Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

Hoi Mark,

Ik ben een tijdje niet op deze topic wezen kijken omdat ik twijfelde over amalgaam verwijderen. Ik durf het nog steeds niet, op de vorige pagina las ik ook al iets over het verergeren vd klachten na verwijderen. Ik heb al een ontgiftings probleem daar mij lever niet goed werkt.
Ik kwam allerlei supps tegen die de lever ondersteunen zo ook SAM-e en liposomale gluthation bijv. Mariadistel heb ik al. En alpha liponzuur las ik ook dat het goed is voor de lever. Mark? Ben jij bekend met deze supps behalve mariadistel daarvan weet ik dat jij dit ook gebruikt(e).

Mijn leverklachten spelen waarschijnlijk al vanaf de geboorte. Mijn jongste zoontje krijgt cease therapie van een homeopaat en we zijn er achter gekomen dat hij zware metalen belasting heeft en vooral een hoge gehalte aluminium.waarschijnlijk veroorzaakt door vaccins.ook van mij heeft hij via amalgaam het eea binnengehad.

En de haartest is het meest betrouwbare begrijp ik. Vraag mij af of dat allemaal wel goed gaat dat kitje bestellen via holosticheal en dan weer terug naar Amerika geloof ik. Heb met een Duits lab al eens gedoe gehad toen met die cortisoltest. Sindsdien ben ik huiverig voor om eigen 'materialen ' op te sturen.

In Nederland doen ze alleen urine testen maar dat is dan niet betrouwbaar. Vega test kan ook zware metalen testen maar ook daarvan vraag ik mij af of dat wel juist is?

@Sampjes

Alle sups behalve mariadistel die je noemde moet je niet gebruiken als je amalgaam hebt. Vooral alpha liponzuur niet. Lees deze topic en dan weet je waarom.

Sampjes,
Alpha liponzuur (ALA) moet je inderdaad nog niet nemen, zoals Golden schrijft.
En ook als je amalgaam verwijderd is, moet je niet lukraak ALA nemen, maar gedoseerd volgens het Cutler protocol en pas na 3 maanden, anders raak je nog veel verder van huis.

Hoeveel amalgaamvullingen had je ook alweer? Je kan ze ook veilig 1 voor 1 laten verwijderen met tussenpozen van een aantal weken bijvoorbeeld.

Mariadistel kan ik maar beperkt nemen. Als ik teveel neem, krijg ik flinke hoofdpijn, etc. Mariadistel bevat salicylaten en bijvoorbeeld kokosvet ook. Daar kan ik niet veel van hebben, net zoals zwavelhoudend voedsel (thiols) en oxaalzuur. Op het Frequent Dose Chelation forum hebben meer mensen hier last van, maar komen ze er vaak vanaf na een periode van chelatie. Ze komen en gaan, die intoleranties.

Mijn lever is pas de laatste jaren overbelast geraakt, bleek uit bloedtesten. Koffie klysma's blijken heel goed je lever te kunnen reinigen, dus misschien moet ik daar toch eens aan geloven. Misschien ook iets voor jou of is er met jouw lever iets anders aan de hand?

In Nederland doen ze alleen urine testen maar dat is dan niet betrouwbaar.

Bloed- en urinetesten zijn in ieder geval voor het meten van kwik in je lichaam niet toereikend, tenzij je een acute kwikvergiftiging hebt. Ik had geen problemen met het opsturen van die haartest overigens.

Die Vega test ken ik niet.

Mijn jongste zoontje krijgt cease therapie van een homeopaat en we zijn er achter gekomen dat hij zware metalen belasting heeft en vooral een hoge gehalte aluminium

Ik las dat je zoontje een terugslag had met de CEASE therapie. Hoe gaat het nu?

Mark

Oké thanks voor jullie antwoorden. Ik heb hier veel meegelezen maar er is privé nogal wat gebeurd de laatste tijd en ik heb sindsdien nog meer last gekregen van geheugen verlies. En teruglezen kost mij momenteel ook erg veel energie.

Ik heb 1 amalgaam vulling en 3 kiezen met een wortelkanaal behandeling waar duidelijk op de foto te zien is dat er amalgaam in zit.

Van mariadistel krijg ik ook naar gevoel in mijn buik als ik er 3 van neem per dag bij 2 gaat het wel goed.
Koffieklysma lijkt mij zeker een zeer goede voor de lever en tijdens chelatie!

Vegatest is zoiets als bioresonantie. Bij mijn zoontje had ze het met zo een wichelroede ofzo gecheckt oh en speeksel.
Ik heb zelf alle vaccins gehad en zelfs op volwassen leeftijd ook nog eentje extra dus ik denk dat vaccins bij mij zeer grote rol spelen in metalen belasting.

Ja hij had 4 topdagen gehad echt weer mijn zonneschijntje maar na die 4 dagen kwam weer dubbel en dwars alles terug. Momenteel is hij redelijk, hij heeft constant honger zegt ie. En ook heeft hij veel huiduitslag wat een teken is dat de troep eruit gaat. De therapeute zei dat het lang kan duren voor je echt blijvend resultaat hebt. En terugvallen zijn heel normaal op dit moment. Ze zei het gaat ook met ups en downs.

Bedankt dat je ernaar vraagt.

P.s worden jullie niet ook zo moedeloos van al die berichtgevingen van vluchtelingen, ww3 enzo. Ik merk dat het mij echt neerslachtig maakt. Soms denk ik ach ja waarom nog al die moeite doen om gezondheid enzo want ga ik het wel redden de komende jaren met al die ellende die ons te wachten staat in Europa :-(

Nee Sampjes ik wordt er niet moedeloos van maar vraag me af of we niet overladen worden met dezelfde opruiende berichten en dat we daardoor zo moedeloos worden gemaakt.

Nou ik blijf lekker mijn best doen om vooral mijn kids , vrouw en iedereen die ik kan bereiken te overtuigen van goede voeding.

Ja Johnny dat is ook zo, je hebt het goed verwoord: we worden moedeloos gemaakt door al die berichten. Maar het is helaas wel grotendeels de realiteit.

Gezond eten moeten we ook blijven doen zolang het nog kan ( ik krijg foute voeding sowieso niet meer door mijn strot ;-) Maar ik doelde meer op al die moeite van chelatie van kwik en amalgaam verwijderen etc in die zin bedoel ik heeft het nog wel nut met wat er allemaal komen gaat.
Ach ik wil jullie ook niet teveel laten meeslepen door mijn negatieve gedachtes maar moest het even van mij afschrijven.

He Sampjes,
Je wordt inderdaad niet vrolijk van wat er allemaal gebeurt, daarom is het goed om ook dingen te blijven doen die het leven mooi maken. Dus niet je hoofd in het zand steken, maar daarnaast ook opbouwende, positieve en/of creatieve acties ondernemen. Dat geeft ook energie om wat er nu speelt het hoofd te bieden.

De elite wil ons dolgraag verslagen in een hoekje zien zitten, maar dat gaan we dus mooi niet laten gebeuren hè! ?

Mark

PS: logisch dat het met ups en downs gaat met je zoontje. Dat ondervind ik ook. Vertrouwen op de wijsheid van het lichaam!

Golden,
Ooit wel eens wat over gelezen en gezien, over liposomal vitamine C en het zelf maken ervan, maar nooit zelf gemaakt.
Jij wel?

Mark

http://www.dartmouth.edu/~toxmetal/about/tribute-to-karen-wetterhahn.html

In 1996, while preparing an experiment that involved the use of dimethyl mercury, Professor Wetterhahn spilled a few drops of the compound on her gloved hand. Though the latex gloves she was wearing were believed to be protective, they proved to be inadequate in preventing exposure to this potent form of mercury. Unknown to Professor Wetterhahn, the toxin passed through the glove and was absorbed into her system. Six months later, she slipped into a coma and died from acute mercury poisoning.

Dimethylmercury wordt ook gevonden in de natuur en ik kleine hoeveelheden ook in de mens, door methylering.

Mark, gebruik je al een hogere dosis ALA dan 6,25mg?
Vandaag ben ik begonnen met 75mg.

He Edwin,
Nee, nog niet hoger dan 6,25 mg. 2 weken terug had ik voor het eerst sinds maanden weer een soepele ronde en de week erop begon ook goed, maar de laatste dag van die ronde ging het toch weer behoorlijk zwaar en de dagen erop ook. Het kan ook liggen aan de pure chocola waar ik dagelijks wat van op had dat weekend en dat kan kennelijk nog niet (exorfines). Bijholtes vol, oren en neus dicht, kiespijn, koortsig. Of het was toch de kwik die die klachten gaf.

Dit weekend even geen chelatie (verjaardag!) en volgende week zonder chocola kijken hoe het dan gaat. Inzet is om dit jaar te kunnen verhogen naar 9,25 mg ?

Wel vaak nog behoorlijk chemisch ruikende ontlasting. Ik heb het gevoel dat m'n lichaam nog flink kwik aan het dumpen is. Het kan er maar uit zijn!

75 mg is mooi. Je hebt weinig tot geen klachten dus?

Mark

Van 50mg had ik geen reactie meer. Dan vind ik het tijd worden om de dosis te verhogen. Het is nu maar weer afwachten welke reactie 75mg gaat geven.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan