Sampjes,
Alpha liponzuur (ALA) moet je inderdaad nog niet nemen, zoals Golden schrijft.
En ook als je amalgaam verwijderd is, moet je niet lukraak ALA nemen, maar gedoseerd volgens het Cutler protocol en pas na 3 maanden, anders raak je nog veel verder van huis.
Hoeveel amalgaamvullingen had je ook alweer? Je kan ze ook veilig 1 voor 1 laten verwijderen met tussenpozen van een aantal weken bijvoorbeeld.
Mariadistel kan ik maar beperkt nemen. Als ik teveel neem, krijg ik flinke hoofdpijn, etc. Mariadistel bevat
salicylaten en bijvoorbeeld kokosvet ook. Daar kan ik niet veel van hebben, net zoals zwavelhoudend voedsel (thiols) en oxaalzuur. Op het Frequent Dose Chelation forum hebben meer mensen hier last van, maar komen ze er vaak vanaf na een periode van chelatie. Ze komen en gaan, die intoleranties.
Mijn lever is pas de laatste jaren overbelast geraakt, bleek uit bloedtesten. Koffie klysma's blijken heel goed je lever te kunnen reinigen, dus misschien moet ik daar toch eens aan geloven. Misschien ook iets voor jou of is er met jouw lever iets anders aan de hand?
In Nederland doen ze alleen urine testen maar dat is dan niet betrouwbaar.
Bloed- en urinetesten zijn in ieder geval voor het meten van kwik in je lichaam niet toereikend, tenzij je een acute kwikvergiftiging hebt. Ik had geen problemen met het opsturen van die haartest overigens.
Die Vega test ken ik niet.
Mijn jongste zoontje krijgt cease therapie van een homeopaat en we zijn er achter gekomen dat hij zware metalen belasting heeft en vooral een hoge gehalte aluminium
Ik las dat je zoontje een terugslag had met de CEASE therapie. Hoe gaat het nu?
Mark