanraden, afschuwelijke ervaring maar ja wanhoop hè.
 
Watisgezond,

Ik heb overigens ook vaker ontlasting op een dag, maar ook lichter van kleur. Dat duidt geloof ik op verminderde gal aanmaak.

En zo is het altijd wat

Nou, het hoeft denk ik niet perse de lever te zijn, ik zelf heb dit ook gekregen na de lever reiniging (daarvoor was het goede kleur) na gebruik van probiotica werd ontlasting donker bruin van kleur, stopte de probiotica dan zakte de donkere kleur weer af naar licht.

Ik denk dus dat het ook de darmen aan geschreven kan worden, en dat er niks mis hoeft te zijn met de lever.
Of niks.. niet in de zin van verstopt ofzo.

Die DPP-iv dier misschien iets met je darmflora wat niet correct is?

Edwin,

Zulke grote hoeveelheden hebben mij toch wel twijfels gegeven over of het wel daadwerkelijk parasieten zijn die op deze manier het lichaam uit komen. Hetzelfde geldt voor de leverreniging van Moritz. Iedere keer een emmer vol met stenen, dat past toch nooit in de lever?

halleluja! :lol: naja ik ben het er helemaal mee eens, als ik die foto's zie zie ik volgens mij ook veel onverteerde (fruit)vellen ofzo??
Ook erg slechte darmflora dan misschien?
 
Het valt me inderdaad op dat sinds ik DPP-IV neem, de kleur van m'n ontlasting lichter is geworden en ik ook veel gasvorming heb en m'n ontlasting wat slap is.
Er zitten overigens ook probiotica bacteriën in het DPP-IV supplement.

Even gekeken op de website van hun en daar vond ik dit:

Een deficiënte DPP-IV enzym werking heeft een exorfinen-opstapeling tot gevolg. DPP-IV Optimum® Gold is een krachtig product en heeft als dusdanig een versnelde afbraak van exorfinen tot gevolg. Hierdoor kunnen er gedurende de eerste dagen (in uitzonderlijke gevallen twee weken) ontwenningsverschijnselen en een verandering van de darmflora ontstaan. Dit is een volkomen normaal proces en geeft aan dat u last hebt van een exorfinen belasting. De kenmerken verschillen per persoon volgens de ernst van de exorfinen belasting en de constitutie:

Psychische ontwenningsverschijnselen: verhoogde prikkel- en stressgevoeligheid, geïrriteerdheid, moeheid, toegenomen behoefte naar suiker
Darmflora adaptatie: diarree, krampen

Kijk aan! Dan werkt het dus kennelijk. Stelt me weer gerust. Een week geleden ben ik ermee begonnen. Ik eet overigens al een behoorlijke tijd vrijwel geen exorfine-belastend voedsel, alleen boter en soms gekiemd brood. Kennelijk is m'n systeem nog belast met oude exorfines dan. En het kwik in m'n lichaam heeft er voor gezorgd dat de werking van het DPP-IV enzym geblokkeerd was.
 
@ watisgezond: vraagje, hoe lang ben jij van plan om dit enzym te slikken?paar maanden, jaar, langer? 50 euro per potje is best een hoop namelijk maar ja als het helpt is het meer dan waard.

Zelf denk ik dat ik al met een tekort aan dpp iv enzym ben geboren. Dus misschien moet ik het altijd wel blijven slikken.
 
Sampjes, ik heb nog geen idee. Ik wou eerst eens zo'n pot opmaken en dan ben ik 2 maanden verder. Dan hoop ik een idee te hebben in hoeverre het een positief effect heeft op m'n lichaam.

Maar zolang ik nog kwik in m'n lichaam heb, lijkt me dat het DPP-IV enzym geblokkeerd blijft, dus misschien moet ik het dan voorlopig nog wel even blijven nemen.

Waarom denk je dat je met een DPP-IV enzym-tekort bent geboren?
 
Pike, ik ook niet. Zo een test kost 272 euro dat is een hoop geld terwijl toch wel al duidelijk is dat ik een exorfine belasting heb. Ik kan volgens de vegatest en spiertesten al niet tegen zuivel wat een duidelijke exorfine belasting kan geven.

Watisgezond: dan moet ik het dus ook voorlopig blijven slikken daar ik schimmels heb en nog een amalgaamvulling.

Ik kijk naar al mijn klachten vanaf mijn geboorte plus mijn ouders en broers en zussen en oom en tante van vaderskant. Ben bang dat het bij ons in de genen zit zo een dpp iv enzym tekort.
Mijn ouders hebben samen 7 kinderen en werkelijk van de jongste tot en met de oudste hebben klachten die duidelijk wijzen op exorfine belasting en dpp iv enzym tekort.
 
@edwin hoe word je wakker snachts om je ala dosis in te nemen? Ik moet iets hebben die de rest niet wakker maakt.
 
Sampjes, ik zag op de Exendo website iets staan over mensen die een DPP-IV gen mutatie hebben, waardoor ze minder dan 1% van de normale enzym hoeveelheid aanmaken. Had je dat ook gelezen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan