@Sharro
Op de Yahoo group verschenen vele dankbetuigingen en ervaringen met Andy in de dagen en weken na z'n dood.
@Johnny
Bedankt voor het informeren
Ben inderdaad al even niet actief geweest hier.
M'n energieniveau is nog niet op peil en het wisselt ook flink, naast m'n overige gezondheidsklachten. En omdat het wat drukker begint te worden op werkgebied onder andere, merk ik dat ik keuzes moet maken. Vandaar dat ik hier al even niet geweest ben.
Binnenkort zal ik weer eens een flinke update geven.
Voor nu nog even een voorbeeld van iemand die veel van de klachten had die ik nog heb en daar behoorlijk snel van af kwam na amalgaamverwijdering en chelatie. Z'n verslag (onder het filmpje) laat onderaan zien hoe hij in ruim een jaar tijd de meeste van z'n 62 symptomen weg heeft gewerkt.
Ik laat dit ook zien om mensen niet de indruk te wekken dat het allemaal zo traag hoeft te gaan zoals bij mij het geval is. Deze man zat al in 21 rondes op 100 mg ALA en het verslag hieronder is na 25 chelatie-rondes. Daar kan ik alleen maar van dromen. Ik heb het wat erger 'te pakken' (13 grote amalgaamvullingen, 25-30 jaar lang, jarenlang tandenknarsen 's nachts, 3 vullingen onveilig verwijderd), dus vandaar dat het meer puzzelen is en het ontgiften trager gaat.
Edwin hier op het forum is ook een voorbeeld van iemand waarbij het een stuk vlotter gaat allemaal.
Hier z'n verslag na 25 chelatierondes:
http://onibasu.com/archives/am/84889.html
Mark