Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

@watisgezond: ja dat heb ik ook gelezen dat staat helemaal onderaan in dat stuk. Ik denk dat dit betekent dat ik de rest van mijn leven dat dpp iv enzym moet gaan slikken en mijn kids ook en dat is balen want de jongste is 3 en mag dus nog geen enzymen. En juist hij is een stuiterbal, ik heb het vermoeden dat hij ADHD heeft of in ontwikkeling is bij hem.

Bovendien zag ik bij fibromyalgie staan dat KOR Phase een belangrijke is. Ik ga morgen de klantenservice even bellen om te vragen of ik die supps kan combineren maar ik denk haast van wel ( wel duur dan).
 
Watisgezond,

De DPP-IV gold is eigenlijk gewoon een probiotica met bacteriën die die enzymen produceren toch?
Dit kan ik ook wel eens proberen of moet het wel degelijk eerst vast gesteld worden dat het nodig is?
 
@edwin hoe word je wakker snachts om je ala dosis in te nemen? Ik moet iets hebben die de rest niet wakker maakt.


Ik heb de alarmen ingesteld op mijn iPhone. Daar maak ik niemand wakker mee, want ik ben vrijgezel. Een telefoon met trilfunctie onder het kussen kan ook. Ik zou zelf dan wel de telefoon op vliegtuigmodus zetten, om in de ochtend niet wakker te worden met gekookte hersenen.
 
Sampjes,
Fibromyalgie is ook een symptoom van kwikvergiftiging overigens. Wat niet zou ik bijna zeggen. Kwik nestelt zich overal in je lichaam. Maar ik weet niet je veel kwik in je lichaam hebt. Je hebt 1 amalgaamvulling schreef je, maar heb je er meer gehad?

Maar zou je zeker bij je kinderen niet willen testen of ze echt een DPP-IV tekort hebben? Marijn kan dat ook doen. Of wil je het gewoon proberen en dan zien of hun symptomen afnemen?
 
Maarten, het kan volgens mij sowieso geen kwaad voor volwassenen (voor kinderen misschien ook niet, maar dat weet ik niet). Het zijn probiotica bacteriën die DPP-IV aanmaken en daarnaast nog een paar DPP-IV enzymen en nog wat andere spijsverteringsenzymen.

Ik wou sowieso al probiotica gaan nemen en dat zit hier dus al in.

Je kan dus kijken wat het voor jou doet.
 
Hoi Mark,

Ik heb meer amalgaam vullingen gehad maar die zijn er toen gewoon uitgeboord na een wortelkanaalbehandeling door een gewone tandarts. Ik had er 2 en die zijn eruit en nu nog 1 over.
Maar ja wat dacht je van de vaccins vanaf babytijd tel alles maar op, poeh.

Betreft de kinderen wil mijn man(ik ook) hun eerst laten testen en dan het liefst alles laten lopen via Lucas in Lier. Kinderen reageren vaak toch sneller en heftiger dan volwassenen. Er zit hier in de buurt ook iemand die spiertesten doet wellicht kan ik eerst eens naar haar toe met de kinderen.
 
Goed idee, Sampjes, om de kinderen eerst te laten testen. Misschien kan hij of zij dan ook even testen hoe het met jouw kwikbelasting zit.

Ik ben nu anderhalve week DPP-IV aan het nemen. Ik merk dat als ik endorfine-rijk voedsel op heb (voornamelijk boter) dat ik daarna gasvorming heb, misschien omdat die DPP-IV enzymen dit aan het afbreken zijn. Ontlasting ziet er alweer wat normaler uit.

Ook merk ik dat de eczeem/uitslag op m'n wang en rond m'n mond waar ik al een jaar mee loop aan het wegtrekken is. Weet niet zeker of het door de DPP-IV komt en of het blijvend is, maar het is wel opvallend.

Positieve zaken dus!

 
Verder heb ik de Humaworm kruiden binnen en ben ik vanochtend begonnen met de 15-daagse nierreiniging. Thyro-gold is ook binnen, maar ik wil m'n bijnieren nog wat laten aansterken voor ik hiermee begin.

Hair Interpolation boek is ook binnen en na een paar bladzijdes wordt al aangegeven hoe je zo'n haartest moet gaan interpreteren. Vooral kwik is wat ingewikkelder vast te stellen, maar het wordt duidelijk uitgelegd.

De haartest-kit zelf zal binnenkort ook wel arriveren.

 
Ja dat ga ik zeker doen. Ik heb twee jaar geleden ook eens bij haar laten testen maar meer op voeding en straling niet zozeer kwik maar misschien staat het er wel ergens bij. Ik kreeg namelijk een overzicht die zij had uitgedraaid van bioresonantie.

Wat goed dat je al verschil merkt na 1,5 wk! Ik hoop dat het dpp iv enzym hier een grote rol in speelt. Ik blijf graag op de hoogte hoor, mijn potje optimum gold is onderweg maar ik twijfel hiermee te starten omdat ik nog bezig ben met caprylzuur capsules. Ik weet namelijk niet of dit wel samen gaat?

Waarmee versterk jij ook alweer je bijnieren? Adrenal cortex of More-phase?
Verdraag jij trouwens wel geitenmelk?
 
DPP-IV moet je op een lege maag innemen. Wat het doet in combinatie met caprylzuur weet ik niet.

Ik ben weer begonnen met adrenal cortex, maar nu 50 mg omdat ik het gevoel had dat 250 mg teveel voor me werd (hartkloppingen). M'n temperatuurschommelingen worden al minder. Als het nog teveel blijft schommelen ga ik volgende week naar 100 mg.

Ik testte op alle zuivel zwak, dus ook geitenmelk. Alleen boter is ok.
Kan dus goed met een verminderde DPP-IV werking te maken hebben.

 
Watisgezond,
Dat klinkt goed, mooi jo!
Ik wilden al vragen of de ontlasting al iets beter werd, maar dat is het geval dus.
Nu hopen dat als je stopt met DPP-IV dat het blijft 'hangen'
 
Wel apart trouwens dat geen ene bioresonantie therapeut, orthomolecair therapeut of natuurartsen die ik heb gezien de afgelopen 3 jaar nog nooit een woord hebben gerept over dpp iv, endorfinen en exorfinen(belasting). Zelfs over kwik/amalgaam werd niet gesproken. Pas hier(forum) werden mijn ogen geopend!
 
Dus je denkt niet meer dat je schildklier wat met jouw problemen te maken heeft Sampjes? Vooral die lage temperatuur van jouw is heel veelzeggend namelijk.
 
@pike: tja dat klopt heb wel een lage temp maar ik kijk naar meer zaken ook naar mijn familie en het verleden en de gezondheidstoestand van mijn kinderen. Ik denk toch echt dat bij mij de schildklier niet goed is gaan werken als gevolg van. En die 'van' zou best eens door hetgeen komen wat er de laatste paar pagina's is besproken.

Ik zal anders even een nieuwe voorstel topic maken want die van mij is verdwenen. Of vragen aan Wim of hij het nog kan terug plaatsen.
 
Ik ben klaar met ronde 7 van het Cutler protocol. Het lijkt veel, maar gemiddeld zijn er zo'n 100 rondes te doen. Er is dus nog een lange weg te gaan. Hopelijk komt deze week de nieuwe bestelling van LivingNetwork, zodat de dosis kan worden verhoogd.
 
Lekker bezig, Edwin.
Ik ben met ronde 1 bezig van m'n nierreiniging :-)
M'n lichaamstemperatuur zakte als een dolle gisteren.
Bijnieren vinden het niet zo prettig kennelijk.

Als het uiteindelijk voor mij goed werkt om alleen ALA te nemen zonder DMSA, dan kun je wat DMSA van mij overnemen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan