Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

He Sampjes,
Ik had het gelezen. Aan alle kanten worden grenswaarden opgerekt om de industrie te beschermen, niet de mensen.

Ik vraag me af of zalm ook onder kleine vis valt.

Mark

Een post van boogie_check https://groups.yahoo.com/neo/groups/frequent-dose-chelation/conversations/topics/149820

Andy says in AI that marijuana plants soak up heavy metals from the soil and is known to contain high amounts of mercury. Just another source that sadly people are not told about when they get this happy grass.

Merken jullie wat verbeteringen al van chelatie? We zijn al een tijdje bezig, en ik vraag me af of er ook goede veranderingen komen in plaats van al de bijwerkingen die we krijgen. Misschien een listje van wat er is verschlechterd ( on round ) en welke verbeteringen zijn er ( off round ).

Ik merk soms subtiele verschillen, maar nog niet halleluiah momenten :-)

Het geeft moed in ieder geval.

Mijn dosis nu is 120mg ALA.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Mark,

Ben je verder gekomen met je oxalates? Ik had een exalate rijke avondeten en ik had enorme pijn in mijn onderrug. :-(

Dus ik moet me ook in verdiepen...

Andy says in AI that marijuana plants soak up heavy metals from the soil and is known to contain high amounts of mercury. Just another source that sadly people are not told about when they get this happy grass.

Beetje aan het googlen hierover en vond dat dr. L. Wilson (ook) geen fan is van CBD olie:

While CBD has medicinal properties, as do all drugs, I would stay far away from it, just as I suggest avoiding all toxic drugs. Cadmium in CBD is the most poisonous of the toxic metals.

http://drlwilson.com/ARTICLES/CBDOIL.htm

En zo is het altijd wat...

Mark

Golden,

Ben je verder gekomen met je oxalates? Ik had een exalate rijke avondeten en ik had enorme pijn in mijn onderrug. :-(

Ja, ik let er nu op dat ik niet veel oxaalzuurrijk voedsel eet en dat helpt. Niet vaak meer van die onderrug pijnen (krijg ik trouwens ook als ik teveel vitamine C in 1 keer neem) en sindsdien nog maar 1 keer zo'n zanderige ontlasting gehad en ook niet meer een jeukende anus (eet smakelijk).

Dus ja, het proberen waard! :-)

Mark

Het is moeilijk om te zeggen wat er beter is geworden als het nog steeds niet stabiel is en de klachten nog een golfbeweging maken wat betreft aanwezigheid en afwezigheid.
Ik heb zeker wel positieve signalen gehad, waaronder momenten met een veel hoger energieniveau dan ik ooit heb gehad. En ook heb ik een mooiere huid, die soms zelf glimt in plaats van dat het dof en ruw is met eczeemplekjes. Door WAPF voeding is mijn huid ook al mooier geworden, maar lichte eczeem kwam toch regelmatig terug. Nu heb ik er al een tijd geen last van gehad. Mijn longen werken vaak ook beter en ik lijk minder MCS klachten te hebben.

Ik heb nu 34 rondes gedaan en zit nu op 50mg ALA en 12,5mg DMSA.

Bij mij varieert het ook nog veel. Soms voel ik me goed en helder tijdens een ronde, soms heb ik dat juist na een ronde. Maar ook nog beroerde momenten waarschijnlijk mede door die dump-fase. Er gebeurt genoeg in ieder geval.

MCS lijkt bij mij ook minder trouwens. M'n huid is ook rustiger (eczeem vrijwel helemaal weg), tong is ook minder wit. Maar m'n lever heeft het erg zwaar waardoor ik een vreselijke stinkadem heb (wat ik zelf niet ruik).

Ik ga morgen de 19e ronde in (6,25 mg ALA).

Mark

en als ik het artikel begrijp heeft het hoofdzakelijk met amalgaanvullingen te maken.
Over een maand gaan de laatste 3 er bij mij uit. Vorig jaar heel erg ziek geweest een week na verwijderen van 8 vullingen in 2 maanden (2 behandelingen).
Duimen nu dus maar dat het goed gaat. En dan de restrommel nog kwijt zien te raken.

Je hoort het vaker dat de gezondheid van mensen sterk achteruit gaat na het verwijderen van amalgaamvullingen, zeker als het onveilig gebeurt. Zo ook bij de vrouw in de trailer van een documentaire die volgende week uitkomt, gefinancierd via crowdfunding, over amalgaamvullingen en kwikvergiftiging: The Evidence of Harm.

Vooral in Amerika is er grote druk vanuit de amalgaam-industrie en worden er nog steeds volop amalgaamvullingen geplaatst. Dus daar zal deze film wel aardig wat stof doen opwaaien en hopelijk ziet het grote publiek nu ook de gevaren hiervan in.

https://evidenceofharm.vhx.tv

Mark

Bij mij zijn er zo'n 5 jaar geleden 4 of 5 vulling vervangen door een reguliere tandarts.
Gelukkig was het niet zo erg als bij de vrouw in de bovenstaande trailer maar achteraf wijt ik er nog steeds een aantal problemen aan.
Ik ben pas met kombucha begonnen en wanneer ik het goed heb kan dat ook een flinke ontgifting teweeg brengen.
De detox die ik destijds heb gedaan was niet afdoende.

Uit uitvoerig urine-onderzoek is gebleken dat zich in de urine van mensen die voor het eerst van hun leven Komboecha hadden gedronken, aanzienlijke hoeveelheden gifstoffen uit met milieu (zoals lood, kwik, benzol, caesium enz.) bevonden. Van te voren was vastgesteld dat zich in de Komboecha geen van die gifstoffen bevond.

http://www.kombu.de/holland2.htm

Ik kan me voorstellen dat zoiets als kombucha wel extra-cellular kwik en andere gifstoffen kan afvoeren, maar niet dat het bijvoorbeeld kwik uit de hersenen of andere organen kan halen.

Anders dronk ik wel liters kombucha ;-)

Mark

Mark,

Lees je wat Brian schrijft over het verhogen van lichaamstemperatuur met B12 en Foliumzuur?

> Has anyone else heard about this connection (methylation and thyroid) or had the same when starting a tailored methylation protocol?

*** I raised my temps with methyl B12 and methyl folate. Recently, I ran too hot and dropped the MF and only just added it back as my temps are threatening to be a bit too low again. So to there appears to be some truth in this for some of us.

BrianMc

https://groups.yahoo.com/neo/groups/frequent-dose-chelation/conversations/messages/150271

Wat denk je daarvan? Als lichaamstemperatuur gelinkt is aan de bijnieren, zou B12 en Foliumzuur ook goed zouden zijn voor de bijnieren?

Ik wil mijn temperatuur weer meten, maar ik vind het moeilijk want er wordt geen rekening gehouden met de maandelijkse cyclus bij vrouwen. Door hormoon schommelingen krijg je hoger en lager lichaamstemperatuur en dat is normaal blijkbaar. Maar Dr Rind zegt niks erover. Ik weet niet hoe ik het moet doen.

Golden,
ik had het ook gelezen. Methyl B12 en methyl folate zit al in het B-complex wat ik neem van Thorne. M'n temperaturen zijn nog steeds te laag, maar dat wijt ik aan de kwikbelasting (bijnieren/schildklier).

Ik had vorige week weer eens een druppel Lugol's jodium op m'n onderarm gedaan en daar kreeg ik het wel warm van, maar ik voelde me ook gejaagder. Maar ik wil toch soms wat jodium suppleren, want ik krijg het volgens mij veel te weinig via voeding binnen. Ik neem vrijwel geen vis vanwege de kwik. Wel levertraan.

Misschien kun je kijken wat je temperaturen doen rond je menstruatie-periode en vergelijken met bijvoorbeeld 2 weken erna. Of die Dr Rind eens mailen hierover.

Mark

Mark,

Brian is toch ook niet klaar met ontgiften? Ik denk dat het ook te maken heeft met de dosis. Misschien krijg je te weinig in de complex pillen om deze effect te krijgen.

Waar koop je de lugols iodine btw? Ik zie het niet op iherb. Je kan ook jodium tabletten kopen... in Duitsland.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan