Kwikontgifting: m'n route naar gezondheid (100%leven)

He Edwin,
Ja, inderdaad fijn. Als het nu nog steeds drama was geweest met 12,5 mg ALA was dat wel een klap geweest. Ben benieuwd hoe m'n volgende ronde gaat.

Goed dat je vrijwel geen reactie krijgt met 100 mg ALA.
Een 2e haartest heeft vooral zin als je geen verstoord mineralentransport meer hebt, waardoor de overige waardes betrouwbaarder worden. En juist als je aan het cheleren bent, komt kwik vrij in de bloedbaan en dus ook in je haartest.

Jij had ook lood in je lichaam toch? Ik weet niet of lood wel aardig betrouwbaar is op een haartest, ondanks verstoord mineralentransport.

Mark

Hi Mark,

Af en toe is het inderdaad verstandig om wat rustiger aan te doen met het doordrukken van de reis naar goede gezondheid. Je een beetje mee laten voeren met de stroom van het leven en goed luisteren naar je lijf zijn manieren om het pad naar de top te vinden.

Met mijn gezondheid gaat het gelukkig steeds beter. Dank je voor je vraag en belangstelling :)

De directe verbetering bij het verwijderen van het kwik herken ik overigens ook. Ik ervoer bij elke verwijdering een directe verbetering. Het was een soort van opluchting en ik ervoer meer stilte. Dat laatste verklaar ik voor een deel doordat ik geen 'ontvangers' (de kwikvullingen) meer in mijn mond heb voor alle energiestralen.

De ervaringen m.b.t. het al dan niet ziek zijn na de verwijdering zijn overigens heel wisselend en ik vermoed dat de manier van verwijdering van het amalgaam veel ertoe doet hoe iemand het verder met het lichamelijk verwerken ervan ervaart. Het viel mij op dat iemand die de directe afzuiging bij de kies had geen klachten had en binnen 8 dagen van 6 amalgaamvullingen is verlost (in twee sessies) zonder hier nare gevolgen van te hebben, behalve dan even een dag later wat meer slapen, hetgeen te overzien is lijkt me.

Dag Heksje,

Ja, je hebt gelijk wat betreft dat meedeinen met wat m'n lichaam aangeeft in plaats van te geforceerd en snel ontgiften waarbij ik nog verder van huis raak.

Mooi dat het steeds beter gaat met je en dat je al meteen verlichting ervoer toen je amalgaam verwijderd was. Bij mij is de lever de bottelnek. Die is in de loop der jaren verstopt geraakt, zeer waarschijnlijk door de kwik. Vandaar dat ik van die hoge leverwaardes had op bloedtesten een paar jaar geleden.

Dus dan maar wat langzamer ontgiften. Ik kom er wel :-)

Mark

Hoi Mark,

Ik ben hier alweer een tijdje niet geweest, zo druk gehad de laatste tijd.
Fijn om te lezen dat je rondes ala nu beter gaan!
Volgende week gaat mijn amalgaam er eindelijk uit, de tandarts adviseerde ook meteen het nikkel spalkje eruit te halen( ondergebit) Verder zag hij niet direct amalgaam bij mijn eerdere wortelkanaal behandelingen. Ik heb wel een ontstekingshaard zitten in een kies waar een niet goed uitgevoerde wortel kanaal behandeling is gedaan.

De tandarts vroeg mij of ik een verdoving wil bij het verwijderen van mijn amalgaam. Ik heb ja gezegd maar ik was benieuwd of jij Mark en de anderen hier ook onder verdoving hebben laten verwijderen? En welke verdoving is dan het beste vh slechtste?

Hi Sampjes,

Goed dat de amalgaam eruit gaat!
Wat betreft de wortelkanaalbehandelingen: ik zou wel goed laten controleren of er echt geen amalgaam is gebruikt om het gat op te vullen. Ik weet niet of het te zien is op een röntgenfoto. Het is normaal gesproken opgevuld met composiet of amalgaam.

Misschien is dat nog terug te zien in het dossier van je (vorige?) tandarts?

Qua verdoving is articaine volgens mij zo'n beetje het slechtste, wat muis en Johnny al noemde. Ik kreeg citanest toegediend, waar ik eerder d.m.v. spiertesten goed op testte.

Succes!

Mark

Woensdag is bij mij de laatste rotzooi eruit gehaald. Ongemerkt vraagt dit toch wel wat van je lichaam heb ik het idee . Ik had weer een dag een opgezette amandel en deze was ook gevoelig. Ik vermoed dat het lymfesysteem reageert.
Voor en na de sanering bam ik wat vitamine c poeder opgelost in water , is het nodig dat ik vit C nog vaker blijf gebruiken, Mark ?

Mooi dat de rommel eruit is, Johnny.
Het duurt een maand of 2 a 3 na de laatste amalgaamverwijdering voordat het kwik uit je bloed gezuiverd is en ik zou die tijd ook vitamine C blijven nemen om de oxidatieve schade door het kwik te beperken.

Als daarna blijkt dat je nog een kwikbelasting hebt omdat er kwik in weefsel en organen zit, kun je verder ontgiften en dan weer o.a. vitamine C erbij nemen.

Mark

Mark ik meen me te herinneren dat je schreef dat er bij jou aardig wat potjes adrenaline cortex van thorne doorheen gaan. Bij het opruimen van mijn keukenkastjes ben ik er net nog een paar tegen gekomen. Als je wil stuur ik ze naar je op tegen de verzendkosten. Twee potjes zijn nog niet geopend (seal zit er nog omheen) en één potje is wel open, maar daar zitten +-80 capsules in (ik weet dat er normaal maar 60 in een vol potje zitten maar ik heb twee geopende bij elkaar gegooid).

Je kan me mailen op nietgewenst @ hotmail .com mijn spam mailadres :-)

Gevalletje ‘pay if forward’: nu heb ik wat weg te geven tegen verzendkosten.

DMSA 6,25 mg, 12,5 mg (2x) en 25 mg. Allemaal ongeopend, maar wel met een exp. date van 8/2016.

Heeft in de koelkast gestaan, waardoor de houdbaarheid normaal gesproken nog met een paar maanden kan worden verlengd. Plus er zit nog vitamine C in, wat de houdbaarheid ook ten goede komt, las ik.

Jouw DMSA voorraad was toch op, Edwin?

Mark

Mark,

Mijn voorraad DMSA is niet op. Na deze ronde heb ik geen 20 mg meer en ga ik verhogen naar 25 mg. Van de 25 mg heb ik nog 7 potjes. Dat is genoeg voor 25 rondes. Voorlopig heb ik daar genoeg aan.

Bedankt voor het aanbod.

Hoi Mark,

Ja de tandarts vroeg mij inderdaad ook om even research te doen bij mijn eigen tandarts betreft de wortelkanaalbehandelingen.

Ik twijfel overigens nog over die spalk. Die wil ik er sowieso uit hebben omdat ik een nikkelallergie blijk te hebben maar deze tandarts stelde voor om deze te vervangen voor een kunstofdraadje? Ik vraag mij af of dat dan wel verstandig is hoor ivm BPA. Het kost mij ook een hoop geld dat verwijderen en vervangen. Aan de ene kant denk ik; dan maar weer scheve ondertanden, jammer dan.

Hi Sampjes,

Niet alle kunststof bevat BPA, maar uiteraard wil je zo min mogelijk onnatuurlijke materialen in je lichaam hebben. Composiet bevat echter ook BPA.
Dus ik weet niet hoeveel kunststof dat draadje bevat en wat voor kunststof het is, maar misschien valt het mee.

Mark

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan