sampjes
Ik wil het liefst een 24uurs urine test laten doen maar helaas kan dat alleen maar door een arts aangevraagd worden en ik ben geen arts
ik heb het ook laten doen hoor, hoeft niet dij een arts, ik liep toen bij ronald stalling, ook soms op dit forum anwezig.
kaaskanlekkerzijn
het lijkt mij dat alles wat natuurlijk en biologisch afbreekbaar is na verloop van tijd minder wordt.
ja minder ja, dus als je gezien de gezondheid van sampjes alleen al verwacht dat het te laag in waarde zou zijn, maar na een lange 'reis' zelfs hoger is als verwacht lijkt mij niks mis met het onderzoek.
sampjes
sorry sampjes, als het onderzoek negatief was in de zin van te laag cortisol had ik er gezien de lange duur van aflevering meer twijfels bij gehad als zoals het nu is.
verdr zou je een poosje kunnen zeuren bij hun tot ze je een nieuwe sturen, het roberen waard.
als het dan weer goed uit pakt is het dubbel check.
ik ben pas begonnen met vit B1 zuigtabletten (via mond slijmvlies dus)
dit omdat ik ruim een half jaar geleden bij de huisarts bloedonderzoek liet doen, en zelf nog het een en ander aan gekruist had.
vitamine B1, 2 en 6, meer stonden er niet op..
maar de B1 was te laag en de B6 te hoog, ik dacht de B1 hoop ik dat ik dat wel uit voeding op ga nemen nu ik minder stress heb, en de B6 zakt wel als ik de sups die ik heb waar dat in zit, stop.
nu loop in sinds een maand of 1,5 bij suzan vroemen en zij merkte oop al snel op dat B1 te laag was en adviseerde dus de zuigtablet vorm, ik neem het pas een weekje maar ik merk nu al verbetering van de darmen.
met Ronald stalling had ik het hier ook over gehad maar hij vond het niet nodig...
http://medicinfo.cz.nl/{580ABF55-1E2E-4E7F-B544-47318392099F}
en als je zelf nog wat andere sites bezoekt zie je ook andere toe geschreven klachten zoals spier zwakte en krampen, mischien fibromylagie achtige dus ook?
maarja, de kans dat B1 je helpt is groter van niet dan van wel, maar het proberen waard.
deze heb ik nu dan:
http://www.iherb.com/Source-Naturals-Coenzymated-B-1-60-Tablets/1077
in europa is er niks van te krijgen volgens mij.